/nederdraad/

Het spectrum editie

Attached: 8457346375264.png (1152x648, 282K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CJKhi9J-GV4
rtlz.nl/opinie/column/4493256/gewelddadige-overvallen-op-bejaarden-zijn-een-epidemie
youtube.com/watch?v=LB5YkmjalDg
forum.viva.nl/relaties/wat-doe-ik-verkeerd-tinder/list_messages/448946
youtube.com/watch?v=4aaMlwYBagU
forum.viva.nl/relaties/je-meest-genante-poep-plas-scheet-queef-diarree-kots-moment/list_messages/449797
twitter.com/SFWRedditImages

Eerste voor rollen voor jappen

Attached: waifu_roll.jpg (2641x1294, 1.07M)

first for red and white

ik ben maagd en het boeit me niks

Maakt het niet uit welke! (Want ze zijn allemaal hetzelfe)

taai taai > pepernoten

sorry voor al mijn agressieve palen de laatste weken jongens.

seks is een legaal betaalmiddel

Ingekropt is geen woord

ik wil liefde
eenzaamheid is kut

dit

Attached: 470C5108-B69A-437D-85BA-70088D9346C0.png (692x443, 102K)

Zoek het dan

Keine sorge, het zijn maar miems, behalve CORSE INDEPENDENTIA.

youtube.com/watch?v=CJKhi9J-GV4

>Mod heeft me gerangeblocked van meisjes palen

koek

Attached: 1435980089008.gif (480x270, 1.58M)

>dvw geen vd om mee naar slowdive te luisteren en om mee te knuffelen

rtlz.nl/opinie/column/4493256/gewelddadige-overvallen-op-bejaarden-zijn-een-epidemie

dit 100%

in mijn droom is het echt

is dit permanent?

de meeste dromen zijn bedrog

Geen idee.

Attached: 1567711718219.jpg (960x1280, 173K)

RIEEEEEEEE STOP MET MOOIE MEISJES PALEN

Maar ze zal met toch negeren

Jongens dan?

Attached: IMG_20190721_191016.jpg (1152x2048, 238K)

Oef dat vind ome k3 ook goed.

>er is geen 0 of 00

Ja precies

Attached: 20190223_185612.jpg (720x1280, 206K)

ik voel me gedoemd

er zijn vast wel genoeg meisjes die naar slowdive willen luisteren en knuffelen voor ons beide, ik weet alleen niet waar ze te vinden zijn

...

Hoi dames
Ik kan en wil dit met niemand delen naar krijg het op sommige momenten gewoon niet buit mijn hoofd, dus misschien dat dit iets oplucht.

Ik heb van jongs af aan een vaste relatie en dag nu bijna 25 jaar.
Een rustige man, echt een maatje. Samenwonen, huis kopen, huis verkopen, 4 kinderen verder, mooie vakanties, beide onze hobby's en uitstapjes. Niks te klagen...

Tot ik 2 jaar geleden verleid werd en mij heb mee laten slepen, ik wist niet dat deze gevoelens nog bestonden.
Na een korte maar heftige affaire heb ik het opgebiecht. Een moeilijke tijd.
Mijn man heeft me vergeven en we zijn nog bij elkaar.

En toch bekruipt mij weer het gevoel van iets missen. Het welbekende broer-zus relatie of hoe je het ook wil noemen...
Ik weet het even niet meer en kan alleen nog maar aan de man van toen denken.

Ik kan er niks mee, het gevoel komt en gaat. En nu hoop ik dat het snel weer weg ebt en ik weer verder kan gaan tot de orde van de dag.

Ik schaam en ervoor, ik lijk wel een verliefde puber  bedankt voor het lezen

Wat doe jij op het viva forum

Koek.

loeren, wat anders?

Tegen zo vrouw zou ik zeggen dat zij verdient om gestenigd te worden voor overspel.

Dit komt omdat haar man of een kwal is of omdat hij tot een kwal gemaakt is.
Je mag niet meer de teringlijer zijn en lekker je vrouw sexistisch bejegenen want dat hoort niet.
Ik wordt zo tering moe van dit soort onzin.
Laat mensen mensen zijn.

Leer Nederlands

youtube.com/watch?v=LB5YkmjalDg

Attached: download (1).jpg (349x144, 8K)

Attached: dubbel dubbels dubbels.jpg (500x503, 96K)

Ik ben sinds kort weer single na een lange relatie, en heb op aanraden van vrienden datingapps geinstalleerd. In het begin was ik erg enthousiast; wat een knappe wijven! Maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld. Veel matches reageren helemaal niet, of zeggen niks meer na een kort gesprek. Laatst kreeg ik een nummer en opeens reageerde zij niet meer toen ik vakantiefoto's stuurde. Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.

Ik heb echt zin om op date te gaan en het lukt maar niet! Ik ben 28, verzorgd, veel hobby's en interesses en ik het echte leven maak ik snel vrienden. Wat doe ik verkeerd? Wat wil een vrouw horen?

niet meer dan normaal toch?

Ik ben sinds kort weer single na een lange relatie, en heb op aanraden van vriendinnen datingapps geinstalleerd. In het begin was ik erg enthousiast; wat een knappe mannen! Maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld. Veel matches reageren helemaal niet, of zeggen niks meer na een kort gesprek. Laatst kreeg ik een nummer en opeens reageerde hij niet meer toen ik vakantiefoto's stuurde. Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.

Ik heb echt zin om op date te gaan en het lukt maar niet! Ik ben 28, verzorgd, veel hobby's en interesses en ik het echte leven maak ik snel vrienden. Wat doe ik verkeerd? Wat wil een man horen?

forum.viva.nl/relaties/wat-doe-ik-verkeerd-tinder/list_messages/448946

Waarom heb je 'mannen' in 'wijven' veranderd lmke

Het maakt echt niet uit hoe veel je sport, hoe goed je je best doet om succesvol te worden of hoe rijk je bent, zodra een kerel als deze langs je vd loopt ben je haar gewoon kwijt, eerlijk.

Attached: unnamed.jpg (900x900, 110K)

Meest zielige incelpaal ooit, gefeliciteerd

Voor mij is het Utrecht
youtube.com/watch?v=4aaMlwYBagU

waarom ken je zo makkelijk (jij)'s binnenharken met vivapalen?

theekopje

Attached: 3b057e77-5708-49f2-bd5d-199afc08c7e9.jpg (960x1280, 193K)

Leef je daarvoor?

Wedden dat het gewoon die Twitterauti is?

Je weet gewoon dat ik gelijk heb. Altijd maar

>Muh lengte
>Muh sterke genen xDdd

Ookal is die kerel 1,70 ben je haar gewoon KWIJT. Ga gewoon hoeren neuken, dan maak je 1% mee van zijn leven.

Dacht ik ook al ja koek

is er ook een Nederlandstalig incelforum?

Deze is nog zieliger, bravo

Komfie foto.

Dat ook weer niet. Als die gast 160cm is raak je echt je vriending niet kwijt. Maar als hij boven de 185cm is dan ben je gewoon FUCKED

>Ik neem een kopje thee
>Uit mijn theekopje
AAAAAAAAAAAAAH

Je hoeft er echt niet zo uit te zien om studentes te neuken lmke. Sukkel

lol nee
Als je vd wel weg loopt heb je geluk gehad.
Kan je nagaan dat je kinderen krijgt met zo'n wijf?
Hoezo pech?
Tjo met die KECH!!!

>Ik weet nog goed dat ik een eerste date had met een meisje dat ik echt leuk vond. Maar ik het ontzettend last van mijn maag. Tussen het hoofdgerecht en het dessert in, ging ik heel snel naar de wc. Mijn strategie was om heel snel te diarreen en zo snel af te vegen dat ze niet eens doorhad dat ik voor een nr2 naar beneden was gegaan. Dat liep allemaal volgens plan, maar helaas stond ze voor de deur toen ik naar buitenkwam. Dat restaurant had slechts 1 wc en ze ging meteen na me naar binnen (de onbeschrijfelijke stank in). Ik kan nog steeds ineenkrimpen als ik eraan denk.

>Wat zijn jullie meest genante momenten op dit vlak? En wat maakt deze dingen eigenlijk genant? Hoe kan het dat algemeen voorkomende fenomenen desalniettemin worden ervaren als pijnlijk en schaamtevol?

oke, wie van jullie was dit?

Jij waarschijnlijk

die paal was van 10:40

forum.viva.nl/relaties/je-meest-genante-poep-plas-scheet-queef-diarree-kots-moment/list_messages/449797

Overduidelijk K3

Heb gewoon seks

kut scheten laat je toch sws als je ff goed doggy gedaan wordt?

ik niet nee

GEBASEERD

Ik snap mensen niet die ten alle tijden een relatie of te minste om mee te daten wil hebben. Als ik een lange relatie heb gehad ben ik er sowiezo voor een half jaar klaar mee.

Volgens mij wel, kutscheetjes zijn niet iets om je voor te schamen.

Dgw je een puist wilt uitknijpen maar er uit een zijkanaal bloed komt waardoor de pus niet wordt uitgeknepen en je huid nu pijnlijk rood en ruw is.

ben jij ooit wel is op z'n hondjes genomen dan?

Daas es gayboyen naat Witte knecht

oké meneer Marx

Kut kop
Kut haar
Kut tattoes
Kut jeanet
t.vrouw

Kut scheten zijn leuk

Attached: 0531389a332cc84e4daf89f5d7dc7f536b13a4-v5-wm.jpg (640x920, 60K)

Naald pakken, T.ex pindarotsje.

k3 be like COOM

Attached: 1561302412859.jpg (1080x1350, 185K)

nee ik ben een man

wie nog meer /onanist/ hier?

Attached: F1CC109D37E849209493BCE28F33A23F.png (1080x1350, 2.96M)

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: mijn vriend vindt het fijn als ik niet meteen (als in "nadat we zijn uitgeknuffeld en bijgekomen van de seks") onder de douche ga, maar zijn sperma nog een tijdje in me laat zitten, dus bijvoorbeeld tijdens ontbijt/lunch of de rest van de dag als we nergens naartoe gaan. Als hij op mijn borsten is gekomen, vindt hij het spannend als ik het niet wegveeg, maar er een beetje mee speel tot het is gedroogd.

Als we wel naar buiten gaan, zou hij het ook wel geil vinden als ik het liet zitten, maar dat doe ik dus niet. Geen zin om het langs mijn been te voelen lopen, om het maar een plastisch te zeggen.

Kennen jullie dit? Kwestie van territoriumdrift?

Dankjewel broeder zet mijn werk voort terwijl ik gerangebanned ben.

Een beetje. Maar niet in zulke mate. Vooral niet op je borst koek. Na 15 seconde kan het wel weg.

gebaseerde moderators

Paal benen. Vraag ik voor een vriend.

Ta bouche Bruxellutes.

paal gewoon via 4g lmke

Je hebt je laatste plaatje gepaald k3.
Sorry dat je hier in verwikkeld bent geraakt.
Vanaf waar jij knielt moet het lijken op een 18karaat golf van pech. De waarheid is... Het spel was gemanipuleerd van de start.

Attached: 1548614666492.jpg (960x1280, 201K)

Souvlaki > Pygmalion > Just For A Day

daar doe ik het voor!

theezakje………… theezakje……

Attached: 2e2112f9-7c2b-4466-854a-1bad585f7103.jpg (555x551, 119K)

BENNYYYYYYY

Dus wat is er precies mis met witte knecht zijn?

dit platform is bedoeld voor anonimiteit het omzeilen door altijd dezelfde schijt te palen zodat mensen je herkennen duidt erop dat je moet oprotten naar twitter. Gebaseerde concierges.

NEE!!
Just For A Day > Souvlaki > Pygmalion

Attached: 0eebbbf7-7e50-4241-8ae0-7c82eea03eb7.jpg (1024x682, 272K)

Ta mere.

bij Just For A Day krijg ik een lente gevoel
bij Souvlaki krijg ik een herfst gevoel
bij Pygmalion krijg ik een winter gevoel

Raad eens wie er perfect in de filter past nu? Doei

Dit klopt wél
Alhoewel dat Just For a Day ook wel koud kan aanvoelen soms

Attached: ad6ab190-0f4c-46bf-9aa2-449be4afdf4a.jpg (750x919, 161K)

Dit

Just For A Day is uitgebracht in september en Souvlaki in mei...

Pygmalion kwam uit in februari