Sverigetråden - Nordiska upplagan

Attached: Nordic phenotype.jpg (595x842, 114K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5tFaqzecZR0
twitter.com/jayman079/status/1170749320028663811
youtube.com/watch?v=VINGZV9OUzI
youtube.com/watch?v=cgKErW4pWgw
i.4cdn.org/wsg/1568212542217.webm
youtube.com/watch?v=pk5DmummqlQ
twitter.com/SFWRedditGifs

Attached: (Chair Clattering).jpg (626x626, 134K)

>brevar inte bästa asmrfrugan
youtube.com/watch?v=5tFaqzecZR0

Härskarrasen blev aldrig riktigt sig själv efter Stalingrad.

Attached: Screenshot_2019-09-16 Nordisk Radio.png (570x450, 424K)

>Är det inte bättre att ha några vänner än inga alls ändå?
ärligt talat så vet jag inte, känns som jag har tappat alla känslor sedan länge tillbaks. Vet inte vad jag vill ha

>and as we wallop around cape horn
>you wish to god you never been born
>haul away oh hear me sing
>we're bound to South australia

Attached: hqdefault3R7UEWZR.jpg (480x360, 17K)

Swedish men are so hot. :3

Breva konsthofrugor. Förresten känns det fortfarande asgött med snus under förhuden för den som ville ha en uppdatering.

Attached: 00ff508f968a745ddc80a51d62f812d7.jpg (512x512, 42K)

Varför är Rockstar sådana horor. Kan de inte bara släppa RDR2 till PC någon jävla gång? Tänker inte pröjsa 4,5k för ett jävla playstation så jag kan spela ett spel

Tycker fett synd om honom favä. Tänk att vara ett jävla bokstavsmongo och så blir man ett jagjag på kanalen och blir trakasserad ivl

twitter.com/jayman079/status/1170749320028663811

Attached: 1568586535355.jpg (800x1200, 442K)

vad gör de ens på sina kamputflykter? det enda jag vet att de har gjort är att skriva kamprapporter om klibbning i villaområden och marschera runt i stan med poliseskort, utöver alla HE FU SE fikakalas kl 13 artiklar.

Du kan dra det hur långt som helst
Jag har en alternativ värld i mitt huvud som medvetet eller omedvetet kommit att reflektera mitt verkliga liv.
Just nu vandrar jag omkring vilse i en oändlig, tjock blå skog och har varit där de senaste 2-3 åren. (sen jag varit NEET)
Det tog mig ganska länge innan jag insåg att min "alternativa värld" var sammanbunden med min sinnestämning och relation till verkligheten, och att där jag kom ifrån, innan jag tog steget in i den djupa skogen, som var en fridfull och lycklig idyll var representerade min barndom
och allt det uppmanade sig i mitt huvud innan jag ens visste något om psykologi, arketyper och andemeningar osv (det låter pretentiöst jag vet, men det är inte min poäng. jag tror alla är kapabla till liknande)

Attached: 1542217942192.png (680x753, 144K)

>trakasserad
Folk får väl fan lära sig att ta ett skämt. Det hände fan något efter 2010, alla har blivit känsliga rövhål som inte tål någonting.

enorm sanning i denna bild.

Attached: viper wisdom.png (750x750, 847K)

>in this life, you're on your own
youtube.com/watch?v=VINGZV9OUzI

Prince e fan bra

laddat ner för hundratusentals kronor. sjukt faktiskt.

det låter spännande och något som ökar kreativiteten
den enda "zonen" jag drömmer om är klippiga stränder där man ligga och sova utan att någon kommer och stör.

>Frågade i princip aldrig någon om den ville hitta på något
Det är underligt, men det är väl så det är att leva med depression och utan självkänsla, man ser sig själv som undermänniska som bara är i vägen för andra, vem det en är.
>Hur trivs du med att arbeta?
Trivs inte vidare bra med det. Mår sämre nu än jag gjorde före jag hade jobbet. Det finns vissa positiva saker med att ha skaffat jobbet, jag träffar nu människor om veckorna, finns ett par på jobbet man kan prata med och de verkar iallafall halvgilla en, mycket äldre än en så inga "vänner" utan bara kollegor. Men för övrigt så har det inte hjälpt mig, jag har bara gått upp i vikt, blivit mer deprimerad, och tröttare. Det är väl mitt egna fel att jag blev lat, skaffa jobb och sen bara bli för trött för allt. Jobbet jag har kräver ingen utbildning öht och jag jobbar bara 75% för jag klarar inte mer, även det tar kål på mig, kan aldrig se mig själv på ett "riktigt" jobb där jag har riktiga ansvar, och kan aldrig se mig själv arbeta 100%, det kommer bli tufft när mitt kontrakt går ut på det här stället för efter det är det nog över för mig, då blir det tillbaka till neetlivet förutom att det kommer vara 100 gånger hårdare att vara neet nu när de har i sina papper att jag kan jobba. känns så hopplöst, som en jävla mardröm man bara väntar på, och jag har exakta datumet mitt kontrakt går ut så jag vet när den börjar.

jobb har hjälpt många bli bättre, och jag kan helt klart se det som en chans att växa, det har hjälpt mig lite, men till exempel om du hittar ett jobb där det faktiskt jobbar folk i din egna ålder inte bara sprängare, så kanske det är en riktig chans att få vänner, eller att hitta på saker iallafall med människor, utanför arbetet. Men det är viktigt att du arbetar mot välmåendet utanför just arbetet.

>den enda "zonen" jag drömmer om är klippiga stränder där man ligga och sova utan att någon kommer och stör.
ungefär så det började för mig
ditt huvud kan berätta väldigt intressanta saker för dig, bara man lyssnar, vaken eller i drömmen.
drömmar är väldigt intressanta med, för jag tror dem är närmare omedvetanded, med de och förstås också svårare att förstå

Värt att gå till psykolog för att få diagnoser?

om du är ute efter bidrag annars inte.

FAAAAAAAAAAN JAG VILL STANNA I NATTRÅDEN MEN JAG MÅSTE JOBBAA AAAA

Känner igen mig i delar av detta om jobb men brevar från mobil och måste somna inför jobbet i morgon. Önskar jag hade fler i min ålder på jobbet. Men det kommer väl.

>////

vad får man?
DET NI FUCKING FÖRTJÄNAR

Attached: joger.png (403x471, 167K)

Är det inte läggdags för lilla dig?

Herregud, längtar till att få se filmen.

>dkn för asperger för att ha vänner alls

Breva tuttporr! Har inte runkat på två dagar.

>Mår sämre nu än jag gjorde före jag hade jobbet
Tråkigt att det blev så. Är det lätt att få det jobbet du har? Har du någon press på dig uppifrån att du måste producera x-saker per timme, eller liknande fast i den branschen du arbetar? Jag skulle kunna tänka mig att ha ett jobb där jag går dit, tar min kaffe, sätter mig och gör det jag ska (sortera papper, digitalisera något, plocka med saker eller liknande dödligt arbete) men utan press eller stress. För är nog stressen som gör att jag undviker att verkligen ta tag i livet och söka arbete.
Får panikångest över stressen att det blir problem om jag inte hinner med saker som ska hinnas med och liknande.
Hoppas du får förlängt på ditt arbete, fast du inte direkt trivs så verkar det bättre än att gå tillbaka till neet-livet. Om du inte lyckas övertala någon psykolog att bli permaneet.

>så kanske det är en riktig chans att få vänner
min handläggare föreslog arbete i butik. Kanske skulle gå men får panikångest även där. Att göra fel, att träffa folk hela dagarna, att inte hinna plocka upp varor på hyllorna i tid.
Sen är det nog värre att ha kollegor i ens egen ålder, speciellt nu när man närmar sig 30. För man har inget att prata om. Sen är det samma sak där som under högstadiet, är rädd att ta initiativ och fråga om de vill göra något utanför arbetet. För jag är hellre utanför och observerar än att vara med i samtalen som pågår. Är det mer än 4 personer i ett rum så går jag iväg och gör annat eller sitter tyst.

Jämna nummer runk
Ojämna nummer ickerunk

Attached: xzfer6f02fl31.jpg (878x1219, 82K)

Äh
Runkar om jag vill...

Har den inte haft premiär i Sverige än?

Cuckanon dags att sova

Attached: 1568583750284m.jpg (1024x570, 77K)

groteskt

>2 dagar
Har inte runkat på en vecka, kan runka imorgon som tur är

I oktober..

Är beroende av att slösurfa i online communities och läsa allas konversationer för att lura hjärnan att tro att jag är delaktig i samtal med andra människor.

Det där är gosanons fv! ^~^

Vad har du (haft) för intressen?

youtube.com/watch?v=cgKErW4pWgw

Kan någon förklara hur fan man använder bussen? Säger man bokstavligen vart man vill åka eller vad? Så jävla krångligt med zoner osv, är jag autistisk om jag bara säger destinationen?

Attached: 1567627000485.png (960x540, 37K)

i.4cdn.org/wsg/1568212542217.webm

Attached: 1460181365084.png (509x619, 8K)

...

Droger, låsdyrkning, youtube, gym

Attached: 1567924241810.png (1600x2113, 3.16M)

>Har du någon press på dig uppifrån att du måste producera x-saker per timme
nej, inte alls. cheferna är också hur trevliga som helst, satt i fredags och snacka med chefen 15 minuter förbi när lunchen tog slut. Tycker om honom. Men nej, verkligen inga direkta krav. Gillar mina kollegor, eller iallafall 5-6 av dem, och känner att jag kan vara kring dem utan någon större stress, även om man får panik varje gång de börjar fråga saker om ens liv, eller varje gång de drar upp sina fruar och skit. Hittills har jag inte behövt ljuga eller säga något om att man är permasingel.
>Sen är det nog värre att ha kollegor i ens egen ålder
Det är både värre och bättre på samma gång. Det sätter större press på dig, men är också en bättre chans att växa som person. Runt sprängare har du inget press på dig, du kan bara vara hur fan du vill, de har redan gett upp på liven och har inga direkta förväntningar, så visst är det mer avslappnande, men det leder inte direkt någonstans. Säg att du skaffar ett jobb i butik, och det är stressigt som fan, men du börjar prata med någon i din egna ålder, ett par månader går och ni pratar mer och mer, det blir lättare att prata och ni hittar skit ni har gemensamt, kan leda till något, en vänskap, inte så att det absolut kommer bli så men chansen finns iallafall. Inte så att jag kommer bli vän, gå på bio eller sitta och snacka skit på discord med några av de 40 åriga gubbarna jag snackar med på jobbet.

Bussen åker en viss rutt och den stannar vid olika hållplatser. Du trycker på stoppknappen när du vill gå av vid nästa hållplats.

När du tror du har problem med din fetish eller runkade och ser d1a

Attached: 1568549033542.jpg (754x1080, 89K)

Attached: Brit milk.webm (592x876, 2.94M)

Attached: 1561168526359.jpg (970x1340, 973K)

Baserat, min snopp tackar dig.

Jo det fattar jag men när man kliver på så måste man ju betala, vad säger jag om jag ska kliva av mellan två ställen till exempel? På tåget kan jag ju bara gå till en dator, se en tabell med alla siffror och stopp, knappra in och betala i lugn och ro. Känns stressigt att ta buss

Attached: 1560652740894.jpg (567x1198, 325K)

Fv(pv)

Attached: 198888389372.gif (480x270, 2.61M)

Måste göra det minst några gånger i veckan, producerar så jävla mycket sperma så det bara sprutar överallt om jag inte gör det ofta.

Vadå mellan två ställen? Finns väl en app.

stadsbuss köper du bara biljett och går av vid din hållplats. i länstrafik kan det vara billigare att säga vart du vill gå av om du inte har ett månadskort o dyl

>cheferna är också hur trevliga som helst, satt i fredags och snacka med chefen 15 minuter förbi när lunchen tog slut
Blir ganska avundsjuk på ditt jobb favä kan lika gärna sitta i en lönisbur och göra någon hjärndöd syssla som att sitta hemma vid datorn hela dagarna.
Men har inga kontakter och inte så lätt att få ett sådant jobb utan vidare. Klarar inte av stressen som är på "vanlig" arbetsplatser. Det ger mig panikångest att bara tänka på.

>ett par månader går och ni pratar mer och mer, det blir lättare att prata och ni hittar skit ni har gemensamt, kan leda till något, en vänskap
Låter fint och bra i teorin, men i praktiken skulle det nog aldrig funka. Nu låter jag kanske väldigt pessimistisk och trångsynt men är så det känns. För skulle nog aldrig våga säga ja till att ta en öl efter jobbet, gå på bio eller göra något annat. För får panik över att behöva vara själv med en annan person som jag inte känner väl. För vet inte vad man ska prata om, hur man ska bete sig. För har ingen annan där som kan styra upp snacket som när man är 3 st.

Vi får se user, tror i alla fall butik inte är det rätta jobbet för mig. Risken finns även då att jag stöter på någon som känner någon som känner igen mig från förr i tiden. Då blir det pinsamt och jobbigt.
Som sagt, att arbeta i en källaren utan någon annan omkring mig hade varit bra. Som vaktmästare, papperssorterare, administratör eller liknande. Där inte samma stress och press finns.

käkade två lökar idag och mina mökar luktar lök.

Vad för app?
Bor inte i någon stad så har ingen aning om hur det fungerar, vart får man tag i en biljett, köper man det direkt från chauffören eller? Har inget kort så har alltid sagt vart jag vill åka till chauffören och betalat och seden slagit mig ner i något säte.

Varför är inte något så alldagligt system förenklat och mer "mainstream". Får panik om jag tvingas ta bussen någonstans

Fanns det någon kvinna som var lika vacker som Joan Crawford?

Attached: FF74z.jpg (500x750, 63K)

Attached: image.png (427x614, 534K)

mobilapp för lokaltrafiken. Nu vet jag inte var du bor men i västra götaland gör det det. Bara att köpa biljett och sen gå på.

Slbussar har slutat ta emot pengar för 15 år sen. Du köper ett plastkort som du laddar med typ en månads åk eller så använder du en app.

>Låter fint och bra i teorin, men i praktiken skulle det nog aldrig funka
förstår exakt hur du tänker, och jag tänker likadant, så det är ingenting jag kommer döma dig för. Låtsas inte att det är någon garanti, men potential finns iallafall där att växa. Men jag är likadan, om någon skulle fråga om jag ville ut och ta en öl eller något hade det bara blivit panik och sen ursäkter för att slippa göra det.

Hoppas du hittar något. Men som sagt så är det viktigare att finna någon slags mening utanför arbetet, för som du ser med mig så kommer ett jobb inte lösa några problem här i livet.

MAMMA GE MÄ MJÖLK

>men potential finns iallafall där att växa
Det gör det absolut. Får se hur det blir. Ska börja med att ta tag i träningen och övertala min psykolog att jag just nu behöver en paus från"livet" och fokusera på mig själv. Att jag inte orkar med pressen som finns från AF och samhället. Så jag har mitt bidrag säkrat under den tiden i alla fall.

Hoppas det löser sig för dig med user, antingen att du hittar ett annat jobb eller får förlängt.

>Tycker fett synd om honom
Porrindustrin har förstört hundratusentals unga mäns dopamin receptorer! Porrindustrin måste försvinna och alla som finansierar den måste hängas ut

Attached: 1568503537052.png (597x847, 351K)

>Tänk att vara ett jävla bokstavsmongo och så blir man ett jagjag på kanalen och blir trakasserad ivl
välkommen till 4kanalen. Har hänt många människor ju

>master and Coomander
KEK!

youtube.com/watch?v=pk5DmummqlQ

!!!

Trams, han hade bara gjort andra sjuka saker för sin dopaminkick då
Du ska bara vara glad att inte fler är som honom.

Imorgon kommer de och ska värdera min lägenhet. Ingen jävla aning vad jag behöver veta i förväg.

BASERAD!

Attached: 1568499924701.jpg (1536x2048, 319K)

Haha svensker :D

gissa grabbar

Attached: coomer.jpg (221x616, 52K)

>Trams, han hade bara gjort andra sjuka saker för sin dopaminkick då
mm kanske uppfunnit något eller blivit det bästa han kunde på något jobb, finslipat någon annan skicklighet.
istället valde han och många andra att dra i snorren hela dagarna

>Hoppas det löser sig för dig med user, antingen att du hittar ett annat jobb eller får förlängt.
Tack. Kommer inte få förlängt, det är så det står till på arbetsplatsen min. Arbete efter detta känns helt hopplöst, det blir som att börja om från 0 igen, men denna gången mår jag sämre än jag gjorde då jag lyckades skaffa detta arbetet, fetare och bara allmänt fysiskt i sämre skick, mentalt åt helvete. Fy fan, ser inte fram emot det.

Bra. Han förtjänar att bli mobbad, jävla missfoster.

>Doesn't get any better

Attached: 1537035417125.jpg (480x439, 25K)

Kunde inte hålla mig, drog ett runk och sprutade över hela mattan.

Attached: 1560884337483.jpg (250x250, 6K)

Varför är inte du en professor som uppfunnit något som underlättar mitt liv? Att ha ström under natten är degenererat som gör att folk som dig känner sig stolta över att kunna låta bli att runka.

>t. coomer

Attached: 1536600670094.jpg (620x400, 22K)

slickade du rent mattan?

för att jag är upptagen

>Fy fan, ser inte fram emot det.
Hur länge har du kvar på ditt nuvarande kontrakt?

Bara för du visat för dig själv och för AF att du är arbetsför så kan din psykiska hälsa ändras. Om du får ångest redan nu över att behöva ta ett annat jobb kanske du borde börja prata med en psykolog. Så kanske du kan få bli sjukskriven en tid tills du känner för att prova på ett liknande arbete eller något du känner att du skulle kunna klara av. Kanske på 25-50%?

Har lyst til å runke, er digg, men samtidig så vil jeg ikke fordi det er degenerert og dårlig..

Attached: 1568237795826.png (1281x1707, 776K)

vad fan är detta, en hälsosam artig diskussion i Sverigetråden?
Fortsätt så grabbar

>för att jag är upptagen

Attached: 1539030046774.jpg (601x508, 31K)

I helvete heller, har sprutat på den mattan flera gånger så den osar väl sagge vid det här laget. Hr velat slänga den ett tag nu men morsan vill inte slänga den och säger att hon finner någon annan plats för den isåfall. Hon vet inte att den har blivit befruktad flera gånger under mina runksessioner. Måste sluta spruta på stört och förbereda mig mer med papper.

Har inte runkat på en vecka och idag var droppen, anons som brevar tuttkor och lättklädda anime tjejer var för mycket för mig

ja? Jag är upptagen men att KOOOOOOMA!!!!!!!!

Har inte tillgång till någon psykolog längre, och resurserna i min stad finns inte, blev DIREKT nekad jag ens frågade, läkaren sa i stort sätt "asg, nej"
Men blir väl att prata med AF när det börjar nå sitt slut här. Mitt kontrakt är över nästa sommar. Är deprimerande att tänka på, för det tog sån jävla tid att bli bekväm på det här arbetet, även att jag fortfarande tycker det är jobbigt som fan att arbeta, sen de få kollegor man känner sig bekväm kring och kan prata med varje dag.. att behöva börja från 0 igen som ett jävla socfall som mig känns så jävla tungt, inte bara det, även att gubbarna inte är mina "vänner" så kommer det kännas tomt när man inte har någon att prata med om veckorna och återgår till att sitta framför datorn helt själv igen.

hoppas jag klarar det, men känns tveksamt, om jag ens hittar ett arbete det vill säga, lol. Sen har jag kunnat undvika de här känslorna om hur värdelös man är eftersom jag inte direkt har några krav på detta arbetet, hittar man ett mer "riktigt" arbete där de har förväntningar på en så kommer det bli ännu svårare när man börjar om, blir nog lätt hänt att man bara slutar komma till jobbet.

Fan rengör mattan. Och varför sprutar du inte bara på magen, är du dum i huvudet?

Ifolge gammel kinesisk visdom så er edging ganske bra..

Attached: tan.png (813x912, 131K)

Ja om man slutar kvällen utan att ha sprutat.

>rengör mattan
Kan inte tvätta den mattan, är en sån där "hårig" matta.

Vänta bilden föreslår ju att de har mer receptiva dopamin-recetorer, inte "utbrända" sådana.
Detta föreslår i sin tur att porr inte knular folks dopaminreceptorer, utan snarare att folk med mer receptiva dopaminreceptorer helt enkelt är mer benägna att kolla på porr.

Glömde
>varför sprutar du inte bara på magen
För jag vill inte skjuta en sats i mitt nylle ditt pucko. Skjuter ut sagge som kanonkulor

Når du aktiverer en reseptor flere ganger blir den frynsete og utslitt.

Men det är bättre att din mamma upptäcker att du har förstört den genom att tvätta den än att du förstört den genom att cooma den din dumma jävel.