/polska/

edycja jestem studentem i mam egzaminy wspominalem juz ze jestem studentem i studiuje i mam egzaminy? mialem egzamin u promotora w ogole studiuje w poznaniu i mieszkam w akademiku i studiuje bo jestem studentem i nie moge zamknac ryja na temat moich studiow bo jestem studentem to znaczy ze studiuje i mam egzaminy ktore zdaje albo moge nie zdac i mam egzamin u promotora bo jestem na piatym roku i mieszkam w akademiku w poznaniu bo tu studiuje i jestem studentem co mieszka w akademiku tu i studiuje i ma egzaminy bo wiecie jestem studentem i studiuje ale na wyklady nie chodze potem egzaminy i spotkania z promotorem ale sie nie ucze bo sa drugie terminy a melanz w akademiku wazniejszy hehe takie zycie studenta wiec tak jak mowilem studiuje w poznaniu i mam egzaminy i mieszkam w akademiku bo jestem studentem ktory studiuje i mieszka w akademiku w poznaniu i mam egzamin u promotora na ktory sie tylko rano uczylem a poza tym sie nie ucze bo jestem studentem ktory studiuje i wazniejsze jest sie najebac w akademiku ruchac studentki jak prawdziwy student ktory mieszka w akademiku tak jak ja i studiuje ale nie chodzi na wyklady i sie nie uczy na egzaminy bo sa drugie terminy hehe jestem studentem i studiuje w poznaniu ale nie chodze na wyklady bo nie trzeba i mam egzamin ale wcale sie nie uczylem tylko postowalem tu i mam egzamin u promotora na ktory uczylem sie rano bo wczesniej nie moglem bo mieszkam w akademiku i pilem alkohol i ruchalem studentki wiec nie moglem sie nauczyc bo jestem studentem ktory studiuje i mieszka w akademiku takie jest zycie studenta ktory studiuje i mieszka w akademiku i ma egzaminy ale sie nie uczy bo sa drugie terminy wiec nie trzeba sie uczyc i chodzic na wyklady bo tak robia studenci ktorzy studiuja i mieszkaja w akademiku jak ja student ktory studiuje i mieszka w akademiku i ma egzamin jak to studenci ktorzy studiuja tacy jak ja bo studiuje w poznaniu i jestem studentem i nie chodze na wyklady i mieszkam w akademiku i sie nie ucze na e