/mämmi/

Katse taivaalle-painos

Attached: Planetes-Episode-26-P19.jpg (1280x720, 103K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/hzXqzBU3BaI
twitter.com/SFWRedditVideos

oispa hachimaki senpai

Nousi ikäviä, tukahdutettuja tuntemuksia tästä animesta, en aio kattoo uudestaan

se manka oli parenpi

Attached: hrmph.jpg (657x527, 32K)

En tykkää tässä wowissa siitä kun kaverit aina levuttaa mahdollisimman nopeasti ja minä aina släkkäilen ja otan rauhassa niin jään "jälkeen".

youtu.be/hzXqzBU3BaI
siitä lähtee

Tämähän pätee aina

*nerffaa nyymiä*

Hommaa paremmat tomerukset, itsellä ei niitä ole niin ei tuota ongelmaa mutta toivosin siltit että jonku kaa vois pelaa, kukaan ei vaa tällä sivustolla oikein halua pelaa kun koetin kysyä eri langoissa.
Pelin sisällä kait pitäis tehä tomerus. Itse en släkkäilystä tiedä, teen asiat rauhassa mutta pelaan paljon kun mahollisuus suodaan, vanillan levutus on kyllä eittämättä hidasta kuin mikä. Suoritin muutaman elite questin loppuu, tein Deadmines juoksun ja 5 tunnin aktiivisesta pelaamisesta jäi käteen 1.75 leveliä vaan.

Haluun vaan sanoa että teillä on ihan oikeasti paska maku mangassa ja animessa.
Ei sillä että tykkäisitte paskasta, ihan hyviä ohjelmia noi ainakin osittain on, mutta teidän muut mielipiteet asian ympärillä on paskaa.
Älkää vastakko mulle.

Initial D on parempi animena.

Jos oltaisiin samalla puolella niin voisin olla myös sun tomerus.

Ranskassa on koettu taas iloisia pelihetkiä

NGE?

mä ja nyymi

Attached: 1564499155020.jpg (3684x2605, 3.57M)

Miksi japsit tykkää niin paljon tyttörakkaudesta?

minkä takia näiltä puuttuu joku 30 cm pituutta tosta mahan kohalta
aivan vitun paskasti piirretty

kyllä mä tykkäsin Friedkinin Pelon palkka-versiosta enempi

Koska se on perustettua ja liljapilleröityä

Entered a lidl. 90% subhumans

*nauttii alkoholia muussa kuin humaltumistarkoituksessa*

en ymmärrä tätä ellei kyse ole jostain yhdestä siideristä, lonkerosta tms.

Jahans oliko syynä horjahtaminen syrjäytyminen rakenteellinen rasismi normaali rasismi ja mielen terveys ongelmat?

varmaan koska se on puhtainta rakkautta

kiitos tästä syvääluotaavasta analyysistä

Attached: yande.re 303333 kyuri seifuku yuri.jpg (2126x3000, 3.56M)

Eikö ole semmoinen tilanne jossa se anime on lähde/"oikea versio"/päävisio toisin kuin se yleinen tilanne jossa anime on se adaptaatio. Samoin Cowboy Bebopin ja Samurai Champloon kanssa

perseessä on takuuvarma lieru mutta jotenkin osaan pierustaa sen ohi eikä lieru ulostu

Attached: 1546091150886.png (657x527, 30K)

Näin ulkona paljon nuoria pareja ja niiden ystäviä juomassa, halailemassa ja pitämässä hauskaa. Miksi nyymit eivät ole tekemässä samaa vaan istuvat kotona sisällä yksin?

On kyllä tänään harvinaisen paljon tehnyt mieli halailua ja läheisyyttä. Pitäiskö käydä kaupassa hakeen lisää olutta

Liian aikasta sanoa vielä mutta luultavasti kaikki noista

>jonottaminen
>levelaus on pakkojuoksu suorittamista
>koska classic niin ei siinä ole mitään loppupeliäkään
niin mikä osa tosta olikaan taas hauskaa

jotkut viihtyvät paremmin yksin

Attached: b48ad02cfef52e13c956248759d3474a8a99c6871de47a2755b19c7f997113b2.jpg (1280x720, 63K)

>come to Finland, magical land of the Finns
>see only shitskins, Somalis and niggers

Jesus christ. I came to see Finland not the middle east. How can you not think this is fucked? I would feel weird if it was this many of my own countrymen here.

En juo, eikä ole kavereita kenen kanssa hengata

pitää pelaa wowii

pitäisiköhän sitä valvoa neekeriin asti revontulia katsomaan

Attached: 1555538085554.jpg (1200x1600, 641K)

ei ole paria tai ystäviä
en juo
en osaa pitää hauskaa

Attached: e54.jpg (680x677, 38K)

se sun normopaska kusinörtti rutiini taitaa olla tehokkaampi

oon mielummin yksin kotona ja mä en tule kuitenkaan koskaan kokemaan mitään tuommosta

Attached: 1534523023344.png (1106x1650, 1.62M)

Älä laita samaa syöttiä heti uudestaan

Attached: 590cbc54dadb664fd208a31a002f1ce9.jpg (900x900, 446K)

*pokee nyymiä*

huomenna on jo syyskuu!

Attached: __chito_and_yuuri_shoujo_shuumatsu_ryokou_drawn_by_tsukumizu_yuu__sample-7198aa123c6b825137dd249e297 (850x478, 130K)

en tykkää. oispa ikuinen kesä.

>yhdeksän kuukautta vuotta 2019 takana

juurihan oli joulu ja UV mitä vittua

Puhuin levuttamisesta noin yleensä, en sanonut mitään siitä että se on mulle pakkojuoksu suorittamista, kunhan mainitsin että todella hidasta vanillassa jo 20:n jälkeen ellei tosissaan grindaa ja tee jotain optimaalista paskaa.
Jonottaminen on kaikista pereseestä ja Blizzardin anti-makroilu paska ei helpota yhtää kerta jonot on edelleen yli kuuden tunnin mittasia, niin miksi ei anna mun jatkaa pelaamista sillon ko huvittaa ja pakota muita muille servuille täydentymään.
Loppupelistä en tiedä, en koskaan päässy sinne asti aikoinaan, haluan eka sinne lvl 60 ja katotaan sit mitä myöhemmin, ei tartte liian pitkälle ajatella kaikkea.

Levelaus on kivaa classicissa, charan progressaus on kivaa ja miten niin ei ole loppupeliä???

>Loppupelistä en tiedä, en koskaan päässy sinne asti aikoinaan
Sittenhän sulla on siellä vielä uutta ja ihmeellistä luvassa mutta muut pelikaverit on konkareita ja haukkuu sua noobiks kun et osaa kaikkia raideja jo valmiiks t. eri

lyönkö

Attached: 1352983868901.png (1051x581, 1018K)

Jätin ystävät taakse kun kaikki alkoivat vetää huumeita ja kun olen sosiaalisesti rajoittunut en tiedä miten niitä ystäviä hankitaan tai kuinka mimmejä houkutellaan.

>Barrens chat suomalaisista vs. ruotsalaisista Gehennaksella
jaiks

Attached: 1498384341443.jpg (480x480, 31K)

mun jää kalpakko hajos :(

*tägää villisian nyymin edestä*

teenkö troll vai tauren shamaanin?

*gänkkii nyymiä*

luulin että suomi vs ruotsi juttuja kuulee ainoastaan täällä ja jutkutuubin kommentiosiossa

Neekeri pano on kyllä paras servu

Pitäis kyllä lopettaa juominen siinä vaiheessa kun viina alkaa menettää pahaa makuaan

Näinpä, surullista miten ns. ''tryhardeja'' joidenki pelaajien pitää olla eikä nauttia pelistä sellaisenaan, kyllä mä dungeon juoksut otan tosissani niin hyvin ko pystyn ja yritän parhaani mutta silti olen noobi lähtöasetelmasta kun asiat ei ole tuttuja.
Tän takii ois ollu kiva olla sellai viiden hengen porukka jotka tietää ja kaikki ois samalla aallonpituudella. Harmi kun itsensä kloonaaminen on kielettyä.

oispa villisikoja

Attached: __hakurei_reimu_and_kirisame_marisa_touhou_drawn_by_karioda__sample-382d03c4eda28476d8bac2f32111482f (850x818, 186K)

>Ranskassa ainakin yksi kuollut ja yhdeksän loukkaantunut veitsi-iskussa Lyonissa
>Hyökkääjiksi epäillään kahta miestä, joista toinen oli varustautunut veitsellä ja toinen lihan paistamiseen tarkoitetulla metallipiikillä. AFP:n mukaan toinen epäillyistä tekijöistä on saatu kiinni, mutta toinen on edelleen karussa.

Attached: 1554195952707.png (1280x720, 543K)

Peikot on aika based.

nyymi mikä sun snäppi on?

s-snäppi?

snapchat

Jos vedän nyt happoa selviänkö maanantaiksi töihin?

pvp servulle meinasin ja aikanaan lehmää pelanneena haluaisin war stompin mutta berserking olis myös aika kova enkä osaa päättää

Mitä sä sellasella meinasit tehä?

ei sulla oo töitä vedä happoo vaa

futagirl.söpö

jubailisin nyymin kaa

oispa autistinen kamerus jonka kanssa mennä lähiöpubiin ja olla puhumatta koko ilta ja juoda vain kaljaa ja tuijotella ihmisiä

>nyymi mikä sun wappi on
>luennoi kuinka WAP (wireless application protocol) ei ole enää missään käytössä, ja ihmettele mistä noinkin nuori henkilö on siitä kuullut

Attached: spede_nimittain.jpg (1024x877, 217K)

taisit jo vetää ethän sä käy duunissa

Irwin Goodman - Työmiehen lauantai (psytrance remix)

Oliko Spede edes hauska?

voit tehdä aivan itse sen päätelmän

en tiiä sitä kun meemuista kun olin liian nuori kattoakseni sen showta vielä kun se oli elossa

ei

Kahdeksan

No totta vitussa. Nyt on lauantai. Kyllä itse oon mennyt ihan seuraavana aamunakin duuniin trippailun jälkeen. Kaikki on ok kunhan saa kunnon yöunet.

mä en nuku seuraavaan kahteentoista tuntiin kun setit alkaa toimimaan.

Joo

ootko matikan tohtori?

sähän teet sitä koko ajan

>kylmäkellari
>kuntosali
>pesutupa
>biljardihuone
>askarteluhuone
>kerhohuone
>pöytätennishuone
>mopokellari
>rengasvarasto
>2x sauna
aikamoinen talo yhtiö

ei mulla ole omia mielipiteitä

Oho, botulismijäbältä uusia videoita, pitääpi kattoa saunasta tultua.

Attached: 1565948226898.jpg (593x610, 91K)

200 prosenttia kiva

Toihan on ihan tyypillinen opiskelija-asuntolan tarjonta

juu

>gulassia
No hyi vittu. Kaikella ne sotilaita kiusaakin.

miksi oletat kaikkien olevan jotakin helvetin jonneja? menes nyt siitä, vitun projisoija alaikäylijonne

Hienoja surinasanoja mutta yliopisto-opinnot alotetaan 99% tapauksista +20 vuotiaana

pointtisi? +20 vuotias on jonne

Niin? Jonneja on kaikki 93 ja jälkeen syntyneet.

95% mämmistä on 19-24v

Sun logiikalla vain alle 20-vuotiaat ei ole jonneja

ei ole. keski-ikä lähempänä kolmea kymmentä kuin kahta kymmentä.
lopeta projisointi, vitun alaikäjonne. et ole haluttu täällä, tule takaisin viiden vuoden päästä kun karvaa kasvaa kikkelissäkin

synnyin 95 ja tuntuu vanhukselta

Joo ehkä stomppi on vähän parempi pvp:ssä.