/skandi/

Froudagve del 2

del 1

Attached: skandd.png (1123x1042, 65K)

Other urls found in this thread:

dr.dk/tv/se/fri-hash-pa-faeroeerne/fri-hash-pa-faeroeerne-2/fri-hash-pa-faeroeerne
youtube.com/watch?v=glCK7W0hmhg
youtube.com/watch?v=dLONuM3KoA4&feature=youtu.be&t=420
liveandinvestoverseas.com/news/official-countries-with-the-most-and-least-beautiful-people/
twitter.com/SFWRedditImages

dr.dk/tv/se/fri-hash-pa-faeroeerne/fri-hash-pa-faeroeerne-2/fri-hash-pa-faeroeerne

Attached: arnfinn1.jpg (381x302, 17K)

bumpur

Attached: 1477826903223.png (420x420, 11K)

Var är alla guttarna? JÄÄÄÄVLA CLASSIC WOW har dödat vår tråd!

teir mugu for fanin invistera í einum duoskerm setup

wow á einum, skandi á hinum.

Attached: s-l400.jpg (400x225, 13K)

Nu är det bara du och jag broder

Attached: 210px-Sverre_Sigurdsson_(Nidaros_Cathedral).jpg (210x252, 17K)

intimt.

vad laver du?

Attached: 364364634.jpg (604x453, 41K)

>prima brun snus
Oj, vad är det där för märke av snus? Det ser då mycket fint ut. Jag ska laga lite mat (fisk och potatis) och sedan kolla lite på någon film innan jag ska sova. Vad gör du? Det är upp till oss att hålla /skandi/ vid liv tills de andra guttarna kommer tillbaka.

Attached: gammelgubben Vasa.jpg (390x404, 175K)

tror bare det sælges på færoerne.


jeg sider bare og spiler wow

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 109K)

>danskt snus
Öhhhh vad i helvete?! Är det gott då?

Ved inte. Mange år siden jeg prövede det senest.

Nogen der ved hvad forskellen på et depotrum i et hus, og så et normalt værelse, er? Hvad skal der til for, at gore et depotrum til et værelse?

Hva er det med alle autisthackere og flere pcskjermer, driver dere multilevel marketing og macrotrading?

Hvordan det? Du må jo ha visse standarder, som riktige vegger og isolering?

Om du använder ett depotrum som ett vanligt rum och du bor med flera människor i huset kommer du höra när din rumsgranne pruttar. Det kan också bli väldigt kallt och har högre risk för fuktskador.

har levelet op til 15-30 på 3 servere nu, på alle er der masser af folk med danske/norske/svenske navne og general ofte på deres sprog.

drittautister hele bundtet

Jamen det er jo lige det

Det er også det jeg har hort, plus man skal kunne lufte ud i rummet, hvilket et vindue der kan åbnes kan klare.
Men når jeg sidder og kigger på det her hus, så er bliver rummene på 1. sal beskrevet som depotrum

Attached: 102.jpg (911x911, 51K)

Når jeg læser om det, hvis de tre disp. rum var i kælderen, så måtte man ikke bo dernede men nu er de her rum jo på 1. sal, så hvad er problemet?
Og der sover tydeligvis born deroppe

Attached: DSC01346.jpg (1920x1280, 491K)

kaffi snús og wc

youtube.com/watch?v=glCK7W0hmhg

youtube.com/watch?v=dLONuM3KoA4&feature=youtu.be&t=420

Attached: 1567031335819.jpg (500x500, 191K)

aja

Anden dag i træk jeg ikke kan finde ud af at gå i seng, selvom jeg skal op 5:30 i morgen

hvilke dårlige beslutninger i dit liv har gjort at du er nodt til at stå op kl 5.30?

var og harryhandlet i sverige i dag. nu jävlar skal hamstras fläsk

Mit mobil netværk er blevet bandlyst

putin er en abe

I'm trying to find an article that stated that swedes were the best looking men in the world. It was supported by dating site statistics. I think Brazil was in the second place and Italy third, but I'm not sure. I need it to support a claim I made, but I can't find the article anywhere.
Do any swedes here have it?

Attached: 540full-rudi-dollmayer.jpg (540x720, 53K)

you're probably thinking of beautifulpeople.com admittance stats
liveandinvestoverseas.com/news/official-countries-with-the-most-and-least-beautiful-people/

Bössi

Hvordan fejrer i dode amerikanere?

Attached: 1568155443586.jpg.jpg (480x360, 26K)

That's it! Thanks :)

Ved at kæmpe mod islam med racistiske kommentarer på nettet.

Gud, eg vil sova.