Sverigetråden - Söndagsupplagan

Attached: 14911834715991.png (504x470, 505K)

Other urls found in this thread:

crescent.se/cyklar/boge-7-vxl.html
exhentai.org/g/989134/a343150204/
twitter.com/NSFWRedditGif

du är inte söt

Attached: IMG_20190901_115422.png (1000x1528, 229K)

Attached: Untitled-1.jpg (1488x1644, 713K)

Klart att det går om du vill med det är fan inte skönt eller effektivt. Med växlar behöver du aldrig ändra tempo eller ställa dig upp

Lätt att kliva av och på.
Avslappnad sittställning.
Oftast lättrullat (speciellt 40-50tals modeller)
Kan slänga på en korg och frakta matpåsar och skit så man slipper ryggsäck.
Lättare att hantera på fyllan.
Ingen risk för pungkross.

Damcyklar är kino som fan.

Attached: lättä baittaaja.jpg (643x598, 27K)

Får ont i röven när jag sitter på min cykelsadel. Varför ska de vara så jävla hårda? Obekvämt som fan, står upp och trampar mestadels av tiden för att undvika sitta på sadeln men tillslut så blir benen trötta från konstant trampande

Oj vilka fina siffror du fiskade upp kompis

d1a

Slösade på ett hjärndött grodbrev

Ta kärringcykel pillret

Visa inte hela härligheten för tråden

>Med växlar behöver du aldrig ändra tempo eller ställa dig upp
Behöver du inte med oväxlad cykel heller, bara trampa hårdare/lättare.
Har 8 km till jobbet, minst 10 långa backar på vägen.
Håller runt 25-28 km/h 95% av sträckan med toppar på 30-35km/h.
46/16 utväxling är perfekt för stadsbruk/landsvägar.

Jag vill stoppa min penis i en vagina

Tycker faktiskt cykeln var riktigt snygg. Brukar föredra hur damcyklar ser ut, men gillar denna. Sen tänkte ge dig skit för att du köpte en cykel för att ta till tåget och affären, men såg att priset var nedsatt till 2500kr, vilket inte är illa.

Bra köp, user.

Attached: 1567331874559.jpg (5760x3840, 2.18M)

Är detta en bra cykel?
crescent.se/cyklar/boge-7-vxl.html

Jag vill bara göra det så att jag kan säga att jag gjort det, sen vill jag inte ha något med kvinnor att göra

8 km är inte mycket. Klart att det inte blir jobbigt då

Har redan cykel så känns onödigt att köpa en till. Om något så får jag väl köpa ett överkast till sadeln som gör det mjukare att sitta på men den skiten lär ju bara glida runt eller falla av.

>fixie
Är inte det jagjaget dött nu?

FAN JAG JAG JAG
KOOOOOOOOOOMERRR

Attached: 1567174534090.jpg (402x504, 98K)

>Får ont i röven när jag sitter på min cykelsadel
Byt då. Gå till närmaste välsorterade cykelbutik och känn på några olika.
Gör inte misstaget som alla Muhammad gör bara, köpa någon halvmeter bred "komfort" sadel bara för att den är supermjuk...
Påverkar inte komforten alls, ofta gör det bara skiten värre.
Det är rätt sadel för din röv du behöver hitta, orsaken till att en sadel blir obekväm är inte hårdheten. Det är att man belastar sittbenen fel med en icke-passande sadel.
Jag föreslår en trekking typ av sadel, med gel för vanligt stadsbruk.

sök hjälp

Jag med, har aldrig gjort det så det vore häftigt om jag kunde göra det en gång

Attached: 1557123958518.png (2408x1996, 326K)

undra om morsan vill hjälpa

f1h1
exhentai.org/g/989134/a343150204/

Attached: svärdfajt .jpg (1130x598, 108K)

Gud vad jag önskar att det där var jag

Tack user, hoppas verkligen jag blir nöjd. Tycker fortfarande 2500kr är rätt dyrt, men med tanke på hur mycket nytta jag får av den så är det värt det. Vill inte sätta mer press på min cancerfot genom att gå, så att kunna ta cykeln till tåg/affärer blir prima.

Attached: FIXIE_Inc__Blackheath_black[1920x1920].jpg (5760x3840, 2.13M)

Sträckan har inget med saken att göra. Är första kilometern bekväm så är resten lika bekväma.
Cyklade vätternrundan utan växlar. Två gånger.
Och Single-speed SM flera gånger.

>som alla Muhammad gör bara
vad har det med muhammads att göra?

muhammads cyklar inte

ÅÅÅÅÅHHHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAERRRRFUCK MAND FUCKING FEDT FUCKING WICKED

Attached: 1567174374348.webm (640x480, 2.23M)

Usch nej, incest doujinshi är f1h1 dock

#
Så långt jag spelat, bara andra sjukhuset är det i princip samma sak men snyggare och vissa mindre funktioner. När du lagt ut dina rum så sköter det mesta sig själv, än så länge iaf. ska ge det lite mer tid och se. Nöjet ligger ju liksom mycket i de konstiga sjukdomarna och behandlingarna så sånt borde de egentligen bara öka på till max.
#
Är alltid snäll

är poängen att det finns bättre runkmaterial på Jow Forums än på /s/?

för så är det.

Bästa jagjaget hittills

hurså?

>muhammads cyklar inte
Vet inte vart du bor men varenda jävla babbe i hela Linköping/Norrköping cyklar.
Och alltid på något felmonterat skrälle.

Attached: DSC00591.jpg (725x544, 168K)

d1a.
förstår inte varför de kallas damcyklar fortfarande. Har en gammal en jag köpte av en kärring för 300kr, rullar hur bra som helst, smorde in den och rensade den, enda jag inte gillade med den var styret, som tur var hittade jag en övergiven kärringcykel med punka på båda däcken kort efter jag köpte denna, tog styret från den och nu är cykeln perfekt.

Hur känns det att vara i närheten av en kvinna?

Jag fast utan bögporren, saggedrickandet och den starka högerarmen, är starkare i vänsterarmen även fast jag är högerhänt, förmodligen pga allt runkande

Ursäkta vad? Muhammads på cykel som terroriserar cykel/gångbana är det vanligaste man möter ju

Attached: 1538079898426.jpg (250x250, 8K)

>han vet inte

Attached: 1567196509383.jpg (807x2729, 386K)

jag bor i linköping mannen. finns knappt en babbe som cyklar.
bara studenter och svenskar.

och om något är det ju sojasvenskar som skulle skruva dit "extramjuka" sadlar. ser du en babbe med en sådan cykel är den stulen från en svensk.

Attached: skifree monster.gif (500x500, 9K)

Läskigt favä

lite h1 hade det varit ändå. mysigt med mjölkisar

Det är alltid /nofap/ som har best runkmaterial på Jow Forums

Ska nog supa ikväll igen, kolla på 2D och runka och ni nollor som nekar er själva njutning utan anledning kan inte stoppa min storm av sexualdrift och stimulerande nöje.

Attached: 1567250264291m.jpg (858x1024, 66K)

Göra en aIIvarlig kringekompiIation j/n?

Attached: 1551305737874.png (440x30, 4K)

ÅÅÅÅÅGHHH HAMINA HAMINA..
HAMINAAAAAAAAAAKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMEEERRRRRRRRR

Attached: 1567174326408.png (1280x720, 983K)

n för du kommer missa massa brev

han har använt minst ett dussintal andra termer också

"juggen" "bögblatten" osv.

Då är du helt blind. Har bott i Linköping i snart 30 år. Jobbar inne i Norrköping.
Babbar på skrotcykel är fan i mig den absolut vanligaste synen (och plågan) när man själv cyklar.
Varenda gång man drar och handlar så står det minst ett dussin cyklar som Jihad Kabeeb kom cyklande på med tre dussing barends och fan vet vad monterat överallt.
Eller uppochner vänt bockstyre, det är babbarnas special. Med sadeln i botten såklart så dom verkligen för böja knäna.

Finns en anledning till att 9 av 10 cykelbutiker/verkstäder ägs och drivs av babbar.

Attached: babben.jpg (604x453, 141K)

pratar vi om samma person?

>ja jag runkar flera gånger dagligen, hur visste du?

Attached: 1553612115694.jpg (831x1024, 68K)

Allt det där utom +10000 waifu grejen.

>ja jag runkar flera gånger dagligen, hur visste du?

Attached: 5ca.png (1968x988, 198K)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMER AAAAAAAAAAAAAHH UUUUUUUUUUUGH

kan någon breva vocaroon "coooming!"

Borde man plugga matte 1c eller 2c för högskoleprovet?

Attached: 1454465294643.jpg (1000x1333, 252K)

mmmmm smakligt

Attached: sniffsniff.png (620x417, 255K)

bokstavligen VAR?

I Linköping alltså. Har bott i ghettoområdena och i innerstan. Var aldrig några problem på det viset

Babbeklungorna är alltid till fots eller på moped.

varför klär en vuxen man sig så här?

Attached: yke.jpg (384x1110, 81K)

>Finns en anledning till att 9 av 10 cykelbutiker/verkstäder ägs och drivs av babbar.
Det är jag däremot medveten om

Fick skruvar till min datta av lokala cykelbabben vilket var snällt. Trodde jag skulle behöva köpa men han plockade fram precis X av varje skruv jag behövde och gav till mig

for e se yng ut

Attached: 1566416037922.jpg (227x222, 21K)

>finns knappt en babbe som cyklar
Bor i Linköping ja med favä, fullt med babbar på cykel överallt

Attached: CZ2Kkq3UMAYH7tV.jpg (599x336, 44K)

Mm smackligt

Attached: IMG_20190901_103804_compress54.jpg (4000x2250, 1.89M)

Puffig vulva

för att hans nya publik är zoomers som tittar på fast and furious

Båda.

>Ja, jag har hittat Jow Forums och är nu på ett korståg mot onani trots att jag själv runkar varannan dag, faller ihop och ber gud om förlåtelse, hur visste du?

Attached: ooep46d3lnk11[1].jpg (3300x2087, 846K)

>tjänar bra
>har fin fv
>goda framtidsutsikter
>fortfarande död på insidan

D e över

Attached: EFFB7319-6369-46EF-ACEF-E8033D26358B.jpg (500x281, 53K)

haha mm jo tjena mannen

>Jow Forums
>stödjer presidenten/armén
ja ajks

För att han betalar en stylist som klär honom så. Ingen av moderna modéikoner klär sig själva, inte ens Kanye West eller Brendan Schaub klär sig själva.

>bokstavligen VAR?
Överallt?
Gå och ställ dig vid närmaste Lidl/Netto/turkbutik eller varför inte Soc/Arbetsförmedlingen och vänta.
Det är ganska kul att se alla skapelser till Frankenstein cyklar som babbarna skruvat ihop av ett dussin stulna hojar.
Ofta på någon hyfsat dyr ram som bas. Stulen såklart.

Attached: aj...jpg (500x375, 60K)

sluta vara så besatt, saggehjärna

Har inget av det förutom det sista

>stotte amerikas militær

Attached: 1539810124005.jpg (608x656, 14K)

ser möglig ut

>hans groda tog inte fart
>han sitter och försöker forcera ett wojakjagjag i tråden istället

Duktig livsnjutare

Attached: vidrigheem.png (584x717, 343K)

>haha jaaa wojaks och grodor xD
>det här är vad Jow Forums är tänkt för, att dela grodor och wojaks med mina 14-åriga kompisar xD
wojaks och grodor dödade Jow Forums

Attached: 1567318183571.jpg (1756x874, 189K)

>vill bli alkis
>har för mycket ångest för att ta mig till systembolaget

Attached: 1561521808628.jpg (848x900, 107K)

Kek min polare fick sin cykel stulen utanför min port för några år sen, en mtb han lackat mattsvart med blå detaljer, välgjort med, han jobbar som lackerare
Hittade den cykeln parkerad inne i stan några månader senare med massa extra handtag, andra hjul som inte passa och en enorm sadel plus ja tror det var 3-4 korgar å väskor.
Men garanterat hans cykel, fanns bara en med den lacken, snuten fick komma och klippa upp låset åt oss (polaren hade fotobevis + kvitto med ramnummer som bevis)

fattar inte ångest, bara skit i det?

Imponerande att polisen faktiskt kom

de dödade intet, brugerne dödade sig selv, det är brugerne som mistede deres sjæle och derfor kom wojak och grodor

Har inget av det där och är glad ändå

Attached: B32F792D-DF98-4B1C-93F9-87B23BCA9E03.jpg (480x480, 29K)

Absolut, lite av en chock men dom kom ganska snabbt favä, tror vi vänta i 25 minuter innan snutbilen kom rullande

Det var en sån lång dröm i olika avsnitt. Vet inte om jag kan få det att inte låta patetiskt.
>Vaknar på en ö helt ensam och är med i någon slags gameshow där man turas om att vara ensam på en Ö
>Börjar planera ett sätt att skrämma min polare vars tur är näst
>Börjar då tro på mitt egna skit och något naket chimera-hunddjur finns nu på ön
>Som tur är så är det dags för byte fast jag säger inget till min polare förens vi andra är på väg ifrån stället
*Blankt*
>Vaknar i något slags stort glashus bakom kyrkan i Rotebro mitt i natten efter att ha rökt en massor av knark med min polare
>Min gamla pluggkompis tyska pastor och hans kompis kommer in i rummet långsamt
>Är skraj eftersom att jag inte kan se dem ordentligt förns dem står 6 meter ifrån mig
>Börjar ställa frågor om hur jag har det i huset och hur trofast jag är
>Mitt under min förklaring till varför jag inte drar till kyrkan längre så börjar dem första med varandra
>Detta leder till att jag och min polare som rökt kör tag team Tekken mot dem """irl"""
*Blankt*
>Är plötsligen i toaletten i mitt gamla hus
>Skrapar Triss i hörnet
>Vinner nyfödda valpar som fortfarande är blöta
>Får panik eftersom jag inte vet vad jag ska göra med dem och inte tycker om att ha hund som husdjur
(Tycker annars om hundar)
>Går runt i toaletten i panik tills jag mörker att ens valpen har torkat och vill bli buren
>Jag svänger blicken till den andra valpen som har börjat halta och fortfarande är slemmig
>Bestämmer mig för att förflytta ens valpen till vardagsrummet och lutar tillbaka till toaletten där valpen ylar
(Full panik)
(Cont 1/2)

tänker inte läsa

Vadå ringde ni 112

Tack, ja jag ser mig som något av en själsfrände till Edward Blom, livet är för kort för att inte njutas av.

Attached: large.jpg (500x425, 102K)

>dkn saknar livet för 4-5 år sedan
>dkn saknar Träffarna då
Enklare tid, enklare liv. Då kunde man träffas och skitbreva ivl. Nu är man vuxen och måste jobba

Ursäkta stavfelen
>Mitt hjärta funkar när jag springer in i vardagsrummet med hunden och lägger han ned på soffan och investerar vad som kan vara fel
(Vid den här punkten så kändes det som om jag fick en slitstark koppling till hunden som om jag var dens farsa)
>Andra valpen (som hade fårliknande päls och var vitvinsfärgad med en brun fläck runt ögat), springer till hörnet i vardagsrummet och lägger sig platt på marken med vissna öron och en ledsen blick.
>Vänder på blöta valpen och ser ett stort blodigt håll som om parasiter hade ätit upp insidan av den
>Jag fryser till av ren shock och får gåshud av skräcken
>Kollar närmare och ser något vitt som sticker ut ur något organ som såg ut som tarm man gör korv av
>Drar ut föremålet och river sönder organet medans valpen ylar
>Det är en halv plastgaffel har rivit hål i hans inre och gjort honom handikappad
>... Hunden börjar prata med mig telepatiskt med en röst som lät likt det man förknippar med en röst från ovan
>Den tackar mig men säger att han tyvärr inte hade turen att få bli uppfödd av just mig.
>Jag insisterar att jag kan hjälpa honom och drar ut andra halvan av gaffeln
>Han säger att det redan är för sent slutar andas
>Försöker ställa mig upp, men mina ben är som maskar och ramlar istället
>Jag sitter på golvet i några sekunder när jag från ögonvrån ser att någon är i mitten av att nita mig medans han skriker; "vad fan har du gjort!"
*Vaknar*
Kanske inte låter som något jag bör bli sorgsen eller näst intill gråtfärdig av, men det kändes så äkta och jag skakar fortfarande.

Baserat

orker inte