/norgetråden/:

Japanske tegnefilmer-utgaven
Forrige:

Attached: 1557315093123.png (754x530, 497K)

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/fikk-ikke-sokere-til-mekanikerjobb-ma-legge-ned/71547064
dagbladet.no/nyheter/innforer-forbud-mot-levering-av-svarte-og-fargede-soppelsekker/71546973
dagbladet.no/magasinet/derfor-er-sopla-pa-manen-verdifull/71401006
aftenposten.no/meninger/kronikk/i/70QAK9/Kan-Ola-og-Kaveh-Nordmann-vare-hvem-de-vil--Thorgeir-Kolshus
youtube.com/watch?time_continue=13&v=iU2R3__VDzQ
twitter.com/BasedPoland/status/1167359442289090560
no.wikipedia.org/wiki/Norges_kommuner
vg.no/spesial/2019/valgomat/kommuner/1120/
twitter.com/AnonBabble

eg må drite

Er dette VGs kommentarfelt?

Ja gutta?

LÆTTIS FY FAEN NÅ KJORER VI FYTTI HELVETE LET'S GOOOOOOO LÆTTIS

Attached: petter.jpg (320x480, 29K)

Eg må drite

8

Attached: 1561124936725.jpg (830x974, 170K)

Fy faen as gutta, nå kjorer vi!
Vors hos Anders, så ut på byen etterfulgt av nach hos Kaja og Silje

eg må drite. . .

Godt spǿrsmål. Jeg regnet på det og kom fram til fǿlgende:
Jeg har penetrert en vagina med penisen min med 5 jenter, en av dem to ganger, så totalt seks ganger. Samtlige var prostituerte.
Jeg har fått penisen min sugd fem ganger av fire forskjellige kvinner, uten at det fǿrte til sex. Tre av dem var prostituerte, den siste snakker vi ikke om.
Jeg har slikket to kvinners vaginaer, en av dem to ganger, så totalt tre ganger, uten at jeg har fått penisen min sugd eller fått sex. En var en tilfeldig kvinne jeg fikk med hjem fra en hjemmefest, hun var sǿrgelig drita, den andre er den tidligere nevnte som vi ikke snakker om.
Jeg har fingret én jente i bilen hennes på en tom parkeringsplass, uten at det ble noe mer av det. Vi mǿttes på Tinder, hun er den fǿrste kvinnen som noensinne har vært interessert i meg, og jeg tenker ofte på henne fremdeles.
Jeg har fått massasje med lykkelig slutt av en thailandsk jente (jente).
Jeg har klint med 8 jenter, noen av dem tidligere nevnt.

Totalt har vi altså 8 kyss, 6 seksuelle samkvem, 5 blåsejobber, 2 fitteslikkinger, 1 fingring på parkeringsplassen og 1 massasje med lykkelig slutt, med tilsammen 13 jenter. Siste av disse var sex med en hore i Amsterdam i 2017. Jeg har aldri hatt jv.

Spǿr meg om hva som helst.

Er Petter Stordalen en Tordenkuk?

skolereformen i 94 er antageligvis en medvirkende faktor til at steder som dette må legges ned dagbladet.no/nyheter/fikk-ikke-sokere-til-mekanikerjobb-ma-legge-ned/71547064

og at idiotpolitikere kan preke om "nodvendigheten av utenlandsk arbeidskraft".

Hva skjedde med tinderjenta?

dagbladet.no/nyheter/innforer-forbud-mot-levering-av-svarte-og-fargede-soppelsekker/71546973

De gjemmer seg bak at det kan være litiumbatterier i sopla.

Milde himmel for en tåpelig forklaring. Skal de som håndterer soppel greie å se om det er batterier i posene om de går over til gjennomsiktige poser? Folk vil jo fortsatt pælme vanlige bæreposer i disse igjen.

Eneste årsaken jeg greier å se er at de leter etter "ulovligheter" som de kan botelegge folk for.

7

>Derfor er sopla på månen verdifull

>Da astronautene dro la de igjen en betydelig mengde soppel. Samt en pose full av bæsj og tiss.

Dagbladet +

dagbladet.no/magasinet/derfor-er-sopla-pa-manen-verdifull/71401006

Dette er hva pressestotten finansierer.

Vi mǿttes på Tinder, gikk på tre dater og hadde det jævlig hyggelig faktisk. På den tredje daten foreslo hun at vi kunne ha det litt moro i bilen hennes. Hun ville ikke ha sex, men jeg fikk fingre henne. Hun sa hun ble kåt av meg, og etterpå avtaltes vi å mǿtes igjen snart. Når jeg sendte melding neste gang sa hun at hun ikke var komfortabel med "forholdet vårt" og at hun ikke ville se meg mer. Hun insisterte på at det var henne, ikke meg (...). Aldri vært så nærme å sexe noen uten å måtte betale for det verken fǿr eller siden. Dette var sent i 2015, tror fremdeles livet mitt kunne vært veldig annerledes i dag om jeg hadde fått meg jv den gangen.

PS: Jeg hadde problemer med studentboligen min på det tidspunktet, og delte rom med en annen, og hun kom fra en konservativ familie som ikke visste at hun dreiv på med gutter. Var derfor det måtte bli bilen og ikke hjem til en av oss.

Sorry Astrid, dette her holder ikke mål.

Attached: issues.jpg (225x225, 15K)

Vi som gikk yrkesfag ble satt på som tapere da jeg startet på videregående i 2009. Tror ikke det har endret seg de siste 10 årene

30-40. Mistet tellingen.

Dumper bare soppelsekkene mine i soppelcontaineren for hytter jeg.

Gjǿr som han andre Anonsen og tell, din mannehore. Forventer full opptelling om en halvtime.

>be me

Har du noen tips til en kar med sosialangst? Er ikke jomfru og er ikke helt tilbakestående når det kommer til jenter, men syns det er vanskelig å starte samtaler med jenter på byen.

3..... 1 i russetiden, 1 i DebutUKA og 1 som jeg motte på byen i Tromso
Fikk klamydia av siste jenta

>dfn du bare har kysset så mange

Attached: 1396471415445.jpg (645x773, 54K)

>aldri hatt sex
>aldri kysset
>aldri holdt hender
>aldri fått klem
>aldri blitt flortet med
>ikke sittet ved siden av ei jente siden 2014
>ikke snakket med ei jente siden mai
>aldri sett ei jente naken
>aldri sett ei jente topplos

Satt ved siden av ei jente på toget mellom Hamar og Trondheim på mandag jeg. Merkelig oppforsel på jenta, åpnet cola flasken sin stille og sakte, satte seg helt ytterst på setet sitt med rett rygg.

Jenter ass.

har du brunt hår og hadde hun briller og lyst hår? var på samme tog og så et sånt "par".
la merke til at begge to snudde seg ofte til siden og så på den andre, men ingen av dere sa noe til den andre

er Anders /vårfyr/?

Attached: 00.06.17_[2019.08.30_22.25.18].jpg (1280x690, 143K)

>jentevenner, er som jobbsoknader. prover du mange ganger, og er ikke redd så får du noe til slutt. bare hold motet oppe, bro

Attached: gigachad.jpg (1068x601, 56K)

Hvor gammel er du?

Tenk å være ei attraktiv jente, tenk å slippe å jobbe eller styre med NAV. Trenger kun å sitte inne foran kamera og stromme på nett samtidig som du viser litt kloft
Det hadde vært noe

Attached: Screenshot_20190830-222915.jpg (1440x1783, 495K)

25, 90 minutter til jeg fyller 26

Attached: vuets1hyta001.jpg (658x523, 44K)

>satse på en jobb som varer til du er i slutten av 20 årene

Forste var når jeg var 16 og nå er jeg 26, så omtrent fire forskjellige i året da. Er ikke så vanskelig hvis man har tinder/sukker.

Det beste er vel bare å gi litt faen, ikke overtenke så mye. Bare gå for det med litt humor, få med en liten gjeng pluss jenta hjem på noe drikke hjemme. Er viktig å gjore henne komfortabel, ta henne på skulderen og si fin topp eller noe, sItt inntil henne i sofaen. Det beste er å ta med to jenter også ignorerer du hun fine til hun blir litt full

trenger ikke å være jente, attraktiv eller ha kloft for å gjore slikt

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 59K)

Gratulerer med dagen på forskudd Anonsen

Sykt å tenke på at knuset mitt er på dagen ett år eldre enn deg.

Men hun der er verken attraktiv eller har noe særlig klöft

Tromso er kjent for å være klamydia-by nr.1 da.

er hun asiatisk og bor i tromso?

>asiatisk
Nei.
>bor i tromso
Ikke nå lenger.

Kom deg ut av NAVgrotten din ofte, ikke forvent noe særlig suksess i starten. Det blir enklere desto mere du gjor det.

skjonner, kjenner bare ei asiatisk jente i tromso som fylte 27 idag 30 august

Takk!

Dette er hva skattepengene dine går til.

Attached: Norsk Kunst.png (632x539, 206K)

han var deilig

Pengene blir i det minste brukte i Norge, og ikke sendt til Brasil for å "beskytte" regnskogen

Attached: bolsonaro sutrer.jpg (1280x853, 138K)

Æsjamei
Hvorfor tror hun at folk er interessert i å se vaginaen hennes

Korleis er det å vere tiltrekt av folk på din eigen alder? Vert de ikkje fort kåte på skulen, der halvdelen av alle dei du ser (eller alle viss du likar begge kjönn) kan vere samliggjelege? For meg so er det berre to eller tre eldre mannlege lærarar som eg kanskje ser ein gong i veka. Vil de seie at eg har det betre eller verre?

>to eller tre som han ser en gang i uka

Jeg har ikke sett en fin rullestoljv på over et år nå.

Verre

kvifor?

åfaen en sosiolog eller sosialantroplogisk fitte skriver i aftenposten Si;D.

Arkivert lenke?

Fordi den er det eneste hun har å tilby

mener bare denne skapningen
aftenposten.no/meninger/kronikk/i/70QAK9/Kan-Ola-og-Kaveh-Nordmann-vare-hvem-de-vil--Thorgeir-Kolshus

>Seksjon for mangfoldsstudier, OsloMet

I London er det sånn også. Forbudt med svarte eller fargede soppelsekker. Hver uke når soppeltommerne kommer setter du denne ukas soppel på gata foran huset ditt og om noe er feilsortert så kan du bli botelagt klektige boter.

>Ola og Kaveh Nordmann

Attached: 1467331829416.png (932x675, 100K)

færoysk kuk i norsk fitte, ho tilfreds nå

Blir vel snart botelagt for å ikke levere soppel i det hele tatt eller levere for lite soppel også.

gi mig min nekarakonu

>youtube.com/watch?time_continue=13&v=iU2R3__VDzQ
fyfaen hvilken gubbe for den svenske velferdsstaten.

Norsk kuk kan ikkje tilfredsstille nekarakonu

Sikkert en av de som studerer et megmeg studie på UiT som hadde flaks i livet og ble noe

Attached: zq6kvc5vazi31.jpg (720x450, 23K)

twitter.com/BasedPoland/status/1167359442289090560

Ganske åpenbart at disse fabrikknye båtene blir finansiert av spesifikke interesser.

Ola, Ali, Kindah, Kari og Kaveh Nordmann. Det er det moderne Norge det

>Forlatt Norsk kuk i Norsk fitte
Ja bare peis på sjoNordmann

Jodemedia har funnet en innvandring med hoyere utdanning som har sett seg villig til å være en del av hetskampanjen mot de innfodte.

Det er ok å være hanrei!

Var det ikke Tyrkia som en gang sa at den hellenske marinen hadde skutt ned en sånn båt med en torpedo?

deilig å være okse

*en innvandrer.

forbannet være deg muskelminne.

Skal bli godt med en kopp kveldskaffe

Attached: 63bc6379d294c721bb5b0c957ae73e7c.png (900x1288, 1.77M)

Attached: ygy8gg.jpg (1200x800, 265K)

Joda, men de som driver med "menneske"smugling har jo en del penger også da

kjonns-og mangfoldsstudier på stetens regning. jeg har mistet lysten til å betale skatt.

Attached: er det dette skattepenga mine går til.png (341x22, 2K)

Au. Gratulerer med dagen da.
Kan troste deg med at puling ikke er så svært.

0/10 oyenbryn synes gjennom håret

>I Troms og Finnmark får Senterpartiet nå 24 prosents oppslutning, mot Arbeiderpartiets 22,5 prosent
>Sp får 24,6 prosent på en Trondelag-måling utfort for NRK og Adresseavisen. Med det er partiet bare et droyt prosentpoeng unna å ta igjen Ap som storste parti
>I Nordland får Sp 25,2 prosent av stemmene i en fersk kommunevalgsmåling. Det er en fremgang på hele 14 prosentpoeng fra sist valg. Arbeiderpartiet har derimot en nedgang på ni prosentpoeng, men er fortsatt nest storste parti med 24 prosent oppslutning.
>Senterpartiet har doblet oppslutningen i Akershus, Buskerud og Ostfold i en fersk meningsmåling.
>Knallmåling for Senterpartiet i Oslo
Senterpartiet ligger an til å gjore et brakvalg også i Oslo
Partiet med flest mandater på Stortinget i 2021 neste steg!

Attached: 3797952.jpg (1000x666, 65K)

Da vil det bli mye mangfold i Norge etterhvert

Basert og distriktspillet

Attached: Emilie og Trygve.jpg (995x746, 81K)

Hva er egentlig SP sin stilling til innvandring?

eg må drite

mangfold får vi uansett hva. se bare på de siste 5 årene med frp i regjering

>under 1% som skiller senterpartiet fra venstre i hovedstaden
Det suser frem

Attached: 69300175_2396072557136093_1051864695113252864_n.jpg (750x444, 33K)

Du kan gjore dette, så vil du få deg et sjokk.
Gå her no.wikipedia.org/wiki/Norges_kommuner
Velg en tilfeldig kommune
Gå så her
vg.no/spesial/2019/valgomat/kommuner/1120/
og skriv inn den kommunen du valgte. svar på sporsmålene om bevaring av matjord osv at det skal tas hensyn til så du får opp SP kandidater som resultat.
Samtlige vil svare at de elsker at Norge har blitt flerkulturelt, at de vil ha inn fler innvandrere og at vi må myke opp politikken

Norges statsminister og justisminister i 2021 de to der

Kjem du fra Vallset?

Så, SP er no-go. Hva stemmer man om man vil ha Norge Norsk?

>det konspiratoriske bålet om «Den store fortrengningen/The great replacement», som påstår at Europas befolkning og kultur blir skiftet ut som del av en elitekonspirasjon.
Det er så strevsomt

>Hva stemmer man om man vil ha Norge Norsk?
Man stemmer med automatgeværet sitt.
t. nivå 19 i hierarkiet

Attached: 1502973490661.png (680x757, 44K)

Nei, men har vært der én gang.