/nederdraad/

Attached: 1567895309975.jpg (1600x1067, 476K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=My4j3vgFxbE&list=RDMMDn7SBQ6X5HU&index=5
youtube.com/watch?v=4QBl-BuEIV8
youtube.com/watch?v=sk3_OcFRyos
twitter.com/NSFWRedditImage

first

Ben jij /tv/autist voor wie ik miem videos heb gemaakt?

Ik ga het niet wagen. Ik weet al te veel.

Leer Nederlands autist

Ik weet niks en zal ook nooit wat weten zelfs als iemand mij een usb vol met namen, data en misdaden op schoot legt en me dan zagjes in mijn oorfluistert terwijl hij zijn hand van mijn knie naar mijn penis laat gleiden.
Ik zal je ook niet zoenen en dan je harde paal uit je broek halen om je vervolgens knetter hard af te zuigen.
Niks van dit zou ik ooit doen want ik ben een goeie christen jongen

Nee

Dan woon je in dezelfde stad als hem.

Gaat het?

ik voel me leeg van binnen

>zagjes
Djz

Ja hoor vind alleen dat hij zijn geheimen moet delen met anonimoes

Alleen als ik de geheime kamer in mag!

Vraag wat en ik antwoord. Mag geen namen/bedrijven doorgeven.

geen kreetjes en geen lagjes

Bij mijn lokale viesboer werken echt super knappe viswijven.

*visboer

maar die lucht he, gaat er niet uit
had ooit een vd die bij een snackbar werkte, gadverdamme dat hele haar rook naar vet zelfs na het douchen

juist terug van mijn nachtwandeling, ik herinneer mij nu al niets meer van, ik had een gesprek met een persoon maar al vergeten, koek, nadat ik mijn fles whisky op is aan mijn duvels beginnen, en ja., ik herlees al mijn zinnen om niet te zielig over te komen

Je gaat dood

kom je nooit ongure types tegen (behalve jezelf)?

youtube.com/watch?v=My4j3vgFxbE&list=RDMMDn7SBQ6X5HU&index=5

ik moet herboren worden, enkel drastische maatregelen kunnen mijn zelfmoordgevoelens wegnemen, ik moet mij tevreden stellen met min positie in deze heelal, als echte dood het antwoord is, zo zij het

>om niet te zielig over te komen
Maar dat ben je toch wel

Die duvels worden je dood maat

er ligt een donkere duisternis, om de grootrste held te zijn betekent om nooit terug te komen

dit is niet eens echt lmke, wdn zouden jullie op een zaterdagacond achetr jullie pc zijn? dit is letterlijk een simulatie in mijn brein

Hoe vaak hoor je tegenwoordig dat eer bepaalde groep mensen als favoriete bezigheid enkel thuis zit op de bank voor Netflix. Leuk ieder moment van de dag de ene na de andere serie kunnen kijken.

Maar iets ondernemen gebeurt dus niet meer. Gaat dagje erop uit. Geen dingen maken. Geen sociale activiteit. Alleen maar voor de buis hangen.

Wat treurig, je vrije tijd enkel series consumeren voor een schermpje.

...

wel ge baeerde pinguins

dit is zo kanker triest, ik ga huilen voordat ik slaap
weltrusten allemaal

Zjjn er nog leuke netflix series die je alleen in japan kan zien?

Nee heb seks met een spleetoog

hahahahahahahahahaha

Willen ze niet

ik wil je wel neuken hoor

Incel loser

Attached: 20190908_011402.jpg (688x1155, 290K)

ALLES GEPROBEERD OM JOU MAAR TE VERGETEN

oke ik geef het op, ik zal deze 3 flesjes duvel maar houden voor morgen, ik kan niets eer dirnken

Nee blijf drinken man, is lachen

ik weet het niet, er is zo wwn 5cl over an mijn whisky en ik begin me ziek te voelen

letterlijk bewijs dat jullie echt zijn met een zin en dat jullie niet een deel zijn van mijn fantasie

Neen

genoeg bewijs, jij bent echt

heb wel wat beters te doen dan jouw fantasie zijn

jij bent niet echt

ik ben niet echt

Tijd voor een lekker duveltje

n-nee

Drink

dd0de avond is nog vroeg, misschien straks

welterusten
youtube.com/watch?v=4QBl-BuEIV8

uiteindelijk blijk ik toch maar niets dan een idioot te zijn. zonder vrienden, zonder iets

youtube.com/watch?v=sk3_OcFRyos

Ik ben maar een klootzak en niets anders. Eeen aansteller, een idoot, een loser/ Mensen zijn beter af zonder mij. Ik wil aandacht maar ik ben niets dus waar gaat het aandacht naar toe#? Het begint hoogtijd te worden om te realizeren dat ik een deel van jullie simulatie ben en niet van mijn eigen/ Tijd om mij af te zetten van het menselijke. Ik ben niets, hetgene wat ik ben is een 15 jaar geleden gestorven en alles watdaarna kwam was maar een manier om om te gaan met het leven/ Ik begin het beter te snappen, niet dankzij alcohol. Het is eindelijk tijd voorechte zelfrelfectie. Tot binn3nkort.

Proost

Wie is de Koning van Nederland?

Attached: download.jpg (225x225, 7K)

Geert Wilders

Ik ben net zo klein als de gemiddelde Japanner.

Is er iemand op de nederdaad stiekem verliefd op mij?

kk t*tt*s
dat is alles wat ik kwijt wil voordat ik ga slapen welterusten kk windmolenjoden

En hoe klein is dat dan

Één meter Zeventig

Ben je wit

Ja

Hoe kan je nou wit zijn en toch zo kort

Kleine familie
Kleine mensen trouwen kleine mensen

Ik weet het ook niet

truste

Aan al mijn nacht broeders

Attached: Proost Anon.png (500x528, 215K)

amai

hawaii?

goejesmorge's

Huts

A

Alles komt goed tdv ga gewoon wandelen

Ssst

Leeft drankanon nog?

Attached: yuyuarcade.jpg (728x728, 111K)

wow viervoudige dubbels

annie may

Attached: black_exchange_student.png (827x1224, 768K)

Je bord niet leeg eten, dat is het probleem

Attached: 1412900901489.jpg (1876x1858, 753K)

>dvw moeite met gevoelens en ideeën uiten

Attached: 1404009377417.jpg (478x640, 57K)

Attached: 1399043561460.jpg (1692x1000, 510K)

even: ik laat een tattoo zetten
oneven: ik laat nooit iets aan mijn lichaam veranderen
dubbels: neuspiercing

Een nijntje tato?

nee, ik laat nooit iets aan mijn lichaam veranderen

Hey Dutchies/Belgians/Afrikaners, I have a dual Dutch/Brazilian citizenship due to my grandparents who moved here in the 1950s, however I can't speak a single word of this weird kind of German you guys speak.
The Netherlands always seemed like a nice country to live and chill out, and with my country going downhill and being ruled by a literally retard the idea of moving there is becoming more interesting each day.

Is it worth it to actually learn the language in order to live in your country, or should I just enjoy this EU passport and move somewhere else? Aside of English and Portuguese, I can also speak Italian and Spanish.

Attached: IMG_2875.jpg (1432x1200, 616K)

Fuck off, we're full

>Is it worth it to actually learn the language in order to live in your country
yes
>or should I just enjoy this EU passport and move somewhere else?
if you want to do that

hallo nederdraad vrienden en vriendinnen!!

Attached: superallerliefstelachjevankjoetie.jpg (1441x1779, 916K)

Gebaseerd
Ook gebaseerd

Attached: 1567901370525.jpg (788x525, 306K)

wat verwacht je van een bedrijf met een rode ster als logo?

all it takes is two TURK bulls to make this piece of shit look acceptable for 5 minutes

Dvw geen lolly vd

Attached: Philosopher-s-Stone-hermione-granger-3357403-815-1024.jpg (815x1024, 89K)

>Bier heeft in Afrika ook alles met politiek te maken, zo zeggen insiders. Net als religie is het een instrument om de bevolking te kalmeren, zorgen de grote brouwers voor werkgelegenheid en is het via belastingen (of smeergeld) een belangrijke inkomstenbron voor regeringen, corrupte ambtenaren en brutale rebellenleiders. Zo is Heineken in het straatarme Burundi goed voor zo’n tien procent van het nationaal inkomen. Geld dat het autoritaire regime, dat op grote schaal mensenrechten schendt, goed kan gebruiken. Afrika levert ruim een vijfde van de wereldwijde winst van het Heineken-concern. Volgens topman Jean-Francois van Boxmeer ‘het best bewaarde geheim van de internationale zakenwereld’.

OH NEE NEE NEE NEE

Attached: 1308775280839.jpg (387x378, 26K)

Attached: 1565560224011.jpg (602x900, 160K)

>Heineken heeft niet alleen de oorlogskas van menig ‘warlord’ gespekt, maar ook indirect het op grote schaal schenden van mensenrechten mede mogelijk gemaakt. De reden? Zo veel mogelijk winst. Dat is het enige dat voor Heineken telt zo valt uit het boek op te maken. Waarbij via schimmige inkoop- en belastingroutes zo veel mogelijk winst uit Afrika naar het hoofdkantoor in Nederland wordt gesluisd. Daar waar andere multinationals vertrokken als

typisch Nederlands bedrijf dus