/NEDERDRAAD/

nicht-time editie
welkom: nichten
niet-welkom: heterofielen

Attached: 1565118936657.jpg (539x960, 89K)

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/18587065
youtu.be/jvmYdqy-pL4
goatse.info/
youtube.com/watch?v=czh-OAtZfT4
twitter.com/SFWRedditImages

Ik wil dat hij mij pijpt met die mooie lippen van hem.

Veel belgofobie op de draad
Hoe lossen we dit op?

Attached: 65237960_2168221390144076_4153224323401699394_n.jpg (320x320, 27K)

assimilatie

ik heb vandaag al 3 keer het nieuwe album van Lana Del Rey geluisterd

Niet gewoon stoppen met een Belg zijn.

Attached: download.jpg (225x225, 10K)

GEBASEERDE EDITIE

Attached: korra.jpg (484x474, 51K)

hjb italiaan

Oke ik ga em dan ook maar effe checken.

strawpoll.me/18587065

Attached: 1549065201852.png (512x512, 28K)

>korra
>karor
>kraor
>arkro
>rarko
>rorka
>krora
>kraro

krijg ik een nederlandse vdj?

Ik ben geen italiaan maar wil wel die jongen zijn naam

>rasfetisj
je bent op de goede plek

Pascal

Als je snapt wat ik bedoel dan snap je hoe makkelijk het wordt als je doet wat je moet doen.

het hoeft niet per se, ras maakt niet uit voor mij maar hij moet wel knap zijn

>dvw geen Belgische vd

>
>het orde

Pascal?
Dat is wel een kut naam oetz.
Is hij single en draagt hij graag jurkjes?

Welk nummer is je favoriet?

k3

ik ben zwart, geen belg

hij heeft een vd en paald de hele dag meisjes hier

Hij heet niet k3 maar ik wil mijn piemel wel in zijn k

Venice Bitch; Fuck It, I Love You en The Greatest

Ik maak hem wel mijn vd

Alle Belgen zijn zwart.

youtu.be/jvmYdqy-pL4

/watch?v=vMpQoKyybcg

>ras = nationaliteit
terug naar Jow Forums

Ik heb nog niet naar alle nummers geluisterd maar The Greatest is tot nu toe ook mijn favoriet

Paal foto van uwe Tetten madam

Laat je krulletjes een zien geile sambomeid

Tepels als sigaren?

nee
ik voel me niet belg
nee

Nationaliteit = ethniciteit
Een natie is een groep mensen met een gezamelijke identiteit, cultuur etc.
Dit is nauw verwant met ras... totdat de Joden het nodig vonden om onze rassen te mengen.

Ah he laat gewoon even je krulletjes zien, de rest mag je best verbergen maar toon verdomme eens je krulletjes

Waardoor voel je je geen belg?

Hoe kan je je voelen als een inwoner van een land dat niet bestaat?

Niet zo raar doen, je bent gewoon een Belg.

Attached: 1559609613300.jpg (1080x1350, 119K)

>ik voel me niet belg
klinkt als iets wat een Vlaming zou zeggen

ROSS LEEFT

Attached: KaneRoss.jpg (480x360, 53K)

Kenmerkend voor de genderideologie is dat de persoonlijke en seksuele identiteit van burgers als een individuele keuze gezien wordt die niet beperkt wordt door de natuurlijke orde van het onderscheid tussen man en vrouw. Het vergroten van respect voor individuele keuzes en het mogelijk maken van deze keuzes staat inmiddels bekend als gendermainstreaming. Na landen als Duitsland is dit ook in Nederland uitgangspunt van beleid geworden. De SGP vindt het belangrijk om oog te hebben voor de beperkte groep burgers die worstelt met de identiteit, zoals transgenders en intersekse personen. Deze aandacht mag er echter niet toe leiden dat het onderscheid tussen man en vrouw dat door de Schepper is gegeven onder druk komt te staan. De SGP verzet zich tegen deze toenemende druk in het overheidsbeleid.

Attached: 1560578820726.jpg (629x419, 32K)

mijn krullen zijn weg
maar ik ben gewoon een buitenlander in Belgie??

dit is hoe klepel de flikker, vagina's inbeeldt

Attached: 1559004592177.jpg (750x973, 171K)

Waar ben je geboren dan?

gast, boeie.
Nederland is altijd al een toevluchtsoord geweest van andersdenkenden die de hun godsdienst proberen te ontvluchten. kijk maar naar (((Spinoza)))

Ons land is klein en dichtbevolkt. De mogelijkheden om (economische) migranten op te vangen zijn dus beperkt. Daarom moeten we de toestroom van kansarme migranten beperken. Wat dat betreft, zijn uit het verleden teveel slechte voorbeelden bekend, vooral op het gebied van gezinsmigratie. Het gebruik van sociale zekerheidsregelingen door deze migranten is vaak hoog. We moeten daarom eisen stellen aan migranten om hun kansen op een actieve deelname aan onze samenleving te vergroten.

Attached: 1549443919295.jpg (640x360, 28K)

>de joden
in europa allemaal dankzij blanke boomers

hier

Maar dan ben je dus een Belg

waarom is het zo goed?

Attached: cover.jpg (3000x3000, 1.88M)

>mijn krullen zijn weg
WAAROM!? BEN JE ZIEK IN JE HOOFD? Zonde van mooie krulletjes.

>Een jood die gehaat werd door andere joden is een voorbeeld van hoe geweldig en "openminded", zoals we say dat in de randstad, de diversiteit in Nederland is.
Koek

Dan terug naar mijn eerdere vraag: Waarom voel jij je geen Belg?

>t*tta's hebben geen cultu-

Attached: 1551323844477.jpg (1024x1024, 147K)

Da benne gij een belg.

Attached: 1557904654175.jpg (685x960, 202K)

>Blanke boemers zijn dom
>Dus blanke zoemers zijn slim
koek
Je hebt een sterke leider nodig om de joden terug te dringen maar ja "fasjiesme slegt"

Leuk concept.

>Benne gij

Echt Br*bants is het meest achterlijke accent naast Limburgs

Paal je anus

>Haar niet vermoorden voor hoer zijn
Waarom doen t*tta's dit?

Attached: Natalie_Dormer.webm (1920x1080, 907K)

het is 'bende' nep-brabander.

>dgw geen lange dominante spuug vd

ik leef hier maar toch ben ik geen belg, zelfde als ik in Nederland of naar een andere land verhuis
mijn gevoel gewoon
Mijn haar was kut, dus nu is het korter en golvende

>je anus
goatse.info/

Omdat
A) We zijn mensen
B) Prostituee is het oudste beroep en het is goed dat het bestaat

>het korter en golvende
Okee laat zien dan

>wanneer een blanke incel met puisten haar aankijkt

Attached: 1567540249363.jpg (640x853, 133K)

>We zijn mensen
Ja joden ook en die moet je ook gewoon in de oven stoppen op 500 graden

>Prostituee is het oudste beroep en het is goed dat het bestaat
Ja en het is niks meer dan een vrouw die door mannen beschermt wordt om andere mannen geld afhandig te maken.
Feitelijk is een hoer neuken hetzelfde als jezelf hoorndrager maken.

Na hallo kleine Matrose..du kleine Matrose, du kleine..Bootsjunge..Bist du noch wach? Ich möcht’ mit dir reden..erzähl’ doch mal, wie gefällst denn hier so auf diesem Schiff? Ist doch gut..wir haben’s doch gut..oder?

Sag’ mir mal..Bootsjunge..hast du schon Frauen gesehen hier, auf diesem Schiff..Frauen? Nein..Frauen die, nee die gibt’s hier nicht. Das ist nur das Schiff, das Mer..und..Männer. Schwitzende, muskulierte Männer!

Erzähl’ mir doch mal, Bootsjunge..Weisst du was Einsamkeit ist? Dass mann so ganz alleine ist und mann braucht ein Bischen Gesellschaft..kennst du das? Du hast doch auch bestimmte Bedürfnisse..oder?

Du brauchst keine Angst zu haben. Ich wird dich nicht..berühren. Das habe ich deine Eltern versprochen. Djo joh joh..Deine Mutter hat geweint als ich dich mitgenommen habe. Tja dein Papa hatte Schulden bei mir..und da habe ich ihn gesagt: Tja, Geld interessiert mich nicht.. aber der kleine Bube da..Den könnte ich mir brauchen..Aber du brauchst keine Angst zu haben..Bootsjunge.

Aber nachts, wenn ich so ganz alleine in meine Kabine liege..dann brennt’s mir auf die Lippen..Bootsjunge!

Ich möchte dir noch etwas fragen… kleine Matrose..Bube..Bootsjunge…

Kennst du das A-Team? Das A-Team? Vier Männer in ein’ schwarzen Van..ohne Rahmen… Ha! Was glaubst du dass da vorgeht na? Das kann mann sich doch eindenken, na… Die sind vortflüchtig, dann muss mann nehmen was mann kann…
Weisst du wie die allen heissen? Der alte Bock der heisst Hannibal… Und der grosse Neger der heisst B.A. Barakos… Und dann gibt es noch so ein Vollidiot, das ist Murdoch. Und der vierte der heisst: Gesicht.

Du kannst jetzt schlafen gehen. Ich wird hier nur so’n Bischen sitzen und dich beobachten. Hab’ keine Angst. Es gibt auf diese Welt auch noch anstendige Leute. Ich wird für dich singen damit üb er du schläfst… Tralalala… Tralala… Tralalalalala… Tralalalala… Tralalala… Tralalala...

Ik ben dan ook gelukkig geen Br*bo maar een Noord Hollander.

Rare redenering, wat als, en je snapt natuurlijk dat het om de hypothese gaat, we je in Afrika zetten, dan ben je toch ook niet thuis?
Waarom zou je geen Belg zijn omdat je er anders uitziet?
Ik zie er ook niet uit als een typische Nederlander, en ondanks alle miems die ik er over maak, ben ik gewoon een Nederlander, daar gaan een 20tal extreemrechtse autisten op de nederdraad in hun hele leven geen verandering in brengen en ook bij jou niet.

Attached: 1557903419135.jpg (934x1164, 97K)

Paal Seinveld

Attached: sgnfld.jpg (215x234, 6K)

Die lusten vast wel mijn blanke piemel

>Om andere mannen geld afhandig te maken

Ze kiezen er letterlijk zelf voor lmke hoe is dit geld afhandig "maken"

Attached: summerofgeorge2.jpg (500x355, 36K)

youtube.com/watch?v=czh-OAtZfT4

t. Hansie Teeuwen.

-tje

Attached: cb.jpg (600x400, 64K)

In afrika noemen ze haar t*tta en hier noemen ze haar neger. De enige plek waar ze hoort is de vliegtuig.

>t*tta's op 4kin

Attached: 1564517782611.jpg (600x848, 139K)

>Werd vroeger verteld dat vrouwen de meest gevoelige wezens waren die het beste voor de mensheid voor hebben
>Kom er langzaam achter dat het daadwerkelijk de mannen zijn

Attached: 47346574264.png (640x478, 392K)

Eindelijk geroodpild, user.
Wat ga je met deze nieuw verworven kennis doen?

De SGP ziet de aanwezigheid van een moskee of minaret niet als verrijking van onze publieke ruimte. Onze cultuur is in brede zin gestempeld door eeuwen van christelijke traditie. Bij de bouw van moskeeën en minaretten mag van gemeenten verwacht worden dat ze de uitstraling op de publieke ruimte tot een minimum zullen beperken.

Attached: 1564977589579.jpg (763x431, 37K)

Attached: Typical Germoid.jpg (1080x1350, 318K)

dit :(
ik wil naar Mars of de Maan

>dit is wat je krijgt als je alleen maar bl*nke mensen hebt

Attached: 1538335613981.jpg (879x1024, 203K)

De overheid mag, sterker nog, móet oog hebben voor het onderscheid dat er is tussen godsdiensten. Blind en onhistorisch gelijkheidsdenken doet geen recht aan de werkelijkheid. Islamitische praktijken die haaks staan op onze wetten worden niet getolereerd. Sharia moeten we hier natuurlijk al helemáál niet hebben.

Attached: 1543036959651.jpg (763x431, 38K)

>Ze kiezen er letterlijk zelf voor lmke hoe is dit geld afhandig "maken"
En als ik je gehandicapte zeg dat als ze aan mijn piemel zuigt dat ze van Sinterklaas cadeautjes krijgt dan doet ze dat met plezier.

Kan niet naar Pluto

tekenfilms

Attached: 1560278392663.jpg (1920x1080, 1.26M)

het was altijd zo bij mij, ik voel me meer afrikaans

Attached: GEZWART.webm (800x450, 2.94M)

Het huwelijk is een verbond voor het leven. Van de huwelijkspartners wordt trouw gevraagd: je kunt niet zomaar van elkaar af omdat je de ander serieus neemt. In het huwelijk van hun ouders krijgen kinderen een levende illustratie van het belang van deze trouw. Voor hun vorming is dat van groot belang. Echtscheiding is daarom voor ouders en kinderen een pijnlijke zaak.

Attached: 1566417542436.jpg (2048x1152, 217K)

>tje
je mag hem ook best voelen in je anus hoor, lekker dingetje. ;)

Ga je nou echt de gemiddelde man vergelijken met een mentaal gehandicapte?
Hoe dom ben je

Attached: 2.webm (640x720, 1.61M)

Seksualiteit komt alleen tot haar recht binnen de trouw en geborgenheid van een huwelijk. Dat is dus wezenlijk iets anders dan oppervlakkige lustbeleving, voor geld te kopen handelswaar of een consumptieartikel dat aan de massa wordt aangeboden via de media of andere kanalen. Wie seksualiteit naar beneden haalt door ook hier uit te gaan van de mens die zelf wel uitmaakt wat hij of zij wil, verandert het mooiste in het slechtste.

Attached: 1541853119429.jpg (770x433, 42K)