Snopp och men upplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
Daglig påminnelse att det är högst suspekt med folk som väljer att spela som kvinnor i RPG spel.
Satte mig framför fläkten så alla på föreläsningen kunde andas in mina lökiga armhålor
>Fyller år på suicidpreventiva dagen
Nämen vilket sammanträffande...
Andra upplagan är bättre.
Var snäll så klappar jag på ditt huvud.
Nej den här var först
>sitta och rollspela dagisbarn för sexuell njutning
Varför är du så här?
Varför har du autism
Varför har du
Det är inte jag som sitter och rollspelar att jag är ett dagisbarn. Den personen är det ju något allvarligt fel på.
Till user som igår undrade om min konstiga tjockisfetish där jag ''levde mig in'' att vara en fet kvinna:
Det var innan jag vågade surfa porr (var tvungen att använda familjedatorn, hade ingen egen) och jag hade inte så mycket att gå på. När jag väl tog steget så slutade jag att smeka mig själv tills jag kom hinkvis för att jag skämdes kuken av mig för det. Kändes lite bögigt.
Anledningen till att jag slutade svara var för att jag gick och la mig.
för stor pizzabit
Den jäveln har ju för fan svalt min balalaika!
NS2D?
död tråd
varför blir man bajsnödig av tjack
ser fram emot den brutala rövsmärtan när trump blir btfo nästa val
kanalen kommer inte gå att använda i flera veckor
Bygger alltid en manlig krigare med styrkan ultra-maxad så man kan bonka skallar effektivt.
>fick förlängning av arbetsförmedlingens neetprogram till nästa år
tack gode gud, skulle bli utsparkad om 2 veckor pga deltidsstuderat mer än 6 månader
Vet inte vad det betyder favä. Har vart NEET i snart 11 år. Får inte skriva in mig på AF kek.
Breva era släktträd
fråga. hur fan får ni pengar? förklara så mycket och så enkelt ni kan tack
Har vanligt ekonomiskt bistånd. Lämnar in ansökan varje månad, får hyra, el, vatten, medicin och allt annat plus runt 4500 till mat, sprit och skitpapper etc.
Har levt som NEET utan ersättning i flera år. Vet att man kan få ersättning om man "aktivt" söker jobb men orkar inte med risken att någon där ute faktiskt kan tänka sig anställa mig och tvinga in mig på något tråkigt slavjobb.
Får inga, har bara sparat och aldrig spenderat pengarna från när jag en gång jobbade. Bor också hos föräldrarna också
Ny iPhone om 2 h
Hajjjjpppp
Köper den om batteriet är större än 3500mah, annars får det vara.
>Vet att man kan få ersättning om man "aktivt" söker jobb
Har aldrig sökt jobb. Har Asperger (autism) och social fobi diagnos så slipper allt sånt.
Ser en psykolog en gång var tredje månad bara, inget annat.
Får ut runt 6.4k efter skatt från försäkringskassan när jag är inskriven hos AF på 75%. pluggar 25% o slipper. Slipper CSN,
Yikes
och hur funkar det?
Lina....
>Ny iPhone om 2 h
>Hajjjjpppp
>Köper den om batteriet är större än 3500mah, annars får det vara.
Konsumentbögen...
Mycket snygga horn. Men tycker nog än castanic pojkar och flickorna i Tera har några av de bästa hornen.
Hur fick du diagnoserna? Som barn eller gick du och kollade upp det själv?
betade efter EXAKT dessa brev
Yare yare daze
Jag vet. Och jag ville breva soja.
Är jag den enda som ibland använder blåband/knorrs soppor som sås eller liknande i maten?
aa, du är den ända
Kan någon förklara Coom-jagjaget?
>och hur funkar det?
Googla "Ekonomiskt bistånd + din stad" så ser du.
Men i kort
>första gången måste man ringa eller säga till på kontoret
>får en ansökan och lite info om papper man ska fylla i (mer första gången)
>du skriver ut det som behövs (kontoutdrag, hyresavier etc)
>fyller i ansökan punkt till pricka, dra sträck över sånt som inte gäller dig (medsökande etc) så det inte blir nån förvirring
>lämna in, vänta på svar eventuellt en befrågan om komplettering (om det är nått mer dom behöver) och sen kommer pengarna den 25e.
Efter första gången är det lite mindre krångel, bara skriva ut dina räkningar och kontoutdrag, fylla i ansökan och lämna in. Klart.
Inte han men, var på vårdcentralen pga av depression som 20åring. Säger att jag kanske har aspergers, de skriver remiss till habiliteringnotagning, får vänta i kö kanske 1 år. Träffar några olika personer, svarade på frågor, de intervjuade morsan. Sen var det klart.
Forceras av gnäggus här i tråden, är polacker och pol-jontar som försöker jagjaga att folk som runkar har problem för de är icke-runk kultister
Sweet de är ju billiga och bra till maten.
Skickades till läkare och psykolog samtidigt som AF skrev ut mig, startade en utredning med hjälp av Soc när jag var 19.
Hade blivit skickad till AF's egna arbetsterapeut innan det som misstänkte att jag hade några diagnoser.
strömmar apple sånt här skit eller lägger de bara upp videor på nya telefonen?
kommer det vara något nytt med den eller?
>knegare
Det var ett tag sedan, Sverigetråden. Hur många har förlorat oskulden sedan jag var borta?
Trodde jag skulle ha gjort men det verkar dra mer på tiden än planerat...
För feg för att göra något av detta även om det kanske skulle hjälpa mig. Har hållit allt för mig själv i flera år och dolt min depression. Vad sa era föräldrar när ni gjorde detta?
Fortfarande oskuld
Varför slänger de inte in dig på praktik?
>Vad sa era föräldrar när ni gjorde detta?
Inget speciellt. Tror morsans reaktion var nått som "aha ok, bra att du får det kollat då" och farsan sa väl inget som vanligt. Han är en man av få ord.
Ge större template
bilden säger väl allt
>dkn född för sent för att kaosa i dirlegang
Finns inga praktiker där jag kan vara helt ensam, inte prata med någon, inte ta några telefonsamtal (sociala fobin) och inget som funkar med min asperger. Tappar jag intresset för nått så spelar det ingen roll om någon dödshotar mig, det går inte koncentrera sig på det då.
Några Jow Forumsbröder som spelar på Ashbringer?
tack
Har inte rört classic på över en vecka. Brack hade nog rätt favä
spelar inte incelspel
Var på hårstråt att bli överkörd en buss förut och mår dåligt nu pga det. Hur förtränger man?
Ah, du har en diagnos. Trodde du var en faktiskt normal människa, inte ett missfoster, som levde på ekonomiskt bistånd.
Han har diagnoser favä, samma som mig
Det är i princip ett frikort mot allt sånt, med social fobi på papper så kan man vifta med det när som helst kek
>"du ska på möte"
>näää kan inte ta mig in till stan, för mycket folk
>"du ska testa jobbträni.."
>NEPP sa PLEPP, för stressigt och sånt för mig
>"men du måste testa någo.."
>nääääääää kolla här är mitt papper
Har funkat perfa i snart 8 år
Vadå att den missade dig? Ta dig en sup för att lugna nerverna och gör något roligt.
Lmao bara sluta tänka på det. Kommer ihåg ett tillfälle då jag kunde blivit överkörd av en lastbil när jag var mindre och cyklade nonchalant över ett övergångsställe.
Du är söt >///
>Trodde du var en faktiskt normal människa
Vilken hemsk tanke. Skulle ju bli tvingad till massa aktiviteter och sånt då. Fy satan.
Detta. Men nyckeln är att "testa" något ibland när dom vill det, bara för att sen dra till med "helvete vad dåligt jag mår av det här" och dra hem. Då kan man gnugga in det ordentligt nästa gång när dom vill nått.
>Vilken hemsk tanke. Skulle ju bli tvingad till massa aktiviteter och sånt då. Fy satan.
Jag har faktiskt delvis socialfobi men aldrig tillräckligt för en diagnos. Är fan glad över att mina föräldrar är rika. Har aldrig fattat hur folk orkar slösa bort så många timmar om dagen bara för att kunna leva. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att slösa bort 9 eller så timmar varje dag ba för att komma hem med 30K netto, vafan räcker det till för all ansträngning? Fuck that.
Kommit hem från jobbet nu och har ingen aning om hur jag ska orka hålla mig vaken till 9-10 tiden. Detta livet suger.
Du pratar ut om det. ring mamma eller pappa din, någon du är bekväm med och prata om känslorna dina.
Det kan ju inte vara särskilt skönt att ha det sådär. Tänk er själva om ni var så nära en afrikan.
Jobblivet är kamp. Kamp utan vila. Kamp tills du dör.
Valde bort det livet för NEETstålar och enklare livstil. Bästa valet någonsin.
Gnäggus...
>Har levt som NEET utan ersättning i flera år. Vet att man kan få ersättning om man "aktivt" söker jobb men orkar inte
Hur dum får man vara?
>varje dag ba för att komma hem med 30K netto
hahahaha jag gör det för 15k netto mitt liv är en absolut mardröm
inte utbildad heller så jag kan knappast hitta något mycket bättre ASG
Som neet så ruttnar själen. Det är det värsta liv man kan tänka sig.
Mm skitbra val, vad gör du om 10 år? Fy fan var NEET 1 år efter gymnasiet och vill aldrig tillbaka till den meningslösa misären.
Jobbade till 19:40 igår, klocka över med nästan 4 timmar. Började i morse igen vid 04:20, kom hem för en halvtimme sen ungefär.
Sovit kanske 4 timmar totalt på 2 dygn.
Hurra för att jobba!
Har inte sagt att jag är smart.
För att även om jobb suger så vill flesta människor inte bara sitta hemma och inte göra nånting. Istället söker sig folk till yrken med bra arbetsvillkor där man kan jobba 8h om dagen utan att det känns som man varit i en kolgruva.
hell seger
blek en neger
Nja. Det stämmer nog defintivt inte för de flesta här i tråden då många verkar vara ganska asociala.
Jag begick nästan självmord när jag jobbade och började supa. Varken dricker eller vill dö nu som NEET. Vet inte var fan du får dina idéer från.
>vad gör du om 10 år?
NEETar som jag gjort i 9 år nu?
Detta. Ju mer passiv man blir, ju mer passiv blir hjärnan. Sakta men säkert smyger depressionen på en. Man känner sig isolerad. Och så småningom är man fast i en ond cirkel där isolationen späder på depressionen som i sin tur späder på isolationen.
>Som neet så ruttnar själen
Om man är en normalbög som bryr sig om det sociala och vill känna sig "som en del av samhället" kek.
Men vi snackar om autister och sociala fobimongon här i tråden.
Är du lycklig så då? Bra för dig antar jag. Skulle själv aldrig kunna leva så, inga mål, inget som händer i livet, samma sak dag ut och dag in, helt statistiskt och fastlåst.
hoppas du tjänar okej iallafall.
>Men vi snackar om autister och sociala fobimongon här i tråden.
Ok visst om man snackar om extremfall så passar väl NEET-livet bättre. Men för de flesta så gör det inte det.
Kan knappats bli lyckligare än vad jag är. Hatar förändring och allt som har med social kontakt att göra. Trivs bäst ute i skogen på mina promenader, nere vid hamnen med fiskespöt eller mest hemma framför datorn/i soffan med bok eller tv serie.
>han ljuger på nätet
varför?
>Trivs bäst
I öppna landskap?
>Skulle själv aldrig kunna leva så, inga mål, inget som händer i livet, samma sak dag ut och dag in, helt statistiskt och fastlåst.
Samma för mig som jobbar kek.
>vaknar, skiter, duschar
>går till jobbet
>jobbar 8 timmar
>går hem, lagar mat
>äter och sitter vid datorn
>somnar
>upprepa
Är det jobbets fel att du inte har några mål eller intressen?