/norgetråden/

Huggorm-utgaven

Attached: 1538951780633.png (1046x1200, 1.23M)

Other urls found in this thread:

viafree.no/programmer/mat/hellstrom-rydder-opp-hjemme/sesong-1/episode-10
psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_molestation.html
nb.no/search?q=homofili&mediatype=bøker&fromDate=19750101&toDate=19791231
researchgate.net/publication/312005967_Epigenetics_and_Down_syndrome
economist.com/science-and-technology/2019/08/31/a-scientific-study-has-established-that-there-is-no-gay-gene
the-scientist.com/the-nutshell/epigenetic-marks-tied-to-homosexuality-34695
twitter.com/SFWRedditVideos

Bra noen ordna ny tråd.

Var for full selv, la ikke merke til dultegrensa engang.

sånn har det blitt

du glemte å linke forrige din lok

Fy flåbbe

Sånn har det blitt altså

Det regner ute gutta

Tror det blir uvær fåvæ

ooo haallo

hallais

sjera?

Får ikke sove. Stemmene i hodet vil ikke holde kjeft og den Toreste Tordenkuk har begynt å hamre ute. Nå blir det soveknærk.

Attached: 7a3.jpg (645x773, 74K)

>Stemmene i hodet vil ikke holde kjeft
Hva sier de?

Nattadult

snart

Attached: storkukinesegrevet.jpg (822x901, 85K)

Attached: 1567203974412m.jpg (576x1024, 69K)

Å gode gud der ble kukhodet skrellet av

Attached: 1567196271318.jpg (477x687, 56K)

Imaginiser å se ei fin jente tisse

Faen ta norske alkohollover. Har akkurat funnet formen, men har bare en dl sprit igjen, og ingen måter å skaffe påfyll.

Hores like greit ut at du ikke har mer

Eg må drite

Ikke akkurat. Har en siste utblåsning denne helgen og tenkte å ta en måned med trening, slanking or null alkohol fra og med mandag.

Hvorfor vente til mandag? Begynn nå heller.

Attached: horegutt.jpg (1279x960, 140K)

Eg må drite

Eg vil drikke :(

baaaajs

Attached: 1567060544627.jpg (2290x1322, 1.18M)

>Bevare meg vel, når man har gått på skole i 13 år, og så tar man seg en jordomseiling. Det har jeg fortjent, sier de, men de har ikke fortjent en ting, sier Thon til E24.

>Det er noe skremmende nå til dags at man forst og fremst vil passe på sine egne rettigheter til å ha fridager og reise, sier Thon og peker på ungdommen og trenden ved at flere velger seg friår etter skolegangen:

>Jeg tror også at dette fokuset på at man ikke gjor noe, om man ikke får godt nok betalt, er en farlig utvikling, sier en av Norges rikeste menn.

Fy faen finnes det en mer basert mann enn Thon??

nordmenn har alltid verdsatt fritiden sin. Den moderne verden har gjort det ekstremt lett å reise. Du kan litterært jobbe 1 måned på f.eks en bensinstasjon og du vil ha nok penger til å kunne reise flere uker på ferie i europa. Thon henger ikke med i tiden, hotellkjeden hans kommer til å gå ad undas innen 20 år.

>Jeg tror også at dette fokuset på at man ikke gjor noe, om man ikke får godt nok betalt, er en farlig utvikling
sier mann(90) med nisselue som ansetter flere tusener av folk.
Ikke glem at dette er samme mann som tar utbytte av pengene rode kors får inn via pantelotteriet.

Attached: _.jpg (630x837, 319K)

Hvem skeiv, kristen og stolt her?

Attached: 1565720254728.png (2000x1236, 384K)

grunnen til at staten onsker mer kollektiv transport er for å sorge for at våre nye landsmenn kan bevege seg fritt over hele landet om de måtte onske det. Tenk deg hvor få innvandrere det ville vært i Oslo sentrum om det ikke var for at vi skattebetalere sponser t-bane, buss og trikk for våre nye landsmenn.

det ville heller vært bedre om du hadde fått en kvernstein rundt halsen og kastet i elva
t. jesus om homoer

Usant, Jesus er for alle.

Attached: ja.png (1126x721, 1.01M)

hvorfor er det slik at homofile ofte har vært utsatt for overgrep som barn? Det er også slik at homofile ofte har en tendens til å utsette barn for overgrep

Spiste en rå chili i går og nå brenner rævhollet mitt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

fordi homofile rekrutterer nye homofile gjennom å odelegge seksualiteten til barn og ungdom gjennom misbruk ettersom at homofili er ytterst sjeldent i naturen uten at noe misbruk har skjedd, det hele er en syklus med pedofili og den "homofile livsstilen" er kun et forsok av traumatisterte voksne å hanskes med traumene sine gjennom sex og dop.

>sier kjonn(alder) med hodeplagg
Du kan bedre enn dette

basert og rodpillet. vem et gressklippern, er det ervin kohn?

det er han som er ansatt i politiet for å overvåke norgetråden. Han får litterært betalt for å lese drittbrevene våre. Nei, det er ikke megmeging, det er uironisk sant.

>litterært
Men for faen, det heter "bokstavelig talt" på norsk.

>hotellkjeden hans kommer til å gå ad undas innen 20 år.
Thon er 140 år gammel. Tror ikke han bryr seg.

Han må jo ha verdens beste jobb fåvæ

>Den amerikanske okonomien går til helvete.
>Den norske krona svekker seg i forhold til dollaren.

Sier en hel del om inflasjonen.

haha fyfan at d går ann. Leser drittbrev dag inn og dag ut og får lonn for det. Da er det vel minst 3 som får betalt for det, ekstremismeeksperten fra c-rex, cathrine og han. Det er dette skattepenga går til.

Attached: 1567009277291.jpg (1024x788, 98K)

Trodde de dyrene stort sett bosatte seg i gangavstand fra sentrum.

>litterært
Slutt med det der, for faen.

Sarkasmen til den avfyrte miljohomseræva di er til å ta og fole på.
Grunnen til at de vil ha mere kollektivtransport er selvsagt for å overvåke befolkningen.

Meg men med en liten penis

forklar for en hjernling som onsker å lære mer om okonomi

Når ble vanlig regnvær forsidestoff i avisa?

ikke glem "journalister" som får pressestotte og som selvfolgelig tar kontakt med disse folka i tide og utide for å lage viktige reportasjer om hva som skjer inne på guttenettverket 4kanalen
de bosetter seg der staten (du og jeg) kjoper bolig til dem.

sarkasme? hva mener du? i usa så har de ikke dette problemet, afro-amerikanerne holder seg stort sett i området der de bor da de sjeldent har tilgang på bil og det finnes ikke noe kollektivtilbud. mens i norge så lar vi de ta t-bane buss og trikk gratis hvor en de måtte onske å dra.

Dem vi ha sån der å da dem kan styr os å tank våre dem bare gjor å da dem styr os . Dem se os hele tid å le men dem ike vet vi vet for vi ike tro på all vi bli fortal.

Basert men nei, for meg er religion oppspinn

Tror det er flere brukere som har som jobb å gi tråden en spesiell karakter sånn at utenforstående ikke skal ta den seriost.
Er også de som er såpass hjernevasket at de tror de gjor noe moralsk riktig for å "forhindre ekstremisme" eller tilsvarende som gjor det gratis.. de er jo så masse smartere enn oss dumme bildebrettbrevere må dere skjonne og det er viktig at de "lærer" oss opp. Sutreanon (Oliver fra Bodo?) faller nok i sistnevnte kategori...
De har trossalt lagt ned alle anonyme kommentarfelt ellers som resultat av en langsiktig kampanje og flere av den siste tids hendelser viser jo at de ser på de som gjenstår som problematiske (ref: resett.no) Samfunnet går nok mot en Online-ID hvor staten kan holde enhver ansvarlig for det de sier på nett.. kan jo ikke ha det sånn at noen skulle vise noe annet enn grenselos begeistring for homser og joder f.eks.

Husker jo hvor avfyrt norske journalister, redaktorer og politikere var over at folk hadde "usmakelige" meninger i kommentarfeltene og enda verre at det var såpass masse av det. Man kunne jo nesten få inntrykk av at de som styrer Norge har liten stotte..

Ikke faen om de vil la sånne små utposter få blomstre fritt. De har for masse å tape på det.

>For langt, leste ikke: Vask tissen din.

Dem bare ike vil vi skal si sanhet så dem skal hor om vår kvantesprang mekanik som dem))) prov stjel fra vårses.

hvor mye penger bor man ha for man begynner å flytte de til skatteparadis i utlandet?

3kr.

Du skal vite at de aller fleste bare ignorerer ekstreme meninger her fordi de skjonner hvor langt utpå vidda enkelte i tråden er. Alt trenger ikke å være konspiratorisk selv om man er kontrahjernevasket til å tro på allverdens konspirasjonsteorier

Vemda du kast psyk 'O' logi på vårses? Du prov stjel kvanta sprang? Du job for Merdlind?

Kommer an på hva du legger i ekstreme meninger.
Problemet er at det er mye sannhet i disse ekstreme meningene og selv om at noen skulle fornekte riktigheten av dette så vil det fortsatt befeste seg i underbevistheten.

viafree.no/programmer/mat/hellstrom-rydder-opp-hjemme/sesong-1/episode-10

>kvinne og tre barn
>spiser spaghetti og grandis hver dag
>mann kommer i huset og råder dem til å kjöpe grönnsaker
>sparer over tusen kr
hvorfor finnes engang slike folk? jeg skjönner ikke. ho virka så oppgitt, hvorfor bare sökte hun ikke "sunn og billig mat" på internett eller noe?

Fordi de har dårlig impuls kontroll

Ho virk oppgin, ho sikker vare dom. Jai otlenning å jai se do åsså vara det på dårlig norges. Do si ho som jai. Vor do komma fra. Jai fra Kongo, å do?

fordi kvinner ikke lenger får noe som helst opplæring i hvordan man skal ta vare på et hjem og sine barn

kringle

Attached: virka.jpg (893x167, 22K)

Dette har du ikke lov til å prate om.

er derfor jeg spor her inne da, uironisk det eneste norske forumet hvor man kan si hva man vil uten å bli utestengt eller anmeldt

Ho do sa virking? Vor da do var fra do otlenning som jai.

eg har aldri vore utsatt for overgrep. hadde ikkje hatt noko imot at den symjelæraren hadde latt meg ta på kuken hans fåvæ

fordi statistikken du har lest er bullshit.

Det er nok mange homser som ble utsatt for overgrep som barn ja, men i dagens mediabilde hvor homser er yndede og uskyldige skapninger hvis meninger har uendelig stor verdi så er det klart at også mange bestemmer seg for å bli homo fordi at de vil ha oppmerksomhet.. og det får de også.

Zoomere tror jo at det er langt flere homser enn det faktisk er pga all oppmerksomheten jodemedia gir dem.

Hva med Vetle da? Han sier han aldri ble misbrukt som barn, men likevel dromte om å få sexe med eldre menn da han var barn.

regner med du er for kontrahjernevasket til å greie å lese og forstå hva som står her
psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_molestation.html

Vet noen egentlig hva homofili er? Hva som er grunnen til det osv

bra sjappet min venn
måtte faktisk sjekke ut om lysglimt hadde brevet det der.
måtte gjennom 2 uker med lysglimtbrev.
DÆVEN så mye legger ut.

Attached: large[1].jpg (478x604, 84K)

.edu.

hehehe

Det var også argumentene til de psykologene som ikke synes det var en god ide å fjerne homofili fra DSM.
At homofile kom til å omvende barn. Finnes mye litteratur om det på nb.no
nb.no/search?q=homofili&mediatype=bøker&fromDate=19750101&toDate=19791231

er homseri genetisk eller et valg?
nå er jeg forvirret her.
de sier jo begge deler.

tenk å bruke statlig ordbok og ikke det norske akademis

Det er ingen av delene, det er epigenetisk. Så noe som skjer med deg i livmoren og endrer deg. Altså ikke noe arvelig eller miljo.

de fleste husker ikke sine misbruk, hjernen klarer å ikke fatte noe så grusomt så de kompartmentaliserer de inn i en fetisj for å gjenoppleve de underbevisste traumene gjennom frivillig "lek", en slags måte å returnere til det samme scenariet på bare under andre forhold for å korrigere det som allerede skjedde i barndommen.

Attached: CGJung.jpg (250x375, 18K)

men det var jo veldig beleilig

Henviser man til kilder som beviser hvilket idiotisk livsstilsvalg homofili er så får man fort hore at man i lyset av å presentere denne informasjonen er en hatefull person og selve årsaken til den negative statistikken som folger et homofilt livsstilsvalg.

>Dette viser at vi har lang vei å gå.
>Problemet de har er at personer som du ikke er tolerant nok.

Å ja, så det er ikke et problem at de dor tidligere, misbruker dop oftere, tar selvmord oftere, forgriper seg på barn oftere, begår seksualisert vold oftere, har langt flere kjonnssykdommer enn den ovrige befolkningen osv.. nei problemet er de som påpeker dette. Om de slutter med det så vil også problemene knyttet til en homofil livsstil forsvinne på magisk vis.

>han fölge ei kringle "ordbok" laga av sprengernorsklærere
>han skrive ikkje slik som han snakka
>han tror at språk e heilt fastsatt å ikkje e i stadi utvikling
huff!

Veldig mye er epigenetisk. Transkjonnhet. Schizofreni. Autisme. Det handler om overflod av hormoner man utsettes for under graviditet. Så ingen ville blitt fodt homofile om det ikke var for det som skjer i livmoren.

Har du blitt misbrukt?

Dumskapen din er også epigenetisk.

eg var ein stygg og slem gut, og eg hugsar berre tre kukar som eg har sett, og ingen av dei mennene ville at eg skulle sjå den for å sei det slik

Om jeg hadde vært dum, så ville det nok vært slik ja.
Det finnes de som forsker på om epigenetiske markorer kan forklare down syndrom også
researchgate.net/publication/312005967_Epigenetics_and_Down_syndrome

dette er mannen bak klimabrolet

Attached: 12312312.jpg (510x648, 46K)

Det er bare veldig få som er "genetisk" homo, samme som at det er veldig få "genetiske" alkoholikere, men veldig mange som drikker for mye. Det er storre sjanse for at noens homofili/alkoholisme stammer fra en personlighetsforstyrrelse/mental sykdom enn fra et gen.

de gjentar jo også til det kjedsommelige at alle som har noe som helst negativt å si om homofili sier det fordi de er homofile selv. meget effektiv måte å få folk til å tie

>PostNord AS
så dette er altså jævelen som er ansvarlig for at alle internasjonale pakker tar en mannsalder å komme fram?

Det er ingen som er genetiske homofile. Det finnes ingen "homofile gener"
economist.com/science-and-technology/2019/08/31/a-scientific-study-has-established-that-there-is-no-gay-gene

Derimot er homofili skapt ved overflod av hormonell eksponering i livmoren. Antageligvis fordi moren har vært i for stor kontakt med xenoostrogener o.l.

>enviromentalt consultant at PostNord AS
tenk å ha en slik jobb

>LOL Stol på meg ass det skjer i livmoren selv om at vi ikke kan bevise det eller at det gir noen målbar effekt i ettertid dette er totalt ikke pseudovitenskap lizzom lol.

Jobben hans består i å fordyre prosesser sånn at soyadrikkere ska kjope tjenestene deres.

Hva mener du, epigenetiske markorer kan absolutt påvises.
the-scientist.com/the-nutshell/epigenetic-marks-tied-to-homosexuality-34695

Men det er ekstra morsomt at du fremstiller deg som en stakkars forfulgt som ikke får lov å si at homofili skapes av misbruk, og når du får lenker til ting så hevder du """vitenskap""" ja he he he

Men når det kommer noe som er påviselig, som avviser genetikk, som antageligvis skyldes hormonforstyrrende produkter som inneholder xenoostrogener o.l. så avskriver du det som pseudovitenskap, på lik linje med helt vanlige skeptikere.
Og du ber om rette "kilder", som du hele tiden skriker om at lestdet gjor.
Du er intet annet enn en hykler.

basert sannhets- og innsatsbrever
kringle drittbrever som forkynner liksomvitenskap

hvorfor er alle miljofanatikere også så vanvittig opptatt av å ta inn flest mulige flyktninger?

>Ved utgangen av forrige uke var 27 360 asylsokere registrert i Norge, mer enn dobbelt så mange som i juli i år. Bare i oktober kom det 8800 asylsokere til landet. Ifolge Norsk Folkehjelp vil det komme rundt 33 000 flyktninger til Norge i år.
>Det er ikke noe nytt fenomen jeg skriver om. Problemet er bare at det er spesielt og krevende, sier Rydningen.

Attached: 09090.jpg (1063x872, 75K)

Nei, hykleriet her består i at du bruker typiske mainstream kilder som selvsagt vil legitimere det dumme valget som er en homofil livsstil. Jeg sier ikke at homofili utelukkende kommer av overgrep selv om at en stor andel helt klart gjor det også.

protip: sider som slutter på .edu eller mainstream jodestyrte publikasjoner som "the-scientist" eller forskning.no for den saks skyld er ikke troverdige.

Dessuten så viser studier på eneggede tvillinger at hele dette med "epigenetikk" er sludder og vrovl. Det er bare et desperat forsok på å legitimere homofili fordi at de ikke greier å finne noe homofilt gen.

>Antageligvis.

LOL... idiot.