/mämmi/

Suomalainen huumori-painos

Attached: Pulttibois_james_potkukelkka.jpg (637x539, 33K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=y-3XDzFliVk&t=39s
liveleak.com/e/sGkTq_1549143081
yle.fi/uutiset/3-10954746
twitter.com/SFWRedditImages

Ei nistejä mämmiin!

Attached: fun.jpg (1080x1080, 180K)

Muita homorunkkareita paikalla??

tänään vois piikittää viinaa

Attached: 45974281784_c96552b9b4_o.jpg (3480x6185, 1.66M)

moi :3

Oispa Teemu

Päivittäinen suolansaanti noin 600%

Attached: 1498852875167-int.jpg (626x501, 29K)

Ei vittu, vois mennä nukkumaan. Lopetan postaamisen vähäks aikaa, mutta älkää silti antako tän langan laadun vajota paskaripuliin.

Ei alkoholisteja mämmiin. Onneksi olen luomupoika DMT:n suhteen ja saan sitä aina luonnosta kun myyjä kuljettaa. Jännä muuten miten DMT mikä on luonnollinen kemikaali, jota erittyy kun nukut jne. on kielletty laissa.

(((ne))) ei halua että saat maistaa oikeata totuutta vai miksi se on niin kielletty?

Attached: gerald.jpg (1410x738, 1.26M)

se ei vittu kuulu valtiolle mitä mä poltan...

youtube.com/watch?v=y-3XDzFliVk&t=39s

miten noita psykedeelejä edes voi saada t. kaveriton nörtti incel

et ole käyttänyt dmt:tä koska olet vain mikrodosettanut sillä
lopeta sen hehkuttaminen

saako huumeista mitään irti jos ei kerro kenellekkään että on ottanut?

Attached: __cell_and_moriya_suwako_dragon_ball_z_and_etc_drawn_by_asutora__896c9e35a777d3c884bd0fc8c43c0522.jp (900x1200, 202K)

Myöhäistä eikä edes nuo numeraalit voi enää sitä estää

On autuasta olla vammakko kun tämä Teemu-homma jaksaa vieläkin naurattaa. Voi Teemu minkä teit.

En ole. En edes hehkuta, mutta se oli yksi kiva kokemus. Olen muutenkin alottelija velho. Musta tulee jonain päivänä jotain suurta.
Torilaudalta.

Attached: 1510209285426.jpg (3840x2160, 1.46M)

Meet kuvailemaan lintuja pelloille

täs mä

Attached: __admiral_kako_and_t_head_admiral_kantai_collection_drawn_by_ichikawa_feesu__6527c8719cc749c6beda873 (1200x1674, 475K)

oliko tää nyt retorinen kysymys viitaten mämmin nistiluusereihin?

riippuu huimausaineesta mut jos oot ite vaan alkoholia kokeillu nii esim. piristä tulee 9000x paree fiilikset

miks toi laiva on maalla

Kerro tarkemmin DMT nyymi mitä kävi

hitto että sykkii jättitytyille. Pääsispä tommosen kainaloon kutittamaan sitä.

Austeksteks

Turkinpippuri on kovin huume mitä oon käyttäny.

juuh, kun huumeita käyttävien jutut pyörii vain sen ympärillä mitä on otettu ja miten sekaisin oltiin

On ihan sama onko nistiluuseri vai perusluuseri.

Vaikea selittää kun en pysty oikein pistää sitä kokemusta sanoiksi, mutta menin tavallaan jo ihan ekasta imasusta (pidättelin sitä niin kauan keuhkoissa kun pystyin) ihan koko eri maailmaan ja unohdin että olin edes polttanut DMT, koko huone myös muuttui tripin alussa täysin visuaaleiksi ja mössöksi. Aika muuttui niin että näin monta eri "time lineä".

Jotenkin kommunikoin jonkun eri äänen kanssa telepaattisesti joka yritti ohjeistaa minua. Sitten myös tunsin että olisin "kaikki". Ei tuota oikeasti voi oikein selittää.

Attached: dmt.jpg (800x534, 967K)

>helsinkiläiset säteilytetään hengiltä
Vihdoinkin homot saavat mitä ansaitsevat

Attached: säteilylaatikko.jpg (1491x845, 285K)

>Vihdoinkin homot saavat mitä ansaitsevat
Ai munaa peppuun?

oispa tyty, poju, ansa, nyymi tai teemu

Mikä vittu toi on?

Uuh

paska pakotus

Ei vaan HSL on asentanut ison kasan mikroaaltouuneja syväpaistamaan helsinkiläiset joukkoliikenteen käyttäjät

tämmöisen kokemuksen takiako ihmiset polttaa noita "psykedeelejä"? anteeksi mutta olen itse vähän ignorantti ja en ymmärrä.

siitä alkaa Vyöhyke

Attached: 1542704856221.jpg (850x637, 82K)

Kuulostaa vähän samanlaiselta mitä itelle käy kunnon hapoissa. Tosin visuaalit ei ole noin vahvat.

Jooh, mutta mikä se vitun mötikkä on?

Attached: Screenshot_20190904_172912.png (412x387, 133K)

Joku bluetooth-asema joka jatkuvasti säteilyttää ohikulkijoita.

eikö noissa ole riski että saa jonkun mielisairauden?

>värisuora pika pokurissa
Tämä on urani lakipiste, aika eläköityä uhkapeleistä

Attached: 1559251860094-int.png (772x583, 33K)

Jos sulla on nuppi jo valmiiksi sekasin niin mahdollista.

syön nyt papuja

tämmötteet testissä
arvostelu 5 min päästä tarkalleen

Attached: IMG_20190904_173345763.jpg (704x938, 123K)

tiputan aina ruokaa paidalle kun mulla on päällä tää tietty sininen t-paita päällä

Ei mitään muuta psykedeeliä polteta

Hirveä nälkä, mutta pitäisi tiskata ensin. En halua tiskata.

Attached: 1523479087420.jpg (1150x1500, 313K)

heitä astiat astianpesukoneeseen

Astiat ämpäriin ja vettä päälle niin tulee hyväksyttävän puhdasta parissa tunnissa

ihan ok 2/5

no okei en haluais ansaa, totta

On mutta aika pieni. Itselle LSD:stä oli valtava apu masennukseen kun mikään muu ei auttanut. Psykedeelit tutkitusti lisää aivojen plastisuutta ja auttaa luomaan uusia hermoyhteyksiä.

Haluiaisin tripata sun kanssa. Vaikutat asia tyypiltä ja samalla nyymillä.

syön jauhelihaa

voiskohan se masennus johtua siitä että sä oot paskanen nisti joka käyttää kovia huumeita

k super marketissa oli 1kg jauhen lihaa 4,99. eikä ollut mitään sika nautaa vaan kunnon nauta jauhen liha

Kuka?

tiiät kyl.

K-marketissa oli eilen 400g makaronipussit 25 senttiä/kpl. Ehkä vielä tänäänkin. Siitä saisi halvalla paljon makaronilaatokkaa.

sinä

mitä vittua tuo on normi hinta kehari

missä vokki vihannekset

ei vittu mikä pelle oot kyl jos kehtaat mämmiin postata väärillä makaroni tiedoilla

Teemu

Asut sitten jossain missä on halvempaa kuin täällä

turpa kiinni daiju homo

painu vittuun

on siinä paprikaa mukana kun nää oli tortilloiden täytettä mutta jäi yli

LSD vois olla ihan hauska mut parhaimpia on ne huumeet jotka parantaa ja pidentää seksiä. vaikken siitä tiedä koska en harrasta seksiä enkä huumeita

>stk haastemies ovella

pitäiskö mennä aikuiskoulutukseen ja siitä sitten työ ukoksi
vastauksia kiitos

naapurit ihmettelee kun pieren parvekkeella

>China could release emergency pork reserves after losing 100 million pigs to swine fever

>African swine fever has wiped out a third of China's pig population. Now government officials are discussing dramatic steps to stabilize the world's largest pork market.

kohta syödään pitkää possua

Attached: a45357c38c06f8e9825c1ad229be030b.jpg (564x510, 59K)

miksi ahdistun kannabiksesta mutta psykedeelit (LSD, 2C-X, sienet) maistuu?

Attached: zetit.jpg (3120x3494, 1.74M)

asuin kerran semmoses tukiasuntolas ja sit sinne ovelle tuli haastemies ja etti yht nistii joka asu siin samas asuntolas

No onko joku antanut sulle luvan tollaseen toimintaan?

En ole enää masentunut. Olisin varmaan edelleenkin kyyninen masentunut paska ilman "kovia huumeita"

Oletko kokeillut stimulantteja? Metamfetamiini esim. saa sut nussimaan 12h putkeen.

Attached: 1498171103206.png (320x176, 59K)

liveleak.com/e/sGkTq_1549143081

Aika kuivan näköiset setit. Ainakin nokare voita pitäs laittaa.

mä ja nyymit

ärsyttää ja vituttaa tää hinttihomojen "nyymittely"

pää kii vitu spedet

en, varmaan toimii pelit myös kun harvoin koklaa

Toi on ylihinta

>neekerit ja hyönteisihmiset vastuussa yhtään vittu mistään

Attached: 1375302503850.jpg (298x288, 37K)

Kävin katsomassa kaupan sivulta ja kyllä se on 25 senttiä/pussi ja tällä hetkellä alennuksessa

Attached: k-kaupan makarooni.jpg (508x611, 81K)

Teemu > Nyymi

älä sä tuu vittu tänne sanoo vittu paljo makaroni maksaaa tiiän kyl vähä vitun paremmin ku joku kulta lusikka spedari

lidlistä saa tota samaa 20 senttii

ei kai niistä kielloista nyt voi etukäteen tietää!

mikseivät tappaneet nasuja ensin hrmph

Attached: 1518346530671.jpg (602x521, 44K)

Hyvää ikiunta, nyymi. RIP.

mee ny vittuun saatanan ylijonne
ketään ei kiinnosta

mistä se johtuu että on suomalainen ja asiat on "hyvin" mutta silti joutuu aina häpeemään?

Kyllä tuommoisen voisi työpaikalla lounaaksi syödä jo.

400 gramman makaroonipussit ovat tällä hetkellä alennuksessa ja maksavat 25 senttiä/kappale

yle.fi/uutiset/3-10954746
>Burkinit tulisi sallia uimahalleissa, linjaa yhdenvertaisuusvaltuutettu – kielto voi olla syrjintää
>Valtuutetun mukaan burkinikielto voi olla syrjintää. Koska burkinia käyttävät ovat naisia, syrjintä liittyy uskonnon lisäksi myös sukupuoleen, valtuutettu linjaa
>Valtuutettu suosittelee myös yksityisten suihkutilojen rakentamista uimahalleihin, koska ne edistäisivät erilaisten ihmisryhmien yhdenvertaisuuden toteutumista.
>Esimerkkeinä mainitaan erilaisista kulttuurisista tai uskonnollisista taustoista tulevien lisäksi ihmiset, joilla on jokin vamma tai sairaus tai jotka kuuluvat sukupuolivähemmistöihin.
Saanks määkin mennä uimaan uimashortseissa kun se kuuluu mun uskontoon? Jooh ja se yhtenäisyydentunnehan kasvaa tunnetusti kun eristetään ihmiset omaan karsinaansa :D

Attached: 1415231472903.png (500x501, 293K)

höpö höpö, mietippä jos olisit vaikka neekeri

liian suuret odotukset koska jotkut ovat välttyneet paremmin nolatuksi tulemisesta