Päivän teema: Elämme yhteiskunnassa-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
yle.fi
yle.fi
twitter.com
oispa talvi
ei keulita
vaihteeksi taas jonne tuijottaa postausnumeroa ja kyrpä tanassa postaa paskan jonnepainoksensa
noh, onneksi näitä luusereita on olemassa ettei itse tarvitse tehdä lankoja
Tuo kostea wc-paperi on kyllä tosi jees. Tulee ihan lapsuuden ajat mieleen kun äiti vielä nuoli pyllyn puhtaaksi kun olin pieni koiranpentu :3
tätä odotinkin
Pääsispä jo nukkumaan.
t. paskalankojen tekijä
Pitäisi ostaa takki syksyksi, hieman kylmä jo. Ei kyllä oikein rahat riittäisi, onpas surullista.
Riittää, en mä paskasta persettä paperilla hierois
Ammut vettä niin kauan että se paska lähtee sieltä. Sitten kuivaat. Ei siinä mun mielestä varsinaisesti ole mitään eroa huonompaan vs. et paperilla pyyhkii.
Niin en tiiä, meinasin että jos haluat saippuaa käyttää niin onhan se mahdollisuus. Tai voit pestä suihkussa. Mutta ei se oo yhtä kätevää mun mielestä.
mitä vikaa laadukkaassa vessapaperissa?
>mun mielest
>no en tiiä
>no siis mun mielest
>varsinaist mitää eroo
>niinku mun mielest
>onha se niiku mahollista
>mut ei yhtä kätevää
Naisaivon tunnistamiskikka numero 159: Ei esitä vankkoja lausuntoja.
Samat, mutta takeista on liikaa vaihtoehtoja ja sopivan löytämiseen saattaa mennä viikkoja.
Lisäksi tosi harvoin löytyy sopivaa mallia kun on pitkä selkä ja pitkät kädet.
syön mandarniinejä ja sipsiä
Ainoastaan naiset yrittää vakuuttaa ihmisiä siitä, mitä Oikeat miehet tekee tai ei tee.
Pyyhkiminen itessään mun mielestä ihan perseestä kun vois päästä vähemmällä työllä ja perse aina ruvella kun ei se paska älyä lähteä sieltä. Vedellä ampuu niin lähtee helpommin ja operaatio nopeampi.
Puhutaan mielipiteistä ja mieltymyksistä, hölmö
Mielipiteet voi esittää vankasti eikä naismaisesti kierrellen ja kaarrellen epävarmasti. Se että et tätä tajua tekee sinusta naisaivon.
Nainen.
perse ruvella? mitä ehmettiä sinä syöt?
Pullaa vaiko jäätelöä kaupasta
Aurinko ei ole keltainen, se on kana
nams!
Sä vaatimalla vaadit että ihmiset alkais riitelemään mun kanssa mutta en mä aikasemminkaan oo kyl jaksanu mistään mieltymyksistä oo halunnu tai jaksanu taistella tollein. Putsaat (tai oot putsaamatta) sen persees ihan miten haluat, en mä tajuu miks siitä pitää tehä joku sellainen riita mitä toivot.
En tiiä, liikaa lihaa vissiin. Tuntuu et jos haluaa et siihen paperii ei tartu enää paskaa ku pyyhkäsee, niin saa pyyhkiä niin kauan että sieltä tulee veret ennen. Niin siksikin ite valinnu ton pillupuhelime.
jätskii
Paperi levittää ja hieroo paskan ympäri persettä.
Vesi huuhtoo sen pois.
Ei kiinnosta vittuakaan joku perseen pyyhkiminen. Kommentoin vain asiaa että olet naisaivo ja et kuulu /mämmi/in - miehisten miesten AA-kerhoon.
Käyn muuten nyt paskalla ulkohuussissa, siellä ei vesi kulje hrmph. Palatana astialle myöhemmin.
Mulla on turvonnut kitakieleke.
Ei kannata antaa tollaisten asioiden mennä tunteisiin.
>hän ei käy sissipaskalla metsässä ja pyyhi persettään sammaleeseen
Minulla on sinulle kätevä ratkaisu ystävä hyvä.
kurkkuva pyllyyn,,räh
>umadbro
Jaa että myönnät häviön? Aika pienestä luovutat. Toinen naisaivon merkki.-
Joo, ei, kyllä se on tuo hajuton mitä ostaa kannattaa. Tuo kurkku on todellisuudessa itseasiassa kohtuu etova tuoksu ja tuo vaaleanpunainen tuoksuu ihan liikaa jollekkin.
Kyykkypaska on kyllä jumalten paska.
Ihmisen biologia on täydellisesti suunniteltu sitä varten.
Vielä kun kasvaisi puista pillupuhelimia niin ihmisyyden epätäydellisyys olisi jo jotain kauas taakse jäänyttä.
Ite teen sillain et laitan väärinpäin olevan ämpärin jalkojen alle kun paskon niin saa jalkoja vähän ylemmäs ja lähemmäs semmosta kyykkyasentoa.
Siten on hyvä paskoa, kannattaa kokeilla.
Kostea rahkasammal >>> metroseksuaalien pilluupuhelin
saman asian ajaa eteenpäin nojaaminen
Kynsisammal on parempaa
no ei kyllä
Maksaa, mitä mä tommosilla muutenkaan kun pillupuhelin ja vesi kuuluu vuokraan?
En tiedä mistä ees puhut nyt joten joo sovitaa näin
hyvät perustelut
kuin myös
Nää vissiin on sellaset setit et auttais paskomaan sen nätisti ulos, pitänee kokeilla. Kyykyl käyny aina silloin tällöin kun mettäreissulle sattunut mutta saatana kramppaa jalat. Ei oo tarpeeksi slaavit geenit.
>jalat krapmmaa kyykyssä
koitas poika venytellä
En venyttele koskaan
Miksi kankeutta ja muutenkin huonosti toimivaa kroppaa pidetään semmosena mieheyden merkkinä?
Seuraavaksi teen 3 toistoa voimapyörällä
ite tein tänään puntilla 3x10 10kg lisäpaino alaselän päällä
Näin viime yönä taas kokoajan valveunia. Yksi juttu josta uskallan kirjoittaa tänne on se kun olin bussissa jossain Helsingin tapaisessa kaupungissa ja tajusin olevani unessa niin kysyin naisilta jotka olivat siinä bussissa kanssani että "onko kaikki ihmiset joita näen unissa joitain ihmisiä jotka olen nähnyt joskus oikeassa elämässä mutta en vaan välttämättä muista?" ja se tyty vastasi "kyllä". Sitten vaan tokasin että "oho, oonpas mä nähnyt kauniita naisia oikeassa elämässä" ja se tyty alkoi hymyilemään ja se tuntui hyvältä.
Sitten menin juttelemaan sille bussikuskille ja se alkoi seuraamaan minua siellä bussissa ja se bussi lähti ajamaan itsestään ilman että kuski oli ratissa ja mua alkoi naurattaa se ihan helvetisti ja se bussikuski kysyi "mikä nyt niin naurattaa?"
Jatkuva ribali joka herätti mut kokoajan keskellä yötä oli vaan harminlista.
ootko vielä miten kaukana siitä että pääsisit seisaaltaan vai pääsetkö?
Näin valveunta missä kassityty lusikoi minua. Tuntui höpöltä
huhhuh tuli nukuttua joku 12 tuntia, ku eilen sai vaan 2. ai että teki hyvää
kirp pis
ostat lämpimän vähän liian ison kolmella eurolla ja sitten pidät sitä varalla kun metsästät sopivan kokoista
Miten nähdä valveunia?
Ajattelin, että tänään on ruoaksi lehtipihvejä. Sipulia paistan siihen kylkeen, mutta mitä muuta?
Ei perunaa, riisiä, pastaa, couscousta eikä muuta sellaista.
Parsakaalia?
Vai pärjäiskö pelkällä sipulilla jos ottas vaikka 2 pihviä?
Harjoittelemalla. Tuo unimaailma on mielestäni usein jopa mukavampi kuin oikea.
mitä limppaa/energia juomaa ostan liiteristä?
Jaffaa, jos siellä on.
kong strong
Luulen että ehdotti käsien puhdistukseen kyseistä tuotetta-
No olet väärässä. Noilla puhdistetaan perseen reikää.
Tuplilla lisää kaljaa.
Who is this dipshit? He also has a Youtube channel.
Vittu se on kyllä perseestä jos ei ole pillupuhelinta ja pitää käydä paskalla jossain muualla kuin kotona.
painu paskyo vittuun täältä
Onko siellä muualla sitten pillupuhelin, joka pilaa paskomiskokemuksen?
i dont know
juu ei ehkä en tiedä voitko toistaa kysymyksen?
Hahaha hauskaa.
Opi muodostamaan järkeviä lauseita, vitun neekeri.
jos äijä ei hiffaa mitä meitsi bamlaa ni se o jäbylin probleema
vittu sul on paskat jutut
Itteeni naurattaa ja se on ainol mil on väliä. Vituttaako nami nami?
No seriously who is he?
fuck off
Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.
What's your problem
Google reverse image search says "human"
Rakeita, lol.
Tee hollandaise.
Hervanta...
Se yksi ja ainoa.
yle.fi
>Vuosikymmenien miesvalta on pian ohi – yhdessä Suomen yleisimmistä liikennemerkeistä kävelee kohta sukupuoleton pallopää
jaa että piti tähänkin vetää sukupuoliasiat mukaan
Aika seksististä ja transfoobista olettaa, että tämä on mies.
Noi uudet liikennemerkit muistuttavat enemmän muiden Pohjoismaiden merkkejä, mikä on ihan hyvä suuntaus.
Ihmiset varmaan luulevat että näitä aletaan vaihtaa uusiin vain "sukupuolineutraalisuuden" vuoksi, mutta jos kiinnitätte huomiota niin osa merkeistä varsinkin isompien kaupunkien ulkopuolella ja lähiöissä on jo todella sään kuluttamia. Lisäksi vanhojen merkkien heijastus on aika vaatimaton.
Nyt saadaan samalla vaivalla useampi uudistus kerralla kuntoon, mutta tietenkin öyhöttäjät kiinnittävät huomionsa vain ukkelin muotoon.
Kunnilla on liikaa rahaa niin pakkohan sitä johonkin saada tuhlattua
mieheltä tuokin näyttää
>– Sitä mukaa kun kunnat ja kaupungin merkkejä uusivat, tulevat uudet liikennemerkit tilalle, kertoo Väyläviraston tieliikenteen ohjauksen asiantuntija Tuomas Österman.
Vantaa ratsastaja
>Lintamo kertoo, että pelkästään Vaasan kaupungissa suojatiemerkkien uusiminen maksaa useamman satatuhatta euroa
Olisi ehkä tässä taloustilanteessa voitu käyttää nämä rahat vähän järkevämminkin
sata tuhatta euroa nyt menee kun kunnanvaltuutettu pyyhkii perseensä. tuo on pikkuraha
Kiva nähä että tätäkin sarjaa luetaan mämmissä
yle.fi
>Suomen paras olut on valittu – kuopiolaisen panimon tuotteelle ylivoimainen voitto
>Vuoden 2019 paras suomalainen olut on valittu. Voittajaksi vuosittaisessa Suomen paras olut -kilpailussa selvisi tällä kertaa kuopiolaisen Iso-Kallan Panimon Groteski-olut. Groteski-olut osallistui kilpailuun sarjassa muut oluet.
KUOPIO
U
O
P
I
O
lähden nyt lenkille
tavoite 10km
mä ja nyymi
Vitu AWESOME kuunnella teknoa ja juoda teetä.
iso luu