Torsdagsupplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
is2.Jow
abcnyheter.no
twitter.com
twitter.com
vice.com
youtu.be
twitter.com
>blir gammal och skröplig och känner att döden står för dörren
>gör som en katt och går och dör på något ställe där man aldrig hittas, t.ex. krypa in i en liten skåra i berget ute i skogen och lägga granris över sig
>enormt och kostsamt sökpådrag när polisen söker efter en och ens försvinnande blir ett cold case som öppnas lite då och då
RYMD
BÖG
KOMMUNISM
Orkar inte mera
user! Jag skulle ju avstå från att runka ikväll.
seoch överdosa
is2.Jow Forums.org/gif/1566491252007.webm
M-MAMMA
baserad. Glöm inte att skicka in ett brev som kräver lösensumma eller något från dig så att folk tror du blivit kidnappad
>skulle åka med morsan till mormor och morfar över helgen, perfekt, innan classic wow släpps
>hon vill nu åka nästa helg istället
HOOOORRAAA
>jude
>transa
>banankuk
Kraftfull och modig
>släpp ner pengarna i brunnen vid X
>brunnen leder inte någonstans
>manskulting
>svartmuskigt hår
>autism
Boys, how did you turn from a leading power into a country inhabited by blacks, gays, feminists and cuckolds?
>stämmer staten efter de olagligt spionerar på mig
Grabbar..jag är oironiskt orolig för ekonomin
Håll mig uppdaterad
Hoppas på kaos favä
Svensk okonomi går så det suser
abcnyheter.no
KEK
Har ni hört om den där furry killen som kommer få båda händerna amputerade? Läser en del intressanta teorier, vad han säger går inte ihop, enligt honom så "somnade" han med händerna i fucking torris i 6 timmar, vaknade med uppknullade händer.
I videon verkar han knappt upprörd utan pratar om sitt jävla furry liv och hur saker ska bli "intressanta" skulle inte förvåna mig om killen har gjort det på flit för att kunna gå runt på golvet på sina jävla stubbar. Fyfan världen är sinnessjuk.
twitter.com
twitter.com
Behöver bara vatten och mat så kan jag vara nöjd
t. kaosautist
Kanske kan bli kul att se nbögar lida
nästan garanterat att han är ett psykfall som gjort det med egen mening. Finns ju folk som gör allt från att göra sig själva blinda till att "byta kön" också.
Haha le klowngroda xD
Glöm inte att utvidga ditt sår...förlåt din "vagina"
Naturligtvis har psykfallet gjort det med flit vilket i sin tur föder frågan om varför han känner sig tvungen att ljuga.
Kanske för att han inser vilken styggelse han lever i där han oiro iskt låtsas vara en hund.
>han börjar dampa om transor på direkten
Hur känns det att vara en bokstavlig Jow ForumsNPC?
Jag förstår trans personer iallafall. De vill vara kvinnor, de mår extremt dåligt av att se en kuk på sig själva. Men folk som fetischerar amputeringar är 100 nivåer mer sinnesrubbat.
Säger inte att man måste tycka om eller ens stödja transor, men det är en skillnad på någon som bara önskar de var kvinna, och någon som vill amputera sina jävla ben och armar så de kan krypa runt på golvet som något jävla objekt.
Mannen, det är inte en snutt friskare att vilja klippa av sig kuken.
>dkn muskelsträckningen i ryggen känns bättre efter att ha haft massa värme på den idag
Att slippa ha ont känns alltid bra.
>det är skillnad mellan att ta bort kroppsdel x med kroppsdel y
mm ölkorv
meh, ena psykfallet vill vara en söt liten tjej, andra psykfallet vill vara rullstolsbunden.
I slutändan är de alla psyksjuka
t. emma
>ignorerar medvetet flera faktorer för att bygga en halmgubbe
Ölkorv är bokstavligen bara salami i mindre storlek.
ok gridsuki
Svara inte på psykfallets brev.
Du är inte min mamma, säg inte vad jag ska göra och inte göra.
Aj aj nu är du en transa när du inte delar hans åsikt och jobbar förmodligen på försvarsmakten med
Hur är det inte skillnad? Inte så att transorna fetischerar faktumet att de klipper bort kukarna. Verkar mest en tragisk process, de vet att det egentligen inte är något vinn-vinn scenario, men samtidigt så plågas de av att leva med kuken.
Om transpsykfallen hade hållt sig borta från internet och fått testo utskrivet av läkare så hade de blivit normala grabbar, men tyvärr lever vi i ett psyksjukt samhälle
>Du är inte min mamma
Eller?
detta
En man som vill vara kvinna och en man som vill vara hund, vad är skillnaden?
Besatt
Annie är du ok?
>Inte så att transorna fetischerar faktumet att de klipper bort kukarna
Vissa gör faktiskt det, men de är äckliga fetishister och inte "riktiga" transpersoner
Vet man inte att man är trans innan man 10 är man en transtrender favä
t. trans
mysigt, har du bara legat med värme hela dagen?
Evve gillar sin kuk
t. Evves knullkompis
>de vet att det egentligen inte är något vinn-vinn scenario
Jo de "vinner" genom att acceptera kroppen de är föda i och inse att de är psyksjuka.
d1a
ett jävla päron
Handikappspervon fetischerar inte heller själva akten att amputera kroppsdelar, de ser sig som fullkomliga efter att de stympat sig, exakt som transorna.
Kommer datorn klara av Odyssey om man bara köper nytt grafikkort men har kvar äldre delar som AMD FX 8350 8-kärnor och 16 GB 1600 Mhz DDR3 minnen? Tänkt gradvis uppgradera men ingen lust att skaffa allt nu. Får cirka 15-25 Fps med GeForce 680 GTX 4 GB Golden Sample OC.
Döda dig själv och rengör gridslampan
Vad hände med honom
>Vissa gör faktiskt det, men de är äckliga fetishister och inte "riktiga" transpersoner
*spyr*
kan förstå att fetischera feminisering till en viss grad, men att vilja klippa kuken för en fetisch. På med tvångströjan och lås in dem i ett vitt jävla rum.
Nej, har varit uppe med men har legat en hel del med varierande värme på sidan. Hade jag haft möjlighet till det när jag sträckte mig hade jag lagt lite is på det men det kunde jag inte så det fick gå ett tag och så fick det bli värme.
Vem fan skulle inte vilja vara kvinna i dagens värld?
>110248973
Din farsa måste vara stolt
Ska vara ärlig, är inte helt insatt i hur de tänker men kan vara så att de fetisherar att ha fitta också inte själva klippandet. Inte för att det blir så mycket skillnad i resultat, men ändå.
Fast det finns nog båda favä
J
Bittra incels som tror att det skulle göra dem lyckliga
GE MIG EN SMAKIS - AV DIN BRAKIS
mm smakligt
Vilken ljuvlig doft
Är det ägg?
Mm ja vad smakligt
Säg kan du ge mig -
EN SMAKIS AV DIN BRAKIS
BRAAAAAAAAAAAPPPFFFF
BRAPF
>besöker gitarrbutiken
>ber en snubbe som jobbar där om jag får låna deras dyraste elgitarr
>ber om jag får låna deras dyraste förstärkare
>högsta volym
>spelar "smoke on the water" på E strängen
vad FAN ska du göra åt det?
baserad. Vet inte hur många gånger jag blivit kallad dampus bara för jag står i opposition mot bögeriet i tråd1
>Vet man inte att man är trans innan man 10
>Sverige hade en bra musikindustri för 20 år sedan
herregud vad baserad
jaja user det var lite av en överdrift, men förstår inte folk som är typ 25-30 när dom kommer på att "aj då fan tjej vill jag ju va"
åh fyfan vill kräkas åt detta brev
>gå runt och lajva att man är hund
>gå runt och lajva att man är kvinna/man när man är annat
>gå runt och lajva att man är tysk på 30-40 talet
Hmmm
hög test på detta brev
Sprutbajsar
Han självmordsbombade sig i israel
>man är bara trans på riktigt om man är uppväxt i en clownvärld och blivit hjärntvättad av den dagliga transpropagandan
>dkn ingen hona
>dkn ingen hunde
>dkn inget syfte
You people literally let immigrants kill and beat lgbts and rape your women and children just because they’re brown, how dare you sport the rainbow flag
Ja.
Finns ju även helt vanliga män som fetischerar att klippa bort kuken "Nullo" heter det. Samma med kastrering. Det är helt sinnesrubbat och så konträrt att det inte går ihop, här fetischerar du faktumet att du vill kastrera dig själv så att du inte längre har en sexdrift...
Världen är sjuk.
Ni är alla äckliga psykfall, begå
dampus...
>d-d-d-dampus
menade snarare att 10åringar och yngre inte har en aning om sånt utan blir intalade det av psyksjuk omgivning eller av att de själva är psyksjuka
Klipper ni näshår?
DAMPUS
F1h1. Är det en kuk i brallorna eller är det en flicka(flicka)?
asg
Emma...
ja
Vart är mina baserade Västerås brevare. Jag är tillbaks i stan igen, någon ny smarrig skjutning i veckan?
jag visste att jag "ville vara tjej" från att jag var 4 i alla fall, antagligen yngre favä
var ingen som sa det till mig, tvärtom så när jag sa det till folk så blev jag retad för det (förståeligt) så höll käft om det från att jag va typ 5 till att jag var 20
Är inte transan, undrar bara om det är något man gör eller om de flesta skiter i det
Inte av utseende skäl men mitt blir så jävla långt och tjockt att det blir jobbigt. Råka rycka sig i näshåret när man torkar av näsan är fan inte kul.
>en tioåring får inte bestämma själv om när han får gå och lägga sig
>en tioåring får bestämma själv om han får knarka östrogen och få kuken avskuren