Skandinavia útgávan
/skandi/
hallo
gutta
level 7
level 1
var det trevligt att stå i kö i 7 timmar igårnatt, vovvbögar?
Har I set denne mand, meld det til politiet hurtigst muligt !
Halloj
vad fan. det liknar ju mig
så går det när man begår hordom
Må være forfærdeligt.
Godt at mobbing bliver hårt straffet med fængsel og store boeder.
Kaffi og snús
heh
Bókstavligani eg hatta har.
Hun kunne jo bare have styret sig
Hvis jeg hemmeligt filmer dig med vibrator i numsen og deler filmen med titusindervis af folk uden din tilladelse, skulde du så bare havdet styrt dig?
GRINDABOÐ!
Ja da, kunne jo have ladet vær med at have en vibrator i numsen i et sted hvor du har muligheden for at filme mig
nå, bare to timer til jeg slipper ind
>nummar 4000
>köar för att stå i kö
Please remove Finland from the map
Thank you
men hvad så med danske kvinders seksualitet?
skjótt heima
>han faldt for Shazzrah-memet
åååååh nej nej nej nej
í tí minsta verið eg ikki einsamallur
Remove Finland from that map bronto
varför?
Den skal tilintetgöres. Sex er roden til al ondskab
>spyr efter en öl
Spil du bare noget mere WoW
för at de varken är nordiska eller en talar nordiska?
>ein dagur til tað eru tveir dagar til vikuskiftið
WoW er for patteborn
Jeg elsker World of Warcraft. I det spil kan jeg nemlig kompensere for hvor meget af en kæmpe taber jeg er i virkeligheden. Dette gor jeg via tilfredsstillende aktiviteter som f.eks. "grinding"
Pattebarn
>patteborn
siger ham der poster tegninger taget direkte ud af borneudsendelser til 5 årige og under gamle piger.
Jeg betaler 100kr pr. måned for at klikke på en sten i WoW. Det lyder tosset, men alt taget i betragtning, så er det billigere end almen hygiejne
Skrub af, pattebarn
Kalnuklinaq Jensen btfo'd
Hvor lang tid har du spillet WoW?
Det kan være at jeg er et pattebarn i det virkelige liv, men i den virtuelle verden er jeg en level 56 frygtindgydende Ork som alle respekterer. Hvor meget har du opnået i livet?
Jeg spiller slet ikke WoW, har bare lyst til at shitposte
Ikke så meget ligesom resten af jer "gamers"
>tf vejrudsigten lovede 29 grader og solskin
>har regnet og tordnet hele dagen
>solen skinner nu
>kun 24 grader
Okay da, så har vi da i det mindste noget tilfælles
>loggaði mig inn á WoW í morgun áður en ég fór í skólann
>Estimated time: 128 min, position in queue: 11345
>bjóst við að koma heim og geta strax spilað
>í staðinn mæti ég skilaboðunum: "You have been disconnected from the server."
>reyni að logga mig aftur inn á
>Estimated wait time: 379 min, position in queue: 22189
Lífið getur verið svo ósanngjarnt
eg havi næstan bíða í 4 tímar nú.
frá estimated time 120min til nú 5min. Men eri nummar 2281. So í hvussu so er ein tími avtrat at bíða í.
Prov lige at forestille jer at være så desperat at vente timevis på at spille en lorteudgave af et lortespil.
For nogen betyder det jo virkelig meget
Jeg voksede nu ikke op med WoW men jeg kan sagtens se hvorfor det var og stadig er så populært
How do I get the skandi country passport the easiest?
Judging by the picture you posted, you could probably get into Sweden if you are a gay who is seeing discrimination
get a skandi bf who likes Russia and Russians
Det er min fars fodselsdag i dag. Han bliver 63, var nod til at kore ham til ojenlægen fordi hans ojne har været fucked i halvandet år.
baserad groda
Tillykke til ham fra mig :)
Fint. Ta hand om din gamle far.
tilykke med din far, jeg onsker ham alt det bedste og guds velsignelse framover
Bra sagt. /skandi/ är en kristen tråd. Låt oss be till Gud.
MEN ALTSÅ JEG KOMMER FAEN MEG IKKE INN PÅ FIREMAW HVOR ALLE MINE VENNER ER
JÆVLA BLIZZARD FIKS KOENE FAENS FORBANNA DRITTSPILL
Nå så dode danmarkstråden igen
Tillykke
Jeg onsker jer alle en god fremtid
har själv spelat fallout shelter; ett spel för riktiga gamer-grappar. wow är lite för simpelt för mig
Helevede mand
fisk kon?
he he
Jag har en jättestora kikkel i mim bygsor hehhe
Är Finländare på besök i Sverige - och svennernas okunskap om finlandssvenska är helt megastörande. FYI det är ca 300 000 finländare som talar svenska som deras modersmål och tre huvudsakliga dialektgrupper (Södra Finland, Österbotten, Åland).
Har svennerna aldrig kollat på Mumin eller hört Mark Levengood tala? Folk förstår ju även skånska för helvete. Hur är det möjligt att man blir besvarad på engelska perkele?
Ps. Vad tycker ni om muminsvenska?
vi bryr oss inte om finland. varför skulle vi?
ni talar förövrigt fult.
För att finlandssvenska är en variant av Svenska, t.ex. Brittisk Engelska vs. Amerikansk engelska, eller Paris franska vs. Quebec franska.
Ni borde åtminstone bry om att kunna ert språk eller vad?
Det finns olika svenska dialekter i Finland, som är helt annorlunda... Vilken dialekt hänför du till när du säger att det är fult? Plus en finskspråkig som talar låtar ju helt annorlunda än en finlandssvensk.
Ps. Stick i väg från tråden om du inte bryr om länderna i OPs bild
>Position in queue: 3430
>Estimated time: 14 min
Næstum því
Ég er næstum því kominn heim
Of what country do people tell the most jokes about?
There is a reason...
Mä en kyllä suomenruotsalaisista oikein pidä. Ahvenanmaalaiset on ilkeitä.
Sugges bread jealosy
>3430
>14 min
2 tímar*
>bara búið að færast um 15 manns síðustu sex mínuturnar
N-næstum því k-kominn heim
Dags att gå o sova, Pekka =) Plus Ålänningar räknas inte med som finlandssvenskar.
Sweden lover cuck boy I don't speak retarded svenskpratar fittan
Ingen finlandssvensk älskar svenner, vi anser dom vara lika efterblivna som alla andra =) Hälsningar till Äänekoski
Do you that Mannerheim and Adolf Ehrnhrooth were Sweden love suck boys? That makes you traitor and should be sent to Siberia
jag pissar på finland.
ett värdelöst folk utan varesig historia eller kultur.
helt och hållet patetiskt irrelevanta...
deras enda relevans kommer från de kulturella ting de fått från sverige när de var våra trälar, när de kysste bättrefolkets fötter.
finnarna förtjänar en stövel uppå nacken - rysk eller svensk.
>6 timer queueu
>dc aftaná 20min
Eg eri svakur beint nú
Ta det lugnt nu. Strunta bara i att svara på deras brev.
Motte ei finlandssvensk jente i Amsterdam i sommer. Hadde ingen problemer med å forstå hva hun sa, men jeg måtte legge om til svensk for at hun skulle forstå meg. Nå bor det selvfolgelig legges til at jeg har tjukk gudbrandsdalsdialekt.
Jag brukar åka till Åland ibland, där har jag alltid blivit väldigt vänligt bemött och jag förstår 100% av det de säger. Deras dialekt låter nästan som Stockholmska. Jag har dock inte träffat särskilt många riktiga finlandssvenskar, det vill säga folk från Österbotten och dylika platser.
finjävlarna är lika värdelösa som samejävlarna. samma förbannade jävla gulingafolk som borde utrotas under medeltidens korståg.
allt de vill är att vara svenskar, men deras ruttana mongolblod förhindrar det.
finnarna vill dölja de sanningar om deras ras som vi uppdagade redan på 1800talet .
därför söker de sig gärna till "alt högern" "vit nationalism", för att de vet att sådana efterblivna jävla inte vet bättre än att tro att finnarna är ett germanskt folk! PATETISKT.
Nu tar vi det lugnt här kompis. Det lönar sig inte att ta bete och bli arg eller upprörd.
>hejhej! kvinpekka perkele här! jag retar svenskar, för det endaste jag tycker bättre om än en flaska koskenkorva utanför bolaget en måndagsmorgon är ett (du) från bättrefolket
Varför ger du honom uppmärksamhet? Glöm inte att det är det bästa han vet.
>greenland
>scandinavian
not for long
varför skyddar du finnarna så envist? är du en sådan där finnälskande upplänning eller vad?
du måste vara det största hanrejet i sverige, faktiskt. finnar kallar dig cuck, bög, neger, säger att de hatar dig, och när en annan svensk kliver in och ger finnen på käften så ställer du dig mittemellan och säger åt honom att lugna mig.
häng dig själv.
Nej, jag säger bara att du inte ska bli upprörd när de lägger ut bete mitt framför näsan på dig. Det är nämligen precis vad de är ute efter. Jag varken hatar eller älskar dem, men jag anser att de står under oss.
ain't gonna happen my yankee doodlelydude
In alsatian we say "skillt" before drinking our beer.
Haha do you really think that stupid idiotic idiot BLUMPF will actually buy an island like wow
oransje mand slem
all these posts because of I think swedes get upset a little bit too easily
It's just one guy. I tried to tell him to calm down