Sverigetråden - AAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1935878737652.png (500x500, 170K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cN0IuqgC3N8
svenskakyrkan.se/vasterasstift/under-regnbagen-star-du-inte-ensam
youtube.com/watch?v=vrQWhFysPKY
youtube.com/watch?v=VUCqxLIUTvc
youtube.com/watch?v=-IX4_dRWUak
en.wikipedia.org/wiki/Estonian_Swedes
youtube.com/watch?v=UgiDrYTdNmE
youtube.com/watch?v=mMfxI3r_LyA
twitter.com/AnonBabble

Falla av

JAG VILL HA SEX

ha sex då incel

den här tar vi tycker jag

Attached: 1567366613878.jpg (1059x1324, 196K)

är din mor intresserad?

Vi är här

Attached: 2d7481aadb793a1c3290ea37fd5f78c0dda8067b.jpg (1049x1800, 195K)

nej

Sverige har dogat

Du är söt!

Varför har hon en fru?

Attached: Screenshot_20190905-163213.png (1080x1920, 171K)

Förlåt, fel dörr, jag går nu.

youtube.com/watch?v=cN0IuqgC3N8

Attached: yl.jpg (970x550, 59K)

>jaaaa yung lean jaaaaa
>sad bois :)

Attached: c61.png (800x750, 106K)

>sitter och väntar på att kunna flytta ut på landet

Fyfan vad tragiskt det är att bara knega och sitta vid datorn. Önskar det fanns någonting vettigt att göra tills min dröm går i uppfyllelse.

Svenska kyrkan är fuckad
svenskakyrkan.se/vasterasstift/under-regnbagen-star-du-inte-ensam

AAAAAAAAAAAAAAANOOOOOOOON!

Attached: 23353-9773-13692.png (884x720, 441K)

Hur många ggr fick ni köra upp innan kortet grabbar

en gång på både skrivningen och uppkörningen

>A
1
>B
1

youtube.com/watch?v=vrQWhFysPKY
min favorit

vad lyssnar du på?

Attached: Leanpepe.png (375x360, 94K)

bra molnrap som lil soda boi

youtube.com/watch?v=VUCqxLIUTvc

när ska vi gasa den evige zoomern?

För mig är det bara Lean Machine

youtube.com/watch?v=-IX4_dRWUak

Attached: q7icgYqv31titub2o1_500.jpg (480x480, 28K)

G-gomenazai!

Attached: oh gosh, oh my, oh gosh.gif (580x328, 2.92M)

Som deras rövhål

Er estonia nordisk?
?

*som mdongos rövhål

Var hur lätt som helst att dra ut visdomstanden. Fick vänta på bedövningen i 20 minuter kanske, sen att väl dra ut den tog inte ens 10 sekunder, lmao.

Attached: medicine-tips-876.jpg (250x166, 9K)

ungluta är en olidlig person favä, borde bara försvunnit efter 2015

DÅ KOMMER VI INTE ATT BEHÖVA SJUNGA OM FORNSTORA DAGAR, DÅ KOMMER VI ATT LEVA I DOM!

Attached: mangesöderman.jpg (460x314, 41K)

Ja. Det var ju en del av Sverige under en lång tid.
en.wikipedia.org/wiki/Estonian_Swedes

Nej baltjävlar

Invandrare på jobbet misslyckades med uppkörningen 5 gånger, efter det gav hen upp.

>börjar 7an
>sjuksyster är 30 årig kvinna
>penisinspektionsdagen kommer
>sjuksystern känner på min kulor
>kollar så jag kan dra tillbaka förhuden
hände det er?

Kul bit där och så men vad fan gör de? Drar fram över gator och torg? Skulle det vara marscherna då, inte så framgångsrikt som de gav sken av att det skulle vara.

Estonia"svenskar" är överlöpare.

vi hade en sjukbror...

Ja, men det var en ung kille. Sprutade när han klämde på kulorna

>In 1468, Jean Beisse, accused of bestiality with a cow on one occasion and a goat on another, was first hanged, then burned. The animals involved were also burned.
>In 1539, Guillaume Garnier, charged with intercourse with a female dog (described as "sodomy"), was ordered strangled after he confessed under torture. The dog was burned, along with the trial records which were "too horrible and potentially dangerous to be permitted to exist" (Masters).
>In 1601, Claudine de Culam, a young girl of sixteen, was convicted of copulating with a dog. Both the girl and the dog were first hanged, and finally burned.
>In 1735, François Borniche was charged with sexual intercourse with animals. It was greatly feared that "his infamous debauches may corrupt the young men." He was imprisoned, and there is no record of his release.

baserat
vi måste gå tillbaka till våra rötter favä

hände mig men i förskolan

Jag tror det men åratal av kanaljagjag om "penis inspektionsdagen" har fått mig att misstänka att det kan ha vara ett falskt minne

>Sprutade när han klämde på kulorna
hehe mm detta hände

ごめんなさい*

youtube.com/watch?v=UgiDrYTdNmE
orelevant till moln rap, men här har ni lite bra musik från djur kollektivet

Attached: Screenshot_2019-09-05 Allt fler svenskar tar livet av sig.png (522x647, 404K)

Har haft min penis undersökt men inte på skolan. Var en yngre läkare, hon var kanske 30-35. Hade inga problem att hålla tillbaka ståndet, favä. Hon klämde på kulorna, drog bak förhuden, klämde på ollonet, drog i skaftet.

>kommer hem efter ett långt kneg
>ska spela gitarr natten tills jag somnar nu
älskar livet

Attached: lisaguitar.jpg (1280x720, 92K)

Inte alls. Det finns estlandssvenskar som kom till Dagö från den svenska kusten på 1300-talet.

Låter mysigt. Ska själv på fotbollsträning och sen spela NHL 20 som släpps idag. Bara 6 timmar arbetsdag imorrn också

Attached: excited apu sips.png (1172x675, 32K)

Dagens ungdomar är fan grisvidriga.

Killarna är feta, klär sig billigt, röker och slänger sina fimpar överallt, spottar på marken var tionde sekund och är så jävla högljudda.
Tjejerna är också feta, sminkar sig som horor, har på sig för små kläder och är generellt efterblivna på riktigt.

Man blir fan chockad varje gång man är vid busstationen och bussen från gymnasiet lastar av slöddret.

Attached: 1558689754547.gif (240x200, 354K)

>Egoistic suicide reflects a prolonged sense of not belonging, of not being integrated in a community. It results from the suicide's sense that s/he has no tether. This absence can give rise to meaninglessness, apathy, melancholy, and depression.[2] Durkheim calls such detachment "excessive individuation". Those individuals who were not sufficiently bound to social groups were left with little social support or guidance, and were therefore more likely to commit suicide. Durkheim found that suicide occurred more often among unmarried people, especially unmarried men, whom he found had less to bind and connect them to stable social norms and goals.[3]
>Altruistic suicide is characterized by a sense of being overwhelmed by a group's goals and beliefs.[4] It occurs in societies with high integration, where individual needs are seen as less important than the society's needs as a whole. They thus occur on the opposite integration scale as egoistic suicide.
>Anomic suicide reflects an individual's moral confusion and lack of social direction, which is related to dramatic social and economic upheaval.[5] It is the product of moral deregulation and a lack of definition of legitimate aspirations through a restraining social ethic, which could impose meaning and order on the individual conscience. This is symptomatic of a failure of economic development and division of labour to produce Durkheim's organic solidarity. People do not know where they fit within their societies. Durkheim explains that this is a state of moral disorder where people do not know the limits on their desires and are constantly in a state of disappointment. This can occur when they go through extreme changes in wealth; while this includes economic ruin, it can also include windfall gains – in both cases, previous expectations from life are brushed aside and new expectations are needed before they can judge their new situation in relation to the new limits.

Vad gör vi för att bekämpa detta?

Attached: 14750947841563.png (660x603, 288K)

jag gick på arbestintervju utan att ha tvättat mig på en vecka och fick ändå jobbet

Attached: 1501016523301.png (600x580, 360K)

*gör tusen nålar på din snopp*

vilken håla bor du i?

Attached: r3a_ suicide-social 2006-2016.jpg (1880x1541, 730K)

Fast rökning bland ungdomar har väl gått stadigt ner?

heh, min snopp är för liten för att göra tusen nålar på

Attached: 1483560989992.png (568x590, 233K)

Jag bor i Stockholm. De flesta ungdomar jag ser är antingen vältränade unga svenska brats eller blattar.

Skåne

Det har jag inte märkt av favä

>dkn både Egoistic och Anomic passar in på mig
Betyder detta att jag har dubbelt så många anledningar varför jag borde begå?

Attached: 1557426620198.jpg (645x773, 87K)

är nog från något estetgymnasium

>klär sig billigt
hur fan vill du att de ska klä sig din borgare?

Du kommer göra samma sak där ute på landet.

Icke

Räckte med en gång.

>dkn ingen 3 meter lång muskelmormor fv med huggtänder och klor

Attached: 1494463075013.jpg (206x210, 11K)

1

Vad sägs om att inte klä sig i gympakläder från Lidl?

Någon annan autistjävel här som bluffar sig igenom allt? Jag har på något sätt lyckats övertyga folk på jobbet om att jag är normal och för första gången i mitt liv går det faktiskt riktigt bra i karriären

>anledningar
nej, bara att du är dubbelt utsatt och omedelbart bör söka hjälp

Hade en turk på mitt gamla lagerjobb (Coca-Cola) som var en dödsfälla på trucken och misslyckades med uppkörningen 40+ gånger (vid tillfället när jag slutade där). Hörde av någon som jobbar kvar där att han för två år sen fortfarande inte hade körkortet, vet inte om han gett upp eller om det blivit många fler försök.

Kallas att hålla nbögsmasken, det är en färdighet man tränar upp som autist för att smälta in i omgivningen.

>omedelbart bör söka hjälp
Lmao bara jag förstår min egna hjärna. Jag skulle hjärnmogga alla som försöker hjälpa mig.

Folk lever i en clownvärld genom att leva på nätet. Det är den största anledningen till att självmord och sånt ökar. Alla som minns tiden före sociala medier och 4kanalen minns att folk var lugnare och livet gick långsammare.

va fan är du bokstavligen en flicka()?

Vad för jobb?

Fy fan vad jag hatar att bo i korridorsrum. Alla kan höra nära jag runkar och det är runt 2 gånger om dagen, en gång efter middag och en gång innan jag sover. Fucking 4 gånger har något knackat på min dörr för att be mig sluta runka. Hur fan ska jag bo så här. Jag hörs genom varenda fucking rum på min våning och alla har börjat ge mig skumma blickar. Det är helt naturligt att runka så varför ger alla mig skit för detta? Hade jag haft tjej med en tjej så ofta skulle alla ge mig en high five när de såg mig. men just för att det är mig själv jag har sex med så får jag skit? Hur i helvete ska jag bo såhär. Ska snart äta middag så förvänta inte er att jag kommer vara kvar här så länge. Ska skrika extra mycket den här gången, har rummet bredvid köket så där låter jag nog extra högst.

väktare, skrev om det igår

Oironiskt d1a. Allt gick åt helvete runt 2010

har gått upp till mer normal vikt men är fortfarande smal, känner mig väldigt obekväm med det dock
är det fel i huvet på mig?

baserad kommare

Attached: 1567014704113.jpg (1600x2160, 377K)

Vill du byta kropp?

t. fetto som har problem med att gå ner i vikt

12cm hård.

Hej hej.

>Jag var den enda som fick en ordentlig löneförhöjning trots att alla jobbar hårdare och är mer kompetenta än mig

>Jag är den enda som inte blir uppsagd från nuvarande arbetsgivare trots att jag är sämst

>Jag är en av tre personer (av 120) som får gå en kurs i robot-automatisering via företaget, trots att det skulle passa andra, mer kompetenta personer bättre

Har bokstavligen ingen aning om vad jag gör på jobbet. Jag kan göra mina uppgifter helt okej så länge inga problem dyker upp, men är något fel så får jag panik direkt och måste fråga om hjälp lol

Attached: LOL..jpg (320x320, 27K)

>t. fetto som har problem att sluta äta onyttigt
fdåd

>antalet transor ökar
>antalet självmord ökar
hmmm

Attached: Dave Chappelle.jpg (1920x1080, 850K)

Vafan? Stönar du skithögt när du runkar eller daskar handen mot bollarna stenhårt hela tiden eller? Hur fan kan det höras?
>Ska skrika extra mycket den här gången
Vad i helvete? Skriker du när du runkar?

>problem
kör ett mål om dagen bara

Attached: 1528158085957.jpg (1183x1805, 576K)

Äter nyttig mat och varierad kost, har mer med portionerna och motion och göra. Äter för mycket helt enkelt. Käkar knappt godis och dricker aldrig läsk

*cp-ljud*

Attached: 15354743783245.jpg (400x300, 29K)

Haha vilken skön lirare du är. Jag är precis likadan när det kommer till att jag lider av en viss inkompetens när problem uppstår.

Ah, ta hand om dig user. Pluggade med en väktare som var med under G4S-rånet och som kort därefter blev knivad i ryggen (tog i skyddsvästen som tur var) vid ett annat tillfälle. Han var dock 2m och tränade MMA så han började springa efter idioten.

nej alltså jag tror inte du fattar
jag gick upp från typ undernärd, 17.8 BMI, nu har jag BMI på 19 vilket fortfarande inte riktigt är suveränt men okej
problemet är att det känns fel att gå upp i vikt även när jag behöver det

Tack, det är skönt att veta att det inte bara är jag som är drabbad av samhällets normer.
Alla stönar ju när man runkar och har sex så varför får jag skit? Och nej jag drar bara i lillgubben tills jag kommer, vilket då jag stönar och i slutet så tackar jag gud. Jag skriker inte utan jag stönar som alla. Men som sagt så i slutet mot runket så tackar jag gud.

Varför är musik från tidigt 2000-tal den bästa musiken?

youtube.com/watch?v=mMfxI3r_LyA

Attached: 1558112642927.png (390x398, 107K)

Problemet är att jag inte ens förstår vad jag gör när jag gör saker rätt. Går bara igenom en "ritual" vilket jag kan göra tack vare bra instruktioner och templates som jag återanvänder i mina bokningar. Vad jobbar du med? Försöker du på egen hand bli bättre så att du inte måste bluffa dig igenom allt?

Är rädd för att bli påkommen så alla får reda på att jag inte kan något öht. Har haft tanken att börja plugga igen på egen hand sen typ tre år tillbaka men orkar inte, har gått så bra med bluffandet hittills.

Attached: 1535328164208.jpg (1200x1591, 508K)

>Alla stönar ju när man runkar
Lol nej

du kunde inte ha mer fel.