/mämmi/

Tulin hankkimaan mämmin takaisin minun nyymeilleni-painos

Attached: 1404934110229.jpg (853x480, 253K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/-CxgdKyQ8w0?t=1611
youtube.com/watch?v=u02tycroA30
en.wikipedia.org/wiki/Hotpants
youtube.com/watch?v=D-ogL6EZhns
twitter.com/NSFWRedditGif

Muuttakaa Varkauteen

oispa talvi

oispa nyyni...

Attached: 1566947836942.gif (500x496, 784K)

Vietin siellä kaks kuukautta töissä, en aio mennä enää ikinä käymään siellä (vitun liukukäptsät imekää mun munaa)

Ite toi vasen

Attached: Screenshot_20190831-224826__01__01.jpg (1080x1254, 396K)

Mitä vikaa?

Ai että
youtu.be/-CxgdKyQ8w0?t=1611

en ymmärrää

oispa 23v nyymi

Attached: df9ff1fce9594aabe88d1968965d56b7.jpg (867x1500, 126K)

Hauska kuva.

nyt on venetsialaiset (mökkikauden päättäjäiset) niin normot ampuu raketteja
taas joku uusi tekosyy ryypätä, roskata, riehua ja paskoa

Attached: 564766745.jpg (1026x684, 284K)

Ihmiset vääns savon murteella
Koko kylä on perustettu yhen viilutehtaan ympärille eikä oikeita töitä löydy kuin sieltä
Baaritarjontana kolme räkälää keskustassa

Ai siitä se johtuu
oon epäironisesti 30v setämies enkä koskaan kuullut tämmösestä juhlasta

Ihan kiva paikka mun mielestä. Asuu siellä vähän syrjemmässä niin ei haittaa tehtaan hajut. Savolaisetkaan ei haittaa enkä ramppaa baareissa niin ei kiinnosta montako niitä siellä on.

youtube.com/watch?v=u02tycroA30

pistä ruohosi päälle
mikään ei tule olemaan väärin

Oispa _____.

hi, do finnish girls wear short shorts(hotpants) in finland in summer time? and what is your opinion on this clothing/trousers/shorts?
Were I live, in Austria. they do. I personaly am not a girl, so this is the best image I can make to demonstrate what "short shorts" are, besacly it is wearing "mans underwear" in jeans textile. It is very common were I live. I personaly think people should not wear short shorts as it can be negative for those people who wear it.
en.wikipedia.org/wiki/Hotpants
>The historian Valerie Steele noted that hotpants, both as a name, and as a garment, quickly became associated with sexuality and prostitution due to their popularity with male spectators.
I personaly think short shorts should not be used for fashion, but when it comes to practical usage of clothes. In for example warm weather, there is some usage for short shorts. But I personaly think normal shorts with holes in theme is a better option. what is your(finnish peoples) opinion/mindset on this topic?

Attached: MeWearingImprovisedShortShorts.jpg (897x1080, 168K)

Olen pelannut nyt 74 tuntia WoWia julkaisusta lähtien.

yes

Attached: persevako.jpg (1080x1080, 364K)

Mul varmaa joku 40 tuntia ja 20 tuntia jonottamista koko viikolta. Harmi kun ei makro toimii enää, en tiedä miten estän ton random disconnectin tapahtumasta, tai miten automatisoin sen niin et palaan takas pelii vaik oikeesti unten mailla.

Muistuttakaa huomenna että teen jotain oikeesti järkevää moikka

Aamulla sisään ennen jonoja ja sitten vasta yöllä ulos nukkumata. Ja eihän disconnectista joudu edes jonoon heti muutenkaan.

mul ois varmaa samit mut jonotin eilen ja alussa

mitenköhän tuohon kanariisiin tulee aina sellainen hedelmäinen sivumaku kun se muutaman päivän ikääntyy jääkaapissa

Attached: 151542480883.png (651x799, 47K)

Oon flippaillut dinosauruksista täs pari viikkoa.
Aika päräyttävää, että maapallolla eli kaikenlaisia ihme öttiäisiä miljoonia vuosia sitten.
Ja sit se, että me ei tiedetä välttis edes yhtä prosenttia kaikista niistä lajeista mitä täällä on elänyt. On miljoonien vuosien aikakausia mistä meillä ei ole yhtäkään fossiilia.

Attached: 813266302148042132.jpg (800x358, 47K)

bannani kärsäpet muninut sinne

Attached: 1498337647031.png (694x674, 78K)

Mitä sellasella tekis?

Jos kukaan ei jättäis niitä hahmojaan idlaamaan sinne 2 4 7 niin ei varmaan olis mitään 8 tunnin jonojakaan

Joo, kun aattelee kuinka epätodennäköistä on se että joku eälin kuolee ja siitä tulee fossiili niin se on aika pieni tsäänssi

Vittu täällä mitään dinosauruksia oo ollut. Herää pahvi.

Rytmi on mitä on täl hetkel mennessä nukkumaan aamulla ja herätessä iltapäivällä valitettavasti. Enkä onnistu heräämään keskipäivän jälkeen että menisi jonoon ja sitten jatkaa koisimista kun kroppa on koko ajan väsy tilassa ja jos ei oo pakollinen tarve niin mua ei herätä ydinohjuskaan. Viduddaa hiukan.
Niin ei joudu mutta sitten kun tietty aika on menny disconnectin jälkeen ni oot ulkona, out. Mun makrossa ei oo sitä et loggais takas sisää ja peliin.

Mutta kun enään en pysty tähän? Eli asian pitäisi olla korjaantunut? Silti SEITTEMÄN tunnin jonot tokaksi suosituimmalla EU serverillä. Eli mikään ei ole korjaantunut mutta oma pelaaminen on pahasti pahentunut makron kusemisien jälkeen.
Eli porukoilla on paremmat skriptit vieläki jotka jättää hahmojaan servulle, kait, kyl noita näkee koko ajan nurkissa hyppimässä mutta en käsitä eikö ne saa DC paskaa niskaa vai mikä meno.

Lopeta, tapa ittes.

Ketään ei vittu kiinnosta.

En, elän sulle nyymiseni.

Tell me about Koskenkorva, is it the best finnish vodka or is there a better one?

youtube.com/watch?v=D-ogL6EZhns

Attached: Aki_Kaurism%C3%A4ki_at_Berlinale_2017.jpg (1800x1800, 312K)

Miettikää jos joltain asumiskelposelta eksoplaneetalta tuli pari miljoonaa vuotta sitten alus vilkasee millanen meininki täällä on ja ne käänty takas kun huomas ettei täällä ole sivistynyttä elämää

Kädet alko yhtäkkiä vapisemaan ihan hirveästi. Mistä tämä on merkki? Hirveä tärinä oikeasti ja ahistaa. En kärsi mistään paniikkihäiriöstä tms. vaan ihan rennosti otin ja yhtäkkiä alko vapina.

kyl mä oon sivistyny

Attached: 1336539832854.png (314x432, 306K)

Energiajuomaa ja nopeasti valmistattevaa ruokaa koneistoon niin jaksaa helposti.

Attached: shoebill.jpg (480x640, 120K)

Mulla taitaa olla ns. vaippaihottuma. Perse syyhyää ja kutiaa niin perkeleesti aina välillä ettei auta kuin tunkea käsi housuun vaikka julkisella paikalla ja rapsuttaa.

Koskenkorva is cheap and low tier booze. Maybe try Laplandia vodka

Taidan mennä vähän aikasempaan nukkumaan, öitä.

Attached: 1566719286856.png (928x1122, 615K)

koskenkorva is the goat
anyone tells you otherwise is either lying or delusional

Hei älä vielä, mun piti kysyä sulta jotain.

Oon nähnyt kun toi ottaa suihin futaleijonalta

Todennäköisesti eivät pitäisi nykyistä menoa juuri lainkaan sivistyneempänä. Ja tuskin olisivat tarkoituksella etsineet korkeampia elämänmuotoja, ennemmin resursseja kuten lebensraumia.

Boheemielämää was pretty decent film

Poista tää

se ois toi krapula

tajusin just että oon runkannut sille yli 15 kertaa nyt vähintään ja en ole ikinä päässyt edes puoleenväliin
niin vitun hyvää kamaa vaan

nyymi rakas

Mua nauratti se kohta, kun se yks leikkas jonkun hiuksia ja sen kaveri varasti sen asiakkaan takin ja palautti juuri ajoissa.

En ole juonut viikkoon.

Attached: 1543502678449.jpg (900x900, 323K)

kaikki nyymit on ihania

Attached: 1565469886375.png (1300x1839, 1.32M)

tää

Attached: 0Vv7ucN.png (540x674, 297K)

kannattaisko juoda ettei tarvii täristä

Are you talking about Koskenkorva vodka or Koskenkorva viina? They're two different things.

sä oot ihana
ja sä

puhu suomea neekeri

nyymien välinen rakkaus...

Not sure if Laplandia is easily found here

Vodka, the one sold internationally.

mitä eroa on vodkalla ja viinalla?

Attached: nyymit.png (683x514, 283K)

Ite oot

Ei välttämättä mitään.

on

>EU:ssa vodkan alaraja on 37,5 tilavuusprosenttia alkoholia. Kaikki alle sen on viinaa ja yli sen on virallisesti vodkaa

Sana 'viina' yleisesti viittaa kaikkeen kovaan alkoholiin joten voi olla paljonkin.

*räjäyttää nyymin tajunnan*

Join pullon tapio viinaa (39%) niin joinko sittenkin vahingosss tapio vodkaa?

Tapio viinassa on lisättyä sokeria. Vodkassa taas ei saa olla mitään lisättyjä aineita, joten Tapio viinaa ei voi sanoa Tapio vodkaksi.

*pää kirjaimellisesti räjähtää*

Oispa Sakuya siivoomassa kämppää

Alkoholi power rankings Tapio VIina > Olut > Gambina > Koff > Karjala > loput

Mitäs muuta sinne ojaan kuuluu?

>Tapio-viina on Pernod Ricard Finlandin valmistama viina. Se on nimetty metsänjumala Tapion mukaan. Se valmistetaan ulkomaisesta etanolista

ette täällä muuten postaisi ellette tykkäisi toisistanne

Tee jotain oikeesti järkevää

*raiskaa nyymin*

määm

mööm

Oispa 2011 ja Northpolen Minecraft servu

Attached: ryssäanimugrilli.jpg (720x482, 78K)

krhm

oho

Attached: npmc.png (367x112, 3K)

Joo itse boikotoin noita Pernod Richardin valmistamia ihan sen takia että halutaan tahallaan antaa kuva että kyse olisi nimenomaan Suomessa valmistetusta tavarasta vaikkei näin olisikaan. Ennemmin annan rahat vaikka baltialaisille kuin näille kusettajille.

Northpolella oli kyllä yllättävän aktiivisia IRC:ejä

Viitsisikö arvon nyymi uploadata noita johonkin? Ois semi kovat nostalgiapärinät omista buildeista.

Attached: 1542518391158.png (451x533, 124K)

ei tietä homo

basetettu

Taas mennään

Attached: 1567287880746.png (572x400, 39K)

Noteeraako kukaan näitä enää edes?

missä striimi

ei haittaa että 3D kuolee

Attached: 145453453312.jpg (1280x720, 84K)

kato seeännännännää

Attached: gnome.jpg (844x769, 88K)

Burgerit burgeroi