/norgetråden/

Gratulerer med konfirmasjonen, vår vakre prinsesse-utgaven

Forrige:

Attached: Ingrid Alexandra banner.jpg (1579x2291, 1M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iU2R3__VDzQ&feature=youtu.be
twitter.com/SFWRedditVideos

vræl

Fin utgave. Hun vil bli vår dronning om en 50 år.

eg må dride

>Vræææææææl

Attached: 1562811241554.png (344x971, 300K)

>Tallet 250 milliarder har ingen rot i virkeligheten.

Attached: npcangry.jpg (500x607, 22K)

Det har ikke det da.

Hva anbefaler dere i disse dager da gutter? Vinland Sagaen er ganske bra, liker også Demon Jegeren. Doktor Stein har et interessant premiss, men alt annet ved den er ganske amatormessig må jeg si. Er på en annen side ganske trist at Jojofredagene er over for denne omgang; det var en kraftgivende periode som ga meg glede opp gjennom ukene i studieåret. Skal ikke lett gjores å fylle tomrommet for Jojofredagene returnerer om en typ fem-seks år tenker jeg.

Det har åpenbart ikke det når (((dem))) blokkerte alle muligheter for å se kilden. For et drittland.

JEG MÅ HA SÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆD!!!!!!!!!!

Attached: 1567243379066[1].jpg (1090x1090, 206K)

liker ikke anime fåvæ

Tallet 250 milliarder har ingen rot i virkeligheten og er så dumt at alt jeg trenge å gjöre er å se hvem som er "kildene" dine.
Du har meldt deg ut, snakkes!

naruto

Helte akademiet

Det finnes jo ikke noe kilde, det er litterært bare et tall en kar i DN fant på.

Eg må drite

hva gjör man når man oppdager en kur for både angst og smerter men får den ikke på resept og har heller ikke råd til den hvis man blir friskmeldt og må gå på skole/jobb

Eg må drepe

Æ må dræp

Hvå betyr 250 millioner?

Attached: 1564515875592.png (1440x2560, 545K)

milliarder*

mengder jǿder drept i holokaust

Tenk å bomme med 249,75 milliarder

Ta den mens du har råd og så sats på at systemet du kommer inn i når du er tilbake i rutiner hjelper deg å holde deg i gang.

Debatten blir veldig fort degenerert når man nevner tallet 250 milliarder.

De har aldri noe god forklaring på hvorfor den ikke er 250 milliarder og greier heller ikke gi noe lettfattelig tall som kontrer det. F.eks 187 millarder kroner eller hva enn de mener det koster, nei da skal de heller gjemme seg bak et tonn med statistikk som de selv ikke forstår en gang.

Det storste problemet er at det er et faktisk tall har jeg inntrykk av. Det skal aller helst ikke brukes tall eller tenkes på kostnader i forbindelse med utbyttingen av det norske folk.

Tallet er uansett massivt og det er hovedårsaken til at de broler.

Attached: mongo.png (201x284, 152K)

Vil noen suge guttetissen min?

>250 milliarder?
>hvor er det pengene går hen?

Attached: Legacy_microfilm.png (271x287, 89K)

Det har nok noe å gjore med at man tolker okt kostnad for offentlige tjenester utelukkende som et uttrykk for okt ikke-vestlig innvandring heller enn okende befolkning generelt, historisk hoy levealder og okende gjennomsnittsalder, samt at man har hatt okt dekning, storre dokumentasjonsplikt og brukerrettigheter siden ca. 2010.

Om det ble allment kjent at innvandringen kostet flere hundre milliarder årlig så kan det jo tenkes at gresserne fikk litt storre vigor når det kommer til emner som bomstasjoner og den slags. Kanskje ville også folk som ellers betalte skatt med glede plutselig begynnte å bli mere negative.

én milliard er for mye

at innvandring koster noe som helst er for mye

Hva /norgetråden/ synes om samer og kvener?

Attached: 1874652.png (540x540, 138K)

synes de skal holde seg i reservatet sitt og holde kjeft
t. kvart same

Ber til Gud om at kongehuset blir lagt ved Harald sin död

Innvandring koster kanskje nå, og vi må nok bare gi opp å få de eldre (over 40) i arbeid.
Men barna deres blir en resurs!
t. svensk kommuneansatt i "Uppdrag granskning - Larmet från Filipstad"
youtube.com/watch?v=iU2R3__VDzQ&feature=youtu.be

Attached: 5677567346.jpg (577x451, 36K)

AtleAntonsenAvisInlegg.webm

hvor vanskelig kan det egentlig være for ufsöle å bare dra til en bydel med masse utlenningjver fra den tredje verden og be en av dem ut?
lavt priviligerte jver må vel være enkle å få?

tror det er noen kulturelle barrier du må overkomme der
men for all del prov

Ingen formening fåvæ. Tror ikke jeg har sett en eneste én IDVL.

Hvå betyr 250 milliarder?

Attached: 1565687449423.png (1920x1080, 298K)

basert og republikkpillet

Folelsene mine veier tyngre enn norske kroner.

>hvor vanskelig kan det egentlig være for ufsöle å bare:
>dra til en bydel, altså komme seg ut av hulen sin og inn i menneskenes verden
>utlenningjver, altså fremmede
>be en av dem ut, altså på noen måte sporre om noe av en annen person
Flere ting galt med logikken din.

Blir lagt? Til sengs? Til side? Ned? Opp? Hva mener du med blir lagt?

Fortell meg mer om Christian V...

Attached: 1567252838555.png (575x3238, 1.54M)

Han mener nok ned, noe som er basert fordi fökk kongefamilien

er faktisk ikke ufsöl, bare lurte
tilbake til skrivebordet altså

Attached: varsku.jpg (1720x986, 261K)

basert og monarkipillet

>Varsku her: Haterne er på fremmasj

Attached: 1562109381943.jpg (795x568, 181K)

Hva får jeg for det 'a?

Attached: 78ed96f63d1c27e493cc0e4858e5eb2d.png (1070x768, 777K)

jödeparagrafen min venn

Utrolig hvor krenket enkelte eldre blir av cannabis debatten

Litt hyklersk at fjolsene med definisjonsretten i en årrekke ikke har gjort annet enn å hate og mobbe annerledestenkende.

Attached: g8.jpg (100x100, 5K)

Er det ikke mest yngre lettpåvirkelige som blir det? Type protester og grining pga "manglende ytringsfrihet" og lignende?

hva er egentlig generell konsensus blandt sprengerene når det kommer til cannabis?

Aksepter?

Attached: Skjermbilde3.png (983x725, 931K)

Hva er egentlig vitsen med cannabisdebatt? Finnes det et eneste menneske som lar være å royke fordi det er forbud?

Er ikke de eldre idag samme generasjon som var hippier?

>cannabis debatten
Kanskje best at du holder deg unna, gutt.

Attached: lei av dritten din.jpg (234x250, 10K)

>russ neste år
>har éin venn som er like gamal
kva gjere? innafor å ikkje kjöpe bukse eller feste? er det mange som ikkje har på seg bukse sjölv om dei er i russetida, og vel å ikkje vere russ? eller må eg kjöpe for ikkje å vekkje merksemd?

Aha.

De fleste kjoper vel heldress nå.

Må eg?

Det kommer vel ikke til å være spesielt mange 60 år gamle menn der, så hvorfor gidde? De fleste har jo russetid for å pule.

stor sjans for å bli mobbet i bukse ja. men er jo bare å ikke bry seg om det

Språket har endret seg gamle mann
Barnehage unger
Barne vernet

Vil eldre menn/vanlege folk sjå på meg som reinliva og dygdefull om eg vel å ikkje vere russ, eller vil dei berre sjå på meg som taparar?
Det er inga gjengtyning i trinnet mitt heldigvis, men vil ikkje folk tru ting om meg dersom eg vel å ikkje ha russeklede?
Slike setningsbygnadsfeil er heilt umonalege, og det veit du. Det som verkeleg er stygt er dei som nyttar framandord for å skade målet vårt. Han kunne ha rita "hampordskifte", men rita "cannabisdebatt". Han og du er med på å gjere norsk til eit engelsk kreolmål. Fy.

>Vil eldre menn/vanlege folk sjå på meg som reinliva og dygdefull om eg vel å ikkje vere russ, eller vil dei berre sjå på meg som taparar?
De vil ikke bry seg i noen retning.

>De fleste
kva med dei som ikkje gjer det, som kristenrussen? kva er meininga då?

kristenrussen er da like ville de

?
er ikkje greia deira at dei er for dygdefulle til å vere med vanleg depositura?

Anyone else watching this tonight? Best non-English language movie of the 2010s desu

Attached: 411kXHA2nKL[1].jpg (285x400, 28K)

Nei

Ne. Norėčiau labiau žiurėt lietuvišką kino. Ką rekomenduoji?

never seen it

>oslo
æsj filleby. hvemtid kommer film om kautekeino??

Attached: 1567011455363.png (382x417, 325K)

Tenk om vi hadde et så toft språk

Er 8kanalen dod for alltid? Planen er vel å ligge lavt i en periode for en kan sette den opp igjen antar jeg, men er det noen som har lest noe relevant?

Ja og det er bare bra. Var jo helt syret ned av glodende materiale

Sikkert sant det j

hva står der?

*Drittbrever mens jeg sitter naken på rommet med forfærderlig luft, og spiser ferdigpizza*

Hva skal du gjöre med det?

hva er grunnen til å spise ferdigpizza? er det ikke mye billigere, sunnere og deiligere med hjemmelaga?
60 kroner for en kaloribombe er litt huff! spör du meg

Jo men tiltak

er det ikke mer "tiltak" å arbeide mer, når du kunne ha spart penger og arbeidet mye mindre med en litt annen livsstil?
du... arbeider, ikke sant anonsen?

homo

jeg er en deprimert faen som ikke greier å lese böker eller gå ut, og selv jeg gidder å lage mat

Så vi kan bli republikk? Nei takk. Jeg gidde ikke å ha en korrupt kukskalle som president. Da fortrekker jeg fult monarki styre

No NEETbux for me.
Men jobben gjor jo at jeg kan ta meg råd til en ferdigpizza om jeg vil

Jeg er en hvit horegutt

Bukkene Bruse - Fanitullen

Attached: 13501503893.jpg (820x652, 128K)

Bolsonaro, det er en ekte Tordenkuk det

Attached: Federal_Deputy_Jair_Bolsonaro_at_the_Brazilian_Chamber_of_Deputies.jpg (1200x1309, 167K)

Basert og diktaturpillet


Fokk demokratiet

22 januar 2020 kommer Ingrid Alexandra til deg og spor om du vil bli hennes guttevenn. Hva svarer du?

Nei takk

hvorfor er det helt godtatt å lyste på ingrid når ho snart fyller 16, men helt tabubelagt å seksualisere 16/17-åringer andre steder på internett? er amerikanerne bare 2 år mindre modne enn nordmenn?

nei takk, jeg liker menn

Bilderelatert ble brevet på VG om prinsessen sin konfirmasjon, hvem er jenta med blondt hår helt til venstre i bildet?

Attached: a24340fb-21ae-4f4c-a07a-0b812f053304.jpg (1400x933, 153K)

Fordi 16 er lavealder i Norge. I USA er lavealderen i de fleste statene 18 år