nacht-editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
ZIEDENDE miemstudie student, wij gaan groot geld verdienen jullie niet.
hihi ik zie letterlijk aan hoe jij typt dat jij echt getrekkerd bent
hoe voelt het?
zijn er eigenlijk ook volwassenen in de draad?
>hij krijgt geen baan in papa's bedrijf
Proleet
>je studie verantwoorden met een 4kin plaatje
dilateer en heb seks
toekomstige ingenieur hier
je moeder
ben te druk bezig met je moeder en je zusje te neuken om te werken
ja
oh voor jou heb ik ook wel een plaatje
Als je studie niet in deze lijst staat doe je een miemstudie
>letterlijk wiskunde, fysica en chemie samen
>homo
bruh
>niet gewoon altijd vakantie hebben
zwoegers lmke
Ook congé, of gewoon brak zijn morgen?
huurvrij
>congé?
>werk?
ik heb al 7 maand vakantie
U bent toch niet joods?
>sta er niet tussen en verdiende in jaar 1 meer dan alles in de lijst behalve tandarts
voelt goed
Gebaseerd en waar
Nee, het leven is goed. België is echt belachelijk. Ik woon in mijn eigen huis dat is afbetaald en krijg 1200€ dop per maand.
>Hemelbeestje in mijn kamer
Nee
Ik wil naar Vlaanderen verhuizen
Zou ik ook doen als mijn huis betaald was. Daalt uw dop niet alsge al en paar maanden zo bezig zijt?
>dingen die niemand ooit zegt
Ik wil naar Friesland verhuizen
Ja, naar 950€ binnenkort, de minimum en mijn vaste kosten zijn: 150€ elektriciteit, 100€ internet en 60€ water per maand.
Ik wil naar Assen verhuizen
Anime
640 voor eten en hoeren?
moet voldoende zijn toch?
drugs
ik ben drugsvrij sinds 13 augustus 2019
Alleen als we u kunnen wisselen voor een aandachtstrannie
dat spijt me voor je
goed zo(moeilijk om dit te geloven toch)
ahn~ime
35ste voor MEROL
links kankerwijf
En hoe hou je je uitkering? Moet je niet gaan soliciteren enzo?
duvel en gokken is geen drugs toch?
youtube.com
waarom zit dit nou al de hele dag in m'n hoofd lmke
Ze gaan mij wel lastig vallen binnenkort. Maar ze hebben me maanden lang gerust gelaten. Volgens mij hebben ze niet door dat mijn woning afbetaald is?
hallo fiscus ;)
Hoe kan het dat ze je met rust laten? Ik dacht dat je moest naar gesprekken gaan?
ik wil het zelf gaan doen lmke
1 gesprek, 5 minuten, "ok ik ga je profiel aanpassen, veel succes nog".
hoe oud ben jij?
Dus je gaat naar de vdab, je bent werkloos, die passen dat aan, en dan gewoon hopen dat ze je niet meer bellen?
24, waarom?
Waar woon je precies?
Hallo aivd, ik woon bij een asielzoeker centrum, breng pizzas en kapsalon mee dank u
Gewoon jong om een leven van werkeloze te hebben, juist mijn eigen mening
oh nee ik wil gewoon een paar maanden op mijn gemak doppen voordat ik weer een kutjob moet gaan doen, niet permanent he, ik zal toch het ongeluk hebben dat ze me meteen gaan schorsen omdat ze jodig gaan doen
1) je wordt werkloos, en je moet een 'mooie C4 hebben'. (ontslagen, of werk door omstandigheden buiten je wil. Als je zelf ontslag neemt kom er dus niet)
De truk hier is een tijdelijke opdracht aangaan bij een interim, dan krijg je sowieso een mooie C4 als deze opdracht stopt (je moet wel aan je minimum dagen komen, dus 2 maand ergens werken waar het sowieso stopt)
2) Naar de vakbond gaan, je inschrijven als werkloze en uitkering krijgen.
3) dan lieten ze me 6 maand gerust
4) ze gaan een afspraak plannen. Waar je dan naartoe gaat en lult dat je een studie wil gaan doen. En je niet goed weet wat je moet kiezen
5) dan laten ze je weer 2 maand gerust.
Hier zit ik nu
Hier zit ik nu. Je verliest pas je uitkering als ze een aangetekende brief sturen, dus zolang je niet gaat en het uithangt, tot je geen aangetekende brierf krijgt is er geen probleem.
Kan een interim je een slechte c4 geven als je weigert contracten nog aan te nemen? Of gewoon ervoor zorgen dat je een paar keer onwettig afwezig zijt zodat ze geforceerd zijn je te wegsturen?
Waarom geen opleiding volgen voor een betere job?
Nee, meestal geven ze sowieso geen reden. Maar waarom zou je dat doen met een tijdelijke opdracht. Er is genoeg werk voor 3 maand en je doet dat uit en dan krijg je sowieso een mooie C4 zonder dat je mensen moet lastig vallen. Je bent niet verplicht iets aan te nemen. Dan zeg je 'oh ik heb al iets anders' Daag, nu mijn c4 aub
waarom worden de belgjes altijd 's nachts pas actief
Ik kan niet slapen met die hemelbeestje en moet om 8 opstaan
Ook een optie voor later, ik denk dat er een studie met uitkering is als je stopt met werken, ook een goede manier om een jaar niets te doen en geld te krijgen?
Het probleem is dat ik een mongool ben die altijd enorm goed moet werken omdat mijn karakter zo goed is en zijn ze bij mijn werk tevreden over mij. Er is ook een sterke vakbond dus blijf ik lange contracten krijgen zoland ik niets fout doe. Mijn enige keuze is dus gewoon hun hand forceren door bijvoorbeeld een paar dagen onwettig afzewig te zijn.
Maar stel dan dat ge zegt dat je je contract niet wil verlengen, dan gaan ze dan mijn interim niet bellen en vragen of ik dat niet geweigerd heb? En als ze dan vertellen dat ik iets anders gevonden zou hebben?
maar je kiest voor een 'tijdelijke opdracht'. Je werkt goed en de opdracht stopt sowieso naar x aantal maanden. Dat is de afspraak. Niemand verlengt je contract want het was een tijdelijke opdracht. Je had al plannen na deze opdracht en nu mijn C4 aub. Zoek online je vindt massas van zulke opdrachten. Seizoensgebonden dingen. Er is gewoon niet meer werk dan 3 maand ofzo voor je. Dus iedereen tevreden en je werkt 3 maand en krijgt voor 9 maand een uitkering.
ja maar is het nu nog niet duidelijk dat ik niet heb? ik heb iets waar ik contracten blijf krijgen, het was nooit x3 maanden ofzo
Die kanker insect zat gewoon op mijn laptop
RIEEEEEEEEEEEE
wdn is een hemelbeestje.
maar het is interim? Verzin een excuus waarom je niet meer wil gaan zoals je oren fluiten en je wil het niet verder doen. dan geven ze je normaal wel een mooie c4. Ze gaan echt niet moeilijk doen
ah oke, en moet je dan nog achter een c4 vragen of moeten ze je ene geven?
Verdomme ding wilt in mijn kamer blijven
>Jouw jonge jaren verspillen aan niks te doen
Nee
ik ben al 4 jaar noot geweest maar zonder uitkering
nee ze zijn verplicht er een te geven
noot zijn is kut
klopt, maar een noot zijn met een uitkering is niet kut
oke bedankt
je moet wel je weekcontract uitdoen en dan moet er als reden op je c4 'einde contract' staan. Wat de standaard is.
oooh een lieveheersbeestje.
Geen verschil met maandcontracten toch voor de zekerheid?
~1000 euro/maand is geen leven
ik zou rond de 1400 moeten krijgen, daarbij woon ik nog thuis en geef ik weinig uit
HET IS TERUGGEKOMEN
Ik wil het niet doden
letterlijk gemaakt voor de grote zwarte lul
jij bent niet schattig, ze is niet schattig
dat slaat alleen ergens op als je het over een paal met een animoe plaatje hebt, mongool
Wie zet de regels hier? Jou? Janny? Wie precies?
Omdat ik geen neuk geef
>Jou
leer eerst nederlands, jij vieze l*lg
Anime?
dnug
nee, kanker op
Kanker op, ja?
>nekbaard doet alsof hij anime meisje is
Andoe beste wijfoe
Waar doe ik dat, anoniem?
Te groot.
Te klein.
goede nacht
>hoi papa, dit is mijn vriendje Jamal
Geil
welterusten
fantastig toch
goedemorgen swa's
goedemorgen broer!
Iemand is zijn boterhammen met salamiworst aan het maken in de trein en ik heb exht naar de wc moeten rennen om te kotsen
Waarom doen mensen dit soort semrige kanker zooi in het openbaar je gaat toch geen eten eten in de trein maar neukende kanker BEREIDEM? Dan ben je echt ziek in je hoofd.
>salamiworst
heerlijk man
Met van die witte vieze supermarkt brood sneden en zon laag halverine
Echt moet me inhouden geen geweld hierom te gebruiken zo erg vind ik het.
>eten in het ov