/nederdraad/

Snelpaal editie

Attached: 1555168074946.png (744x560, 983K)

Other urls found in this thread:

fr.wikipedia.org/wiki/Exécution_de_Louis_XVI
telegraaf.nl/nieuws/2020779323/kabinet-pakt-huurstijging-en-scheefwonen-aan
twitter.com/NSFWRedditImage

AAAANIMEEEEE

Attached: 1549790131476.jpg (194x246, 21K)

Bijna zomer, jongens!

Attached: 8da.jpg (680x428, 70K)

Attached: 1553361750513.png (483x727, 246K)

Stop met aandacht schenken aan liberale media

Ik deed mijn oude mail open en zag dit. Waarom staat daar 3 april 2015? Is dit niet iets nieuw? Of is het een fout en laat het iets zien uit 2015?

Attached: dddsss.png (304x50, 2K)

oh ik snap het, ik heb skype gedownload en hij wilt mij toevoegen, het laatste bericht zal uit 2015 zijn. mijn enige vriend waar ik ooit mee iets ging doen waar het contact langzaamaan afbrokkelde nadat hij ging verderstuderen (meer zijn schuld maar ik accepteerde zijn afstandelijkheid en had er begrip voor).

verdomme waarom moest ik mijn oude mail openen, nu ga ik weer wekenlang depressief zijn aangezien ik natuurlijk het niet ga accepteren

godverdomme wat ben jij een mietje zeg.

K3 kan ik nog autisme geld krijgen? Geen zin meer in werken

>dvw hoef alleen mijn pols te laten zien

ik heb jarenlang genoot en werk nu in een fabriek, ik ben eens snel op zijn facebook gegaan en hij heeft een succesvolle studie gedaan en werkt in nederland nu, daarbij is hij nogsteeds degene die het duidelijk maakte dat hij geen interesse meer had in onze vriendschap terwijl mijn geweldige unieke nutteloze karakter natuurlijk heel zeldzaam is en hem een herboren wereldbeschouwing gegeven heb in zijn post adolescente jaren

hoe grappig, een paar dagen geleden had ik een invitatie gestuurd naar een gast op stoom waar ik vroeger op school over japanse stripboeken mee sprak en samen starcraft speelde maar na een week heb ik het maar terug verwijderd omdat het niet geaccepteerd werd (en hij was constant online)

tijd is echt een platte cirkel, er is geen enkele betekenis is alles wat we doen, gelukkig maar

Attached: 498.png (906x799, 604K)

Slachtoffer.
Ga een opleiding doen dan kneus.
Jeetje mina

gewoon hoeren neuken.

wat praat je over man, ik zet hier gewoon wat zever, wat slachtoffer, ik neuk je moeder godverdomme

dit, en drugs doen, en whisky drinken

oh verrek, het is prinsjesdag, de dag waarop we allemaal te horen krijgen hoe hard we weer eens in onze kont worden geneukt

Mijn prinsjesdag verlanglijstje:
Geld voor sociale huurwoningen
Geld voor onderwijs
Een speciaal getraind team van huurmoordenaars om Leo uit te schakelen

Die piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer

Mijn prinsjesdag verlanglijstje:
Meer wajong geld

Attached: 1538158254322.jpg (332x332, 37K)

1648 was een vergissing

je gaat waarschijnlijk verhuizen en je hebt het boek dat ik ge toen gegeven had gevonden en dacht dat je het misschien eindelijk terug zou moeten geven? ik had daar wel een goede 9 euro voor moeten betalen.. en dan nog misschien een beetje zeveren over de oude dagen met een pintje erbij? of ga je een barbeque houden zoals vroeger waar je je middelbare vrienden gaat uitnodigen? of ben je zo fier over wat je bereikt hebt dat je er tegen mij eventjes wilt over pochen? of denk je dat die kromme gast waarschijnlijk wel iets bereikt zou hebben en je vraagt je af hoe ik het doe? of ben je uiteindelijk vriendenloos uitgekomen en vraag je je af waarom je mij hebt afgezet na al die jaren terwijl ik hetgene was dat je duisternis heeft kunnen verwijderen?

jammer genoeg voor je ben ik een loser geworden en niets anders, het is beter dat je een beeld van mij zal houden waar ik iets van waarde had

>je zult nooit koning zijn die zijn wijven onthoofd omdat ze geen zoon baren
waarom nog leven oetz

Wij hebben ook een prinsjesdag in Frankrijk maar deze vierden we maar 1 keer.

fr.wikipedia.org/wiki/Exécution_de_Louis_XVI

Attached: 1563183472123_0.webm (500x889, 2.92M)

>fr
rot op met die kankertaal godverkut

Goedemorgen allerliefste vrienden en vriendinnen van de nederdraad

Attached: superallerliefstelachjevankjoetie.jpg (1441x1779, 916K)

We hadden ook koninginnedag 1 keertje voor Marie Antoinette, alleen jammer dat haar dochter Marie Thérèse ook niet onder de guillotine kwam net als haar moeder die dag.
Wel mooi dat mensen over hun graf zeken en de stenen tombes kapot maakten, wel jammer dat er geen sinasappels waren en vrij weinig bier.

Attached: hongkongsucksuckyfuckyfucky2_0.jpg (880x1069, 68K)

so he

Ja ik weet het, het is niet al te mooi maar ik vind van wel

Attached: pleintjemetschool.jpg (1280x540, 172K)

Attached: Lain_holding_Hacker_Heaven_behind_her_back.jpg (1008x720, 95K)

>lage resolutie textures
waarom ga je niet gewoon naar buiten?

Doe nou eens normaal hoekige manliet. Het is sinaasappel.

telegraaf.nl/nieuws/2020779323/kabinet-pakt-huurstijging-en-scheefwonen-aan
Lmke Leo veel plezier met je vrije sector huren

waarom piest baudet op straat
dat is toch geen voorbeeldfunctie
ontzet hem uit zijn positie als burgermeester van amsterdam

Het is laag omdat het schermschot gecompressed is omdat ik het naar mezelf stuurde en zo op heb geslagen

Scheefwonen is geen vrije huur
En ik dat artikel staat dat ze de huren omhoog gooien voor sociale sector woningen waar mensen meer verdienen dan de grens van 43.000 euro bruto ongeveer, wat Leo niet doet.

Zaken doen met mensen uit India gaat nooit goed.

*gecomprimeerd
de 1280 bij 540 is het probleem niet, dat gebouw op de voorgrond heeft gewoon lelijke textures

Bedoel je die wazige links?
Dat komt door de afstelling met de camera in het spel wat ik heb gedaan maar dat is zo scherp te zetten oetz

amai goede morgen samen

Attached: slaapkop.jpg (1562x2456, 343K)

Ties heeft 3 dagen cel gekregen. Een boete van 4500 euro. En als ze binnen een jaar bij Area 51 komen dan worden ze een jaar vastgezet. lol

hallo waar is de monster :DDDDD

Attached: 1529571753455.jpg (349x349, 19K)

Dollar

ik heb echt zin om empenada's en pannenkoeken te maken en bob roos te kijken voor dat /gezellige/ gevoel

Attached: 11457630110745F3879141E23ACE551D.png (894x600, 1.02M)

Attached: Kujou_Karen_Learns_Haskell.png (1280x719, 818K)

boeptieoeptieboeptieoeptieboeptieoeptieboeptieoeptie

doppie

>doe dokter martijns botinnen aan
>ineens lijkt schoenmaat 5 maten omhoog gegaan te zijn
amai

>empenada's en pannenkoeken
Wat is deze combo

middagmaal en dessert

Anime!

Attached: 1566200149257.gif (500x447, 1.14M)

"Nee, beste journalisten, jullie tijd is gedaan! De mensen geloven jullie leugens niet langer!"

Attached: 1551019228793.jpg (605x465, 53K)

RUBY RUBY RUBY RUBY

Attached: hqC7B3twXy7c_bHKzcAg5iImqxyNqv8N2AkhdG_Gck.jpg (640x800, 58K)

>Lig op mijn buik
>Vrienden ligt op mijn rug
>Adam haling matchen elkaar

Nog nooit zo lekker geslapen.

Anime

Attached: 1568109915085m.jpg (1024x576, 54K)

benieuwd wat er gebeurt als ik dit S-curl curl activator ding op mijn opgepoefte haar doe owo

KUT

Wat doen je vrienden op je rug?
Wilde nacht gehad?

Attached: 54512257_261946378024845_1547632642774255666_n.jpg (1080x1082, 194K)

Vriendin bedoelde ik koek.

Attached: 1568639933474.jpg (564x564, 46K)

Oke jongens hoe word ik een normaaltje? Ik heb al aan mijzelf gewerkt en heb nu ongeveer 17% lichaamsvet(eerst had ik extreem veel) en voel me nu aantrekkelijker. Maar ik ben nog steeds autistisch en heb geen idee hoe ik iemand kan krijgen

Attached: 1552722340044.jpg (850x831, 80K)

do ya do ya do ya do ya
aaaaaAAAAaaaAaaaaAaaaaa

just make yourself talk to people

Gewoon jezelf zijn.

Jaloers oetz

Attached: zswyp5yg4dm31.jpg (2297x2725, 808K)

KNOW WHAT YOU'RE DOING TO ME

Attached: hVyPcX3TisBRnLv5.webm (360x640, 1.48M)

Kom donderdag hertjes jagen in Utrecht.

Het is het meest pure gevoel op deze planeet oetz.

*Cursushertjes

En dat doe je in oud zuid ongelofelijke prutser dat je der ook bent, in zuid kunnen we ten minste jagen op hockeytutjes en paardrijmeisjes met hun Scapajasjes, T-dieven zijn allemaal schotelwijkjes, echt hoor.

Attached: _TGS2019_.webm (640x360, 1.39M)

Denken jullie dat haring en ketchup een goede combinatie zal zijn?

Dit is niet Amerika vriend, mensen doen hier niet aan "small talk"
Ik weet zeker dat jullie niet opkomen dagen en
ik dan hier ga vragen waar zijn jullie voor jullie plezier
Als dit kutadvies werkte zat ik nu niet met dit probleem

>Zout met zoet

ok deze dingen zijn gebaseerd

Attached: 41gvCCmeHoL.jpg (500x500, 26K)

Oh my gottt, vorig weekend ging ik dus naar de Zara met mams, ok, en toen kwam ik dus zeg maar Merel tegen. Echt ZÓ embarassing, maargoed ze zag me niet, SUPERlucky weer, facking grappig enzo.
Nee maar, mijn moeder vondt het allemaal reuzeleuk, maargoed gauw door naar de Deegee winkel dus, facking mooie riem binnengehaalt, daarna get naar de Louis winkel in Amstelfijn, SUPER facking hard gewinkelt daar, reuzeleuk, wel jammer van die rij bij de Starbucks. Ja sorry hoor, hallo, koffie? Zondag mijn ouders goings naar de WSA, dus huis van mij, ZÓ lekker gerelaxt.

Attached: 1568348227140.webm (640x360, 1.65M)

>jezelf zijn
>kutadvies
je moet je niet gaan gedragen als iemand die je niet bent. tenzij je zo graag een vd wil dat het je niet uitmaakt dat je een leugen leeft, maar ik denk niet zo'n relatie is wat je zoekt.

geil

>maar ik denk niet zo'n relatie is wat je zoekt.
Als er 20+ jaar niks gebeurd.. Beter dan niks

Je kunt wel toneel gaan spelen, maar dan val je vroeg of laat door de mand.
Je moet jezelf zijn, of beter gezegd: de beste versie van jezelf.

>gebeurd

Attached: 1541098155653.jpg (682x900, 112K)

Dit, ik kom uit een kankerklein dorpje onder Amstelveen, en je moest letterlijk altijd vragen, "hoe hét je van achter?", anders zat je mischien je achternichtje te versieren.
Nooit moeite met de vrouwen gehad ook al was het vechten om meisjes, gewoon een samenkomst van sociale vaardigheden, zelfkennis, en zelfvertrouwen, allemaal extern en goed te verbeteren als je maar je best doet. Als je al zegt dat jezelf zijn nooit werkt, dan zeg je al, "ik ben niet goed genoeg voor een vriendin", wat gewoon niet klopt.

Daten is niet leuk, niemand vind van wel, het is achter elkaar mensen vleeskeuren en afwijzen tot je op iemand stuit waar je mee verder wilt. Daartussenin zit tijd stress, frustratie, angst, en onzekerheid, dat heeft iedereen.

Jezelf zijn betekend dat je ballen toont en durft te tonen wie je echt bent, je niet een karakter speelt wat je niet bent, en dat je op zoek gaat naar een meisje die past bij wat jij bent, niet dat jij je aanpast aan generalisaties over vrouwen.

Denk je echt dat die ene lelg die steeds zegt dat je vrouwen als oud vuil moet behandelen daar voldoening uit haalt met vrouwen, en asl je een relatie wilt, moet je dan echt het advies nemen van iemand die gewoon neukertjes zoekt en er filmpjes over maakt?

Attached: 1543004516995.webm (720x406, 1.8M)

Het is zeker Uithoorn, de kwakel of Kudelstaart zeker.
Of nog erger, Rijsenhout of Aalsmeer

En je komt uiteindelijk in een kankerrelatie terecht gebaseerde op verkeerde bedoelingen. Als jij een relatie krijgt met een meisje om wie je niet bent, dan is je relatie kanker. Wil je echt een vd die je ziet zitten want je bent zo lekker afstandelijk en koppig?

Klopt, koek.

Attached: 1546667313477.webm (480x600, 838K)

nah just do it (tm)
of mischien neem een oaar classes of iets and find people ti study with
im sure americans go there and small talk and people are fine with it or you could try tinder

straks ff prinsjesdag kijken

thats a weird body type

the belgian body type

Attached: Belgian_Army.webm (854x478, 2.9M)

>Wil je echt een vd
Ja, daarom vroeg ik de dirken hier om advies
>im sure americans go there and small talk
>lekker weertje he?
>ja
>leuke muziek he?
>ja
Wat kan ik met zulke antwoorden?
>you could try tinder
0 succes na een jaar
Licht beste versie van jezelf toe. Hoe moet ik me dat voor me zien/doen?

Is dat nou een bobbel in haar broek?

dan kun je beter voor een éénnachtsrelatie gaan

Maagd

maybe ask questions that cant be answered with yes or no

also if people say yes to something theyll probably say yes again and you can be a mad lad and ask them out, and they might say yes

>Licht beste versie van jezelf toe.
Ga heffen.
Doe aan looksmaxximering.
Verspil geen tijd aan nutteloze dingen.
Heb hobby's.

Ook al ben je dan autistisch, dan ziet een schattigtaartje dat wel door de vingers.

>looksmaxximering
wat is deze?

Attached: CpdHq3BXEAEFJL1.jpg (1200x675, 80K)

Attached: regenboog.jpg (2809x2899, 887K)

Loer meer.
Er zo goed mogelijk uitzien.
Gezond eten, veel buiten zijn, goede kleding kopen, etc.

Het gaat beginnen jongens

Ik kom hier al jaren en letterlijk niemand heeft ooit het woord looksmaxximering gebruikt dus hoe gaat lurken helpen?

Attached: 1560115069715.jpg (270x266, 13K)

Drie minuten op Jow Forums en die term vliegt je om de oren.

Ik accepteer alles op dit moment behalve mannen
Je spreekt tegen een autist, ik ben echt niet zo creatief/grappig als je mij in beeld hebt
>Ga heffen.
Doe ik
>Doe aan looksmaxximering.
Probeer ik, verzorg me en eet goed.
>Verspil geen tijd aan nutteloze dingen.
>Heb hobby's.
Wat als sommige van mijn hobby's nutteloze dingen zijn.

>op Jow Forums komen
Ik ben geen incel.

Attached: 1565702398298.png (1024x1097, 602K)

Heb nuttige hobby's

>animepaler
>geen incel
Kies één

Hardlopen/wandelen door natuur, fitnessen, series kijken, gamen, voetbal kijken. Welke zijn nutteloos (op gamen na)?

De koning spreekt