Sverigetråden - Nötfärsupplagan

Attached: omni_tool_upgrades_by_amrrr_d557uee.jpg (1500x909, 608K)

Other urls found in this thread:

furaffinity.net/user/remanedur/
twitter.com/SFWRedditImages

Neger

Jag äter bara blandfärs för att jag inte är en fucking neger
HE SE

Pommes med bea till frukost.
Mycket smakligt.

Attached: 1485982207676.jpg (640x640, 36K)

breva er nuvarande sinnestillstånd

Attached: 1556717095685.jpg (600x581, 46K)

Läser massa på incelsidor och inser att jag är en incel. (25 och oskuld). Vad göra? Självheem är inte ett alternativ.

>Ja, jag äter bara kött som jag jagat själv. Hur visste du det?

Attached: gigachad.jpg (1080x1331, 91K)

Självheem

Jag har låtsas-fv och låtsas-vänner

Attached: Skärmklipp.png (557x498, 633K)

Har du ens försökt få fv/ligg?
Använd inte Tinder o dyl om du inte är objektivt snygg/ganska lång
Lättast att träffa någon genom vänner så börja med det om du inte har några (som är relativt nbögiga)

please join

Attached: 1559556614788.jpg (480x472, 46K)

>låtsas-fv och låtsas-vänner
vad i?

Hur? Träffar ofta tjejer genom vänner och sociala evengemang men de blir aldrig intresserade av mig annat än som vänner i ett fåtal fall. Oftast ignorerar de bara mig.

>vara nbög och oskuld
yikes

Du är säkert en sån där tråkig modern man som bara existerar. Inget syfte och inget ansvar utöver att konsumera och klättra en meningslös social hierarki

Ah då är man fan en riktig nolla lmao...

.....

Attached: 1560068702798.jpg (250x242, 7K)

För att du antingen är ful, kort eller tråkig
beskriv dig själv

Baserade sinnessjuka user

okej varg

Bros I LOVE Tali
She always will be my waifu
7 years ago I genocided the entire geth race just for her

Attached: content%3A%2F%2Fmedia%2Fexternal%2Fimages%2Fmedia%2F26403.jpg (800x1156, 90K)

En kille i min kurs är gravt funktionshindrad och är helt omöjlig att förstå men föreläsaren svarar på hans frågor som ingenting? Är jag efterbliven? Känns som jag sitter i ngn slags komedi där alla andra är inne på skämtet

Attached: 1567597749617.gif (500x300, 183K)

Är ganska ful men trodde inte utseendet spelade någon roll

DETTA ÄR HELA MITT LIV

WERAALDO

Attached: 1565803231332.gif (280x158, 815K)

farfar...

Jag driver inte ens, jag lyssnar intensivt och försöker verkligen förstå men kan uppfatta som högst 1-2 lösryckta ord. Föreläsaren ger jättebra svar så jag får gissa vad han frågade utifrån det, skitförvirrande. Han är den enda som ställer frågor också.

Vad har du som väger upp för att du är ganska ful?

>trodde inte utseendet spelade så stor roll

Attached: 1566811009280.jpg (345x323, 14K)

Svara inte på proxypsykfallets brev

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1567537650264m.jpg (1024x768, 86K)

VAD FAN HAR SVHO? INGENTING MEN DE HAR ÄNDÅ INGA PROBLEM, JAG HAR EN BRA UTBILDNING, ETT JOBB, TAR HAND OM MIN HYGIEN OCH ÄR I FORM, ÄR TREVLIG, SKÖTSAM OCH INTE AUTISTISK/KONSTIG

DETTA SKA VÄL RÄCKA VAD FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNN

Jag är inte den första brevaren favä

ZA WARUDO är det ju

halsade precis en liter monster

Attached: 1557872171627.jpg (1051x1079, 83K)

jobbar man med sär så förstår man dem lätt efter ett tag, typ likt hur mammor förstår vad deras 2-3åringar försöker säga
Sv tjejer som känner sig vara för unga för att gifta sig, skaffa familj osv ser män i lämplig ålder etc etc som antingen män de vill knulla eller män de vill ha familj med.

Väldigt svårt för fula män i din ålder (antar 18-25) att knula om hon inte har babbefetish eller liknande.

Det blir nog lättare för dig ju äldre du blir men är det värt att vänta tills 30 för chansen att vara tsm med någon som haft 100+ kukar i varje hål och säkerligen ett flertal aborter/ungar (utöver fetma och könssjukdomar).
Skaffa ett (bättre) jobb, fin bil och ragga på 18 åringar favä

Ska spinna Miku's lökar!

SLUTA SKRIKA ASUKA!

Nobody cares faggot, I just took a random image

har du dogit än?

Gud vad jag önskar det där var jag.

Kill yourself zoomer scum

emma...

Vi kan hoppas att han dör snart men man ska inte hoppas på för mycket, men svara inte på hans brev.

mm strax

uhm rude

>H-hej jag heter Jonathan Svensson. Ursäkta att jag stammar men jag är en allmänt osäker person som resultat av att jag inte har någon egen identitet. Jag lever under illusionen att det är en prestation att vara utbildad och trevlig när det är den enklaste och mest bekväma vägen man kan ta i livet. Jag har aldrig uppoffrat någonting för någon annan och lever för att konsumera media och köpa prylar.

Attached: 0e0881ae-c0f1-4024-8bf1-42ec559074d6.jpg (995x560, 148K)

Baserat och rödpillrat brev

När jag är 30 och tjänat bra med pengar ska jag knulla eskorter och guldgräverskor sedan dumpa dem.

Ojsan, verkar vara ett signalfel så vi ställer in tåget utan ersättningsbussar :^)
Tihi, verkar som du får nöja dig med att bli knullad goy!

Tunnelbanan?

Göteborg? Signalfelet är åtgärdat

>han vill inte vara en välformad tjej i sån form att han kan dra såna där manövrar
det är något fel på dig

Vad har du uppoffrat då? Vad har du gjort i livet?

Men du har ju inte en fitta? Vem bryr sig om dig då? LOL sjud mer incel

Är glad att vara en tjockstark björn på 192cm. Dumma transa.

Häng dig transvider

Har inte duschat på en vecka :0

Pågatåg. Ännu mer störigt att skitkukfittorna ska stänga ner halva tågsträckan i två månader efter att jag skaffat ett månadskort för just tåget.

Aa kör på men se bara till att inte självheema dig pga känslor ang avsaknad av fv
har du inte körkort?

>Umm jag städar faktiskt mitt eget rum och undviker att kränka folk

Attached: cda00985-ce95-453f-98a8-68521070b568.jpg (995x560, 148K)

krypman

Är inte vidrig transa
Klart som fan inte några piller gör en till det men man kan alltid drömma om att magiskt bli transformerad.

vanlig fantasi hos transor favä

Dumma transa sluta dagdrömma och börja lyfta.

Jaha? Betyder inte att jag vill knapra piller och hugga av kuken

lol sjudande sambög, i getufel med att vilja vara Miku

Inväntar svar med

inte än kanske

Vill du bli tjej är du i riskzonen för att bli transa. Klart alla transor till att börja med fattar att de inte kan bli söta tjejer men år av ensamhet, isolering och knark i form av (((antidepressiva))) knullar deras hjärnor så att de sakta men säkert faller in i transaskiten. Att de blir påhejade och får uppmärksamhet med animebilder av discordtransor gör inte saken bättre. Om du vill se en autistisk incels förfall ner i transskiten så sök efter flampans brev i arkivet. Det senaste vi hörde om honom var att han gått på HRT (självdiagnosticerat) i ett år, tagit bort skäggväxt med laserterapi och börjat klä sig i tjejkläder regelbundet.

Rannsaka snarast.

>trots hur många piller man tar kommer man aldrig att se ut så här
vrf förtsätta ens leva favä

Attached: 1559469346180.png (2418x1760, 2.53M)

Har redan haft fantasin i 5+ år och känner inte större behov att hugga av kuken nu än då.

sås på denna?

Kolla dina testosteronnivåer mannen, det där är inte friskt.

LOL
>ööööööh jag vill svulla!!!!!

Attached: Screenshot_2019-09-05 Fria Tider Mediesverige behöver en rak höger.png (515x511, 395K)

>hurr om du någon gång fantiserat om att vara en tjej du vara transis och behöva lyfta stor sten det säga på pöl! mej smarter!
Ni kanske inte hör hemma här, kanalen har en utbredd fällkultur och om ni har ett problem med det kanske ni skulle gå tillbaka till era säkra utrymmen istället för att kräva att allt ska anpassas efter invandrare som er.

De värsta krypmännen är de som råkar ha högeråsikter och tror de inte lever lika patetiska liv

>>hurr om du någon gång fantiserat om att vara en tjej du vara transis
d1a fast oironiskt

>hjälten
>hyllas
>en snubbe som trängde sig förbi folk så han kom in på mcdonalds
Jösses fjantiga tider

>kanalen har en utbredd fällkultur
Nej bara för att ett par äckliga bögjävlar spammat sin skit betyder det inte att det är en utbredd kultur. Precis som lolis eller fötter inte är utbredd kultur bara för att det alltid funnits här. Kanalen drar till sig alla former av psykfall, så också sexuella avarter.

Nu döda dig själv, Moku

källa? vad för slags djur ska hon ens föreställa?
terminologin för människor som dig är 'egg'. är den en fantasi som du konstant upplever eller är det en del av en fetish tror du?

baserat, klart ska grabben ha donken

OK tack herr doktor user, ska börja knapra test över att jag gillar att fantisera. Du har nog koll på sånt här, sannerligen en expert jag talar med.

>psykot som tror att alla är moku som inte varit i tråden på månader
lmao

>passivt aggressiv
Japp, låga testnivåer. Som sagt försöker jag bara hjälpa dig, ditt val om du vill lyssna eller inte.

>Nej
Kan förstå att en turist som dig inte tror det men så är det, precis som att 2D är en central del av kanalen.

ok mokupeddot

furaffinity.net/user/remanedur/

Vad är grejen med alla jävla Jow Forums töntar i tråden? Ser dom mer än nån trans eller bögbrevare, det är patetiskt

Åh ja, du kan nog diagnostisera mig utifrån en handfull brev på ett anonymt animebildbräde. Inte så att du ser dina transahjärnspöken överallt.

Jaja bögjävel, ska du dra den om hur kanalen brukade vara antirasistisk och hata homofober innan hemska Jow Forums och drumpf kom? Jag är en sprängare som varit här i 12 år. Folk här har alltid hatat de äckliga bögjävlarna som brevat fällor och transor.

De lever på det falska hoppet att tråden ska bli bra igen om bara bögarna sticker

>Precis som lolis

Attached: 8752874012013.jpg (897x1005, 215K)

>Jag är en sprängare som varit här i 12 år.
>han är stolt över detta
>han berättar säkert detta för päronen som gråter och undrar vad som gick snett

Attached: 1561367645266.jpg (1247x810, 138K)

Har du någonsin fantiserat om att vinna hundra miljoner på lotto och levt gott livet ut?

Jämför min fantasi med detta. Det är inget realistiskt och inte går man ut och köper tusentals trisslotter över en fantasi, och det är inget man spenderar all vaken tid att fantisera om.
Men det är kul att fantisera ibland.

Valturister som fått storhetsvansinne och tror hela kanalen är som deras lilla inhängnad

t.

Attached: 742146.jpg (396x357, 30K)

Jag bara förstår inte, 2D har bokstavligen varit en del av kanalen sen 2003

>Mokupeddot försöker rationalisera sin äckliga pedofili igen

big yikes, bara lägg ner mann1, du blir bortblåst varenda gång du brevar här

De är som små barn som inte kan skilja på fantasi och verklighet och förstår ine att vi kan det. Sorgligt men sant, de verkar ha fastnat någonstans i utvecklingen.

Ni alla behöver bara dra en runk och lugna ner er lmao

zolpidem kicking in nu hejdå sweedies

Attached: 1561351321423.png (562x691, 114K)