Hverdagsdrikking-utgaven
Forrige:
Hverdagsdrikking-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
en.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
Lurer på hva sprengerkompisen til Vetle svarte
han kommer ikke til å se meldinga- om du sender til folk du ikke er venner med havner det i en slags spamfolder som du aktivt må sjekke og få vet om.
While aimlessly wandering through wiki i accidentaly stumbled upon this.
en.wikipedia.org
"moja på tvoja", kek
Skjer i kveld a gutta?
Awesome, I had no idea.
>moja tvoja på vater kasstom
>I will throw you in the water
Fucking kek
Onanere for jeg legger meg? J/N
Ja
Ja, til rullestoljenter
Dommaren sa at dersom han hadde fått ei slik melding hadde han vorte smigra, og at det ikkje var farleg å sende den meldinga.
fy faen gutter. hadde en herlig beinökt i kveld.
Sykt å tenke på at bena til den mannen er svakere enn bena til en rullestoljv nå.
Vel, sånn går det når du dreper deg selv med anabola og all slags svineri, men heldigvis var det ingenting av verdi som gikk tapt da han stupte.
Er ikkje det som hender at det kjem eit varsel om at "xxx vil ta kontakt med deg på messenger"?
nei
Kanskje jeg faktisk skulle legge meg så jeg orker å gå til forelesning i morgen, for forste gang dette semesteret... eller...
Nu vel, bare noe jeg tenkte på.
Ta deg heller en ǿl kompis.
Russenorsk virker egentlig meget basert.
Butikken er jo stengt, og ölsalget vel för det.
Har du ikke et reservelager hjemme?
>2%
Jeg lurer på hvordan dette er målt? Finnes ingen nasjonal spörre-undersökelse hvor seksualiteten din blir lagret i en database. Argumentet mitt handlet ikke om at folk ikke tör å komme ut av skapet men at det finnes homo/bifile som ikke går med et trafikklys i regnbue farger på hodet for å gjöre det åpenbart at de liker kukk (uavhengig om de er ute av skapet eller ikke). De oppförer seg og ser akkurat ut som heterofile, eneste forskjellen er at de er tiltrukket av samme kjönn.
>Siden de utgjor en såpass liten andel av befolkningen er det faktisk idioti å gå ut i fra at du i det store og hele moter på homofile.
Vel ja... det er derfor man spör. Så får du finne ut om personen er en del av denne lille andelen eller ikke og om de er interessert. Akkurat som heterofile gjör med hverandre fordi vi har ikke en telepatisk kobling til hverandre. Er jo jævlig tett å gi opp og la være bare fordi sjansen er liten.
Legg dere.
Nei, aldri vært en drikker. Har såvidt begynt å få sansen for smaken, men ikke nok til at jeg hamstrer.
Zoom zoom jeg elsker Fortnite >Dabber på liket ditt etter at jeg har gitt deg juling i Minehåndverk
>Donerer pappas penger til favoritt strommeren min på twizz
Men er jo mer goy å drittbreve. Orker dessuten ikke å reise meg og gå å pusse tenner.
"Han begynte å snakke så snart han så meg komme inn. Jeg hadde vært lenge på veien. Han kunne ikke vente. Måtte starte uten meg. De andre trådene på brettet måtte bli avlǿst. Det hadde vært så mange forsinkelser allerede at han ikke visste hvilke som hadde blitt arkivert, hvilke som var i live og hvordan de utviklet seg ‒ og så videre, og så videre. Han brydde seg ikke om forklaringene mine, og, lekende med en kulepen, gjentok flere ganger at situasjonen var 'veldig alvorlig, veldig alvorlig'. Det var rykter om at en veldig viktig tråd, og dens sjef, Sutreanon, var syk. Håpet det ikke var sant. Sutreanon var... Jeg fǿlte meg trett og irritabel. Heng Sutreanon, tenkte jeg. Jeg avbrǿt ham ved å si at jeg hǿrte om Sutreanon på Jow Forums. 'Å, så de prater om ham der nede,' mumlet han for seg selv. Så begynte han igjen, forsikret meg at Sutreanon var den beste agenten han hadde, en eksepsjonell mann, av den stǿrste viktighet for Selskapet; jeg kunne derfor forstå nervǿsiteten hans. Han var, sa han, 'veldig, veldig prekær'. Merkbart satt han urolig i stolen sin, utbrǿt, 'Å, Sutreanon!' knakk kulepennen og virket mållǿs av uhellet. Rett etter ǿnsket han å vite 'hvor lang tid det ville'... Jeg avbrǿt ham igjen. Sulten, vet du, og fortsatt stående, også, ble jeg aggressiv. 'Hvordan kan jeg vite?' sa jeg. 'Jeg har ikke engang sett oppstyret på nært hold enda ‒ noen måneder, uten tvil.' All pratingen virket for meg så fåfengt. 'Noen måneder,' sa han. 'Vel, la oss si tre måneder fǿr vi setter i gang. Ja. Det burde gjǿre saken.'"
>Stikker kuken min inn i katten
Di svake skal frykte di sterke
Kanskje liksågreit. Ikke begynn, da ender du fort opp som meg.
>20 varmegrader
>klokken ett på natta
Jeg vet, det tar livet av meg faktisk.
>Insekter svermer inn gjennom vinduet om jeg våger å lufte litt mer en det jeg gjor nå
Myggnetting, min venn.
Får vel faktisk losrive meg og såve litt jeg da.
Fy flåbbe som jeg suger...
Hadde det for men dette er et nytt vindu
ja
Hv a i alle dager er dette for et insekt
>okonomi krise om max noen år
>Norge importerer fortsatt 50% av mat
Vi er fucked denne gangen
Slipper ikke like lett unna nå nei
Det er ikke bare noen få land som kommer til å kollapse
he lå le lå le lå le osv
Jeg får forberede meg til apokalypsen. Folg meg hvis dere har lyst til å leve.
Test
Har fiskestang og hagle, jeg
allah :D
allahu akbar :DDDD
Det tordner ute gutta
hallo norgetråden, jeg har lært noen norsk. vil noen snakke med meg? unnskyld min dårlige grammatikk
å være så dum
>å være så dum
hvorfor tror du det
urk...
Morkets fyrste morkets banan
vinduer har uten mitt samtykke oppdatert datamaskinen min og endret ting og jeg liker det ikke
Fiks deg LTSB
Våknet av torden og masse lyn, strommen hadde gått. Gikk ut og tok en mornings og la meg igjen.
Me kan snakka om nynorsk
Helst ikke
chalo venn mitt norge ike bra også
tschau tschau adjo
fyfaen gutta
>våkner
>fiser som bare faen
>jaja tenker jeg, sånn d pleier å være
>nyser
>driter litt i senga
Dette er nytt lavmål
Mårn
Spiser litt frokost
Fy flåbbe
Flåbbe fy
Fytti rakkern
>fortsetter å sove
Værste er at jeg egentlig ikke har tid til å vaske no særlig, må skynde meg isåfall. Dette blir en rar dag.
Vaske senga eller vaske deg selv?
Senga hvertfall, stikke ut med uvasket seng eller rævv, kinkig valg
Kom deg av kanalen, ta av sengetoyet, kast det i vaskemaskinen, sett den på og start dagen. Er det så jævla vanskelig?
allerede gjort, problemet er madrassen, d var... flytende...
fyttikatta
senga seff ta med papirposer og tork ræva di på bussen folk har sikkert sett mye rarere for
men i svarte helvete da!?
tok en dusj sammen med madrassen, blir å såve på sofa'n inatt imens jævelskapet torker
er vel like greit å selge den madrassen på finn og få seg en ny
Tenk å uironisk tro at det er et marked for brukte madrasser med bæsj på i Norge
Er jo bare å selge den til en neger.
>bleke
>legg ut for 500kr
>pakistaner vil prute den ned til 200kr
>si det er greit for 250
eg må drite
husker da jeg selv tisset i madrassen i fylla for en stund siden, ble en skikkelig geysir skal jeg si dere rakk ikke reagere engang pga alkoholmengden jeg hadde slurket i meg, men men etter mange forsok klarte jeg til slutt aldri å bli kvitt lukta samtidig var jeg redd for at mora skulle kjefte på meg så jeg vant meg bare til den
så ja du må enten selge den til en eller annen sau eller bare kaste den bort og kjope deg en ny en
>samtidig var jeg redd for at mora skulle kjefte på meg så jeg vant meg bare til den
hvor lenge varte dette da?
Negre og pakkiser har bedre kontroll på okonomien enn nordmenn fåvæ
Det er irrelevant. Hvis de får en madrass billig, så kjoper de den.
BREV EIDSVÅG-RULETTEN
>bestilte burger på et gatekjokken
>eieren ser ut som en pakistaner fra izzat
>sitter ute og venter, han diskuterer med en annen pakistaner
>"jaja, du kan LETT tjene 80 000 på det mann"
>"hva om den andre er bedre... 160 000 kr.
>går inn "ja, jai sier deg kompis! Skift bank bror. Husleia er så jævlig dyr osv.
trodde de snakket om narkotika
BREV EIDSVÅGDU FÅR MANGE :DU:
gutta french press vs aeropress
hvilken er bedre
Kaffe, det er kaffe det.
innafor å runke til bildet av h*n(ne)?
Det er ganske vanlig å bruke pakkismat sjapper til å hvitevaske penger. For kunne du bestille rullekebab i Bergen med en ferdig rullet Johnny inni
Pawel...
Eg må drite
joa men man må jo forberede kaffien på et eller annet vis
Jeg tror jeg må drite, må jeg det?
samme her men jeg liker å holde det til siste oyeblikk så tårene triller, lurer iblandt om det er akkurat sånn homser foler seg når de blir rævpult
Det er mye bedre enn det, du må prove en dag.
nei og atter nei du overbeviser meg aldri man kan si mye stygt om meg men jeg er jo faen meg ingen homse jeg
>har vært våken hele natta og dritbrevet igjen
liker du kongen av dronnings?
Jeg vet ikke hva som er verst, pakkiser som kjorer rundt i BMW og Mercedes sudan i 400k-klassen eller 60 år gamle offentlige kontorarbeidere som kjorer rundt i SUV i 600k-800k-klassen
Hva er så ille med folk som har spart penger gjennom ærlig arbeid i staten?