Attached: 113543438.jpg (1200x800, 112K)
Sverigetråden - Katupplagan
Lucas Morris
Other urls found in this thread:
youtube.com
is2.Jow
youtube.com
flashback.org
en.wikipedia.org
youtube.com
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
William Miller
Thomas Hall
Penis... Pf.... Sperma.... Skedning...
Angel Nelson
inte roidaberne
Andrew Robinson
>wäää det är jobbigt att anstränga sig
typical weebbög
Isaiah Watson
...
Jacob Moore
>inte bög men halvnakna män är så jävla motiverande
Owen Johnson
Julian Barnes
>det är jobbigt att anstränga sig
Helt rätt user, hade jag velat anstränga benen hade jag valt ett annat vis än knäböj, verkar vara hemskt skadebenäget och slitigt på kroppen. Nog måste det finnas bättre alternativ.
Vad motiveras du till av halvnakna män? Mer lyftande, sitter du där på gymmet och känner att krafterna börjar sina och ungefär på samma sätt som Karl Alfred drar fram spenat så drar du fram lite mentala eller fysiska bilder på halvnakna men för att orka en sväng till?
Landon Jenkins
Charles Myers
Vill inte sova själv längre. 27 år räcker.
Oliver Rogers
inte alla men många
t. har själv fuskat och brevat där för uppskattningar
Isaiah Foster
Vafan är alla transor?
Jeremiah Turner
ingen bryr sig dala, prova qruiser istället
Isaiah Murphy
vad ska jag cooma till
Landon Walker
faktumet att en vidrig advokatjävel blev heemad imorse.
Jayden Wright
kukar.
Andrew Martin
Fällor som får qk av stora killar
Anthony Thomas
Henrik är baserad däremot
Xavier Scott
baserat
advokater, politiker och optiker är jordens avskum.
Lucas Mitchell
fattar inte hur nbögar lyckas få abs men inte pecs eller andra muskler
Camden Thompson
Optiker?
Bentley Roberts
Jackson Lewis
Efter Silbersky och Banke är han det största avskummet i advokatbranschen.
Landon Lewis
Thomas Carter
ska runka till NTR
Julian Roberts
fofefu kan du ge mig hela källan till första webm.
Levi Carter
Vad är det med honom då?
Connor Walker
när du är tvungen att träffa en så kommer du förstå vad jag menar.
Thomas Bell
Kan fan inte binda band med någon, blir självheem vid 30.
Jayden Ortiz
Jag har glasögon
Carter Robinson
tjänar 25k i månaden efter skatt, är det normalt om man är under 30?
Cooper Morris
Svänger ju riktigt bra.
Kayden Gutierrez
Med Banke, Silbersky eller Lilje?
Christian Perez
Du svänger ju riktigt bra :3c
Asher Hill
/svullgäng/ ww@?!
Ryan Carter
Vad i helvete är det här för skit Sverige?
Visst brukar ni vara kringerande och dåliga men det här är väl fan ändå någon sorts bottennotering.
youtube.com
Ayden Thomas
webm:n är tyvärr hela klippet.
Grayson Kelly
Lilje, ja alla tre om du vill.
Luis Robinson
Nån som orkar läsa igenom hela tråden och sammanfatta den för mig. Varför blev advokaten skjuten?
Är för lat för att skumma igenom hundratals komentarer.
Adrian Stewart
>dkn ingen som kommer hem till mig och börjar suga av mig direkt på plats och slutar inte efter att jag har kommit
Aiden Carter
>dkn kommer aldrig bli någons kukslyna
Matthew Harris
Banke är boktavligen en massiv SJW shill i media och har tjänat miljoner på att stoppa utvisningar i rätten, (((Silbersky))) behöver jag inte ens förklara och Lilja försvarade negerjuden (((A$AP))) och stoppade utvisningen av en kinesisk kriminell oligark.
tl;dr hans exkärring anlitade någon koksad babbe att döda honom. Vi får se om han dör.
Chase Wright
Tror inte någon vill ha dig fofefu du är tjock och ful.
Anthony Murphy
Jaha, då kan jag förklara mig.
Mina dåliga erfarenheter med optiker har varit att de slängde på 700kr i "arvode" en gång då de beställde linser för mig i butiken (utöver kostnaden för linser). Sen försöker de alltid mersälja glas, bågar och annat skit som man har svårt att säga emot då man inte vet bäst. Vid två tillfällen har företaget gett mig en blank check för att köpa terminalglasögon hos optikern, och båda gångerna har de vägrat att ge mig några för att de påstår att jag ser bra på nära håll. Den sista gången hamnade jag i bråk med optikern och det slutade med att hon skrev en remiss till ögonläkaren för att bli av med mig, och sa att jag var sjuk.
Nej. Politiker, advokater och optiker ska hänga på repets dag.
Jaxson Hernandez
:(
Carter Richardson
Första var ganska h1
Henry Lopez
>Margot Wallström avgår
HEFUSE
Cameron Gomez
>tl;dr hans exkärring anlitade någon koksad babbe att döda honom. Vi får se om han dör.
Och hon lär förstås inte bli straffad för det. Skulle inte bli förvånad om hon blev sommarpratare.
Liam Lopez
vem är hon och varför ska jag bry mig?
Justin Hernandez
>Erkände Palestina
>Såg till att Sverige hade bra relationer med Iran
>Grisraeler och judar sjöd sönder över henne
hon var den enda ministern jag tyckte om. Det är faktiskt genuint synd att hon avgår.
Carter Barnes
Utrikesminister som hatar Israel, det är inte bra
Andrew Taylor
nu när skotten flyger skakar svinen i sina skor
Easton Robinson
>Jag gör det för att jag vill vara mer med min man, mina barn och mina barnbarn, säger Wallström
Rätt konstigt ändå, ministern vaknar bara upp en morgon och tänker "Nä nu skiter jag i det här, jag vill spendera mer tid med familjen".
Joseph Myers
Varför är negrer så baserade?
Sebastian Reyes
se
Wyatt Gutierrez
detta
Jeremiah Perez
han tar verkligen bra hand om kuken.
mitt favorit bögporrklipp.
Matthew Sanders
okej muhammad
Jaxon Gutierrez
URSVENSKT
Ayden Hill
Hon kommer väl fortsätta få 180k i månaden ändå
Daniel Morgan
>svaren till hennes kvitter
kek
Grayson Ward
Hon vill inte sitta i regeringen när repets dag kommer.
Kayden Harris
Margot hade sluppit undan på repets dag för hennes oironiskt modiga uppror mod judenheten.
Aiden Jenkins
Bara för att hon behandlade Israel på rätt sätt gör det henne int till en bra minister. Hon var lika dum i huvudet som resten av regeringen
Kayden Myers
Oops blandade ihop henne med magdalena andersson. Hon är en vidrig kärring däremot.
>avisst ska vi höja bensinskatten?Cucksvenskarna är ju vana med att den är svindyr iallafall
Nicholas Campbell
>Såg till att Sverige hade bra relationer med Iran
Inget positivt, Iran är en skitstat, att hon hjälpt till med regeringens politik att ösa svenska skattekronor över terroristblattar är inget att vara stolt över heller.
Zachary White
Why do you have kat dennings as op?
Jayden Allen
>Inget positivt, Iran är en skitstat, att hon hjälpt till med regeringens politik att ösa svenska skattekronor över terroristblattar är inget att vara stolt över heller.
Parker Reyes
Korrekt, att man inser vilken skitnation Iran är innebär inte att man är "le judelakej" hjärnspöke, vi ska inte sitta och hjälpa blattar få kärnvapen.
Dominic Green
hittar inte bilden där moder svea sparkar ut både judar och muslimer över gränsen
David Rodriguez
>dkn inget Eko-fascistskt parti
Alexander Young
Vad gjorde hon som utrikesminister som du tycker var fel?
Charles Bell
t. Mehmet al-Suedi
Gavin Martin
Vad har Iran med terrorism att göra? Att stödja kampen mot Israel är inte "terrorism". Israel och deras slav USA däremot har pumpat hur mycket pengar som helst till galna jihadister men det är väl ok med dig?
Parker Butler
hur mycket negerdase får du i röven på en daglig basis?
Zachary Collins
hehe samlar på mig rested xp medan kompisen lvlar, sen tänkar jag få honom att hjälpa mig med whirlwind axe när han är mycket högre lvl.
Justin Russell
>Vad har Iran med terrorism att göra
en.wikipedia.org
Fast allt detta är väl le judepropaganda enligt dig?
>M-m-m-men ISRAEL OCH USAAAAAAAAAAAAA!
Dds stormbög, ni komma dingla snart.
Nolan Williams
Om det står på wikipedia måste det vara sant.
William Reed
youtube.com
Detta är vad du tycker är en baserad minister antar jag
David Martinez
sluta spela spel
Zachary Diaz
Kan vi inte bara ge Israel klartecken att det är okej att bomba bort """""palestina""""" från kartan, en gång för alla?
Isaiah Nguyen
Varför försvarar ni ett folk som skrattar åt er och hatar er? I judars ögon är ni boskap.
William Johnson
"Nej".
Jason Martinez
*startar gruvkraft*
David Allen
>Varför försvarar ni ett folk som skrattar åt er och hatar er? I arabers ögon är ni boskap.
Bra fråga.
Adam Parker
heJ allehopp ja är invandrare
Charles Gomez
>o-o-om du inte stödjer le baserade iran s-s-så stödjer du israel!
Aesgir... bryr mig inte speciellt mycket om israel, vill inte stödja terrorister med svenska medel bara för att du har hjärnspöken som en jävla idiot
Jason Thomas
USA är världens enda supermakt och har orsakat enormt lidande med sin utrikespolitik. Försvinner detta faktum för att du skriver "möh USA"?
"NEJ DU"
Så du har inget svar på det?
Hjärnspöke? Vad i helvete? USAs utrikespolitik är inte ett "hjärnspöke". Du har bokstavligen inga argument.
Nicholas Gonzalez
Ian Wilson
Nja, skulle gissa att det finns två huvudsakliga möjligheter:
1. Partipolitik
Margot har drivit en egen linje i någon intern partipolitisk kamp och förlorat. I så fall är det möjligt att ni aldrig hör något mer om saken.
2. Yttre omständigheter
Margot eller hennes underlydande har dabbat sig på något vis lagligen eller inom säkerhets/utrikespolitik. Då lär det nog komma fram rätt fort.
Luke Clark
>Så du har inget svar på det?
Mitt svar är att jag inte tror på det du säger om Israel och judar. Har du inget svar på min fråga?
Camden Cooper
>k-k-kan vi inte p-p-prata om USA istället, snälla p-prata inte om vad iran gör! MÖH USA!
Eli Perry
Har du varit i Eskelhem?
Christian Bell
Vem här spelar forfarande Classic? Eller hoppade ni alla av efter hajpen?
Benjamin Rogers
Diktatorn Löfven krossar alla som går mot honom. Vår tids farligaste politiker helt klart.
Aiden Martin
Vadå "inte tror". Det spelar ingen roll vad du "tror". USA och Israel har destabiliserat mellanöstern. Det är ett faktum.
Iran kämpar mot Israel. Att slåss mot en ockuperande främmande makt är inte "terrorism".
Aiden Russell
började aldrig lmao
spelar inte nbögspel
Lucas Williams
I wonder how many "Swedish" posters here are immigrants.
Tyler Campbell
Lol det är först nu jag fattar vilka totala hjärnkultingar som finns i tråden. Pissrael har 400 olagliga kärnvapen som de stal från staden Apollo i Pennsylvania i USA. Journalisten som uppdagade det hela vid namn Mordechai Vanunu kidnappades av Mossad och sattes i isoleringscell. Han får idag varken lämna Jerusalem eller PRATA med journalister. Israel har tre statsfinansierade organ för att hjälpa "flyktingar" komma till Europa (största av dem heter IsraAID) och detta har både bytt ut Europas folk och orsakat terror. Vad har Iran gjort som ens går att jämföra?
en.wikipedia.org