Håndverk og Industri-utgave
Forrige:
Håndverk og Industri-utgave
Forrige:
Other urls found in this thread:
classicfm.com
tromsosjakk.no
youtube.com
youtube.com
nrk.no
youtube.com
twitter.com
först for runk
Som hva da? Jeg har prǿvd det meste fǿler jeg. Jobb, utdanning, fǿrstegangstjeneste, frivillig arbeid. Ender bare opp der jeg startet, eller verre.
forst for hivladningsutgave
*prump*
hvor begynner du bedre?
tenker mer på sinnstilstand/mål/prioriteter
>skal være grupper på 3 i det ene faget
>kjenner faen ingen
fitte
Send melding i klasse-/kull-gruppechatten. Sikkert flere andre i samme situasjon. Ta litt insj, anonsen
hahaha du er så jævlig pretensios
Er du galen? Er for pyse til å gjore noe slikt. Venter til fristen også sender jeg en melding til foreleseren om at jeg ikke fant noen.
Er du for pyse til å gjore jobben din. lmao
Ikke tenke, bare gjöre. Verdens beste rus er å pushe egne grenser og se at det går alright
Ikke vær så vag da Anonsen. Gi meg et konkret råd.
Pretensios betyr "later som". Jeg ER det de som er pretensiose prover å være. Heng deg.
Hva sikter du mot? Hva tror du gjor deg lykkelig? Hva gir deg driv? Hva er det du tror gjor deg så nedfor?
narsjisist alle e lik
Sto ikke noe om at jeg måtte sosialisere da jeg sokte på dette studiet :o)
Du sier faktisk noe der. Nå skal jeg tenke meg om littegranne, kanskje jeg slenger meg ut i kommentarfeltet alikevel.
>Ikke tenke, bare gjöre
>Nå skal jeg tenke meg om littegrann
Da har du allerede tapt. Bare gjor det, anonsen.
Den eneste grunnen til å gå på et bra universitet er for å bygge nettverk. Hvis ikke kan du jo bare ta det på nettet.
Case in point. Ha det moro med å være ensom resten av livet
han har det nok moro i kården sin hvor de snakker om den nye animen og den nye anime musikken
>Verdens beste rus er å pushe egne grenser og se at det går alright
Trengte å hore denne i kveld. Takk.
Trengte å hore den i går morges, takk.
es*en, du må være snill. for ovdu er pretensios på ekte.
Trengte ikke å horte dette i det hele tatt, kjeften på deg.
>ensom
Har mange gode venner som jeg kan dele min velutviklede kulturelle sans med. Å bli kalt pretensios er for meg et kompliment, for det tilsier at de tingene jeg konsumerer er så ovenfor nivået til normisser at de tror jeg faktisk later som jeg liker det jeg liker for å imponere andre.
Det er dette som er problemet idag. Folk er så late, de gidder ikke prove lengre, også blir du sett på pretensios hvis du prover å være noe. Er bare sånn i Norge, de odelegger deg helt her.
Okei nå troller du
Du misforstår; det er ikke smaken din og meningene dine som avgjor om du "er noe" -- det er hva du faktisk gjör. Det eneste du gjör er å rakke ned på alle andre med annen smak enn din egen. Derfor er du en taper.
Normisser foler seg truet om man nevner noe som er i det hele tatt utenfor hovedstrommen, det er derfor de reagerer slik. De kan ikke fatte og begripe at det finnes mennesker som forstår seg på klassisk musikk for eksempel, og siden de selv er noen idioter som aldri kommer til å forstå det, må dermed jeg også være en dum person som bare later som om jeg forstår det for sosial kreditt.
>Hva sikter du mot?
Vil ha en jobb som ikke sliter meg ut, som gir meg en bra lǿnn. Vil tjene penger til å reise, og samtidig ha nok til å spare. På sikt vil jeg ha jv og unger. Som snart 29 år, jomfru og lutfattig, med totalt 1,5 års arbeidserfaring på CV-en og en ubrukelig bachelor, og for dum for master, så skjǿnner jo jeg også hva oddsene mine er.
>Hva tror du gjor deg lykkelig?
>Hva gir deg driv?
Ingen aning lenger. Hadde venner når jeg studerte, var alltid glad når jeg var med dem. Hyggelige folk å ta en ǿl med og prate skit. Å reise og se nye steder var morsomt en gang i tiden, se en god film, spille et bra spill. Kan egentlig ikke huske sist jeg var ordentlig lykkelig, tror det var i 2016 en gang.
>Hva er det du tror gjor deg så nedfor?
Det er et kinesisk ordtak som sier noe sånt som "fall sju ganger, reis deg åtte". Jeg har falt 4000 ganger, og nå siste gangen så orka jeg bare ikke å reise meg igjen. Har besǿkt et par land og fått et par gode karakterer, men har lite annet å vise til. Har mislyktes i stort sett alt jeg har prǿvd meg på. Er derfor jeg er nedfor.
Men with high testosterone levels don’t like classical music, study claims
classicfm.com
Nei stryk det, det er mulig du ikke er en taper. Det er mulig at du bare mangler selvtillit og tror du kan skjule det bak en vegg av inntrykk du tror imponerer folk. I så fall onsker jeg deg alt godt, men vit at folk ser gjennom det like lett som du gjör selv. Folk er bare höflige ved å ikke påpeke det direkte.
>det er hva du faktisk gjör.
Jeg lever av å jobbe med kultur. Gidder ikke dokse meg selv for å "vinne", så du får bare tro meg eller ikke.
Det dette, folk flest er dritkonforme, det er derfor de fryser deg ut selv om du gjor noe bra som sier. De blir misunnelige og fryser deg ut fordi de ikke vet hvordan de skal reagere.
>når du joiner norgetråden og det er en haug med 18-20 åringer som krangler om hvem som skal fole seg overlegen
>joiner
kom deg ut
Hvordan skal de reagere? Prise deg og gjore deg til den kuleste fyren i gjengen som de alltid kommer for å hore om det nyeste og kuleste og alle jentene kaster seg etter deg fordi du bare har så fantastisk smak-
MED RESPEKT!!
Om jeg ser gjennom vennene mine sine spillelister f.eks, er de stappfulle av ting jeg horte på og har vist de gjennom årene, så ja, de har vel satt pris på det i hvertfall en viss grad.
Respekt er noe du gjor deg fortjent til, ikke noe som gi.
Bruker du tiden din på sånt surr? Ikke rart selvtilliten er dårlig
HVOR i HELVETE er antikvar user? HVOR ble det av zydd? Samon, har han tatt sitt siste trekk for godt? SELV sverigeanon er borte vekk, hva i helvete skjedde... gutt..=?
Jeg liker å finne ny musikk, jeg liker vennene mine, jeg liker å se hva vennene mine horer på i tilfelle det er noe fett der å hente. Helt normalt, har du aldri hatt venner for? De pleier å dele musikk med hverandre, skjonner du.
För var det sånn at man respekterte overklassen og de som var bedre enn deg, men nå er jo alle hippier!
Slutte å krangle nå gutter.
Samon lever og leverer
tromsosjakk.no
Når man er 15 ja. Når man blir eldre slutter man å bry seg om hva folk horer på, leser, ser på eller bryr seg om media.
er det baserte sprenger Tore som kommer med råd i nattestimene?
HOLD KJEFT DETTE KAN IKKE DU NOE OM!
Vaksiner forårsaker autisme og krybbedod.
hvor bruker dere å finne horer, gutter?
Ja, men jeg sjekker da ikke venners spilleliste for å verifisere om de faktisk liker det jeg deler eller ikke. Å ta ting for face value gjor livet mye, mye enkelere. Sier de at de liker det, så er det en grunn til at de sier det.
er du han med den dumme sprengermora som bare sa "ja" til alt?
Aner ikke hvem sperger-tore er. Jeg en en periodisk tilbakevendende gammelhomse
>spillelister
fyfaen vennene dine er plebs as. kom på /mu/ og bli gjort narr av fuccboi
Så glad han ser ut
Lol, det er jo ikke derfor jeg sjekker spillelistene deres. Det er jo for å finne nye musikk, og så ser jeg tilfeldigvis at halve biblioteket mitt allerede er der.
>Om jeg ser gjennom vennene mine sine spillelister f.eks, er de stappfulle av ting jeg horte på og har vist de gjennom årene, så ja, de har vel satt pris på det i hvertfall en viss grad.
Ja? Hva er så vanskelig å fo
Har mine problemer med mamma, men har ikke snakket noe særlig om det i tråden, så det må bli et "nei" fåvæ
jeg la ut et brev i kommentarfeltet
stikker ut og springer litt
jeg dor av rushet
herregud jeg er jo helt håplos
har du provd å bli kjent med noen uten felles interesser og smak? personlig tar jeg det som en selvfolge at normisser jeg moter horer på negermusikk og ser på skam/diverse. men som de andre sier, du kommer ikke langt ved å introdusere dem for klassisk musikk eller starcraft eller hva faen man skulle like. var heldig med romkameraten min i militæret at vi begge likte hardstil, en seminormiss musikksjanger. da hadde vi noe å hore på sammen på gymmet f.eks., da vi begge også trente
Gutta! Jeg har kommet hjem fra siste vakt i dagligvarebutikken! Det er over! Pris herren! Jeg har kjopt meg raskmat-påmfritt og slurker noen ol! SKÅL!
Alt kommer til å gå bra Anonsen
SKÅL baserte kompis. Sa du opp? Har jobbet i matbutikk selv, fy faen det var drepen.
tar dette som at du har gitt opp
HVAL! DET ER MAT!
Forrige brev ble kuttet av en eller annen grunn, men det er ingen konflikt mellom mine to brev angående spillelister. Igjen, du kan ikke fatte at jeg aktivt soker ny musikk å hore på, så jeg sjekker mine venners spillelister for å blåse opp egoet mitt. Jeg kan jo umulig faktisk bare like de tingene jeg gjor for de tingene de er.
>/mu/ i det nåværende år
haha, eneste som fortsatt er nogenlunde bra der fortsatt er generaltråden for klassisk.
>har du provd å bli kjent med noen uten felles interesser og smak?
jeg jeg kjenner bare sånne mennesker. både nær og fjern. mine to bestevenner liker den ene bare 50 og 60-talls musikk, den andre liker bare IDM og jeg liker ikke musikk. Den ene liker superheltfilmer den andre liker kultfilmer og skrekkfilmer, jeg liker ikke film. Vi er fortsatt beste venner.
>personlig tar jeg det som en selvfolge at normisser jeg moter horer på negermusikk og ser på skam/diverse
videre bekjentskap gjor dette, men jeg er fortsatt venner med de selv om jeg aldri har sett skam.
Jeg har fått nok av driten din, ja. Det fucker med chakraen min.
Innafor å jogge seg en tur eller er det bare tull?
ikke innafor å jogge, intense intervalldrag i bratt bakke er derimot veldig innafor
Sa opp!
Jeg synes ikke det var så drepent, og synes faktisk det var vemodig å slutte. I denne butikken hadde jeg gode kollegaer da, men andre butikker jeg har jobbet på har vært jævlige så jeg skjonner. SCHKALL!
100% innafor, men bare om du hörer på en serfitisert musikkstil og har moteriktige joggeplagg
UH A! PEDALEN TIL METALLET, HOR BROLET, SKRT SKRT!!! MIN RARI GÅR SKRT SKRT!!! UH YE!
Trådpersonligheter kan henge seg. Dra til reddit om du vil være spesiell.
Nei, da blir det nesten for vanskelig.
Ber du Sverigeanon om å henge seg selv?
Du... du... FY FLÅBBE§!!"!§!
er book depository en påletelig bokhandel?
>tazte priv
basert
Skjǿnner skjǿnner. Jeg jobba i en brustadbu uti gokk, var nesten alltid alene på jobb, pakkis-sjef fra Oslo som behandla meg som dritt. Samtidig var jeg den mest lojale ansatte, tǿr gå så langt som å si at butikken hadde gått konk hadde det ikke vært for meg. Å gi den fitta oppsigelsesbrevet mitt er et av mitt livs flotteste ǿyeblikk, kunne nesten se det på ham at han der og da skjǿnte at han hadde driti seg ut.
Men hvorfor sa du opp hvis du likte å jobbe der?
>fikk nok av mitt eneste brev denne tråden.
jaja så slitsom kan man være
for all del, er enig i det du skriver. mine to cent var bare om at normisser ikke har kapasitet til å tenke utenfor egne interesser. jeg har også opplevd at jeg kommuniserer bedre med folk som har helt motsatt musikksmak eller politisk ståsted, contra normisser
_Ja_
Ja, lett. Har en greie for naturlig trente kvinner. Sånne boler-kjerringer med silikondaier kan du spare meg for, men hu der var jo digg da.
Brev autister
Ja, har handla derfra mange ganger selv, gratis frakt, gode priser og de få gangene det har vært problemer med leveringa, så har kundeservicen deres vært jævlig greie. Sendte meg en ny bok engang når den jeg bestilte ikke dukket opp.
min muskelfetisj sier ja
Ah fyttirakkern det hores jævlig ut, så utrolig slitsomt og ensomt. Men en vakker historie med klimaks og god avslutning!
Jeg sa opp fordi jeg har blitt ansatt som trikkeforer! Kulere, mye bedre betalt, etc