Nordmannafolket-utgaven.
Forrige:
Nordmannafolket-utgaven.
Forrige:
Other urls found in this thread:
idporten.difi.no
youtube.com
twitter.com
nei
Vil Bjornie vinne valget, eller i det minste bli demokratenes kandidat mot Donald?
Pensjonister sitter bare å ser på Visjon Norge. Tror jeg melder meg ut av kirken.
Her kan dere logge inn med bankid og melde dere ut:
liker at NRK forsken blir brukt til sånne koslige brev
har vi gikk han noe offesielt navn enda? for Josef er han ikke, han er jo varemerket
Ja! meld deg ut slik moskeene får mere penger som alternativt trossamfunn! smart! hva er din favoritt soyamelk?
Islam er mer basert enn kristendommen. Du kan ikke nekte for det.
Vidkun :)
>år 1007*2+5
>hen har ikke dannet sitt eget trossamfunn
Islam er verdens kreft og må utslettes med vold.
Reddit savner deg
>1007*2+5
Det er 7049. Du er dum du, vi er langt unna år 7049
dere sparer vell av inntekten deres?
Det er ingenting galt med å bruke hele lonnen sin på konsum, problemet oppstår forst når man tar opp lån for å finansiere mer konsum
Dette megmeget må snart bli oppdatert
ja så klart er det ikke farlig. men er jo lurt å ha litt penger lagt til side til en dag man virkelig trenger det
Har flere mill i formue så trenger ikke det.
Når er det de gamle femtilappene ikke er gyldig lenger? Er over ett år siden de nye kom.
*tar meg en slurk*
Hei, Mohammed
18 oktober 2019
15. oktober, vet dette fordi jeg sparte alle femtilappene jeg fikk i nesten ti år pga autismus og nå må finne på noe å bruke dem på
De er som regel verdt 50 kroner selvom de ikke er gyldige. Tror du kan selge de i banken eller hos samlere. Har et pengeskrin fullt av gamle tjuekroninger, tror det er verdt et par tusen.
Nei, må ha dyr merkevare og gå på restaurant, og ta opp lån for både huset og for et feit billån, samt tar jeg opp litt kredittlån for å betale tilbake på de tro andre låna.
Har snust en boks sterk snus om dagen og nå har jeg ikke gjort det på to dager. Merker ingenting? Er nikotinavhengighet en meme?
link?
Ja det er bare i hodet. De prover å skremme deg til å tro at det er veldig vanskelig å slutte, så mange tor ikke eller får kunstige abstineser.
De sier at du vil være avhengig av noe like lenge som du brukte det. Så om du bare har gått to dager enda så er ikke avhengigheten over.
Bamse :3
brosjan, på tide med tur til Sveriges hovedstad, Nordby senteret.
Sola står opp – Ostlandet er rodt
Oslo har frambragt en Bjornar Moxnes
Han arbeider for folkets sak
Oslos folk slutter opp om han og bygger oss sitt land
Bjornar er kommet fra massenes dyp
Hans skrifter gjenspeiler folkets behov
Han går foran og viser veg
Og hans folk vinner stadig storre seire for hver dag
O det store Rode parti
Ligner sola og sprer lys overalt
Der hvor folket har et slikt parti
Vil det seire og arbeidsfolk vil endelig bli fri!
Var liksom den her, og jeg merket at den var veldig sterk. Vurderte å slutte da, siden blodårene trekker seg sammen og pga saltet.
STATUS GUTTA
>Slurker
Ǿl, som den jævla alkisen jeg er
>Knasker
Safari sjokoladeplate, som var på tilbud på Rema 1000 Torggata i dag
>Ser
Galaksens Voktere 1
>Hǿrer
Audioen til nevnte film
>Fǿler
dfn ingen jv
Takk for link, meldte meg ut nå. Tok bare 3 minutter, utrolig at jeg ikke har gjort det for.
Brev bevis, ellers kan du ta deg en kebab Mohammad
>>Slurker
litt Vanilje Cola
>>Knasker
pannekakerester fra middagen
>>Ser
Seinfeld repriser
>>Hǿrer
lyden av Seinfeld repriser
>>Fǿler
ganske komfy. har provd og oppgradere kampstasjonen med en ekstra skjerm, men har en stol som er for stor til skrivepulten så sitter meget ukomfy. skal ikke være enkelt
>slurker
melk
>knasker
brodskiver
>ser og horer
folkemote drammen på nrk
>foler
politikerforakt
>skal ikke være enkelt
Så sant, så sant. Oppgraderte med ekstra skjerm selv, nå må mitt episke kabinett med glassvegg og lys og drit stå på gulvet.
>>ser og horer
>folkemote drammen på nrk
>>foler
>politikerforakt
Fǿlern. Har helt slutta å se på sånne ting, fǿler bare et uforklarlig og vanvittig sinne.
>Mohammad blir glad for at folk melder seg ut av organisasjonen som har importert ham, og gir ham mat og beskyttelse
idiot
Sitter fedoraen for stramt i dag? Det er nokk ateistene på venstresiden som er ekstremt glad i å sutte på sneipen til Muhammed, Reddit venter på deg venn!
er twitter Norge et ekkokammer?
kjöpte sölv i fjor höst.
har steget 10 000,- i (spott) verdi.
Er det liksom en greie at ateister er for innvandring nå? Er ateist selv og synes islam kan dra til helvete. De fleste andre ateister jeg har mǿtt er ikke noe mer glad i islam enn i kristendom. Er vant med fedoratipping og de megmegene der, men at vi er så store innvandringstilhengere, den har jeg ikke hǿrt for.
>Slurker
et glass zero saft
>Knasker
ingenting
>Ser
akkurat ferdig på jobb, tenkte å glane litt youtube også legge meg
>Hǿrer
stillhet
>Fǿler
trött
>slurker
Vann
>knasker
Ikke en dritt for oyeblikket, skal ta meg et par skiver snart med litt smor og g35
>ser
Ned i ei bok, leser om Justinians reformer og religiose politikk
>horer
Lyden av kjoleskapet
>foler
At jeg er litt lei av å lese kl21:45 om kvelden
>leser om Justinians reformer og religiose politikk
Anonsen, er du nerd?
Hva synes dere om 10 på 10 lista mi?
Har ikke råd til å spare for tiden. Men har litt sölv og krypto
Vet ikke jeg, foler kanskje det er et produkt av amerikanisering. Finnes vel en del mulefunkne ateister i frp, og det er vel få folk i Norge mer glad i innvandring enn kristengutta Jonas og Knut Arild.
Tja, er vel kanskje det? Studerer historie ivertfall.
Basert. Rǿdpill oss på Justinians reformer og religiose politikk da.
ser ut som du er glad i ost
Philadelphia er djevelens verk. Synes også du bör roe ned inntaket av Cola, mozarella sticks, og iskrem.
>Philadelphia er djevelens verk.
Hvorfor?
Bare usunn drit jo. Det er det jeg kaller basert. 10/10 min mann.
Smart mann, forsökte å harmonisere kirken under en kaotisk periode med en del innadvendig debatt og uenighet for å få bedre kontroll over lokalpolitikken og aristokratiet. Lyktes ikke helt da.
Smaker helt forjævlig, fåvhæ.
Kan blande melis og en halv kopp sitronsaft i så får du deilig glasur til gulrotkake
Theodor Kittelsen eller Edvard Munch? Også, hvilke er deres favoritt skapning fra norsk folketro?
>handle på (((rema)))
haha nei fy faen
Kittelsen
>favoritt skapning
jöden
Draugen
>Slurker
Cola
>Slafser
Lasagne
>hen kjoper ikke inn 10 de dyreste hverdagsproduktene sine på Rema
Hva er galt med deg?
Sitter å leser norske kokovenstrefolk skrive syrlige kommentarer på Trumps twitterkonto.
Litt sött at de tror at noen i USA bryr seg om hva de mener og i hvert fall Trump.
Du skal vel selge deg ut för oktober?
jeg ser du selger, men hvem kjöper?
Let's groove tonight
Share the spice of life
Baby slice it right
We're gonna groove tonight
>Slurker
Cola zero på boks
>Knasker
Pose med torka bananer
>Ser
Spelar Slay the Spire
>Horer
Gledes Divisjonen - Ukjente Nytelsar
>Fǿler
dfn ingen sot jv ein kan bry seg om
hva gjor aksjegutta i 2021 når kamerat moxnes og kamerat lysbakken legger ned borsen og forbyr nordmenn i å kjope aksjer og fond?
tror ikke jævlene gir meg rabatt på öl
Jonas sitt fjes når Lysbakken og Moxnes sier dumme ting
Ja, eneste grunnen til at folk tror det er vanskelig å slutte er at de poser på med alskens nikotinpreparater for de har provd å gå to timer uten royk/snus en gang.
Er det liksom tatt for gitt at det skal være en neger på hvert gatehjorne i dette landet?
Slutt å drikke alkoholis.
Slutt å forgifte kroppene deres.
Det er sånn vi vil ha det her.
Skal aldri selge meg ut noensinne. Hamstrer alt jeg kommer over som en gal, skal bli kongen av utbytte
Nei, det blir enten Jo eller Koala.
Björnie og Andre er bare godtatt fordi de er så populære at Demokratene håper den de virkelig nominerer arver deres popularitet (som ikke fungerte i 2016)
De nektet også kandidater som Marianne og Tulsi å delta fordi de er populære på feil måte, slik at Koala eller andre trolig ikke ville arvet den populariteten
Jeg er så jævlig glad i å drikke i helgene. Ryker fort på 1L vodka da.
Jonas er ferdig innen 6 måneder, nå er det Raymond Johansen som skal lede arbeiderpartiet og de rodgronne som nå vil bestå av Arbeiderpartiet, Sosialistisk Venstreparti, Senterpartiet, Rodt og Miljopartiet de Gronne
I dag overhorte jeg en del på jobben som snakket om politikk. Alle sa de ikke skulle stemme fordi det ikke var noe forskjell på partiene og det var bare samme mokka. Begynner folk uironisk å våkne?
>1000 år siden
Reeee faen ta deg bestefar jeg er ikke viking sånn som deg! jeg er kristen!! Vi er alle liksom lagd like og sånn! Og vi er ALLE guds barn! Ja, selv Mohammad Hrokm thrallen vår du tok med hjem fra vikingtokt!!! Kan du ikke se at vi er syyndere daaaa? Bare gaver til kirken og misjonsarbeid kan redde oss! Vi må be om tilgivelse og spre ordet til YESHUS KRISTUS vår herre og frelser! Kan du ikke bare gi kjærlighet en sjangs og åpne hjertet for vår neste din RASIST JÆVEL ELLERS KOMMER VI TIL Å KOKE I HELVETE AKKURAT SOM PAVE COHEN SA I KIRKEN!!!
>i dag
Reeee faen ta deg bestefar jeg er ikke nasjonalist sånn som deg! jeg er globalist!! Vi er alle en rase, menneskerasen! Ja, selv Mohammad Hradkim som måtte flykte fra Somalia fordi hvite menn stjal resursene fra afrika og bombet midtosten!!! Kan du ikke se at vi er hvite er fodt rasistiske og må gjore opp for oss daaaa? Bare mer klimakvoter og antirasisme kan redde oss! Vi må be om tilgivelse og betale mer klimaskatt for de stakkars barna i afrika NÅ! Kan du ikke bare gi kjærlighet en sjangs og åpne hjertet for din neste din RASIST JÆVEL ELLERS KOMMER KLODEN TIL Å KOKE AKKURAT SOM ANTIRASISTEN KOHN SA PÅ TV!!!
Raymond er en nobody i AP, om Jonas går blir det Hadia.
i morgen starter jeg på mitt 15 ukers cardioprogram.
målet er å löpe 5 km på 30 min för jul.
er overrasket om jeg klarer 1 km i strekk på nåværende tidspunk.
önsk meg lykke til.
nei
>Senterpartiet, Rodt og Miljopartiet de Gronne
Gode Gud, senterpartiet sammen med de to får jo KrF og FrP til å fremstå som et vennskapelig forhold
får selge blåsejobber i stedet
jeg stemmer mdg pga min yellow fever
Lite trolig da det er ulovlig
Sjæl. Vet det er usunt, men fy faen å digg det er å være drita...
Ok, dette er episk
Jeg er lærer på VGs. Der har jeg en elev i noen fag. Han er eldre enn resten (22) og syrisk flyktning. Han kommer fra en meget bra familie som måtte flykte grunnet farens jobb (sier ikke hva, det er ubetydelig). Og denne mannen er så utrolig reflektert, moden, så hyggelig, og skikkelig gentleman (ser det mot meg og de andre kvinnene rundt han). Den siste uken har jeg kjent kribling i magen, og jeg får så lyst på han!
Han er ofte igjen og stiller relevante sporsmål, da han ikke er helt stodig i språket. Det er da jeg har merket den spenningen som er mellom oss.. Og måten han ser på meg, oppforer seg, så tror jeg det er gjensidig. Det virker slik.
Jeg er en relativt nyutdannet lærer på 27. Har ett barn fra for. Er i et forhold som egentlig bare er et synkende skip. Jeg ser nokså bra ut om man kan si det selv (man kan vel det?), så det er ikke helt fjernt at han kan like meg..
Men dette er jo på ingen måte greit!! Jeg mister jo jobben om jeg innleder et forhold til en elev, og det er ikke aktuelt. Jeg kan vel ikke innlede et forhold til han noen gang? Selv om alt jeg fantaserer om nå er å mote han på kveldene og bare ha masse sex
Så jeg trenger tips til hvordan jeg skal takle dette? Jeg er der, at jeg blir sjalu om jeg ser han med en annen jente. Foler meg som 15 år igjen, og skulle onske jeg var det så jeg kunne hoppet på han Er det noen her som har vært i denne absurde situasjonen? Dette er galskap og jeg vet det!!! Men så var det disse folelsene da..
Jeg er lærer på VGs.
(Noe sånt).
Der har jeg en elev i noen fag.
(Kan man vel si.)
Han er eldre enn resten (22) og syrisk flyktning.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
hahahaha hva faen
Er faktisk Rodt som er mest utafor i den konstellasjonen, det er egentlig særs tvilsomt at de ville valgt å vært en del av noe slikt.
Kringle
Basert
>roastbiff med lausunge
hvem faen bryr seg?
Hva drikker du da? Jeg drikker vodka for det har lite kalorier men jeg er redd for tennene mine
Hva i svartskogen mente han med dette?
>har ett barn fra for
Gode Gud som jeg gleder meg til å se de kommende generasjonene med nordmenn.