betere wereld -editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
nrc.nl
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Anime!
Blur of Oasis?
I HAVE COME
TO RECLAIM ROME
FOR MY PEOPLE
zware criminelen aangepakt!
alsook:
>films van DFW downloaden
>download = verloren verkoop
deze miem is echt al duizend keer ontkracht
>dvw letterlijk dit haartype (als het geen pruik is) maar het extreem moeilijk is om geschikte producten er voor te vinden zonder siliconen of andere rotzooi erin
ik download, maar koop ook nog onironisch cd's
Ik heb dat artikel illegaal gelezen.
Wie houdt je voor de gek haar haar ziet er veel beter uit.
checked
>blond haar en sproetjes
Bloempot?
oasis
based
oasis
dat zeg ik net: het is moeilijk te verzorgen omdat er zo veel rommel in producten zit en mijn haar zichzelf uitdroogt
die foto van gisteren betekent letterlijk niks en haartype gaat vooral over krulpatroon
hallo
Haar neus is eng
vanavond ben ik een rock 'n' roll ster
>Onderdanige vrouw
Je wilt graag een onderdanige vrouw omdat je weet dat je een eigenwijze vrouw niet onder de controle kan krijgen. De irrationele angst dat een bijdehante vrouw achter je rug vreemd gaat. Één van de grootste leugens over relaties is dat alle eigenwijze vrouwen hoeren moeten zijn, dit is een leugen. Wist je nog wat Nietzsche zij over moraliteit? Je kunt niet moreel zijn als je nooit de kans hebt gehad om immoreel te zijn. Onderdanige vrouwen zijn vaak niet sletterig niet omdat ze betere mensen zijn, maar omdat ze nooit de kans hebben gehad om sletterig te kunnen zijn. Maar geloof me, wanneer sommige van de zogenaamde "pure" vrouwen de kans krijgen om zich hedonistisch te gedragen, dan zullen ze dat zeker doen.
Iemand die een onderdanige vrouw wil is een onzeker persoon, iemand die bang is om zijn vrouw te verliezen, die bang is dat ze haar eigen wil heeft. Deze mensen willen huisje boompje beestje, maar ze willen er niets voor doen.
Een echte Dirk zoekt een bijdehante vrouwen met eigen ideeën over het leven en probeert haar te temmen. Want denk eens even na, wat zijn de kwaliteiten die je in je kinderen terug wil vinden? Onderdanigheid? Gehoorzaamheid? Ik dacht het niet, vooral niet in je zonen.
niet gelezen
paal mooie vrouwen
>lelijke joodse man met tieten en een kleine slappe piemel
>onderneming uitgeschreven
>krijg brief dat ik nog 4000 euro aan belasting schuldig ben
>probeer van 18:00 de belastingdiesnt te bereiken
>"op dit moment is het erg druk! Helaas zijn al onze medewerkers in gesprek. Probeert u het op een later moment nog eens"
>bel letterlijk elke minuut 1x terug
>"op dit moment is het erg druk! Helaas zijn al onze medewerkers in gesprek. Probeert u het op een later moment nog eens"
>kan niet meer bellen naar 20:00
letterlijk miljarden gaan naar die kanker leiers en ik kan ze niet eens bellen : (
>het is de langverwachte badhuisaflevering
die 4k klopt niet denk je?
komt omdat het bijna 1 september is he, probeer het daarna nog eens
>Naar 20:00
>Het is de langverwachte winterpaleis aflevering
>het is de "cliché reden om elk personage naakt te laten zien"-aflevering
>jaag nietje in arm
geen probleem
>krijg een injectie naald in arm
valt flauw
iemand van jullie ervaring met een DNA-test?
ik heb al vanaf zeer jonge leeftijd het gevoel dat ik geadopteerd ben en dat mijn pleegouders te egoïstisch zijn om dat toe te geven.
ik geloof gewoon niet dat biologische ouders hun kind ooit zo zouden mishandelen en ik wil graag uitsluiting daarover.
Weet iemand hoe je zoiets aanpakt of kan laten doen? Geld is geen probleem.
ANIME
youtu.be
kanker man, dit is goed
Vraag je huisarts of zo
Ik heb hetzelfde probleem. Ik lijk totaal niet op mijn broers.
>ik geloof gewoon niet dat biologische ouders hun kind ooit zo zouden mishandelen
naïef of troll
Hahhahaaha oh nee nee de jannie gooit al mijn blacked weg
Zij is geen man, geen jood en heeft geen slappe piemel!
je kan materiaal opsturen naar een bedrijfje wat ouderschapstesten doet, google staat er vol mee
paal meer
die is lelijk
>3 nederdraden
zomer nog niet voorbij?
ik kan gewoon geen woning vinden en wil dood
De OP is voorbijgegaan aan de rechtmatige draad.
Nee ik heb nog bijna 3 weken
LAAT MAAR VALLEN WANT HET KOMT ER TOCH WEL VAN HET GEEFT NIET OF JE RENT
ik wil niña neuken
wie?
nina van tekken was mijn crush
Iemand zin in een potje SC6 of Tekken 7 op de ps4?
niña die bij de slimste mens zit
lmke
Ik snap niet waarom kanker asielzoekers zomaar een woning krijgen
En ik met een 50 urige werkweek maar niet aan een woning kan komen en bij mijn ouders moet wonen die me vroeger en nu mishandelen. Denk er serieus aan om nu weg te lopen.
>weglopen
>als volwassene
Dat heet vrijwillig dakloos worden, Leo.
ze ziet er zo veel beter uit bij de slimste mens
Dus je hebt al een woning?
PVV stemmer zeker?
Ben in al geweest. Ik kan alleen echt dakloos zijn als ik uitgeschreven wordt maat dat gaat niet omdat mijn vader heeft gezegd dat hij het niet wil.
Maar liever dakloos dan dit. Ik vind het zo erg dat ik liever op straat slaap.
Nee.
Ik zou op adolf hitler stemmen als ik kom.
Dan zou ik tenminste een woning krijgen, want die man zou afrekenen met massamigratie en onderdak bieden aan zijn eigen volk.
Ik ben ook een lief persoon maar wordt vanuit pure wanhoop tot extremisme gedreven.
ooooh royal antwerp
Waarom in de kanker neuk kan je niet gewoon iets huren als je 50uur per week werkt? Wat de neuk?
kun je niet gewoon een hotelletje huren en dan in het weekend naar huis gaan?
Wat de neuk is dit mijn vd?
Ze lijkt echt precies op haar.
tentje op een camping is ook nog wel comfie nu
>gelooft in propaganda
>geeft anderen de schuld van zijn denkbeelden
Lekker bezig, Leo.
Hier moet ik hem wel gelijk geven: een huis vinden in Nederland is onmogelijk. Alle sociale huur is de afgelopen jaren verkocht aan de private sector die de huizen nu volledig uitmelkt, kopen is onbetaalbaar en je studieschuld vermindert je maximale hypotheek. Een hotel is bijna goedkoper dan een vergelijkbaar appartement, vooral in Utrecht (waar Leo waarschijnlijk graag zou wonen).
Stacaravan. Dat mag dan officieel niet, maar ik ken genoeg mensen die het doen omdat het hun enige optie is.
tijd voor tf2
OMDAT JE IN KANKER NEDERLAND GEMIDDELD 1000EURO BETAALD AAN HUUR OF JE KANKER NEUKENDE 10JAAR MOET INGESCHREVEN STAAN
De overheid heeft get gewoon verziekt en ze kanker asielzoekrs krijgen VOORANG OP EEN WONING
NEDERLANDERS KUNNEN GEEN WONIN. VINDEN
EN ASIELZOEKRS DIE HIER NEUKENDE 10 SECONDEN ZIN. KRIJGEN EEN NEUKENDE KANKER VOORANG VOOR EEN SOCIALE HURWINING WAAR IK ZELF 10JAAR VOOR MOET INGESCHREVEN STAAN
DAN IS HET TOCH GODVERDOMME LOGISCH DAT IN KANKER KANKER KANKWRBWOEST VEN
Als hij 50 uur per week werkt moet hij toch 2500€ netto hebben en kan hij toch iets van 1250€ per maand huren (ook al is dat echt belachelijk duur en gooi je je geld weg) dan sta je toch op je eigen benen. Dan alleen hopen dat je nooit je werk verliest natuurlijk.
Staplaats op de camping is ook duur
1000 is niet veel, pauper
Nee want je moet 3x de huurprijs verdienen
Bin de schuld van de buutnlenders
A N T W E R P
A N T W E R P
A N T W E R P
A N T W E R P
Oh shit die Heartbreaktunes lineup in Antwerpen:
Municipal Waste
Toxic Holocaust
Enforcer
Skeletal Remains
9 euro inclusief stroom en je kan er staan tot eind september
domme neger pakt zijn 2de geel als hij scoort godverdomme RIV A N T W E R P
lmke
Wie komt Antwerpen met K3 in de auto?
kijk dan in de buitenwijken? is dat ook duizend euro?
[in noord brabants accent:] kansloos
Leo kom bij mij en k3vd wonen dan vernietigen we samen de Kosovar.
ik
1000 euro per maand voor alles inclusief is niks mis mee koek
Kijk gewoon ff op Pararius joh
Wanneer?
*klets*
kanker brabo
kanaleneiland Leo komt eraan
Nee, 900 voor een afgetrapte flat waar sinds de jaren 60 niets aan gebeurd is.
Kieskeurig hoor
Leo wij betalen nauwelijks de helft van duizend voor onze woning en hebben zelfs een kamer teveel, kom Kampen dan beginnen we hier een Servische enclave.