Matkustan ympäri maailmaa, laukussa mämmiä ja viinaa vaan... -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
yle.fi
youtube.com
yle.fi
anyforums.com
twitter.com
joo ei oo mikään pakko vastata mun tärkeisiin kysymyksiin, kiitos vaan nyymit
misä kaiki?
mulle ette vastaa
nuq
ootko kattonu mitä kello on
höhö
Poistin keilan pirii, nyt varmaan runkkaan joku 10h putkeen
hähä
110766984
110766941
heh,,, kiitos vastauksista lapsukaiset...
hey TiTe selitä tää teiä homo propaganda täs aulas
nyymi...
mitä ruokaa teen
Olit kyllä ihan vitun huono aamun väittelyssä. Myötähäpeää vain herätti
-Eri
yle.fi
>Kobolttikuume nousee Lapissa – Suomesta löytyy harvinaista akkumetallia, jota ilman sähköautojen valmistus ei onnistu
AAA suomessa arvokkatia metalleja! Ryssät tulee!
Ostanko alkoholia ja mättöä?
Ei hätää, ne oikeudet myydään kyllä ulkomaille pilkkahintaan, eikä edes veroteta kunnolla. Turha tänne on hyökätä kun ne saa niin helpolla kuitenkin.
juuh
>Suomen ensimmäinen ilman käteistä toimiva ruokakauppa on nyt totta – "Toivottavasti voidaan luopua käteisestä joskus kokonaan"
>Lappeenrannan kampusalue haluaa olla tunnettu vihreästä ja ympäristöystävällisestä ajattelusta. Tähän tukeutuu myös uusi kauppa, jonka ei tarvitse pohtia rahaa ja ympäristöä rasittavia käteiskuljetuksia.
>Albert Mäkinen kertoo välttelevänsä käteistä.
>– Käteistä on vaikeampi käyttää ja sillä maksaminen paljon hitaampaa.
>Mäkinen kertoo olevansa tyytyväinen, että kaupassa voi maksaa vain puhelinsovellus MobilePaylla ja kortilla.
>– Ei kyllä haittaa yhtään, ettei käteinen käy. Toivottavasti tällaiset kaupat yleistyvät ja voidaan luopua käteisestä joskus kokonaan, toivoo Mäkinen.
Pitääkö "nuoriso on pilalla" meemi kerrankin paikkansa?
Se on aina pitänyt paikkansa. Joskus vaan kaikki menee paskaksi ja saadaan yksi kelvollinen sukupuoli, josta asiat sitten huononee.
help make this anons bday special.!
oon melkein 30v ja en oo käyttänyt käteistä varmaan melkein vuoskymmeneen
Eli oot ostanut kaikki epäterveelliset setitkin kortilla? Voi sinua
näin nistejä ottoautoomallilla ostamassa rahaa
On tuon hesarin kommentointi mennyt aivan paskaksi. Brexit uutisessa on 100% konsensus: pooris jonsson on hulu mies ja pritannialaiset ompi myös hulluja. Harmi vaan että erimieliset, jo poistetut, kommentit edelleen kummittelee lainauksissa niin ei ole kaikukoppa aivan särötön.
>lukee hesaria
ansaitset paskas jtp
Luen vain hesarin kommentteja. Olivat ennen hauskoja ja paremmin kirjoitettuja kuin ko. lafkan kolumnit.
minä juon nyt kahvia
Jännä kun ovat taas alkaneet sensuroimaan. Jo jonkin aikaa olivat paniikissa vähenevän lukijakunnan ja vanhan median paskuuden takia - antoivat oikeita kommentteja tulla. Onkohan Brexitiin liittyen tullut ylhäältä käsky, että ei mitään positiivista saa jättää?
söin patukkaa ja nyt hampuun sattuu
ihanaa herätä, suoristaa jalkaa ja saada ihan valtava pohjekramppi
sattuu vieläkin vaikka tästä on kaksi tuntia
se on tää kissa
Hmmh äiti pitää alkoholistina kun join 8 kaljaa maanantaina. Mitähän väliä sillä on milloin juo jos ei ole velvollisuuksia?
Ehkä äitis onkin se alkoholisti ja sanoo noin, koska on tottunut siihen, että aina jos ottaa kaljaa arkipäivänä niin lähteekin käsistä.
Kaikella rakkaudella, mutta tämä on vain tämmönen analyysi. Olen varma, että äitisi on ihana ja kunnioitettava ihminen.
Koska muu yhteiskunta pyörii maanantaista perjantaihin 7 ja 17 välillä ja vanhat ihmiset on juuttuneita siihen ajatukseen
mukava että ovat löytäneet vielä kameruksia auttamaan vaikeissa liikkeissä
>amerikkalaiset ""luontodokumentit""
En jaksa. Se on moro
Suomi ja Venäjä ovat periaatteessa sama asia.
proof's me wrong
Yksi megaburgeri sipulirenkailla ja kokis zero mukaan, tattista.
Tanzen!
Miksi ei voi vaan muita tukia nostaa kun lähes kaikki joutuu myös ttt hakemaan ja siinä on niin helvetisti byrokratiaa aina mukana että laskin esim että omaa ttt tuen kautta saatua euroa kohden menee ainakin 20snt sen käsittelyyn?
Ahem, ursäkta, jag tallar inte finska! Kan du bete dig och prata en riktig språk så att alla andra kan förstår dig? Man tackar!
Jos byrokratiaa keventäis osa kelan tädeistä joutuisi etsimään oikeita töitä.
MEGABURGERI, SIPULIRENKAAT, KOKIS ZERO, MUKAAN!
neekereille tiedoksi:
papu pahis
aina meitä tummaihoisia sorsitaan täällä
että tämmöstä ne koittaaa nytten
>vähänkään vanha jauheliha pitää paistaa
En tiennyt. Pitääkin lakata syömästä näitä 30% jauhelihoja raakana.
>nytten
ainahan näin on ollut
pitää vaan kypsentää se nistipata kunnolla niin ei hätää
viiis-kuus-seiten-nolla-yhdeksän
>Kirjojen holokausti loi perustan natsien laajamittaisille ja järjestelmällisille kirjavarkauksille, jotka kohdistuivat sekä kirjastoihin että yksityisiin kokoelmiin.
Oy vey
Sä olet ihan kunnollinen jätkä. Älä tule /mämmi/in huomenna
lieru pierustus jauhem liha hmmph
Katsoin Joni Kynttilänsydän kolmosen, tykkäsin. Sit vois olla Jumalazilla
joko se näkyy muuna kuin cam rippinä?
tää mämmi on kyllä semmonen rasismin, seksismin ja väkivallan vihapesäke että mun on ihan pakko nyt pistää poliisille vinkkiä menemään
olen pahoillani nyymit, tää on teidän omaksi parhaaksenne
sä tiiät mitä vasikoille käy.
Avasin just noin 10 minuutia oliiviöljypulloa.
Tavallisessa oliiviöljypullossahan on siinä korkissa se osa joka sanoo snabs kun sen korkin avaa ensimmäistä kertaa, mutta tässä se ei sanonut snabs vaikka kuinka pyöritti, ja se osa oli siinä sillain ettei sitä korkkia saanut auki jossei se sanonut snabs.
Niin sitten jouduin koittamaan repimään sitä siitä pois, joka ei onnistunut, ja lopuksi puukolla jouduin tekemään avauksen siihen rinkulaan, ja ottaa sen pois sitä kautta, mutta se metalliosa oli helvetti hitsattu siihen niin tarkasti, ettei sitä saanut siitä repimällä pois muuten kun sitten kun on se liitoskohdat yksitellen puukolla taas avannut.
Sormeni sain loukattua. Haistakaa vittu, en enää ikinä osta tuota merkkiä, ja palaan mielummin vanhaan ja luotettavaan.
postaa pillu
>>Albert Mäkinen kertoo välttelevänsä käteistä.
>>– Käteistä on vaikeampi käyttää ja sillä maksaminen paljon hitaampaa.
Täähän se on
Ei mul oo
jääkaappi pitää ihme ääntä kun laitan oven kiinni
runkkaan sun viesteille söpöläinen
>anna kassalle raha
>kassa antaa tai on antamatta rahaa takaisin
Olipa vaikeata ja hidasta. Vai ootko niitä neekereitä joille anonyymi maksaminen ei meinaa mitään muutaman sekunnin säästön rinnalla?
>Vaikeampi
>Hitaampaa
Näähän ne on
Pakko myöntää että animetytön pinppiä tekis mieli.
Niissä on sellanen yksinkertainen sinetti mistä sen saa vaan vetämällä auki, tiedän mistä puhut
Millasta ihmeääntä?
kuplintaa
Mutta sitä et ikinä tule saamaan.
onko tämä huono asia kuitenkaan? jää vähemmän heräteostoksia tekemättä
Vitut siinä mitään oli senkin oliiviöljyshilli
Niissä on sellanen yksinkertainen sinetti mistä sen saa vaan vetämällä auki, tiedän mistä puhut
No sit se oon mä
En tee heräteostoksia lähes ollenkaan, niin tuo etu on itelle suurempi ku se haitta. Mutta en mä siis käteistä olis kieltämässä, nii ku toi artikkelin kaiffari.
yle.fi
>Yle tutki: lapsen saaneet tuplanneet kasvissyönnin – katso tästä, miten vauva, rakkaus tai eläke vaikuttavat sinun ruokatottumuksiisi
>Väitän, että hiilijalanjälkeni on keventynyt, sanoo kolme lasta muutaman viime vuoden aikana saanut Jussi-Pekka Jutila ruokaostosten lomassa Espoon Matinkylän Prismassa.
>Perhe kertoo, että lapsille menee ihan täydestä, jos makaronilaatikkoon laittaa härkäpapua.
>Jutilan perheessä vaimo on ollut se, joka on ollut kiinnostunut ilmastoasioista jo pitkään, mutta lopulta myös Jutila on herännyt pohtimaan asiaa.
Jaa, että näin tuhotaan lapset sitten
hyvä että lapset syövät kasviksena
Tuhoon itse itseni. Kasvikset on vaan niin paljon halvempia ja kun ruokabudjetti päivälle on mitä on niin vähän pakko.
Tänäänkään en oo muuta tehnyt kuin möllöttänyt kotona tekemättä mitään. Oispa töissä
vois käydä kaljaa kohta
En mä ainakaan lähtis maailmaa kiertämään mämmit laukussa. Joutuupi vankilaan jos kiinni jää.
mikä on tärkeämpää käyttää rahaa kuin hyvä ruoka?
Miten nuo suomea puhumattomat mamut saatais oppimaan maan kieli. Ei se nyt oikein käy päinsä että ollaan täällä eikä koskaan opita kieltä. Tekeekö kukaan asian eteen edes mitään?
oiskohan se noi päihtymis ainekset
Jos käyttää rahaa piriin niin säästää ruokakuluissa.
Hyviä malleja löytyy maailmalta. Esim lupaa pysyvämpään oleskeluun maassa ei heltiä ellei pistemäärä täyty ja pisteitä tulee asioista jotka edistävät kotoutumista kuten esimerkiksi kielen osaamisesta
Ongelma, kuten kaikki muutkin neekerien ongelmat, katoaa kun ihmiset lähetetään takaisin kotimaihinsa.
Onpi riistäytynyt käsistä tämä kaljonttelu.
Se ei nyt vain ole realismia. Siinä rikottaisiin kaikenlaisia kansainvälisiä sopimuksia niin rajusti että EU varmaan pistäisi meidät kauppasaartoon.
Liikaa pakollisia menoja suhteessa tuloihin. 3,65€/päivä ruokabudjetilla nyt on vain mentävä.
Rasisti
parituhatta paperitontahan nyt voi vaikka "hukata" soramonttuun. ei kerrota eu:lle ja vihreille voidaan sanoa että ne lähti vaikka amazonille estämään ilmastonmuutosta
Olen käsittänyt ettei noita kielikursseja ole tarpeeksi tarjolla.
Koitat olla hauska mutta et onnistu siinä.
ei ole hauska asia mutta kyllähän se vähän on huvittavaa että kaikki neekerit pitäis tappaa
ottaako paskanormoa tunteisiin parit paperittomat jotka vie sun huorapaskanormonaiset? mikset tee asialle mitään?
älä yritä esittää mua