Attached: Alize 2.jpg (640x735, 32K)
Sverigetråden - Fransk fv Upplagan
Xavier Reyes
Lincoln Morales
Jonathan Diaz
baserad upplaga
Zachary Roberts
Är hon en av många saker som skiljer boomers från zoomers?
Wyatt James
När senast nådde vi faktiskt bildgränsen?
Connor Ramirez
Aldrig träffat en innan henne men tycker hon är trevligare än vad svenska tjejer är, garanterat. Mer feminin, inget behov av att hävda sig. Hon är dock inte undergiven för det, hon tar för sig och säger vad hon tycker men hon gör det på ett naturligt och avslappnat sätt som svenska tjejer i princip aldrig gör. Vi har ganska bra tugg emellan.
Tack! Och baserad upplaga
Robert Torres
>så det är ett behov och därför gör du det själv för att du vill ha det rent
Ja, jag tänker dock inte rensa min stads avloppssystem gratis
>du är också redo att ge andra människor ett incitament om de skulle vara villiga, kommunismen fungerar
Ja jag betalar idag via skatten folk som rensar avloppet åt mig, folk som inte heller tänker göra det gratis eller av välvilja
Carter Jackson
Man ska tjäna så mycket som folk är villiga att betala för ens tjänster.
Så enkelt som så.
Ingen jävel ska komma och säga att "nej nu ska alla tjäna samma" för då jävlar smäller det. Jag har redan tjänat av min tid i Kumla men skulle med nöje sitta ett par år till om jag fick chansen att sparka in pannbenet på en efterbliven kommunistbög.
(och franska brudar stinker helvete bara så ni vet)
Jace Myers
Cameron Allen
>svara på sin egna tråd så här
Benjamin Campbell
Det där du säger stämmer in på ganska många tjejer som inte är svho. Vill inte låta som incel men så har det varit för varenda brud jag träffat som inte var svensk. Hur sköna som helst. Speciellt fransyskor är alltid sociala och trevliga att prata med.
John Torres
>kåmenulismen e när alla har sama lön
Benjamin Ward
vill knula en tvåde
Nicholas Hughes
åh herregud nu kommer han hålla på så här i minst en timmer och rollspela
Leo Rivera
Varför är överviktiga tjejer alltid så otrevliga mot mig?
Carson Wright
Jaha, har nån i tråden börjat plugga i Uppsala nu då?
William Ward
Inte han, men det vore jävligt bra om du började förklara för folk hur de har fel om kommunism istället för att ironiposta hela tiden, tack.
Zachary Lee
>Ingen jävel ska komma och säga att "nej nu ska alla tjäna samma" för då jävlar smäller det. Jag har redan tjänat av min tid i Kumla men skulle med nöje sitta ett par år till om jag fick chansen att sparka in pannbenet på en efterbliven kommunistbög.
Cameron Green
6 och 7
Sebastian Nguyen
Kan ta tuttmunken och mamma på plats 2 övre raden.
Caleb Perez
Joshua Robinson
Hur blir man såhär?
Jeremiah Butler
Det kan han inte.
Eli Ward
>dkn ska bli en jävla bäng
hur fan tänkte jag där?
Brandon Gomez
japp, psykfallet är i full sving nu, sayonara ett par timmar
Ethan Nelson
d1a. Men han har inget svar
Sebastian Martinez
Varför brevar du en svart wojak till kriminellanon för? Tror inte det finns någon större rasist i tråden
David Martinez
Var normal, även enligt nbög standard
Hunter Phillips
>kommer direkt med skjärmskjut
Att du fortfarande håller på med detta, svårt att samböga med proxy och mobil vi vet
Chase Sanders
Jace Brown
svho är osäkra. De har kollektivt kuk-avund på ett extremt cringe sätt som gör dem olidliga att vara runt.
>111004477
>111004518
Verkar som han fick damp för att folk inte orkade tjöta kommunism med honom mer. Breva fler grodpajer.
Thomas Bailey
Fast det har han ju, ni har helt enkelt fel i er föreställning om att kommunism = lolallalskahasammalön. Att ni fortsätter låtsas som det är så gör det inte sant.
Caleb Rogers
Kommunism är ett klasslöst, statslöst samhälle för produktionsmedlen ägs gemensamt av samhället. I ett sent kommunistiskt land har också pengar avskaffats där människor blir försedda med det de behöver och förser det de kan.
Connor Thomas
Finns det någonting värre än att vara en vanlig herr och fru Svensson med barn
Ethan Ward
NYTT AVSNITT AV MARKUS OCH MALCOM
>NYTT AVSNITT AV MARKUS OCH MALCOM
Alla måste in och lyssna och bli smartare
Jeremiah Cruz
Rulla er folkvandringsfru!
Ethan Walker
Ah
titta bara i spegeln
Owen Reed
kommer ihåg när kompaniet blev osams i rwanda samtidigt som vi var under eldgivning från rebellerna på andra sidan fältet...allt man kan göra är ta en sup och beställa artilleri
Zachary Powell
>Breva fler grodpajer.
Fast det är ju bara du som håller på
Jaxson Phillips
100% byracka
Evan Phillips
slår vad om att ditt liv är 100 gånger värre
Lucas Perez
>9/10 brev är exakt samma tjafs som förra
>vissa är bokstavligen kopierade från förra tråden och brevade här
Fy fan vad sjuk tråden är. Dag ut och dag in.
Ryan Hill
är min mardröm att bli så ful och fet med en ful fet fru och fula feta nördiga barn som blir inceller
Jace Thompson
Aaaaaaaaa
Luis Jackson
va i helvete jag älskar mulatter nu
Ethan Collins
bröst
Daniel Bell
Så undervattensvetsare kommer få fler potatisar när de riskerar sina liv eller?
Xavier Rodriguez
twitter.com
twitter.com
Någon som vet var man kan se detta klipp? SVT Play verkar ha tagit ner deras video.
William Gomez
Han ser ju lycklig ut så ja det finns det helt säkert.
James Morales
>filnamn
Vad i helvete?!
Gavin Miller
>filnamnet
du som tagit bilden?
Jaxson Morales
GÖTEBORG
Brayden Sullivan
Franceska är för söt. Tänker alltid på henne när jag använder en fourierserie också.
ugh.. tack för din tjänstgöring.. rwanda alltså? gjorde du många turer där? 90-talet? tjänstgjorde med några sprängare som gjorde tid i rwanda... ugh... verkar ha varit ett krig att minnas...
Benjamin Barnes
Han fejkar, det har han gjort ofta förr för att få det att se äkta ut, bilderna har kommit upp i annat sammanhang när man bildsöker
Jason Nelson
LOL
Connor Foster
haahahhahahaha tänk att ta kuk så hårt i röven att du blir kommunist hahahahahahahahaaa
Robert Murphy
AAAAAHH TUTAAR
JAG KOOOOOOOMER
Julian Hall
vandalpillrat favä
Camden Clark
Ja och det ska dom vara glada över, det är plikten som räknas
David Martinez
hade kopulerat med henne varsamt och porrigt
Michael King
>sitter fortfarande och svarar på sina egna brev
Sök fucking hjälp
Alexander Taylor
M-my?
Aiden Brown
Jow Forums förstörde min favoritreaktionsbild
Jackson Sullivan
Det är sådana här brev som gör mig övertygad om att 14 åringar hänger i tråden
Blake Morales
Det finns många incitament man kan ge folk som utför tungt, farlig arbete, t.ex. förtur i att välja ut fina lägenheter till familjen eller liknande
David Morgan
>svara på sina egna brev
Caleb Cruz
bra smak
Jacob Martinez
kommer de kompenserar med ungefär lika mycket mer mat och andra förnödenheter som de idag tjänar i pengar i kapitalistiska samhällen?
>förtur i att välja ut fina lägenheter till familjen eller liknande
vem ger ut sånt?
Brody Clark
Hur lång tid kan man förvänta sig innan pengar avskaffas från det att revolutionen har ägt rum?
Talar man om givna faser som ska genomgås?
Kan pengar först avskaffas när revolutionen är global?
Mason Myers
fy varför sitter du och luktar på dina egna fisar? tycker du att det är gott?! men nej fyfan
Josiah Ward
Vem här letar burkar och flaskor och pantar det? Är det värt det?
William Adams
>vem ger ut sånt?
kommunen
>Hur lång tid kan man förvänta sig innan pengar avskaffas från det att revolutionen har ägt rum?
exakt 5 år och 3 månader
Hunter Anderson
>Talar man om givna faser som ska genomgås?
Inte han men du har verkligen inte läst nånting om kommunism eller hur?
Luke Myers
>tråkig villa i tråkigt område han inte bryr sig mycket om, känner knappt sina grannar
>frugan kräver att man lever lite över sina tillgångar vilket leder till konstant stress
>samma strand i Thailand en gång om året
>känner sig aldrig riktigt bekväm i sig själv, vågar aldrig vara autentisk
>funderar på att gå till gymmet hela sitt liv
>kallprat på kontorsjobbet
>Idol varje fredagkväll
Benjamin Reed
Förlåt, menade 12 åringar
Michael Sullivan
jag och tjejen gör det. drar in typ 500 kr per vecka. började när jag var student och har fortsatt, det är helt ok pengar ändå.
Brayden Morris
Hej kexet, är du singel?
Jaxon Rivera
Hunter Watson
Svenskar är psyksjuka autister. De förtjänar sitt lidande. De älskar ju det uppenbarligen.
Benjamin Myers
Detta kommer ju att utkristallisera klasser på en gång. De begåvade och drivna kommer ju att tillskansa sig allt av det bästa.
David Gomez
ba ta ett extrajobb en helgdag i månaden och tjäna mer
Easton Mitchell
>ärren runt munnen
är det h'r ngn slags reklam för nya jokerfilmen eller?
Bentley Hill
ser folk göra det hela tiden så det måste vara ekonomiskt lönsamt.
Såvida de inte är kommunister och gör det av ren välvilja mot samhället
>kommunen
Ska de rösta om vad olika jobb är värda? Vad händer om ingen känner att det kommunen bjuder överväger riskerna för t.ex undervattensvetsare samt den långa utbildningen de måste gå igenom?
Charles Jenkins
Varför gör ni inte amatörporr?
Jeremiah Phillips
>Varför skulle vi anställa just dig user?
Jace Sanchez
>500 kr per vecka
Ändå rätt bra, vilka typer av ställen hittar du det mesta av panten?
Ian Smith
>f-f-f-f'låt abdul ta mig hårdare
hahahahahaaahahahahahahahaaaa är det därför du vill ha gratis sjukvård, för att reparera din demolerade röv hahahahahahahhahaha
John Diaz
ingen av oss har ngn vidare lust att jobba favä. plockar bara på väg till och från jobbet och under kvällspromenaden eller löp-passet, så det är inte värsta tidsåtgången eg.
Xavier Lopez
>du har verkligen inte läst nånting om kommunism eller hur?
Joshua Gray
Jag kan nämna huvudkaraktären i varenda film på imdb:s top 250-lista
Eli Kelly
Lmao frågar du mig detta så kan du dra åt helvete.
*går iväg till nästa ställe och får bättre villkor utan skitsnack*
Logan Bailey
soprum, vi har tillgång till typ soprummen från 3 lägenhetskomplex. därefter jobbet där man hittar typ 3-4 (brukar komma tidigare för att plocka dessa), därefter tågstationer där man hittar några fler.
Caleb Clark
oukej
Grayson Perez
Din telefon är inte inkopplad, Robert
Ethernet ska pluggas till popcornmaskinen
Nathaniel White
aaaaaaaaaaaaaaa
Robert Robinson
älska livet
Ryder Mitchell
det var fakking KLUMPAR i mjölken trots att den inte var i närheten av att ha gått ut
luktade helt OK också
vad menade arla med detta? hällde ut allt och hittade inget annat äckel i den (såvida det inte satt fast i botten i kartongen)
Sebastian Peterson
Jag är en flitig användare av /teevee/ och brevar endast de bästa muttistrådarna.
Brody Rivera
fyfan va sjukt att alla brev i tråden bara är ett jävla psykfall som sitter och svarar på sig själv, sök hjälp mann1
Brayden Smith
Hatar att ingenting bara kan fakking fungera. Jävla piss moderna hor teknologiska värld. Varför ska allt vara så jävla invecklat. Varför kan ingenting bara pluggas in och köras på en enda jävla gång. Fy fan för denna hor värld. Önskar jag var född på stenåldern eller 10000 år i framtiden. Jävla hora vad allt ska vara cp. Får damp