/norgetråden/

Jag en neger-utgaven
Forrige:

Attached: nt7.jpg (1149x756, 769K)

Other urls found in this thread:

ssb.no/en/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/175380?_ts=145cbac2a08
youtube.com/watch?v=CDvJOK27gkU
vocaroo.com/i/s01ynVqRrShL
twitter.com/AnonBabble

Nei å nei, jeg som skulle lage norsk-samisk vennskapsutgave og greier

jag lika ikke stå i ko

Det er bare å innse det, negrene og muhammedianerene vil jage oss ut av vårt eget land, kanskje ikke "oss" men de stakkars nordmenn som kommer etter oss.

Faktisk helt feil

vi skal mikses og bli en fin brun rase sammen!! :) :)

Hfbs, jbs?

Raportert tråden for rassisme utenfor /b/

Raporterer og trådstarter til tips pst så dere blir folgt med
Dere er farlige og syke folk rassistjævler

I am coming to norway for sex tourism in 1 week, i start with oslo and i end in trondheim I am on blonde godesses fucking spree. I am happy man.

Gutta? Kan jeg sporre om noe?

Ja

nei hold kjeft

Attached: 1448338248752.jpg (271x261, 21K)

Nei det vil de ikke.

Bare du holder deg unna rullestoljentene våre.

Hvordan ikke? skal du jage ut eller drepe alle de som allerede er her? du vet de får flere barn enn Nordmenn ikke sant? de blir majoriteten om få år, da er det over og ut for Kari og Ola nordmann!

I wont even use condoms, ima impregnate all ur women and make norway georgia again

Som sagt, bare hold deg unna rullestoljentene.

Sender alle til o*tlandet og lar s*erige eller d*nmark eller t*yskland annektere det.

Ok, dette blir kanskje et litt langt brev, men la gå.

Saken er at jeg trenger litt dameråd, og setter pris på svar på oppegående mennesker som ikke er redd for å si noe feil. Har vært sammen med dama i rundt to år nå, vi bor nå ca en time unna hverandre (50 min når jeg kjorer, 60 når hun kjorer under fartsgrensen) og hun mener at vi ikke ser hverandre ofte nok og sutrer hoylytt over dette, noen ganger bryter hun ut i gråt når jeg drar hjem om kvelden siden jeg skal tidlig på jobb neste morgen.

Jeg har luftet ideen om å flytte sammen et sted omtrent midt mellom arbeidsstedene våre sånn at vi begge hadde hatt 25-30 min til jobb, men dette er hun lite interessert i siden hun ikke mener at vi er klare for å flytte sammen. Samtidig som hun ikke vil flytte sammen klager hun stadig vekk over at det går for lang tid mellom hver gang vi sees, noe som i stor grad skyldes avstanden.

I veldig stor grad er det jeg som kjorer til henne i helgene når vi er sammen, noe som er stort sett hver helg. Hun har bil selv, men denne stoler hun ikke på nok til å ville kjore avstanden mellom oss, eller til å ligge i fartsgrensen for å komme frem hit på kortere tid Hun vil heller ikke bruke noe penger på å fikse bilen siden den er så gammel og upålitelig. Overraskende nok blir den ikke mindre dårlig av at hun ikke legger noe tid eller penger i å fikse den.

Hun har også en moped som hun kunne brukt, men denne trenger ny clutch, noe hun ikke gidder å gjore selv og ikke vil at jeg skal gjore for henne av grunner hun ikke vil oppgi og snor seg unna å svare på. Kollektivt er "stress", så det gidder hun heller ikke. Det bor legges til at jenta jobber på bilverksted, til og med på merkeverksted for bilmerket hun selv kjorer, og har mekanikere rundt seg daglig selv om hun ikke er mekaniker selv, så det bor ikke være et problem å få orden på bilen.

(Faen, dette blir visst del 1/2 på grunn av bokstavgrense)

Kjenner at jeg begynner å bli lei av at hun klager på ting som hun ikke gidder å i det hele tatt prove å gjore noe med. Har snakket med henne om at det er irriterende at hun ikke gjor noe med dette og bare sutrer, men hun sier bare at hun forstår at det hun er teit og at hun skal prove å gjore noe med bilen eller ta toget av og til men så tar hun kanskje toget en helg og så skjer det ingenting mer.

Et annet problem er at hun liksom aldri vil prove å finne ting vi kan gjore sammen utover å se på film, drikke og pule. Det er fine ting det altså, men jeg synes at det er noe som mangler, gjerne i form av et eller annet vi kan gjore sammen, gjerne utendors. Selv var jeg mye mer ute i det fri for vi ble sammen, men hun vil ikke gå på tur, padle eller sykle, eller komme opp med andre seriose forslag for den del. Alt er bare for mye stress, for dyrt eller for skummelt.

Jeg er glad i jenta, men jeg kjenner at det ikke oppleves som om hun gidder å legge noe ned i forholdet og begynner å lure på om det kan være noen fremtid med henne eller om det går mot slutten for forholdet. Tror dere dette er noe som er verdt å prove å redde eller bor jeg se meg om etter en annen? Selvsagt vil jeg etterhvert starte en familie og ha alt det innebærer, men jeg er veldig i tvil om hvorvidt denne jenta er hun jeg vil satse på. Gi det til meg rett, hva tenker dere?

Fortell henne akkurat det du forteller oss? skal folk ha fungerende forhold må de være ærlige med partneren sin. Legg frem saken slik som du gjor for oss, om hun gir deg svada til svar så er det klart hun ikke bryr seg, vil hun diskutere derimot så er der en kjangse for at dere kan komme til en enighet.

why stay away from wheelchairs ?

Er jv-en din Sutreanon?

Wish you luck in your sexytime vacation, post evidence here so we know what roasties to avoid in the future! :D;D;D;D

>Legg frem saken slik som du gjor for oss, om hun gir deg svada til svar så er det klart hun ikke bryr seg,
Allerede gjort, dessverre fikk jeg svada som svar.

hǿres ut som en bortskjemt drittkjerring fåvæ
tror du ho kan ta seg sammen? orker du å være med kvinnfolket som ho er nå resten av livet?

what u mean ?

Da hadde jeg gjort det slutt, men det er meg da. Ser ut som du soker noen som kan delta i det du intresserer deg for. Om du ikke er det allerede så kan du bli aktiv i klubber O.L innenfor de aktivitetene du nevner her. Skal ikke så mye til å finne seg en ny j-v, virker som du er ganske oppegående og sporty.

Kvinner sier ofte ting fordi de vil ha noen som horer på seg, ikke fordi de vil ha råd om hvordan de kan fikse problemet.
Videre så er det faktisk sånn at det er du som mann som har ansvaret for om du vil ting skal skje - det du gjor nå er å forsoke å balansere to mennesker forst og spille et spill som du umulig kan vinne.

Tenk tilbake på dette, du falt for henne, hun falt for deg. Den personen du var da er det som er din oppgave å vedlikeholde. Mange går inn i forhold og tror at de må slutte å prove for nå er de i forhold og da skal bare alt være lett og plankekjoring. Feil!
Du må begynne å fokusere på dine mål, og være den personen som hun falt for.
Om du vil padle, gå tur i skog og mark og sykle så må du gjore det, ikke vente på tillatelse. Du må alltid bygge tiltrekning og akkurat nå bygger du det motsatte.

Tankene dine kommer kanskje fra et sted hvor du tror du er omsorgsfull og bryr deg om henne, men det er der du tar feil. Du er ikke det, og det er uansett ikke din oppgave i forholdet.

>rullestojentene
>jentene
negro I..

Attached: chanaparte.jpg (264x340, 11K)

>Et annet problem er at hun liksom aldri vil prove å finne ting vi kan gjore sammen utover å se på film, drikke og pule. Det er fine ting det altså, men jeg synes at det er noe som mangler, gjerne i form av et eller annet vi kan gjore sammen, gjerne utendors. Selv var jeg mye mer ute i det fri for vi ble sammen, men hun vil ikke gå på tur, padle eller sykle, eller komme opp med andre seriose forslag for den del.
Ord for ord akkurat situasjonen jeg står i akkurat nå. Dette er nesten skummelt anonsen.
Jeg har urelatert til problemene med innsatsen hennes bestemt meg for å flytte for en ny jobb så vi får se hvordan det går. Blir nok å se etter en ny jente.

Paul Morphy > Magnus Carlsen

Fite me, sjakkanon. You will lose.

>Paul Morphy > Magnus Carlsen

Attached: two men see a silly post on 4chan.jpg (480x320, 31K)

He means exactly what he said. We don't give a shit if you fuck norwegian thots... Have fun and enjoy yourself. Did you expect us to get mad?

But stay away from rullestol jenter.

Problemet er at hun ikke gjor disse tingene, jeg har hatt mange fine dager både på fjellet og på sjoen i sommer uten henne, men hadde vært fint å ha noen å gjore disse tingene sammen med. Ikke går hun på ski heller, men det er nå dessverre enda noen måneder til skiene kan plukkes frem fra kjelleren...

Som sagt, finn deg en JV med samme interesser som deg.

Men takk gutta, tror jeg egentlig trengte å hore dette.

>Problemet er at hun ikke gjor disse tingene
Det skal du bare glemme. Du er ikke hun, hun er ikke deg. Gi slipp på hva enn du tenker, det er utelukkende dumt å ha slike scenarioer i hodet sitt - det skaper resultat-avhengighet (outcome dependancy), som igjen skaper et dårlig forhold.
Alt du skal tenke på er å være den beste utgaven av deg selv, så vil hun naturlig folge etter fordi det er det hun falt for i begynnelsen uansett.

Du fortjener en takk du også user, selv om du ikke kom med i forrige brev.

Det er dine handlinger som har skapt den situasjonen du står i. Selv om du finner ei ny jente så vil bare det samme skje om igjen, fordi du ikke forstår dynamikken mellom mennesker og at det viktigste er å bygge tiltrekning. Den nye jenta vil bare ende opp med å oppfore seg på samme måte om du ikke endrer deg.

Til å svare forgje tråd så er jeg turist, tok flyet til Minsk men det finnes sikkert bedre måter å komme hit på. Dere får si hva dere vil men landet er vakkert og kvinnene enda vakrere.

are you guys gay or something ? i dont understand

For noe vås, kjærringa han snakker om er jo helt daff, han har foreslått losninger og hun er bare avvisende, vil ingenting og gjor tilsynelatende ingenting selv for å rette opp i problemene i forholdet.

Får du tak i noen hviterussiske tåtter?

Tror du ikke helt forstår hvordan akkurat denne typen jenter fungerer. Det har ingenting med partneren eller noe jeg har gjort, hun har alltid vært sånn og mangler bare totalt viljen til å gjore noe aktivt selv.

We dont care if you fuck the roasties here, they are allready well used by Ali and Muhammad, have fun with your sloppy seconds friend!

is it that bad ? I mean are your sisters fucked by ali and muhammad too ?

Ser ikke på innvandrere som en monolittisk gruppe i opposisjon til nordmenn, fordi det er de ikke. Dessuten er det fortsatt veldig få personer med minst en utenlandsk besteforelder, som jo antyder at innvandrere ganske hurtig faller inn i et monster mer lignende vertsbefolkningen.

ssb.no/en/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/175380?_ts=145cbac2a08

>For noe vås, kjærringa han snakker om er jo helt daff
Fordi han har gjort seg selv trengende, og ingenting er mer frastotende for kvinner enn en trengende mann.
>han har foreslått losninger
det skal han ikke gjore, kvinner liker gode lyttere, ikke menn som forsoker redde dem
>hun er bare avvisende
fordi han gjor seg selv trengende.
>vil ingenting
fordi han ikke prover å være den beste mannen han kan være, men heller forsoker å få anerkjennelse.
> gjor tilsynelatende ingenting selv for å rette opp i problemene i forholdet.
problemene vil rette seg opp når han velger å fokusere på seg selv og ikke forsoker å tenke hva hun tenker, ikke forsoker å få henne med på sine scenarioer, men blir aktiv selv.
menn = aktiv
kvinner = passiv
akkurat som i dans.
>Tror du ikke helt forstår hvordan akkurat denne typen jenter fungerer
det er ikke en type jente, dette er hvordan de fleste kvinner er.
>Det har ingenting med partneren eller noe jeg har gjort,
jo, men så lenge du holder fast på den troen så vil du aldri fole du moter "andre kvinner", begynn med å endre deg selv. begynn med å respektere deg selv og bli resultat-uavhengig.
>mangler bare totalt viljen til å gjore noe aktivt selv.
hun slår av fordi hun ikke orker hvor trengende du oppforer deg, kutt ut å være trengende og hun vil oppfore seg annerledes.

Your subhuman IQ is showing well now. We are trying to explain to you that the women who would sleep with an ape like you, have done so many times before, therefore we dont give a shit. So have fun, but remember, Norwegian thots respond well to money, something you most likley are severly lacking.

uhh...MGTOWanon? er det deg? dette her samsvarer ikke helt med virkeligheten.

FINALLY AHAHAHAHAHA still got baited u cunts, i can sleep peacefully now.

P.S i don't even like blonde harlots

most of us are gay

Nei, jeg er på ingen måte MGTOW. Det er noe av det mest betahann vås jeg vet om.
Det stemmer faktisk helt med virkeligheten, men man forteller seg gjerne en historie selv som man onsker å få bekreftet om og om igjen. Det er lettere enn å gi slipp, og bli aktiv. Bli den beste mannen man kan bli.

pretty shit bait, he only got mad because your English skills are crap

40kvm leilighet. Går greit å leve i en sånn?

Til dere som skriver jævla lange brev, hvem i helvete tror du kommer til å lese det dær?

Hvorfor er det mannen som skal gi slipp og aldri kvinnen som må gjore noe for å forbedre forholdet?

Fordi han er mann og det er hans rolle fra naturen.

>Nei, jeg er på ingen måte MGTOW. Det er noe av det mest betahann vås jeg vet om.
>Det stemmer faktisk helt med virkeligheten, men man forteller seg gjerne en historie selv som man onsker å få bekreftet om og om igjen. Det er lettere enn å gi slipp, og bli aktiv. Bli den beste mannen man kan bli.

Attached: 505183-442172.jpg (390x256, 13K)

Ja, ikke hele livet, men i noen år i etableringsfasen er det greit mens du sparer opp penger til enebolig.

det her var et lavkvalitetsbrev. skjerp deg

Attached: 1514997766851.jpg (1057x449, 105K)

>det her var et lavkvalitetsbrev. skjerp deg

Attached: 1554645348243.jpg (785x731, 101K)

>

Attached: 1521822852734.png (454x520, 13K)

hold opp med dette

Attached: 1540660173160.png (292x309, 91K)

det der var et patetisk ansikt, håper virkelig ikke det er deg

>

Attached: 1520463337396.jpg (960x720, 148K)

>hold opp med dette

Attached: 1521182646310.png (703x800, 37K)

heng deg sutreanon

>heng deg sutreanon

Attached: 1567000821290.jpg (225x225, 7K)

Sutreanon er trådens beste brever

sutreanon dreper tråden

>Sutreanon er trådens beste brever

Attached: 1567005864841.jpg (1080x1331, 134K)

>sutreanon dreper tråden

Attached: 1567003722146.jpg (1154x1300, 303K)

ble bra pump i bicepen i kveld. nå tygger jeg havregrot med rosiner og peanottsmor. hva med dere?

Attached: Rich-Piana-Premiere-2.jpg (1080x1601, 509K)

*ringer på dǿren din*

Attached: 1540410428276.jpg (888x888, 56K)

Hviledag i dag, i morgen er det knebǿy.

Rygg her. Hva boyer du user?

tror jeg er forelsket

Attached: 1505688244845.jpg (500x600, 83K)

hva knasker dere på da?

Attached: nedlasting.png (541x599, 524K)

140 kg for arbeidssett, skal se hva det blir når jeg makser til jul.
Kanskje havregrǿt til kvelds, vi får se.

er havregrot med honning godkjent kveldsmat?

Baserte anonsen. De fleste menn trenger å bli dumpet og eller bli skillet fra sin partner for de åpner oyene til hvordan de fleste jenter fungerer. Vi kan bare vise dem doren, de må selv gå gjennom den.

t. Knust hjerte user

eg må drite

>De fleste menn trenger å bli dumpet og eller bli skillet fra sin partner for de åpner oyene til hvordan de fleste jenter fungerer.
Ikke meg. Jeg ble fodt med autisme.

Attached: 1493810180124.png (657x657, 34K)

aldri vis folelsene dine for jenter. det er min lekse lært fra det jeg trodde skulle bli min forste kjærlighet

>Kvinner? horer hjemme i kjottkverna

Attached: 1567459591719.jpg (680x1253, 75K)

Så når tror dere at vi mister illusjonen om demokrati fordi "demokrati" koker kloden
Kan ikke la sånne som folkebevegelsen nei til bompenger i Norge få innflytelse, eller de gule vestene i Frankrike

tror min stemme går til fnb, da alliansen ikke stiller i bergen

er så jævla lei

Attached: 1536755122688.jpg (960x960, 75K)

Knasker på hjemmelaget burrito. Ganske godt fåvæ

Samme fåvæ.
youtube.com/watch?v=CDvJOK27gkU

>konsum koker kloden
>nordmenn er blant de som konsumerer mest i verden
Selvmord for kloden er den eneste losningen når det kommer til klimaforandringer. En 16 år gammel jente i Norge vil fort ha 70 år med konsum foran seg, vil du virkelig gjore noe for kloden så drep deg selv

Nettopp spist en hel pizza.

Attached: Pitsa og kola lett.png (785x847, 287K)

vocaroo.com/i/s01ynVqRrShL

har akkurat spist en skål med smeltet ost rort inn med ketsjup, sånn at den smeltede osten ble til tynne strenger omsluttet av ketsjup

Når skal egentlig boligbobla sprekke? Jeg har lyst til å kjope meg leilighet.

Attached: 1492346126327.jpg (240x240, 11K)

basert og bulkpillet

Attached: _2017-09-20_20-39-51-845_-218698.jpg (720x1280, 544K)

Tenk om den aldri sprekker, og så sitter du der med skjegget i postkassen siden du bare gikk og venta på at "boblen" skulle sprekke.

Attached: hjelpertenker.png (741x568, 29K)