/Norgetråden/

Kongelig-utgave.

Forrige:
youtube.com/watch?v=Hy_XlKqPpG4

Attached: 5cbcf19ce2991e56e8987fdb9be0546a4862874b8487752c7d75289ee70a2a5a.png (1592x1246, 1.67M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=uYhv0O0gUTk
youtube.com/watch?v=p4G91Hc5X_o
nrk.no/livsstil/derfor-skal-du-ikke-drepe-edderkoppene-1.14166916
althingi.is/altext/erindi/148/148-787.pdf
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hengdeg, dette skulle være Vesterålensutgave

men i mannen fra havets navn...

Attached: 123456.jpg (657x527, 53K)

Du skulle lavet den da.

Eg er drita (på ol)

Samme her. 7 ol

Basert, 8 her. Hvem slags ǿl?

Sitter og ser på en rodpilla film fåvæ.

youtube.com/watch?v=uYhv0O0gUTk

Attached: 1565924441055.jpg (333x499, 14K)

Tuborg Pint. Var den rimeligste olen. Er litt kjedelig, skulle hatt noe mer så jeg ble trott.

Er denne filmen basert? (5:00)

youtube.com/watch?v=p4G91Hc5X_o

Sånn er det. Drikker Bare Ǿl fra R*ma T*sen selv. Skulle ǿnske jeg hadde noe sprit, men polet stenger jo så jævla tidlig.

>kutter av hodet til Apollo
Nei.

Attached: An-Allegory-of-Apollo-and-Minerva-as-Wisdom-and-the-Arts-James-Thornhill-oil-painting.jpg (524x1200, 98K)

blir alltid törst når det er ölprat i tråden

Ta deg en slurk a kompis

har ikke öl :(

drakk en monster i dag, en hel pepsiflaske, to små sjokolademelk kartonger og...et glass vann?

Den suger. Kanskje liksågreit. Når du begynner å ha ǿl i bakhånd "bare i tilfelle", så blir det fort til at du drikker når du egentlig ikke hadde tenkt til det.

Gutta!!! Ash Ketchum vinner Lommemonster ligaen i neste episode

Hvorfor faen sover dere ikke?

klarer ikke, har snudd dognrytmen fullstendig

Har droppa ut av studiene og tilbringer dagene mine drita på kanalen. Fåvæ.

har lyst til å drikke meg full i morgen men mamma friker ut hvis jeg driver og dagdrikker

angst

jeg

vil

Kjenner igjen den bror. Prover å snu det selv ved å dogne...

Har odelagt rytmen helt, forste gang på en god stund nå. Vel, på noen par måneder hvertfall.

Men men...

Noen som vet om man burde lese hollebekk han franske mannen som ser ut som en zombie, lyst til å prove meg på noe litt mer kontemperært, leser mest eldre ting

Du fåkke' lov

Attached: 1473863075824.gif (446x384, 57K)

Skjer a gutta

Dult

Nattadult

Vurderer å legge meg

Gadd ikke å gå i betongdimensjonering med de barnslige og provinsielle andreårs studentene. Jeg leser likeså greit notatene på nettet fremfor å sitte i den forelesningshallen med de barna. Dro derfor hjem. Handlet en surmelk og ett brokollihode på veien. Gikk gjennom stensbergparken. Stor forbedring å ta parken istedenfor trotte pilestredet. Lagde en kopp kaffe og ristet to skiver brod med ost når jeg kom hjem. For en gang skyld var jeg flink å brukte hele ettermiddagen på arbeid. Fikk skrevet notater for et helt kapittel i kjemiboka. Fikk også med meg forståelsen. Når jeg var ferdig slappet jeg av på norgetråden. Brevet et bilde av stensbergparken og så var det en i tråden som sa at han bodde like ved og ville motes. Moteanon har tydeligvis mott ganske mange oslo folk fra tråden. Er ikke helt sikker ennå om jeg moter ham. Hadde vært goy å ta en pils i stensbergparken og mote noen nye folk. Men vi får se hva det blir til. Kanskje vis det er litt sol og hyggelig vær til helgen. Varmet opp rester av bolognes og halve brokkolihodet som jeg hadde kjopt tidligere. Spiste middag mens jeg så på ny episode av farmen. Tror det var noe mer jeg ville si. Men nå har jeg glemt det. Jeg skal begynne å skrive her litt tidligere slik at jeg ikke er så trett når jeg skal huske ting.

hvorfor våknet jeg nå?

La meg tidlig i går kveld. Er en husedderkopp i taket som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. Så store de greiene har blitt, leste at de kan bli 8 år gammel så hun her kan ha vært i leiligheten min i flere år. Kanskje hun har blitt så vant til meg at hun ikke bryr seg om å operere med edderkopp greiene sine rett foran meg.

Men hun blokkerer kjokkenet og jeg begynner å bli sulten. Taket er for hoyt til at jeg kan realistisk gå til krig mot henne der jeg kan fjerne all risiko for tap.

Jeg sov bare 5 timer så den nåværende situasjonen er ikke bærekraftig. Tror jeg skal kjope en sånn der luft på boks også lage et våpen av noe slag.

Attached: 1460231442749.gif (3000x1614, 2.06M)

Fy faen mens jeg skreiv dette har hun beveget seg 1-2m nærmere pc pulten.

Spreller fælt med beina gjor hun også. Tror hun planlegger noe. Er blitt mye mere spindelvev siden i går kveld også

hjelp

har snart ikke no valg en å gå til et desperat frontal angrep. Hun har plassert seg enda mere strategisk og har gjort det helt umulig å komme seg til kjokkenet uten å risikere alt.

>The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.

Hun her vet at hun bare trenger å blokkere kjokkenet så vil jeg do ut etter et par uker siden Nav stonad ikke vil dekke forlenget bruk av takeaway.

Har ikke noe valg gutta. Det er meg eller henne nå. Vi har vært i konfrontasjon i snart 18 timer. Er 190cm og har en opprullet avis. Hun er 2cm lang men har flere bein & hoydepunktet. For ikke å nevne at hun foler på spindelvevet så overraskelse momentet blir vanskelig å oppnå.

Hun kan også bevege seg en halv meter i sekundet. Men ikke i taket tror jeg, hun går i spindelvev der så har en sjanse tror jeg.

Hvis jeg ikke brever innen 5 minutter så må dere ringe noen

Attached: Maskowanie[1].jpg (1268x1012, 359K)

Lykke til

Trakk meg tilbake. Hus edderkopper er aktive om natten, hvis jeg bare venter et par timer til så kan jeg slå til mens hun sover.

nrk.no/livsstil/derfor-skal-du-ikke-drepe-edderkoppene-1.14166916

Benytter tiden til å dis-seminere edderkopp sympatisor propaganda.
>Det er ingen grunn til å frykte edderkoppen, ifolge Preben Ottesen, avdelingsdirektor ved skadedyravdelingen hos Folkehelseinstituttet.
Ren propaganda. Hadde ikke overrasket meg om alle de greiene hun har i de spindelvev depotene er gaver til Preben selv.

Må bare skaffe mot. Kan ikke la hun vinne uten å kjempe et eneste slag.

Er nå eller aldri fåvæ

NÅDDE FAEN IKKE OPP. HUN KAN BEVEGE SEG 1 HALV M/S I TAKET OGSÅ.

VET IKKE HVOR HUN ER LENGER, ALT ER TAPT

du må spraye edderkopen med deo, funker alltid fåvæ. etter 4 sekunder spray kroller dem sammen og du kam slå dem. Alltid ha litt spraydeo eller wd-40 om det er ute i nærheten

Jeg har henne i syne igjen. Har hugo boss "the scent" spray deo. Hun er fortsatt i taket. Stirrer på meg også.

Dette bor funke.!

Attached: thatsbsbut.jpg (720x436, 50K)

Hun er for hoyt oppe til at det hadde noe effekt. Tror jeg skal soke meg en jobb så jeg kan flytte isteden. Virker mer oppnåelig.

>Denne episoden har gitt meg mer respekt for hva korte mennesker må fole i hverdagen

Attached: 1538080586255.png (387x409, 228K)

Fy flåbbe, nå er det faen meg nok normisser!!

Attached: normalfag.jpg (1024x664, 143K)

Ferdig med den forste cardiookten på fem år. Fy flåbbe, jeg er sliten og jeg lop vel knapt en kilometer...
Bare 44 okter igjen av programmet.

Mårn

Eg må drite

Eg må drepe

Eg må drite og eg må drepe

Eg må drepe så drite så drepe igjen.

eg må bare drite, men skal spise ferdig frokosten forst

eg må drite

eg er ferdig å drite, og har nettopp pusset tennene. nå skal jeg jobbe litt

>joder er ikke en rase vi er en religion
>"arisk" er ikke en rase det er en indo-europeisk språkgruppe som ikke har noe til felles, og de er uansett ikke bedre enn andre, men vi må kvotere inn kvinner, joder, negre, polakker, sandnegere, somaliere, briter, kinesere, indere, ja alle utenom såkalte "ariske" menn i alle posisjoner og verv for å bekjempe fordelene de er fodt med

Attached: 1563090245292.jpg (465x307, 20K)

*somler med å dulte tråden*

Fy flåbbe for et basert brev.

althingi.is/altext/erindi/148/148-787.pdf

Da island onsket å bannlyse omskjæring av barn fikk de dette i posten, hva mente Greenblatt med dette mon tro?

Fy flåbbe. Bannlyste de omskjæring? Leste en plass at de har fått seg en rabbi, omskjærer vel om d er lovlig eller ei.

help make this anons bday special!!!!

>dfn ikke judenrein

Da må han i fengsel, eller "konsentrasjonsleir" som de kaller det

Hva er fetisjen deres, gutta?

Jenter kan også svare, hvis de finnes i tråden.

Har ingen fetisjer

er det liksom tatt for gitt at det skal stå en afrikaner på hvert gatehjorne her i norge?

>fetisjene
fåvæ

Attached: 1562622571942.png (420x393, 72K)

åsn går det med aksjene homseanon?

Hva er galt med Afrikanere da?

Attached: atrizes-charlize-theron-e1e8cd.jpg (1920x1440, 307K)

jeg bare lurer på om det er tatt for gitt eller ikke at det skal stå en afrikaner på hvert gatehjorne i norge

liker liksom litt myk kvinndom, jeg da

Ja, nei, det trenger jeg egentlig ikke å si så mye om.
Hvite sǿrafrikanere er innafor.

Attached: file.png.jpg (608x960, 104K)

Begynner å bli ordentlig lei av at handlingene mine har konsekvenser nå fåvæ

egg eller havregrot til frokost gutta?

Var vel ca 2-3 år siden at Höyre her til lands også ville forby omskjæring av gutter under 15 år slik at de kunne få friheten til å bestemme selv uavhengig av foreldres onsker (som er logisk og fornuftig), men det forslaget ble nedstemt av de rödgrönne klovnene. De mener at det er en en del av religionsfriheten å kunne lemleste barna dine. I alle andre tilfeller hadde barnas rettigheter og beskyttelse kommet först foran alt annet men ikke når det involverer jöder... får deg virkelig til å tenke.

Attached: Elon never called out Jews, but they're there to defend themselves.jpg (1242x1690, 336K)

Hvorfor ikke begge deler?

Egg hever kolesterolet, havregrǿt senker det, begge deler er sunt og næringsrikt som bare faen. Få i deg litt C-vitaminer også, så er frokosten fullkommen.

nokså dårlig fåvæ, går som med markedet forovrig. Men men, man lærer mens man lever. Skal tenke på å shorte litt Euro om ikke lenge, aksjene er det bare å vente med
så det er min plan for hosten

Deilige brödskiver med kaviar og egg

Hadde det vært mitt valg, ville omskjæring og all anen form for vold mot unger blitt ulovlig på dag 1

Om jeg husker rett var argumentet at det kom til å bli utfort uansett bare ikke av leger på sterile sykehus, og det gjaldt i all hovedsak muslimske barn

Husker at noen lagde denne når Siv hadde et möte med Jödeforbundet, og etterpå ombestemte seg om temaet omskjæring

Attached: israel er allierte.png (1500x1037, 1.71M)

å nei

Attached: 1470852928001.jpg (650x666, 44K)

>når Siv hadde

Den gang når Siv da'de*
Sorry, glemmer meg iblant

Tror han er nordlending

jævla joder. borti sveits sa en politiker at jodene måtte folge lovene eller reise en annen plass. ser for meg at det ble litt oppstyr etter det.

Kilde?

jodene beskytter sandmenneskene som skal integreres. prov samme argument med hasj, gunnere, alt annet, "ikke vits å lage lover mot de, de kjopes jo uansett, bare at det er fra usterile smuglere".

Du er ikke alene anonsen, men visse interesser vil annerledes. Hvis du noengang krangler med noen om omskjæring i vesten, spor hvorfor det ikke er greit med omskjæring av jenter, men greit med gutter.

wikipedia halalslakt i sveits-sida

forelesning

promp
prooomp
PROOOMP
PROOOOOOMP

promp

Så nå hoster jeg ikke bare gul gugge, men også blod...

Jaja gutta, det var vel det, da. Var artig så lenge det varte, men jeg tror nok dere snart må finne noen andre som kan gjöre den drittbrevingen jeg har gjort for dere til nå

Vil du ha en hamburger?

hvorfor det, fåvæ?

Hvorfor ikke?

"omskjæring av jenter er mye vondere, og gjör permanent skade og er alltid helt unödvendig, din dritthersker!"
"men omskjæring av gutter skjer jo vanligvis på tross av både smerte, skade og unödvendighet også"
"det kalles kultur, utdann degselv, rassist"
"men omskjæring av kvinner er også en kulturell greie"
"det telles ikke, fordi omskjæring av jenter er forfærderlig, din misogynist!"
"men det er jo omskjæring av gutter også"
"omskjæring av jenter er mye vondere, og gjör permanent skade og er alltid helt unödvendig, din dritthersker!"

Hmmmmmmmmmm...

Attached: thinking shit.png (450x450, 17K)

Ta deg en hamburger, Anonsen, så blir alt så meget bedre. I alle fall for en kort stund, og det er tross alt det viktigste.