Kringverjaardag-editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
telegraaf.nl
twitter.com
twitter.com
Het feit dat elke rechtse tokkie kan overleven in de moderne wereld en een grote kans heeft om kinderen te produceren is de reden dat het menselijke ras steeds dommer en asociaal zal worden. Rechtse tokkies hebben ook nooit meer een moment in het leven waar ze verplicht worden zich volwassen te gedragen en niet te haten wat ze niet kennen. In deze wereld kun je feitelijk eeuwig een rechtse tokkie zijn en van de werkelijkheid wegrennen.
Hoe lossen we dit op?
>Kringverjaardag
Doet mij opeens denken aan een kringspier
Net gepoept en niet doorgespoelt
>Tattakringetje
Ik krijg PTSD van dit plaatje, wat een kankersaaie bezigheid is dit toch, willen tattas elkaar soms doodvervelen?
ik moest 3 keer doorspoelen en aanduwen
Het is gewoon een goedkope vorm van een verjaardag, ook maakt het mensen niet zo erg moe, dus vooral geschikt voor mensen die fulltime werken met een gezin etc. Geen harde muziek, geen dronken jongeren om hen heen.
Zelfhaat de paal
Ik wil een niet-rokende Grote Gotische Tieten Vriendin die mij forceert om een kuisheidsgordel te dragen.
na 10 jaar uitnodigingen afslaan nodigt gelukkig niemand me nog uit
Waarom denken linkiewinkies een alleenrecht te hebben op bepaalde thema's?
sterf
Surinaamse feesten zijn superieur, vooral als de ooms dronken worden
>wil sjineze varkensbuik eten
>alle restaurants in *ntwerpen zijn duur
k.u.t.t.
In Frankrijk is er wijn en bier, kaasplankje, politieke gesprekken, hoef je niet zo enorm nep en attent te doen, en zit je ook niet 5 uur vast in een kamer om te praten over je werk en wie er allemaal dood zijn.
Bij mijn vader krijg je een wijntje, mag je best even over het land lopen, meestal ga ik met een oom en een neef verderop schieten.
Waar ik nu ben drink je een paar glaasjes rakija, eet je wat varkensvlees, en praat je over wat je denkt en wat je wilt zeggen en waar je voor staat.
Het is zo houterig en saai in Nederland, ik kan onironisch weinig sociale etiketten bedenken saaier en irritanter dan het kringetje, en ik voel me ook niet beroerd of asociaal als ik zo weinig mogelijk met ze in aanraking kom. Ik snap door je paal beter het nut, maar ik vind het allemaal veel te kaalgetrokken en leeggelopen, niemand heeft iets te melden, niemand heeft het naar zijn zin, de moeder rent als een slavin rondjes voor iedereen, de kinderen op hun mobiel, etc.
Verdedig dit AUB.
Sterf
Paal je anus
Lekker met mijn bloempot vd knuffelen en CSGO kijken.
Hup Muissport
tijdje terug dat je die kat paalde
Paal in je anus
JAAAAAAAA KORRA
>e-sports
Kankercringe. Tranny zijn is 1 ding, maar dit...
ik streef ernaar om je te verrassen
Toen ik in een wat slechtere buurt woonde was mijn beste vriend een Surinamer, en zijn verjaardag was altijd de shit.
Mensen die kankerluid lachen samen, muziek, iedereen lekker eten mee, mensen die begrijpen dat de kids zich vervelen dus zijn er al preventief maatregelen genomen door (toendertijd) een film te huren.
Ondertussen was de relatie bij mijn moeder vieren zo ongelofelijk saai dat ik liever gewoon geen cadeautjes kreeg en niet hoefde te doen. Ik vier mijn verjaardag niet eens officieel meer want ik heb geen zin in die saaie traditie.
telegraaf.nl
kut natuur! weg ermee
>dvw geen asami vd
Kun je er niet voor zorgen dat ze vrienden krijgt? Ze paalt hier de hele dag
Ik probeer haar wel te stimuleren maar ze moet het uiteindelijk wel zelf doen, helaas.
Bedoel je het middelste?
j-ja...... ;_;
Plaats dit soort onsamenhangende drek lekker op Dumpert, kankerboef. Je begrijpt dat die "rechtse tokkie" waar je naar refereert de persoon is die als eerste de negatieve neveneffecten van baggerbeleid ervaart? Blijf vooral in je Lennonistisch-blank-linkse enclave deugd claimen zonder voor de consequenties van je moralistisch-inclusieve tyfuspraat op te draaien. Kuthypocriet.
Wie wacht hier ook op de volgende grote e-sport? De huidige e-sports zijn al te veel ontwikkeld om er nu nog in te komen, dus daarom wacht ik tot de volgende titel uitkomt die ik dan 10 uur per dag ga spelen.
Cringe plan, heb seks.
Hoe is het LoL-l*lg afgelopen eigenlijk
Wacht maar totdat ik 1 miljoen per jaar verdien.
Stond in de wereldfinale vorig jaar.
Goede smaak. Was heerlijk.
Net zoals die gestoorde Belg? Heb seks
Jezus Christus wat de neuk is er mis met jullie?!?!
Tokkie getrekkerd.
PESTKOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel anons idd heb je nodig om 1 boze volwassen chimpansee te vermoorden zonder gebruik te maken van wapens?
1 Dirk = 10 niet dirken = 100 beta's = 1 miljard anons
Dus 1 Dirk
>Als gevolg van een ernstige mishandeling in een woonwijk in Assen is vandaag een man overleden. Vijf omwonenden zijn opgepakt. Volgens de politie waren de vijf op de man afgegaan omdat ze hem verdachten van een zedendelict.
Tokkies waren een vergissing
Dirk doodseskaders voor pedo opruiming
Herinnering dat nu 4kin rechts is er niets meer reactionair is dan linkspalen en tattapalen
Dit koek, onironisch grappig hoe ongelofelijk veel kontpijn je hier mee kunt accumuleren.
linkspalen was ooit reactionair omdat de buitencultuur rechts was. Nu is de buitencultuur links en is 4kan reactionair rechts en is linkspalen dan dubbel reactionair of het steunen van de buitencultuur?
Jow Forums is over het algemeen niet echt 'rechts'
sinds wanneer is 4kin rechts?
Dit tegen globohomo capitalisme
>dvwg gasai yuno vd
Ik had dit 3,5 maand geleden voor het laatst
Leo, kom Utrecht centraal.
xxx
werkmeisje
Heeft iemand zin om morgen een bbq in het griftpark te crashen?
aaaaaaa ik wil vlees eten!!!
dan doe je dat toch?
...
daar heb de /nederdraad/ tog al is iets gecrashed?
Is dit nu ecofash?
Straks lekker de monchoutaart eten die ik met bloempot heb gemaakt.
Hmmmmmmm...
Ik heb de shoarma al op, sorry
Oh, nu je het zegt. Dat is inderdaad hetzelfde park als de lekker spelen miet. Iedereen die een lekker spelen vd is misgelopen, kom wieb vd halen.
ik verveel me
misschien na het avondeten
maar NONDEDJU
subiet haal ik zelf kebeb seg
stop met uzelf dat aan te doen dan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHA JIJ BENT ECHT KANKERDOM HAHAHAHAHA
*blaast zachtjes in je oor*
er zijn 18 jarigen die dagelijks neuken en ik ben een 22 jarige maagd
*slaat keihard op je muil*
*pakt spijker pistool*
Ik had op mijn 16 als sebks.
je oom telt niet mee
Neuh was een Poolse, zeer gebaseerd.
>Poolse
hoeren tellen niet mee
geil
Ook geen hoer, was een relatie.
23 en nog maagd hier
Vrijwillig wel
>stoer doen op een maagdenforum
terwijl hij ook nog eens op vakantie is lmke
>Vrijwillig wel
Ja ik wacht op het huwelijk oetz
Wat hebben we toch een kuttaal.
>Hij is op vakantie
De absolute STAAT van k3
>Op
GEHOORNDRAAGD
>Vakantie
K3 DNUG
Is gewoon een Duits dialect
Was für eine schlechte Sprache wir haben.
Attention /cyc/ crossposters we made a Velogame for the Vuelta but you only have 40 minutes left to join. Visit /cyc/ for infos NOW
>hoer zonder bovenlip
Niederländisch ist nicht so slecht brudi.
*schlecht
Rare regels altijd.
I saw this in Sweden earler this summer. Previously I had seen Icelands flag in that same place, I thought it was some diplomat or something visiting maybe. This time it seemed to be a Dutch one, in that case.
But is the orange "prinsenvlag" still used sometimes or what? Do you still see it used in the Netherlands?
>Vrijwillig
Yikes
that blue is off, it's more like the old south african flag. but no, the prinsenvlag hasn't been used for a very long time.