din mamms fitta upplagan
Sverigetråden
Jag triggade ryssis igen
Det är våra fucking politiker som låter kräket välla in, inte israel
Bry dig inte om foliehatten, snubben tror ju på fullt allvar att arabkräken är "framavlade" av judar, som några orcer eller vad-de-nu-heter, med syfte att förstöra västvärlden.
Vad var det som gjorde städis arg nu då?
Vem /lägger sopor i metrolådor/ här
>dum ghettorappare har samma åsikter om sverige som afs
lmao
Moku fick psykbryt och spammade efter honom i avsladden eftersom han blev så förnedrad i förra tråden
ingen vill ha ögonkontakt med främlingar här, oavsett etnicitet
jävla efterbliven neger
d1a
käften niggerhora
Man får inte vara elak i tråden!
>svennar som rappar
finns det något mer krinsch?
Sneed
Incels som diskuterar politik
Detta har pågått ett antal år och uppgått till c:a 7,000 (sjutusen) påringningar. Jag hade precis fått en stroke och var på den tiden aningslös att folk kunde hålla på med sådant här. Ibland kunde de ringa 50 samtal på en kväll. Ja, ibland svarade jag och var ganska förbannad. Med facit i hand håller jag med om att jag blev lurad, men jag hade inte facit i hand. Sedan började de ringa folk i hela portuppgången och trakasserade dem också. Y ringde ett barn direkt till dennes mobiltelefon en fredagskväll klockan 23,00 och talade om att han (Y) låg naken i sängen. När jag tog upp det med honom förnekade han naturligtvis men när han blev överbevisad var det bara på skoj.
När de sedan redigerade samtalen kunde de koka ihop så att resultatet blir till deras fördel.
De båda barnen är # och # år gamla och har fastnat i utvecklingen och ligger på en 5-årings nivå. De har aldrig haft ett arbete, inte ens hos Samhall. De får bostad och uppehälle av socialen och lever en meningslös tillvaro. Nu vet ni som betalar skatt att de kostar samhället 600,000:- per år. De har inget sällskap och inga vänner därför att ingen står ut med dem. De är så obetydliga att inte ens svängdörrarna sätter igång när de kommer. Därför satte de igång att ringa och göra sig roliga på andras bekostnad. De saknar empati och förstår inte att man ringer inte till en far och säger att hans dotter är med i en porrfilm och tycker att detta är roligt. Det, och deras språk , osom ofta innehåller könsdelar visar deras mentala nivå. Y blev åtalad att ha tafsat ett flickebarn innanför trosan, men blev friad i brist på bevis. De båda säger sig inte alls vara rädda för mig. Vår konversation när jag terroriserat de var att de vågar inte öppna dörren utan pratar bara genom brevlådan, och då är de snabba att ringa störningsjouren. En gång stötte jag ihop med X i tvättstugan och han flydde ut därifrån. Men enligt honom äger han mig?
Swedish niggas be like "my name is sneed sneedsson"
>6l mjölk
>2kg köttfärs
>totalt: 160kr
>totala mängd kalorier: 6940
>makros 382g fett, 286g kolhydrater och 590g protein
Breva fynd ni gjort hos eran lokala mataffär
det är inte krinsch om man gör det ironiskt
pling thaiconnys.
Hur många av shemalehororna är det som ser attraktiva ut? brukar de kosta mer och isåfall hur mycket?
Jag har fantiserat om att bli knullad av en Thailändsk shemale enda sedan jag såg Yasmin Le i Baksmällan 2
Ladyboysen är ofta snyggare, men det säger inget eftersom de flesta bartjejer (med undantag av vissa Go-Go-tjejer) är inte så värst attraktiva. Ladyboysen däremot är billigare, men det är inte direkt några större summor vi handlar om. Och frågor om pris känns så jävla efterblivet - de är människor, som du och jag, och du får ju komma överens med dem om ett pris som båda accepterar. Är du ful och äcklig så spelar det ingen roll hur mycket pengar du vevar framför ansiktet på dem, du kommer inte få doppa ändå.
>Hur många av shemalehororna är det som ser attraktiva ut?
Inga för mig men jag är inte bög heller. Man märker alltid att det är män eftersom det är något off med dem, även fast de kan se ganska kvinnliga ut. Tror de är billigare men jag vet inte, i Amsterdam är de billigare än vita, asiatiska och sydamerikanska kvinnor men dyrare än svarta kvinnor.
t. varit och nbögar en hel del i Thailand och haft transor som försökt ragga på mig på klubben
Söt!
Vad får ni ut av denna skit dag ut och dag in? Samma meningslösa spam.
>de är människor, som du och jag
ska jag ta en tupplur eller
Kämpa, du trådens tappre försvarare!
För mig så är det Erwin, den ariske personens val av guppare.
Ni minns nu att NSD2D, en bokstavlig animetittande halvblatte, var med i NMR.
>transor
>människor
haha aa
Du glömde manskulting lmao
t. drar i hud till tecknade småbarn
>YouTube Please Listen - A Note on Democracy and Freedom of Speech
youtube.com
samer asså, asg
dds äckelpsykfall
Passar ju bra då Hitler också var manskulting
Man ska vara snäll i tråden
rannsaka
lappjävlar bör tvångssteriliseras
Nybögen... NMR fanns inte ens då
De gillar att skjuta vargar
bättre tider
>dumbom
>dummer
>klant
>gos
>jos
>ajabaja
Varför skriver transbögarna som dagisbarn? Är det för deras älskade minderåriga moeblobbar pratar så?
Jag vet.
det gillar alla som bor i glesbygden
SKJUT GRÄV TIG
Mycket fint brev
Men det gäller förstås inte dig, som får bajsa ner och förstöra precis så mycket du vill, utan att visa någon som helst hänsyn mot alla som blir äcklade av ditt mentalsjuka och vidriga bögpedofilbrevande?
Baserat
Du har helt fel. Lappar är mycket, mycket mer skjutglada på vargar p.g.a. sina renar.
De vill attrahera andra bögpedofiler genom att låtsas vara småbarn.
Deras enda erfarenhet av "kvinnor" kommer från anime så de tror det är så man ska prata om man är feminin
Öh jo NMR och SMR är samma parti/organisation fast att de bytt namn.
Det är som att säga att liberalerna och folkpartiet inte är samma parti
ni dampbarn har skrämmer iväg alla med lite färg och sen undrar ni varför tråden är skit
mann1, alla som har boskap har inget emot att skjuta vargar
>ni dampbarn har skrämmer iväg alla med lite färg och sen undrar ni varför tråden är skit
Baserat, hur ska SD och de rödgröna återhämta sig?
>långsam ersättning är bättre
Baserade vargar och djurskyddslagar som dabbar på glesbygdshjonen och lapparna
Såg aldrig klart Naruto, tappade det någon gång efter Pain-arcen när Sasuke blev ett totalt psykfall. Är det värt att se klart?
>5000-8000
alldeles för många, det är kört
behöver snarare uppmuntra att folk flyttar tillbaka till sina hemländer istället
SD vill ha åtminstone ett tillfälligt tvärstopp på all asylinvandring. 0 är mycket mindre än 8000.
>Är det värt att se klart?
nej, du är inte 11 år längre
Noll är mindre än åtta tusen idiot
Naruto är för alla åldrar, toppmysig serie.
>Naruto är för alla åldrar
youtube.com
breva baserade låtar
D1a antingen så kastar vi ut dem eller så låter man dem ösa in tills systemet blir överbelastat och kollapsar så att det inte finns något annat val än att kasta ut blatteniggrerna
fyfan att äckelborgare kommer gå på det här
Läser tefy. Bara autistcringeherrar som försöker hitta något djup i fucking anime. Det ska vara lättsamt och roligt.
Jag är inte från cuckholm
Jag tvekar om det verkligen är för alla åldrar, verkar mer som 6-16
Skillnaden ligger i att M har en chans att kunna genomföra sin politik om en kraftigt reducerad invandring. Önskemål och drömmar kommer man inte långt på.
Hur många gånger har de inte redan ljugit på bara den frågan?
bra 2d favä
>NARUTO, RYMDEN OCH TEKNISK FYSIK WOOOOOW!!! CHALMERS!!!!
Japp där hade vi Axel, tyckte precis det varit tyst från honom i den här tråden
Svenskarna är byggda av segt virke och Sverige är en stabil statsbildning. "Systemet" kommer inte att knäckas och kollapsa som ett korthus av att vi överbelastar det, det kommer att bångna under den extra bördan och allt kommer att sakta bara bli sämre och sämre utan att för den delen kollapsa.
WTF
den här mannen sjök polisen i Borgå (massiv skandal)
OCH HAN ÄR FRÅN SVERIGE, HAN ÄR SVENSK!
ABOOW BROSHA??!!!!!!!11
Ingen bryr sig om vad du tycker eller tror, bögpedofil.
>vaknar
>inser att du fortfarande är i Sverige
Hur länge kan du hålla igång det här?
>RICK OCH MORTY, JAPANSKA TECKNADE SERIER FÖR BARN, ÄTA INSEKTER FÖR MILJÖNS SKULL!!!! ALLT SKA VARA LÄTTSAMT OCH ROLIGT!! RYMDSKEPP, UTOMJORDINGAR OCH VETENSKAP YIPPIEEE!!
vad heter han?
>kom inte in på Chalmers
HAHAHAHA ÅH NEJ NEJ NEJ
wallah säg wallah abri
varför är tråden så skitdålig?
>vaknar
>inser att du fortfarande är i Sverige
det är transtimmarna just nu. håll ut, broder.
Psykfallsäcklen.
>IDAG SKA JAG LÄSA INTERSEKTIONELLA FEMINISTISKA PERSPEKTIV PÅ TEKNOLOGI OCH EKOFEMINISM I SAL 1103 PÅ CHALMERS, COOLASTE STÄLLET I GÖTEBORG!!!! VAD SMART JAG ÄR FÖR ATT JAG LÄSER TEKNISK FYSIK OCH SER PÅ NARUTO!!!!
För övrigt anser jag att Sverige bör förstöras