Neste-gang-får-vi-bare-stemme-litt-hardere-utgaven
Forrige:
Neste-gang-får-vi-bare-stemme-litt-hardere-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
reddit.com
twitter.com
Katte
Stem Nasjonal Samling, ellers smeller det!
forst for del 7
faen
også bare fire sekunder da
Del 1-3>4-8
9 brev for dra til helvete med velferdsstaten, politikere, skatt, avgifter, moms, innvandring, narkomane,
>/norgetråden/ kan ikke telle
Visste mattekunnskapen her til lands var svak men fy flåbe.
Eg blir så sint av dissa bompengane! DETTE er min fanesak, mye viktigare enn tull som eigedomsskatt!
Stem Alliansen, ellers smeller det!
faktisk helt feil
Homofili er en synd, godta mannime i dag.
>Legetime 10:00
>han kommer ut i venterommet nå, og henter en annen passient, som resepsjonisten forteller meg er siste for meg
Og denne dritten betaler vi BÅDE skatt og egenandel for, det er en jævla VITS FY FAEN!
Dårlig tilbud kommer av kutt i helsesektoren pga blå partier
Folk får det de stemmer for
Når ble det stemt for å bytte ut befolkningen med utlendinger?
>Helse- og omsorgsdepartementet Hoyre Hoie, Bent
Ja du skjonner at de blå partiene liker ikke å gi gode sosialist tilbud
De vil at du skal klage slik som nå slik at de får igjennom en privatisering av helsesektoren
7>5>3>4>2>1>8>6
rnorge liker ikke båtflyktninger?
reddit.com
>bare kast mer penger på offentlige sloseri-bålet så ordner alt seg
Dårlig tilbud skyldes at det er en offentlig helsesektor i det hele tatt. I private helsevesen finnes ikke dette helseko-fenomenet. Det finnes bare under (((sosialisme)))
Kan du i det minste gjore en innsats i bait postene dine?
Heng deg mongofjes.
>bait
dds
>Roms
>MrSkarvoey
>0 points
>1 hour ago
>Seriost. Det er skremmende å se eksakt de samme meningene som visse hoyre-ekstreme har uttalt de siste 10 årene, og som har utfort angrep her i Norge. Helt åpent, med kraftig mengde oppstemmer. Hva i helvete er det som skjer r/Norge?
kjeks raddisene begynner å bli desperate nå
Er han ene her som snakker om nyhetsorientert et klassisk eksempel på en betalt frimurer/glodeneger hvis eneste formål er å dysse ned?
Har noen av dere vært i Minsk?
Hvordan er prisene der?
Var i Minsk og pulte morra di
Tenk å leve i 2001
Tabbe, hun har aldri vært i minsk.
Du pulte nok bare en annen dame på 72 år fåvæ.
Jeg har gledet meg til å si dette lenge...
Oslo ser ut som en delt by
Angrer på at jeg brevet om steklov,mitrohkin og lignende AP greier.
Stakkarene kollapser og jeg har 0.003% av skylda
Er det liksom tatt for gitt at vi nordmenn skal byttes ut med afrikanere? Jbs
"Ja!".
Hva skjedde egentlig med denne «nazisten» som liksom var tiltalt for drap i skogen AKKURAT samtidig som Håvard Pedersen ble halshogget med kniv an en 21 år gammel illegal pakkis som skulle returneres i 2016 men fikk bli 1 år til pga hylekor
Valg er kringle.
Selvsagt, nordmenn får ikke nok barn. Okonomien krever som kjent evig vekst, derfor må vi ha okning i innbyggere
En reduksjon ville betydd fallende bolig og eiendomspriser. Slik vil ingen av politikerne på Stortinget ha
Håvard var et enganstilfelle og hadde ingenting å gjore med islam. Nazister dreper folk hele tiden.
>FNP storst i innvandringstette bydeler i Oslo
>dette forvirrer de hoyrevridde NPCene i kommentarfeltet til Resett
Nei gutta, ser nok ut som jeg skal bli en slik en "blankskalle", jeg da.
Jaja, å ha hår var da koselig, men alt tar slutt og dör en dag, så sånn er den saken. Og akkuratt som med håret mitt skal også jeg do, og hvert eneste skritt jeg tar trekker meg ett skritt nærmere min siste dag.
Men men, bare noe jeg tenkte på
Nesten ekstremt basert
>går mot maktskiftet i 2021 skriver avisene
Imaginiser mitt sjokk. Er vel ingen statsminister i Norge siden Einar Gerhardsen som har klart å holde på makten sammenhengene i tre perioder
Hva tenkte du på?
Hva med fire perioder?
Håret og döden, vel
Han i coopen ble halshugget? jbs
Er det bare?
Altsammen er "bare" i grunn, inkludert din egen dödelighet. du, lik meg, er helt ubrukelig til denne planeten og kommer trolig ikke til å etterlate noe nevneverdig her i verden. Vi er alle "bare" tullinger som stresser rundt i frykt for det uungåelige.
Og når det kommer fortsetter verden som för, fordi vi er "bare" mennesker
>caught speeding in Norway
>850€ fine
?
How much over the limit were you going? Radar or speedcam?
Blir 20 tallet vårt tiår? PS har ikke tråden 5 års jubileum snart?
Jeg synes det er trist at noen har overbevist deg om at du ikke er det viktigste i ditt liv. Selv om du har dyp sorg synes jeg du skal elske den sorgen, for den er din. Du må være i sjåforsetet, du må være hovedpersonen. Uansett om du er Kong Solomon eller ubrukelig så er det din historie, og du burde elske den hoyere enn alt. Hver smerte, hver glede, hver smak, hvert piskeslag, hvert tork, hver tånegl. Det er bare ditt, og det er det eneste ingen kan ta fra deg. Men du har gitt det bort likevel. Det synes jeg er trist.
Should have followed the law.
Also if you get 850€ fine you have been driving at least 25 km above the speed limit
Han led samme skjebne som jentene i Marokko, dette unlot selvfolgelig media å rapportere
Mangfold koster
Generally, it is difficult for the Norwegian police to enforce traffic tickets issued to foreigners. It is mostly not considered serious enough to demand extradition, and there is little else they can do. If you stay away there isn't much they can do
Speed limit was 80 then 60 then 80 again, I got bamboozled in the middle of it going 82~ apparently.
Are you 100% sure? Because it's barely over 20.
Sadly (or not actually) I'll have to move there to live with wifey soon enough so I guess I'll pay.
Kanskje for land i Ost-Europa og land utenfor EU, men jeg tror politiet har gode avtaler med Frankrike
Blir kvalm, men selvfolgelig rapporterer ikke media om hvordan han dode, er jo ikke noen lekket video som i marokko. Det franske politiet har tross alt lenge forsokt å holde et lokk på skjebnen til de siste drepte ungdommene i bataclan. Politikerne må jo drive mentalgymnastikk for å ikke se sannheten. Vet du forresten hvordan de på Valdresbussen(tror jeg) dode? Media skrev på den tida bare at en kniv var involvert.
Was around 8500 kroner (around 850€) 5 years ago then I was caught speeding 25 km above the limit. They may have adjusted the fines
Oh well fuck me, of all the speeding I had I'm glad this was the one. Went over 200km+ on E6 with other Tesla bros, I was so glad at Norway being so empty and people speeding without so much camera and yet here I am bamboozled after going home.
>Drepte ungdommene i bataclan
Enda en ny sak? Hva faen rekker ikke folge med lenger
Nei vet ikke hva slags skjebne de stakkarsene i Valdres fikk opplevde men når det er snakk om innvandrer og kniv så kan jeg se det for meg, de er som ville dyr, helt rabiate, 0 rasjonelle tanker
Isn't it adjusted after income to some extent? I got a fine for reckless driving, and the policewoman asked me what my income was.
>200km+ on E6
Fysj! Slike som deg vil vi ikke ha i Norge. Tenk hvis du hadde drept noen, eller skadet dem for livet.
Verre enn samer?
>slipper å noen gang bekymre seg for noe som helst
Hadde nok gjort de suverent fleste en real tjeneste fåvæ.
>eller skadet dem for livet.
Vi trenger flere sånne som franskmannen i Norge.
Hvorfor vil du at folk skal bli skadet?
Like ille. Samene er jo også som ville dyr men det går stort sett ut over andre samer. Ekle pedofile villmenn
>noen har overbevist deg om at du ikke er det viktigste i ditt liv.
Det gjorde jeg vel selv over tid
>din historie, og du burde elske den hoyere enn alt
Er ikke så enkelt å "elske" sin historie når det bare virker som en tragisk komedie med dårlig manus og total mangel på sammenhengende handling
Lenge har jeg tenkt på verden som at alt jeg opplever kan jeg lære noe av, men når man stadig föler at du ikke vet hvordan du kan bruke den "lærdommen" du får til å skape en virkelig utvikling blir ting ganske meningslost
Og når du da ser at håret begynner å forsvinne blir det også en daglig påminnelse om at tiden på å fikse dritten din löper ut, men du aner enda ikke hvordan du gjor det
The thing is down south we know how to drive, unlike you snails.
Hvordan kan du ha klart å ikke få med deg Bataclan? Herre jemeni
>unlike you snails
>sier han som spiser dem
Det blir sote jenter ut av jentene som blir påkjort og får ryggskade
Hvorfor det? Du er jo syk i hodet, du.
h-han spiser normenn?
Åja er det fra den klubben i Paris hvor de kuttet av pikken til folk som levde og puttet den i munnen på dem?
De gjorde ikke sånn i klubben vanligvis anonsen. De fikk besok av noen muslimer akkurat den kvelden.
Så du kan kjore 90-120 kilometer over fartsgrensen i Frankrike på motorveiene uten at det franske politiet reagerer hvis du blir tatt?
Tull.
Dette er rasistpropaganda. Det finnes ingen kilder på at dette faktisk skjedde.
Hver natt står det tre-fire svarte jaguarer/A8/BMW 7-serie på bensinstasjonen over gata og dresskledde folk henger runt og prater, natta lang. Hva er greia, er de regjeringssjåforer på standby eller noe?
Hvorfor lyver du? Stotter du terrorisme med vilje?
Er vel noen ubersjåforer
får en virkelig til å tenke det der altså
trodde'ri var forvist, jeg
Er nok dopdealere. Ser jo stadig vekk pakkiser i Oslo sentrum med rådyre biler som betaler utelukkende med kontant når de handler
Vi fikk aldri noe personalia på vedkommende som ble drept, men supernazikjendisen fra 80-tallet ble frikjent.
t. dds
Leset at videoen av dodsfallet til Håvard Pedersen var noe grafisk. Videopptak viste at han sprang mot utgangen i det blodet fosset. Man kan jo forestille seg hvordan det er å bli utsatt for noe slikt og hvordan det må ha foltes for de som bevitnet det.
Enn det at de jævla medie-marxistene fikk moren hans til å si at hun ikke ville at saken skulle bli brukt mot innvandring.
>Sonn drept på bestialsk vis pga feilslått innvandringspolitikk.
>Ikke skyld på innvandring plx.
Da Bondepartiet skulle skifte navn ble folgende navn foreslått
Bygdepartiet
Bygdefolkets Samlingsparti
Bygdefolket
Landspartiet
Rikspartiet
Det demokratiske parti
Demokratene
Borgerlig Folkeparti
Borgerpartiet
Senterpartiet
Folkestyrepartiet
Bondepartiet
Sentrumspartiet
Hvilken navn ville du valgt?
Faen så rett han har. Fy flåbbe, tenk at folk bare står helt stille og lar seg bli skutt. Tenk his bare 5 stykker på den konserten lop på noen av de og tok basketak? Men i steden for blir vi fortalt at «ingen andre en staten trenger våpen» og «bare gi ransmannen det han vil ha»
trur dere danmark ville solgt gronnland til oss?
>han tror på konspirasjonsteorien om at media har en annen agenda en å opplyse folket
Grasrotparti'
dem tro all dem bli fortal etc
Til helvete med Oslo partiet
Han siste tanke var
>jeg var i alle fall ikke rasist
Samlingens Nasjonalparti
At slike latterlige konspirasjonsteorier om at «eliten» onsker å bytte ut befolkningen er stemt opp i det hele tatt, er ærlig talt skremmende å se.
Er det ikke rent folkevett å ense her lengre? Har dere glemt å bruke huet?