Sverigetråden - Nattupplagan

Attached: 1523423888129.jpg (992x558, 63K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kKFusXWMEyk
snopes.com/fact-check/women-retain-dna/
myredditnudes.com/
twitter.com/NSFWRedditGif

...

Finns det ett bra argument för att inte vara en så bra person som möjligt?

Attached: a.jpg (1280x720, 127K)

OP är homofil

>user - den sista oskulden
det här slutdestinationen på resan.

Bara jag som inte ser poängen med att "äta röv"? varför pratar nbögar så ofta om det? Känns rätt vidrigt, favä.

>zoomzoom vet inte om Bert
jösses

Sv ho är så jävla vidriga, ser ingen möjlighet att en vidrig sv ho som legat med 25+ är en potentiell livspartner.

Skönt att vara trött o ha helt okej dygnsrytm. Blev bara kaos förut när vände den åt andra hållet istället för att vakna tidigare.

Säpo är efter dig nu, incel.

Gör dig själv en tjänst och lägg dig favä

Attached: bigbirb.webm (960x540, 2.9M)

Inte möjligt för majoriteten av människor. Finns för mycket som lockar till dåligt beteende och för få samhälls strukturer som leder folk till den vägen. Sedan kan man inte göra allt jobb för folk eftersom de behöver hitta sin egna sätt att vara en bra person.

träffade jag just någon av er i arathi highlands?

Letar efter en podd att somna till. Blir väl svensk webbtelivision

Samtidigt kan man ju inte förvänta sig någonting annat om man spenderat större delen av sitt liv med att spela dator och runka. Menar inte att du gör det men incels öht.

Om man själv lever ett så bra liv som möjligt kanske bra kvinnor kommer automatiskt.

jag är på båten till darkshore

>samhälls strukturer
t. särskrivande genusvetare

lol d1a

Den "identiteten" är bokstavligen skapad av storföretag. Har ni märkt att babbar kommer från jordens alla hörn, men att de alla pratar med samma dialekt? Har ni märkt att de klär sig "fattigt" i adidas, men att kläderna de köper är sjukt dyra egentligen? Har ni märkt att de kommer från kulturer där hiphop inte lyssnas på, men att de själva lyssnar på amerikansk negerrapp? Det beror på att identitetskrisen som skapas av att inte växa upp i sitt land fylls med en sorts konsumentidentitet skapad av storföretag och media. Där har du svaret.

Även Chads tycker sv ho är vidriga och använder dem bara för ligg. Män med hög status vill helst inte bli tillsammans med en urblåst sv ho utan siktar på normala tjejer. Ofta någon beta som får nöja sig med en 35 årig sv ho som knullat 30+ innan honom när hon känner att hon behöver någon som kan försörja för henne.

youtube.com/watch?v=kKFusXWMEyk
tacka mig imorgon favä

>27 år
>oskuld
hur skulle jag ens göra om jag träffar en flicka? har inget att erbjuda och vet inte hur man gör.

vill bara dö.

>beautiful girl

Attached: 1549637934229.png (340x314, 249K)

>för få samhälls strukturer som leder folk till den vägen
Vad är kristendom?

Du gör rätt i att hålla dig borta från kvinnor tills du fixat livet

knulla henne

Är inte cpstörd zoomer som lyssnar på asmr

Bara använd din asfeta balle och knulla sönder horan

Det här är väl verkligheten för mig. Har inget självförtroende heller, så det är inte bara det att det är rätt vidrigt att träffa någon som knullat 30 män före dig, utan också tanken att allt spännande som hänt i hela hennes jävla sexliv och liv var före dig, med bättre män. Man är helt enkelt mänskligt skräp som inte kommer vara upphetsande för en annan människa, de söker efter något stabilt (vilket jag inte kan erbjuda heller)

Framtiden ser så dyster ut. Man kan lika gärna bara dö ensam, känslorna av att träffa någon man inte duger till, inte är spännande för, inte är intressant för.. vad är ens poängen? man skulle ha träffat och knullat i ung ålder, folk på samma nivå som en. Träffar jag någon i min egna ålder nu så lever vi i helt olika världar. Jag har inte levt eller upplevt något, jag är ett litet mansbarn som bara sett insidan av mitt jävla rum.

Bra vibbar, älskar detta livet.

Attached: 1556651046474.jpg (633x758, 31K)

Yikes, tillbaka till r9k med dig.

Breva kropp

baserad tänkare

>vad har jag att erbjuda en person förutom min avsaknad av sex
skärp dig

Attached: 5ca.png (1968x988, 198K)

he se på dig me

Attached: 15678193793100.jpg (1024x683, 381K)

kan man få fv om man bor i en stuga ute i skogen?

Attached: 1551527703969.jpg (690x460, 202K)

lol incellen är bög också

bokstavligen jag och hur jag känner. Men 28.

Det är över.

Vad menade kattbögen med d1a?

Attached: stjäl äran.jpg (481x348, 32K)

Mann1 det är inte vad du gjort som avgör ditt värde, utan vad du gör och kommer att göra. Du tråkade inte ut henne i dåtiden. Gör henne glad nu och i framtiden så är hon nöjd.

Attached: negerslem.jpg (650x650, 69K)

På exakt samma sätt som om man bor i en lägenhet i stan. Gemensamma vänner eller fnöske.

Jag är full som fan, gå ut på någon krog och försöka knula en sv ho j/n?

j

siffrorna var ariska favä

Attached: 1567869267955.gif (220x220, 893K)

>bilden
vgh?

Attached: ksk 3-4 killar före dig hurså.jpg (1200x811, 167K)

folket ovan verkar inte förstå. Går inte bara att bli bra och knulla en tjej. Skulle fumla med kuken så det skulle vara för pinsamt. Samma sak i vardagen, har inget att prata med en tjej om hela dagarna.
Vågar knappt öppna käften till kassörskan på ica.

för feg för att visa oss din taniga incelkropp? ;)

Städis var god och permabanna bögar och hanrejer

bara pumpa med din sönderrunkade porrkuk tills hon stönar men du känner ingenting

t. vetare

Träffade en gubbe som härstammade från östpreussen idag. Hade ett riktig baserat ugh-samtal med honom om preussen

>Mann1 det är inte vad du gjort som avgör ditt värde, utan vad du gör och kommer att göra
Ens förflutna spelar en stor roll. Inte så att jag är framgångsrik nu, jobbar och sparar massa pengar så någon ser mig som en trygghet och smart man. Är bara skräp.
Hur ska jag göra en kvinna glad? jag kommer vara tråkig, hon kommer inte vara attraherad av mig, sex kommer inte vara spännande med mig, ingenting kommer vara spännande med mig, för hon har upplevt allt sånt där förut, knullat runt med män som vet vad de gör i sängen, som knullar som proffs, passionerat och allt det där, sen har hon upplevt långa förhållanden, kärlek, osv. och då ska jag trilla in och ha något att komma med?

mitt liv är så piss.

döddade isshin och nu vet jag inte vad fan jag ska göra med mitt liv

Attached: Isshin,_the_Sword_Saint.png (480x650, 534K)

har svho verkligen inget emot att bo i en liten stuga utanför storstan där de inte kan konsumera konstant?

och sen bli desillusionerad med livet när du inser att sex inte var värt att hajpa som du gjort och basera hela ens självförtroende på

asg det är ju du som är incellen. Riktigt pinsamt försök att försöka vända det. Ska sova nu. Ha det, bittertönt lmao

>dkn man inte längre bryr sig om sociala normer och har börjat behandla människor ivl som NPCer i ett JRPG där man bara kan börja prata med vem som helst för att se om de har något roligt att säga

Du utgår från att du är samma person som just nu men det behöver du ju inte vara. Folk kan förändras, du måste inte vara ett patetiskt mansbarn som sitter vid datorn hela dagarna resten av livet.

Låter fullkomligt normalt. Vem pratar med servicepersonal oavsett?
Två alternativ: bygg en pidestal åt dig själv eller montera ned den du byggt åt kvinnfolket. Det är en sak som feministerna har rätt i, att vi är alla människor.

Attached: juh.png (610x487, 461K)

vissa saker säger man bara inte hur sanna de än är user

Attached: 1567179331146.jpg (337x600, 47K)

Jo det är därför man bara tar in sötpaj. En stuga är som sv ho repellent

Ska inte va en optimistbög men om ni bara hade knullat nån hade ni alla känts bättre grabbar. Alla på tråden bara trackar ner på varandra. Om ni vill knulla brudar är det dags att skaffa riktiga vänner dom hjälper att bygga självförtroende

och att veta hur ointressant man är för henne rent sexuellt också. Hur hennes upplevelser förut var de som faktiskt betydde något. Det räcker inte att man inte har något självförtroende, men också att man vet att hon knullat med män hon faktiskt var kåta på, då sex var spännande för henne.

Tänk att vara i relation som oss, jävla oskulder som inte vet vad de gör, förstår du hur ointressant och tråkigt det är för någon som gått igenom allt? man är skräp.

Ok, projicerande incel, spring härifrån med svansen mellan benen

intresse finns

Attached: 1565363297644.jpg (1503x1200, 940K)

Inte haft en vän sen 2009. Jag är ett avfall till människa som har ruttnat bort rent mentalt, är ett skämt att jag skulle klara av att få vänner, och om jag skulle det att jag på riktigt skulle vara ärliga med dem hur man mår i hopp om att få stöd och hjälp. Ännu en gång INGEN förstår sig på missfoster som vissa av oss, man kan inte förklara ens lidande, de förstår inte, och varför skulle de? hur många är lika stora idioter som en själv varit här i livet. Går inte att öppna upp om sånt.

Jag fattar inte er logik. Ni erkänner att ni är skräp så prio ett lär ju vara att sluta vara skräp innan man funderar på tjejer.

Baserat. Vad säger fölk?

Sluta vara rädd så blir det bättre. Du är inte så körd som du tror. Tönt.

Attached: eb5a58aa52ed509acf9e30a515b1f64c8e564a2cf2366ed3c479b7367ca7bbf7.jpg (750x350, 58K)

snopes.com/fact-check/women-retain-dna/

min fv (ja, jag har en fv, stöt inte på mig silly bojs) är typ mer knullsugen än jag är och då var jag oskuld tills 25
problemet är att jag får sjuk prestandanojja då jag har fiskmåsis, runkkuk och sketen kondis så jag håller hela tiden på att slakna

Attached: 1537178046528.png (193x272, 40K)

Bli min slav. Stående erbjudande.

Attached: 1564027398335.jpg (581x388, 39K)

>28 år gammal
>inga vänner
>aldrig rört en kvinna
vad ska bli bättre? har kastat bort hela min ungdom, vad finns framför mig?

Jag är en objektivt dålig människa

NI ÄR ALLA SEXBESATTA SAGGEHJÄRNOR SOM OIRONISKT TROR ATT SAKER OCH TING KOMMER LÖSA SIG OM NI FÅR STOPPA SNOPPEN I SNIPPAN OCH ATT SEX HANDLAR OM ATT KNULLA SOM EN PORRSTJÄRNA, SÅ HÅRT SOM MÖJLIGT OCH MED SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT, "KVINNOR" ÄR BARA ETT VÄRDEMÄSSIGT AXIOM FÖR ER VILKET ENBART BESTÅR AV TILLGÅNGEN ELLER AVSAKNADEN AV TILLGÅNG TILL DERAS FITTOR, OCH DE ÄR BLOTT INTE MER ÄN EN SJÄLVREFLEKTION FÖR ERT EGNA VÄRDE

Attached: 1543109384729.jpg (495x362, 17K)

d1a, vill också veta

Nä jag vet mannen. Men man måste komma runt sånt. Innan du kan få riktigt bra vänner: förstå att vänner är precis som arbetsmarknaden. Du måste erbjuda något som folk är redo att tacka ja till. Asså försök vara positiv och så äv3n om du är misserabel, det är vad jag gör. Det är ett spel user.
Självförtroende är inte mer än ett spel

Inte så mycket favä men de blir antingen väldigt glada eller helt ställda och vet inte hur de ska agera. Brukar främst prata med personal på olika ställen, typ "är det mycket folk idag jämfört med andra dagar?" och då brukar de säga antingen ja eller nej och spela lite "höhö jag är en knegare jag, jag jobbar här varje dag" ungefär, med glimten i ögat. Blir nästan alltid konstigt när jag sen säger ungefär "jaha tack då" och vänder mig om och går därifrån. Verkligen inget folk är vana vid, skrattar lite för mig själv när jag skriver detta.

Talar givetvis endast med svenskar.

Då är det ju ännu viktigare att sköta resten av livet på rätt sätt.

Som om man är i krig och situationen är hopplös. Varför inte välja att gå ut som en hjälte som kämpar till slutet? Man ska ju dö oavsett

Kvinnor är dock bara till för deras kroppar. Finns inte mycket annat de erbjuder

Hade jag inte haft asperger så hade jag haft ett bra liv.
Jag är förbannad på mina föräldrar för att de skaffade barn när de var 39

Var ungefär det jag syftade på. Moderna samhällen blir ju allt mer sekulära, därmed färre människor som samlas i kyrkor mm. Svårt att hitta sekulärt kultur center eller annat gemenskap där folk delar god moral och tar hand om varandra. Närmaste jag själv deltagit i var ett gym där vi alla kände varandra men inga närmare relationer eller vis äldre man fann jag inte, till stor del av min egna autism dock.

och du är bara till i den mån du har haft sex eller inte

Jävla skitbilzzard ddosing igen

jag vet att det inte kommer att lösa sig bara man får knulla tillräckligt mycket, då jag är SSS rank porrskadad och har existentiell ångest över att mina absolut /d/egenererade fetischer är biologiskt eller till och med fysiskt omöjliga och jag jagar en hägring

Attached: 1512949971666.jpg (2448x3264, 1.54M)

allt det du säger stämmer. Ingen kvinna kommer vara kåt på mig. Kan inte ens se det framför mig att jag pumpar en 27-30 årig kvinna. Som har levt livet, har antagligen utbildat sig och är ute efter att sätta sig till ro hos en redig karl.
Kommer inte kunna laga huset, kommer inte kunna fixa x/y.

Jag är inte en redig karl. Är ett 27 årigt mansbarn.

Nej jag vill bara träffa någon som älskar mig

Roligt också att säga "Annars då?" i lägen där det inte är normalt, d.v.s. till någon man inte känner. Oftast är folk tysta en stund och säger sen något om vädret eller så men det brukar bli så konstigt att jag mest säger "ok" eller "mm" eller "ha en bra dag" och går lol.

Förstår inte vad du skriver, men jag har sex regelbundet med fv

därför man livear som religös. Ska få mig en kristpaj

Du har helt rätt. När man träffar människor som tror att alla kvinnor är horor bör man både ta en titt på hur deras mor beter sig och vilka kvinnor de valt att umgås med. Proffstips, det är alltid projektion.

Min mamma är en äcklig hora jag hatar henne

>att jag pumpar en 27-30 årig kvinna
knulla yngre då

Vem får riktigt bra vänner i 30 års åldern? Jag kan inte se på det så där autistiskt, för mig är det inget spel.
För att man är en fegis som väljer att gömma sig istället. Så har jag varit precis hela livet.

min mamma är ganska ok favä. Farsan är efterbliven boomer dock. Men min relation till tjejer är ok men självklart ogillar jag sv ho

Det är ju det som är problemet, inte att du är dålig i sängen. Man lever på rätt sätt först och främst för att inte känna sig patetisk. Varje dag man sätter sig i datorstolen igen så gör man ett aktivt val att fortsätta vara patetisk

blizzards dataservar för klassisk har blivit korrumperade, alla karaktärer är borta

ba gör dig bekväm och invänta döden mann1

stort om sant

Alla kvinnor är inte horor, men det är väldigt vanligt att en sv ho har legat med 10+ vid 20 års ålder, äckligt tycker incelen såväl som Chad.

skulle vara roligt om alla servrar blev ddosade, tyvärr så har skidsen förstått nu att fbi tar f ast dom rätt fort