Attached: Nostalgia 4.webm (640x424, 2.55M)
Sverigetråden - Nostalgiupplagan
Connor Jackson
Other urls found in this thread:
youtube.com
twitter.com
youtube.com
vice.com
theguardian.com
wikitravel.org
twitter.com
Robert Stewart
Först för ett havererat Swedistan.
Xavier Adams
Jason Price
Vad håller han på med?
Xavier Bell
Landet börjar närma sig krisläge
Christopher Ward
vi har 18 månader på oss att rädda klimatet
Colton Russell
Jack Sanders
Vi polluterar mindre idag än vi gjorde under industrilationen.
Charles Phillips
fedpostning för att få folk att halka uppåt i hotmatrisen hos SÄPO/NOA. Oironiskt.
Isaiah Brown
Nuförtiden? Inte mycket. Har min bondgård, har mina djur, har ingen kvinna men fan om det inte bara leder till problem... Ett lugnt liv, försöker sätta ihop det som finns kvar av min själ... Brevar väl en del på kanalen och följer nyheterna men tar inte del längre. Har gjort mina turer, min tid är färdig, kompaniet betalade mig nog väl för att jag ska kunna leva ut den här existensen... Visst ibland när jag är ute och jagar i skogen så kommer det "gamla blodet" till liv, det ska jag inte förneka, farliga tankar som inte borde väckas väcks... Vad vore en tur till? Kompaniet är alltid intresserade av erfarna soldater och det är inte precis så att det saknas konflikter. Men jag har stirrat döden nog många gånger i vitögat att misstänka att min nästa "tur" blir min sista, om inte för kompaniets skull så för min egen, någon slags gudomlig karma får man väl anta...
Men ändå... en tur till...
Chase Kelly
Koldioxid? Vad exakt polluterar vi mindre.
Joshua Watson
>Nuförtiden? Inte mycket. Har min bondgård, har mina djur, har ingen kvinna men fan om det inte bara leder till problem... Ett lugnt liv, försöker sätta ihop det som finns kvar av min själ... Brevar väl en del på kanalen och följer nyheterna men tar inte del längre. Har gjort mina turer, min tid är färdig, kompaniet betalade mig nog väl för att jag ska kunna leva ut den här existensen... Visst ibland när jag är ute och jagar i skogen så kommer det "gamla blodet" till liv, det ska jag inte förneka, farliga tankar som inte borde väckas väcks... Vad vore en tur till? Kompaniet är alltid intresserade av erfarna soldater och det är inte precis så att det saknas konflikter. Men jag har stirrat döden nog många gånger i vitögat att misstänka att min nästa "tur" blir min sista, om inte för kompaniets skull så för min egen, någon slags gudomlig karma får man väl anta...
>Men ändå... en tur till...
Nicholas Lopez
jvdk
Colton Price
Världen har också mer grönska idag än vad den hade under 1800-talet
Nathaniel Edwards
Vi släpper inte ut orenat avloppsvavfall i sjöar längre i västvärlden. Vi låter inte företag förorena naturen
Easton Brown
Detta gäller 'välutvecklade' bara i princip
Logan Barnes
Inte "här" nej. Men du skulle veta vad shell, standard oil, koch industries osv gör i delar av afrika, kanske inte så mycket i CAR längre men Liberia och Nigeria... en muta här och en muta där, vad är en hel by som dör av lungcancer om journalisterna inte ser det? Skulle någon modig en gå över gränsen... ja då finns "kompaniet". Tro mig folk vet i Nigeria, och vet någon inte så kommer de snart veta. Om ni bara visste... om ni bara visste...
Ryan Martinez
Owen Murphy
Hör att det är en tungt kriminell som blivit angripen med det här mordet.
Blod kommer att flöda i Malmö över överskådlig tid.
Jaxon Roberts
>Blod kommer att flöda i Malmö över överskådlig tid.
bra
Thomas Peterson
Har du jobbat för Lundin oil?
Michael Robinson
Charles Moore
Varför i hela friden vill miljömuppar avveckla kärnkraften? Det är ju en av de renaste och mest kraftfulla energikällorna som har uppfunnits, knappt några utsläpp och avfallet kan begravas säkert utan att det alls påverkar naturen. Det är nästan ett mirakel att människan upptäckte det med hjälp av vetenskapen och miljöfanatikerna som alltid påstår sig stå på vetenskapens sida vill avskaffa den. Vad fan?
Juan Cooper
de är rädda för härdsmälta samt avfallet
Jackson Hernandez
de såg på serien tjernobyl
Nicholas Brown
>Sverigetråden
William Nelson
Sven Otto Littorin säger att det är en av de "vidrigaste texter" han läst och påpekar att han blir både arg och ledsen. Samhällsutvecklingen i Sverige kommer göra att de som kan och har råd flyttar, menar han.
"Till en lugnare del av landet eller utomlands. Kvar blir de utan samma möjligheter", skriver Sven Otto Littorin på sin Facebook.
Och han är inte heller säker på att han vågar flytta tillbaka med familjen till Sverige.
"Jag kan inte säga att jag ångrar beslutet att flytta utomlands. Vi kommer till ett land med ett av de lägsta antalet anmälda brott i världen där Amanda ska få gå i en brittisk skola. Frågan är om man vågar och vill flytta tillbaka", fortsätter han.
Sven Otto Littorin bor numera i Dubai. Han var Sveriges arbetsmarknadsminister mellan 2006–2010.
men.....den här idioten var ju med och skapade läget vi har i Sverige idag, varför protesterade han inte mot Reinfeldt?
Nicholas Perez
ja men har du inte sett tjernobyl? lixom asså vi kommer alla dö kärnkraft är typ skadligt för miljön alla mina favvo kändisar skriver det
Xavier Scott
>vad ursäkta
>svara på min fråga
baserat
Jace Scott
Lundin hah... All skit som kom ut från Sudan, skit som aldrig borde ha kommit ut och aldrig skulle ha kommit ut om man täckte sina spår... om man inte var snåla och skötte sina egna "operationer". Nej jag har aldrig jobbat för lundin oil och inte heller har "kompaniet" det. Sudan är i allmänhet ett helvete att arbeta i, för många öppna portar, för mycket FN där för att operationer ska flyta under ytan. Har tjänstgjort med vissa som tidigare gjort ett par turer ut från Khartoum och diskretion fanns i princip inte på kartan. Nej Sudan skyr man nuförtiden, är väl bara kineserna som fortfarande arbetar där? Våra klienter rörde sig sällan öster om CAR för sina operationer, fanns ingen anledning som jag förstod det. Kan inte nämna några namn men "kompaniet" har varit anställda under längre perioder av några av världens största olje- och råvaruföretag. I regel så arbetade vi i zoner som på ytan var ganska "under radarn" när det kom till nyheter. När läste du exempelvis sist om en folkmord i Kamerun? Skulle det chockera dig om jag berättade att diverse guerrillagrupper varit i ett lågintensivt krig i nordvästra Kamerun i snart ett par decennier och tiotusentals har dött? Men du gör nog gott i att inte gräva för djupt i detta... "kompaniets" armar når långt.
Juan Hill
Bra
Michael Walker
>jobbet går i konkurs första veckan
>missar jobbintervjun för andra
Jace Scott
å jävlar vilken baja
Thomas Anderson
Du gick väl inte ur Arbetsförmedling?
Bara å ställa sig i kö i tre månader för stöd igen då.
Andrew Fisher
Önskar jag vore en arisk skinskalle
Benjamin Richardson
Även om inget går fel så släpper kärnkraftverk ut en viss del radioaktiva ämnen, framställningen av kärnbränslet är komplicerad och smutsig process.
Och när något går fel blir det konsekvenser för tusentals år framöver
Jaxon Flores
>Du gick väl inte ur Arbetsförmedling?
jo
Gavin Parker
vadå 3 månader till
Elijah Cook
Svenskar är en av de värsta sorters människor
Justin Miller
Nejnej vänta jag önskar jag vore ett barn med cancer påväg att dö och så fick jag en make-a-wishfoundation önskan att vara en skinskalle.
Cooper Gutierrez
rödpiller
Brandon Gonzalez
Hoppas oironiskt att det var sidf eller helst någon av bögbrevarna som heemade gangsterfrun.
HOPPAS OIRONISKT ATT DET VAR sidf ELLER HELST NÅGON AV BÖGBREVARNA SOM HEEMADE GANGSTERFRUN.
vi kom åt er till slut, genom en proxy ironiskt nog.
Jack Gutierrez
vif user
Ayden Sullivan
hmm
Matthew Wright
user skitbrevar men PMC:s är oironiskt skitcoola och väldigt mycket aktiva i ganska skumma operationer i olika afrikanska skithål
Aiden Brooks
>Jag har väldiga komplex över min vikt, något som min pojkvän mycket väl vet om, och han brukar säga att han älskar mig hur jag än ser ut vilket är ju skönt att höra ifs.
Men sen mellan varven brukar han ändå skämta om min storlek, han har kallat mig "enorm" " flodhäst" och liknande saker.
>Han säger att han bara skämtar, och säger det inte rent ut, men menar väl på att jag är en humorlös bitch som tar åt mig och blir ledsen, och att han ska sluta att skämta helt med mig.
Jag har inget mot att han skämtar, men varför måste han skämta om just min vikt när han vet att jag mår dåligt över den?
Lincoln Flores
NMR som stråhattspiraterna med gummigrabben i täten är oironiskt ett underskattat jagjag.å
Brayden Cox
twitter.com
Varför är vänsterpartister så in i helvete blåsta? Är det bara rollspel eller är det möjligt?
Sebastian Hill
Tror jag nöjer mig med besättning så här långt.
Evan Foster
>Om du röstat på SD så förvärrar du situationen. SD har inga lösningar på detta.
Jose Barnes
Nejnejnej vad tänker jag? Jag önskar jag var en arisk skinskalle som drömmer om att vara en mindreårig cancerpatient som önskar av makeawish foundation att vara en arisk skinskalle
Aiden Cooper
>youtube.com
pisshororna hånar snubben för att han har rätt, jävla negersamhälle
Eli Lee
>Schweiz, Norge, Danmark och Finland har mer sociala problem än Sverige
Skrev han ihop den grafen själv eller lol
Hunter Butler
och det vet du genom alla coola hollywoodfilmer du sett?
Jace Fisher
vad gör de nu?
Alexander Moore
Frågon är om andra partier har en lösning
David Myers
Eli Thompson
bögporr
Aiden Diaz
sanningssägare hånas alltid då det de säger är obekvämt
William Martin
>Ja jag kör tre-lappstekniken, jag klistrar upp tre klisterlappar på samma gång
William Garcia
Vissa saker är helt enkelt roliga
Hunter Brown
>*shvo:ar*
Caleb Edwards
Gör som tyska nazister sätt rakblad bakom klibborna!
Zachary Watson
>Ja, jag spenderar det mesta av min dag med att åsiktskriga i en sverigetråd för ett dussintal personer på ett vietnamesiskt bildbräde för korgflätning. Hur visste du?
Hudson Carter
Kayden Jenkins
Wyatt Young
MODER SVEA ÄR SJUK!!!!!
Zachary Rivera
vill bara bo ensam så att jag kan gråta fritt när jag kommer hem från jobbet varje dag
Aiden James
har ju inte så mycket med saken att göra
Cooper Watson
Om ni vill ha ett riktigt äventyr. Finns bokstavligen ingen mer kaosad plats på jorden.
Andrew Cox
NEEJ DUUMMA STÅÅÅND
Tyler Stewart
Jobbar du och bor med mammsen?
Brody Howard
>neeeeej ni får inte riva ner mina affischer det är faktiskt censur
>MODER SVEA ÄR SJUK!!!!!
Ryan Stewart
Om det ska klibbas så ska det klibbas ordentligt!
Joshua Robinson
FN-rapport: IS förbereder attentat i Europa
Publicerad igår 08.01
Trots IS nederlag i Syrien och Irak utgör terrororganisationen fortfarande ett hot mot omvärlden. Enligt en FN-rapport försöker IS-ledare nu fokusera på attentat i Europa.
IS kan enligt rapporten, som samlat information från olika länders underrättelsetjänster, redan ha särskilda mål i åtanke och ha börjat placera ut sprängmedel.
En våg av attacker kan komma före årets slut. Uppskattningsvis 30 000 av de 40 000 utländska medborgare som anslöt sig till IS uppskattas vara vid liv. Många av dem är fortfarande på fri fot.
Levi Evans
vilken realm, grabbar?
Joshua Murphy
Det blir impel down om du ska hålla på och klibba!
Dylan Phillips
Ingen minns en fegis
Jeremiah Murphy
Zandalar såklart
Sebastian Moore
>dkn det tar flera år att få ett studentkorridorsrum
Nathaniel Parker
Fri fot och fri fot, de tjänstgör just nu under andra organisationer för det mesta... Säger inte att det inte finns risk för terrorattentat men man får komma ihåg att de sällan motiveras av fanaticism i fredstid utan av ekonomiska motiv... studera var det försigår större ekonomiska "operationer" just nu... studera var man kan se tecken på "kompaniets" närvaro i Europa... Skulle inte säga att det är en högoddsare om de smäller i Italien snart med tanke på de maktkamper som försigårs där, såväl publikt som bakom dörrarna... Kan säga att den italienska regeringen har gjort sig mäktiga fiender under sin sponsring av gruvor i Kambodia... fiender som inte glömmer och inte... förlåter...
Juan Cooper
Nicholas Reed
Moder svea är på min kuk
Samuel Parker
har du inga vänner som spelar claasic?
David Thomas
Hur många sötisar är det på Zandalar?
Elijah Wright
Josiah Davis
stopp
hammardax
Caleb White
hej fittsäpo, kan ni sluta att avbryta mitt fucking internet hela tiden?
mvh user som försöker att runka
Brayden Fisher
ta din skitbrevning och stoppa upp någonstans
Xavier Richardson
Leverantör?
Asher Green
vi vet att du seedar barnporr och runkar till värre saker därför tänkte vi fortsätta se till att din internetleverans förblir hackig
Michael Lee
Bara normala boomers, håll dig till gehennas, bajstransa
David Howard
Inga. Spela på Gehennas med mig :3
Michael Davis
var glada att ni inte har min haka grappar
Matthew Jackson
Är du finne?
Levi Wilson
bara gå ner i vikt?
Camden Hernandez
DUNDUNDUN DUN DUNDUN! KAN INTE RÖRAT!
Själv håller jag mig ifrån wöw, har inte mmoande i mig.
Isaac Rogers
vallon
Jace Moore
Om ni undrar varför det skedde en skjutning på en högt profilerad gangsterfru i Malmö idag av alla dagar? Precis efter skjutningen i Finland och avslöjandet i media som dök upp? Surfa in på åttakanalen och läs de dokument som sprids just nu... obehaglig läsning... verkar dom Naid och M-falangen har vissa "kopplingar" till grupper med andra.... intressen. Minns ni kärnolyckan i Ryssland häromveckan som försvann i bruset? Något "stals" därifrån och Sverige kanske inte är ett lika obetydligt land som det var för en månad sedan på världskartan. Säger inte att jag har rätt, är frånkopplad från all intel jag tidigare hade privilegium till men vissa vänner består... även efter att man lämnat "kompaniet" bakom sig.
Jaxson King
>min haka
ingen köper det påståendet.
Manboobs or gtfo