kanker dikke reet editie
/NEDERDRAAD/
Other urls found in this thread:
rtlnieuws.nl
vocaroo.com
vocaroo.com
vocaroo.com
youtube.com
vocaroo.com
vocaroo.com
vocaroo.com
vocaroo.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtu.be
youtu.be
youtu.be
youtu.be
youtube.com
twitter.com
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
/walvis/
Ik wou dat het weer 2015 was
Anime
homos
de homo eindbaas
Ik wou dat het 2010 was.
zuipen in de toko
mijn smaak>jouw smaak
In hoeverre is de prostaat miem waar? Stel je voor, ik zou een lichte stimulering geven in m'n kont, met bijvoorbeeld een vinger, kom ik dan harder klaar tijdens het jossen.
>de homo eindbaas
SNIEWAAR
Ik heb een prostaatvibrator gehad en dat werkt als een gek.
Zo homo dat je zelfs je lul afhakt
Je haalt me door de war met iemand anders koek.
Post dutch sportswomen and gym thots alsjeblieft
Welk dialect is dit?
Hier neef.
T. H
Nee, Wilders mag helemaal geen stoute woordjes zeggen!!
Thijs Hermans?
Wat voor een? Ik krijg bij een erectie altijd een soort opgezwollen gevoel rondom mijn prostaat maar toen ik mijn vriendin vroeg haar vinger erin te steken voelde het eigenlijk als een soort omgedraaid gevoel van poepen, niet pijnlijk maar ook niet plezierig.
>voelde het eigenlijk als een soort omgedraaid gevoel van poepen
dus het voelde als eten
weet ik veel hoe dat ding heette man
Je moet gewoon een dildo in je anus doen en er dan voor zorgen dat ie er langs schuurt.
Hoe eet jij?
ik heb zelf de Analyzer 3000-SR2, nieuwste model
had ik maar godverdomme bitcoin gekocht
Ik wou dat ik mijn websitejes in 2010 was begonnen. En geen nutteloze studie had gedaan.
Dan werkt het wel?
Laat de ambtenaren dat maar niet zien.
Ja. Een echte piemel werkt natuurlijk ook.
kan die bocht niet maken oetz
Maar ik ben geen homo oetz
ze is ze is van mij
Hij is een kei hij is een kei
ik klets haar op haar dij
eten is het omgekeerde van poepen kankermongol kankerhomo ik breek je nek
du er ikke en jente kk homo
Wat krijg je als je poep omdraait?
eten
jij past beter bij beter bij beter bij beter bij mij
want ik ben liever dan liever dan liever dan liever dan hij
oh hey kijk dat ben ik
kanker harde dubbele kanker aids
Je moet gewoon je prostaat kietelen en dan rukken, dat is wat het moet voorstellen.
vieze handen
Zal ik jou eens een handsvrij orgasme laten bereiken jongentje? Er zal een nieuwe wereld voor je open gaan.
>dvw geen vd
Je zit in mijn database.
wat een rare uitspraak
misschien wordt het eens tijd om geen foto's meer van mezelf te palen
>Nieuwe wereld voor je open gaan
Ik ben al bi.
Ja stop aub met aandachtshoeren.
Ik heb het niet over homo zijn ik heb het over een orgasme hebben zoals je die nog nooit in je leven hebt gehad.
Dit moet GEZWART worden
maar me vd is geen flikker
misschien is dat wel een idee
stoppen met blogpalen kan ik wel niet beloven vrees ik, want ik heb te weinig sociaal contact en kan te weinig dingen kwijt ihe om daar volledig mee op te houden
maar ik zal mijn best doen om niet meer te aandachtshoeren. is ook nergens goed voor
gewoon ontspannen en je prostaat stimuleren is ook HEERLUK.
je hebt een vd, laat je penetreren door haar met een voorbinddildo.
Het zou een optie moeten zijn om alle t*tt*s te kunnen filteren
Vandaag naar de mis geweest en de pastoor riep op om niet op populisten te stemmen.
Wat een lul, de tijd van met het pastorale vingertje te wijzen is al lang voorbij.
>te weinig sociaal contact
wil jij mijn nummer of diskoord?
Homo, hetero...ik grill liever burgers...*sip*
Kan je eerst nog een foto van alleen de onderkant van je gezicht maken aub?
Vandaag gejost op Sean Michaels Trans Slayer
kom 5 oktober naar de efta
Ik heb niet echt sekstips nodig user.a
Ren maar weg voor deze nieuwe ervaring lafaard! Blijkt wel weer dat het waar is wat ze over die fransen zeggen.
Zoek vrienden achterlijke kut
Kom 29 feb naar Amigo The Devil in Eindhoven.
Kom morgen bij jouw thuis
Paal waar je zin in hebt om te palen, neuk wat mensen zeggen, let alleen op je eigen veiligheid.
Gezellie!
Heb nog een zuid Frans wijntje uit mijn streek waar ik een goede reden voor moet vinden om hem leeg te drinken.
K3 heeft zijn recht op privacy opgegeven zodat jij dat niet hoeft te doen. Ik hef mijn glas tot deze held.
nee het zou te makkelijk zijn om het bij elkaar te puzzelen
diskoord vertrouw ik niet en nummer weet ik niet goed hoe je dat best kan doorgeven
maar het is wel lief van je om het aan te bieden
maar waar dan?
schooljaar begint over een paar weken en ik ga het proberen, maar de meeste meisjes in mijn richting zijn veels te koel voor mij, ze feesten elk weekend en ze praten de hele tijd tijdens de les. ik heb eigenlijk nog maar ooit een handjevol mensen gehad waar ik echt goed mee bevriend was en buiten mijn vd heb ik momenteel maar 1 andere persoon waar ik graag mee optrek
dankjewel k3
>let alleen op je eigen veiligheid.
dit is inderdaad heel belangrijk en daarom zal ik gewoon moeten doorbijten door mijn eenzaamheid en geen foto's of vocaroos meer palen
nooit van gehoord
Ja je moet zelf dan ook feesten. Het geeft de leukste herinneringen en je ontmoet de meeste mensen.
Kom mieten dan geef ik je mijn nummer.
je moet inderdaad geen foto's palen als je wilt dat anderen ze niet opslaan
geen probleem,dan is het voor wanneer we mieten :)
kom gewoon 5 oktober efta miet
Hij vraagt hier toch gewoon om klappen of zie ik dat verkeerd
Gestrafte k3, een held zijn privacy ontnomen.
Maar we kunnen wel een keer tsjillen hoor, je bent welkom bij mij thuis een keer met je veedee.
Probeer dit onironisch een keer dan kunnen we lachen.
k3 heeft daarvoor gezeten
We komen niet 1 op 1 ah mattie.
Wat een lekkertje
>hij heeft nog nooit aan de kont van k3 gezeten
yikes
youtube.com
>Maar we kunnen wel een keer tsjillen hoor, je bent welkom bij mij thuis een keer met je veedee.
super bedankt voor dit aanbod oetz
alleen nog wel in het noorden geraken maar dat moet wel eens lukken. Volgend jaar zal ik er zijn op trots, dus da's al een keer dat we zeker mieten
ik ben bang van grote groepen mensen oetz
en in het weekend ga ik naar mijn vd
drugs of alcohol probeer ik ook niet mee te overdrijven dus daarvan kan ik ook niet moediger worden voor zulke situaties ;_;
liev!
alleen nog wel een moment vinden ;-;