/norgetråden/

Original gangster-utgaven
Forrige:

Attached: dvdjon.jpg (920x856, 374K)

Other urls found in this thread:

nrk.no/hordaland/gir-barna-nytt-etternavn-for-a-spare-dem-for-diskriminering-1.14667103
twitter.com/NSFWRedditVideo

Bra trådstarter. Bra utgave.

1. for Sigrid

Attached: Sigrid 29.jpg (1080x810, 146K)

morra di har nudler

>hvis vi ikke skriver
bordeT, menneskeT, huseT, deT eller muliG, ordentliG, forståeliG eller fabelaktiG forstår jeg ingenting og det ser dustete ut

Attached: 1515605902115.png (647x740, 14K)

Hva ville du ha gjort hvis du fant Sigrid alene slik, langt fra folk, og hun ikke kunne komme seg fri på egen hånd?

Hadde vel hjulpet hennes lǿs da... Hadde ikke voldtatt henne liksom, din syke faen.

>vær meg
>pakistaner fra konservativ familie
>alltid trodd at kvinner er mindre verdt enn menn
>starter på UiT
>blir kjent med ei jente
>ber henne hente en cola til meg
>hun svarer meg og sier at den får jeg hente selv
Gode Gud, jeg vil ha ei blond feminist jentevenn som snakker om rettighetene sine og som har egne meninger. Jeg vil ikke gifte meg med min kusine som er enig i alt jeg sier, jeg vil ha ei jentevenn som har sine egne meninger og er modig nok til å si de hoyt
Brunhåret feminist jentevenn er det jeg vil ha

Attached: 1527094892510.png (794x578, 62K)

Var det kanskje deg Philip bommet på?

>Gode Gud, jeg vil ha ei blond feminist
>Brunhåret feminist jentevenn er det jeg vil ha

Attached: af2.png (741x568, 29K)

Hvor ofte spiser du kjott?
Hvor mange kilometer har du kjort i år?
Hvor mange flyturer og hvor har du floyet i år?
Du kildesorterer vel?

Attached: Gessen-GretaThunberg.jpg (727x456, 50K)

>Hvor ofte spiser du kjott?
Nesten hver dag.
>Hvor mange kilometer har du kjort i år?
0
>Hvor mange flyturer og hvor har du floyet i år?
0
>Du kildesorterer vel?
Ja

ha deg vekk lille trollunge!

>setter vågen på kartet
basert
nrk.no/hordaland/gir-barna-nytt-etternavn-for-a-spare-dem-for-diskriminering-1.14667103

>antyder antydelser

Hver jævla dag
Eier jo ikke bil da, pappa kjorer meg til jobb hver dag, men han har jo elbil, så da går jo det bra
9, fra Bergen til Evenes (teller med hver eneste flytur, mellomlanding telles som flere)
>Du kildesorterer vel?
Ja, mamma tvinger meg til å gjore det

Daglig. Skinke på brdoskive, og som oftest kjott til middag
2500 siden juni
Tur/retur Gran Canaria med mellomlanding i Oslo to ganger for å besoke mor og far, 2 tur/retur fly mellom Tromso og Stockholm med mellomlanding i Oslo, 4 tur/retur fly mellom Tromso og Kristiansand med mellomlanding i enten Oslo eller Bergen
>Du kildesorterer vel?
Av og til

kanskje det hadde vært bedre om norge bare var for nordmenn, så hadde ikke folk trengt å oppleve rasisme?

Attached: 1509791508424.jpg (700x525, 74K)

Attached: bilde av Ivory som tisser.jpg (2048x2048, 127K)

Takk Gud for at jeg fornyet 4kanal Gull medlemskapet mitt forrige uke

Attached: 1514424883538.jpg (131x150, 8K)

Fikk installert trådlosdriveren for syveren på bærebare. Gjenstår bare grafikk så har jeg alt på plass.

Fantastisk losning. Gå til valg på dette. Jeg stemmer på deg.

Ivory var en jævla drittautist som tok flere meter negerkuk om dagen.

Slurp

Attached: young-man-drinking-water-stream-51360521.jpg (1300x957, 187K)

Tenk å uironisk betale for 4kanal pass når man ikke får lov til å skrive o engang

4kanal pass != 4kanal Gull

Hva mente du med dette

>vær Brasil sin president
>Norge og Tyskland gir landet masse penger for å beskytte regnskogen
>skogen forsetter å hugges
>Norge og Tyskland ber han stoppe
>han sier at vi trenger ikke pengene deres
>utbetalinger stopper
>fyren begynner å være mer autistisk enn Eivind på Twitter

nyhomse

Attached: bolsonaro sutrer.jpg (1280x853, 138K)

Attached: 1533904659846.gif (286x258, 2.51M)

Attached: Cap dies of laughter.png (720x1000, 1.02M)

Skjært et hull i sengekoyen for å putte tissen inn

Attached: 1435243620403.gif (300x168, 599K)

Kan ikke nordmenn bare holde kjeft? De sier så fryktelig mye slemt om menneskene som bosettes i landet deres mot deres vilje.

Attached: 1433355096187.jpg (1000x800, 117K)

Samon......

Ja, hva ville du?

Kindah......

Færoysk kuk i norsk fitte

Attached: 1493331327163.jpg (500x640, 39K)

Ola og Kindah, ikke Ola og Kari

Birgit.....

Jeg har vondt i skinkestrengene, gutta

Silje.... hadde jeg bare sagt til henne at jeg likte henne så hadde hun kanskje ikke drept seg selv

Hadde vi ikke vært fæle hadde Espen, Samon, Zydd og resten av gjengen vært i tråden enda

Samon er jo fortsatt her?

jeg driter i hele denne autistgjengen
de kan henge seg alle som én

Espen er fortsatt i tråden, han har bare droppet snublekoden sin

Utenkelig

>Erna kaller inn til pressekonferanse med hele medienorge
>prater i over en time
>klarer ikke si om det blir mindre bompenger pga skei grande

Attached: 003437DD-A5C4-4A24-AF38-F0C2FEA4DD0D.jpg (460x460, 27K)

Norsk politikk er som å spise kokt egg uten salt.

>Vær meg
>Si på r/norge at halve subredditen består av barn som stemmer mdg og rodt.
>Blir forståelig nok massivt nedstemt.
>Får så svar at jeg burde bli truffet av en golfball og bli lam fra livet og ned fordi at jeg ikke fortjener bedre.

Attached: 1557783712383.jpg (618x843, 77K)

Tenk å treffe ei jente i tenårene eller tyveårene med en golfball.

Basert og integrertpillet.

ærre muli...

Hvem /ikkeblomstrerikkedommedagersprenger/ her?

Attached: 1566431880137.jpg (1440x900, 185K)

>hvis du ikke stemmer ap eller h er du bare en barnslig kranglefant

Attached: 1514907606630.png (800x750, 106K)

To-tre ganger i uka, for dyrt til noe mer.
Null selv, men har sittet på med andre en del.
4, men har ikke flydd siden 2016 for det
Har en dunk for mat, og en for alt annet. Mere gidder jeg ikke.

Jeg kan leve med mye rart, men hvorfor må norsk ǿl være så forbanna svakt? Alt svenskeǿl ligger på 5,2% og opp, mens alt norsk ligger på maks 4,7%. Blir jo faen ikke full av dette.

Er det noen som vet om hvordan det går med han?

Du er ikke velkommen her.

Bare drikk den på tom mage da vel

Må jo ha mat da Anonsen. Kan ikke Ringnes bare begynne å lage ordentlig ǿl, jbs

>lager et ad hominem drittbrev
>sutrer når han blir mobbet for det

relaterer til denne ja, er under 25 da

god aften brodre, jeg har kommet igjen

Jeg vurderer å gå til psykolog og få behandlet depresjonen min. Jeg er på ingen måte diagnosert med det enda, men sliter med selvmordstanker og veldig dyp konstant sorg.

Det eneste jeg lurer på er, dersom jeg forteller terapeuten min at jeg er suicidal, hva gjor de? Blir jeg hivet rett inn på psykiatriet? Jeg er allerede klar på begrensningene som kommer med en depresjons diagnose, og det kan jeg overleve med, men vil jeg få en serios frihetsbegrensning dersom terapeuten min får vite at jeg har selvmordstanker?

Attached: wojak-radles-34136180.png (500x394, 54K)

E--espen?

Sutrer ikke og ser ikke på det som mobbing fåvæ. Tar meg i alle fall ikke nær av sånn dårskap.

Synes bare de voldelige tendensene er interessante og bestemte meg derfor å dele mine betraktninger.

kanskje få en sånn frisyre??
jbs...

Attached: nasseklipp.jpg (457x600, 36K)

Kommer veldig an på psykologen. Generelt vil jeg vel anbefale at du A) ber om at ingenting skrives i journalen din uten at du får vite om det fǿrst, og B) at du ikke nevner selvmordstanker, og får behandla depresjonen din. Hvis den blir bedre, så blir nok selvmordstankene litt bedre også. Når det er sagt, hvis du virkelig er der at det er et tidsspǿrsmål fǿr du henger deg fra badedǿra, så må du be om hjelp.

Jeg hadde heller bodd på gata enn å ty til psykiatri. Det er en farlig vei å gå og de kan som folge av det gjore snart hva enn de onsker. Psykoanalysen er basert på en gal manns feberfantasier.

Bra brev.

Vurderer å klippe meg jeg også.

harru no eller

Dette, det kommer i kjernejournalen og de fleste kan se det. Ikke si at du har selvmordstanker til noen, de vil enten skrive ut masse truxal el. Eller i verste fall legge deg inn.

Sånn derre hakeklǿft som mannemenn har, er det mulig å få det naturlig hvis man ikke har det?

Attached: 1566589783372[1].png (1240x984, 275K)

haha aaaa

Attached: 1511399840329.png (645x1218, 251K)

Ingen mulatter, negre, utlendinger, gulinger eller sprengere på min elektriske sparkesykkel!

Attached: Skjermbilde.png (782x643, 62K)

Dette er hvorfor vi trenger Islam.

>en norsk kvinne er IKKE en hore for en gangs skyld
>tråden blir avfyrt av det også

Attached: 1543243787117.png (657x527, 33K)

Fy faen så basert

Attached: (笑).png (768x768, 239K)

>fått meg nye briller
>kostet sånn 6000
>alle incel autistene har odelagt greia
Får meg linser ass

Attached: 15C7E54E-6376-4E42-93F9-BBC05F66E63A.jpg (460x656, 46K)

>Bruker Tinder.
>Ikke Hore.

Attached: fag.jpg (184x261, 32K)

someone in trondheim sell me weed

Noen UiT studenter som skal ut ikveld?

hvad har skett med danmarkstråden?
anmeldt til politien

UiTjommi her. Nei, skal ikke ut. /norgetråden/ er mitt utested.

anmeldt til tore

vet ikke

Det er ei meg, anonsen.

> ikke nevner selvmordstanker, og får behandla depresjonen din

Joda, men vil det ikke være en sannsynlighet for at jeg blir noe feil behandlet da? En person som kun er deprimert vil jo ikke bli behandlet likt som en som har depresjon og selvmordstanker.

> hvis du virkelig er der at det er et tidsspǿrsmål fǿr du henger deg fra badedǿra, så må du be om hjelp.

Jeg kan forklare hvordan det er. Jeg har alltid en foretrukkelse om å ikke eksistere. Likevel har jeg en veldig sterk fornuft, som forteller meg at dersom jeg gjor det vil jeg gjore store skader til familie og venner. Jeg har venner som selv har mistet sine nære til selvmord, og jeg ville ikke gjore det mot dem. Likevel er det slik at jeg noen dager er helt på bånn av botta, og dersom jeg hadde en pistol tilgjenglig kunne jeg i et svakt oyeblikk skutt meg selv. I sånne oyeblikk er all fornuft borte. De oppstår heldigvis sjeldent.

I et oyeblikk som nå ville jeg aldri drept meg selv, selvom jeg hadde foretrukket å ikke leve; Det er konsekvensene og kjærligheten min for de rundt meg som stopper det fra å skje.

Er det altså slik at jeg heller burde gå til psykolog og si at jeg kun har depresjon? Hva om hen spesifikt spor meg om selvmordstanker? Skal jeg bare lyve? Vil ikke eventuelt psykologen forstå at jeg har selvmordstanker på andre symptomer som kommer fram?

Det er et vanskelig spǿrsmål Anonsen. Har det som deg egentlig, hadde jeg hatt en pistol, så hadde jeg ikke vært her i dag. Noen dager har jeg mer lyst til å dǿ enn andre. Problemet er at psykologen har en voldom makt over deg. Han eller hun (sannsynligvis hun) kan skrive absolutt hva som helst i journalen din, den blir tilgjengelig for alle i helsevesenet og det offentlige, og du har ikke noe du skulle ha sagt. I min journal står det at jeg drikker en liter sprit om dagen, fordi jeg fortalte en psykologstudent for et par år siden at jeg, i én spesielt dårlig periode, drakk en liter sprit i uka. Den perioden var over for lengst når jeg var hos henne. Jeg fant ikke ut av dette fǿr jeg var henvist videre. Journalen min er full av lǿgn som kan avkreftes av vitner som har bodd med meg og kan si at jeg ikke drikker så mye som det står, men det har ikke noe å si. Den journalen nå hindrer meg i å ta lappen, f.eks.

Er ikke meningen å skremme deg, men bare så du vet hvor dårlig det kan gå hvis psykologen ikke liker trynet ditt. Gå til psykolog til du kjenner vedkommende, hvis det er en ok fyr, eldre menn har jeg erfart har en tendens til å ikke være så regelryttere, så kan du fortelle mer. Hvis det er en ung kvinne, da ville jeg personlig ikke gjort det. Du får se det an fra person til person liksom. Har du ikke kjemi med psykologen, kan du be om å bytte. Uansett ville jeg ikke gått inn der og sagt fǿrste timen at du har lyst til å skyte deg selv.

Rent praktisk, hvis du har et klart ǿyeblikk, fjern alt som kan brukes til selvmord fra der du bor. Tau, skalpeller, osv. Da blir det i hvert fall vanskeligere å gjennomfǿre når tankene fǿrst kommer.

Håper det går bra med deg til slutt Anonsen

Ja mye av det du skriver her er nettopp det jeg fryktet. Men nå som jeg vet hvordan det er, gjor det det lettere å gjore dette på riktig måte.

Jeg har heldigvis ingen radikale dårlige vaner, knyttet til alkohol eller lignende, så det er lite ille som kan gå i journalen utenom selvmordstankene og depresjonen om noe. Jeg drikker faktisk ikke i det hele tatt.

> Håper det går bra med deg til slutt Anonsen

Kjopte briller fra glassesshop i kina. Kostet 1000kr og fungerer like bra som mine gamle 6000 briller i norge.
Bare noe å tenke på.

>Bor rett ved grensen til sverige
>Kan kjope all olen/spriten/vinen jeg vil
>Er avholdsmann

Du er en flott fyr du. Har (hadde) to gode venner som jeg pleide å snakke med om hvordan jeg har det. De har slitt en del de også, det hjalp. Vi har dessverre glidd fra hverandre. Mora mi har en sånn greie om at man må "tenke positivt", så alt av negative tanker nekter hun å forholde seg til. Veldig irriterende å ha med å gjǿre i lengden når man sliter.

At du ikke drikker er bra, fortsett med det. Jeg begynte å drikke pga depresjon, og merket at det hjalp. Da blir det vanskelig å slutte. Er i tråden stort sett hver dag, så hvis du lurer på noe eller bare vil preike, så må du bare breve så skal jeg svare.

>Jeg onsker deg et godt liv, Anonsen.
Du også kompis

Attached: wojak hug.jpg (600x553, 25K)

>Russere

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 95K)

I folge SSB har nordmenn aldri brukt mindre av lonna si på briller. Slutt å syt.