/mämmi/

Homot kisset -painos

Attached: mä ja nyymi.webm (720x720, 1.43M)

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1569044067433.webm
twitter.com/SFWRedditVideos

Haen tänään kaupasta täytekakun. Hitsi kun tekee mieli täytekakkua.

Hae kakkupohjia ja tee ite kakku

Huonmenta

Attached: 64352341321.png (481x406, 42K)

>coomer cat

Attached: mämmi.png (310x57, 1K)

Attached: 1568856712012.webm (610x1100, 1.19M)

pehme kiisu

And ching chong to you too my friend

Rude

jaa enpä varmaan meekkään aamulla lipastoon
oisko mitään neuvoja miten hallita internetriippuvuutta? eikai tässä nyt tarvi hakee ulkoista apua näin vähäpätösen tuntoseen ongelmaan? toisaalta vaikuttaa mun elämään vahvasti

Suosittelen hakemaan apua, itse aloin käymään saman asian tiimoilta kuukaus sitten.

No more rude than replying to me in Finnish

Attached: 1568860436022.webm (700x392, 1.53M)

It's not Finnish

viro on vaan hassusti puhuttua suomea
todista minut vääräksi

ihanko tosi, auttoko?
meinaan kello on 6 ja lautailet silti
mut oikeesti tuntuupa nololta ees aatella että pyytäs apua tämmöseen hommaan lol

Katoin Cunny Craft ep11. Hyvä mielenkiintonen jakso tapahtumien puolesta, jokanen minuutti hyvin käytetty ja kuilunpartaalle loppua varten ennen ensi viikon viimestä jaksoa. Kei ja Tila pääsivät hajun jäljille kuka murhasi poliitikot viime jaksoissa ja samalla pääpahis Zelada paljasti itsensä vangitsemalla pääparimme kuolleiden FBI agenttien avulla joita hallitsi voodoo nukkejen tavoin. Toinen hyvä kohta oli kun poliisiryhmän kaksi naista menivät katutasolle ns. prostituotuina ja tää musta seks bätäng pari veti neekerin huuruun sanoen että sillä on pieni kiki ja sitten veti tajun kankaalle tältä. Oispa just tämmöi amazon neitonen. Viimonen jakso piakkoin, harmi kun loppuu, kauden oikeasti kivoin sarja katsoa viikottain.

Attached: Rin - issikiiiiiii.jpg (2000x1260, 146K)

Pippeli

huomenta!!

>it’s rude that you reply to me in finnish in a finnish general

fuck off spic

aamusauna

oispa oma sauna nii tekisin näin

Öitämöitä.

Attached: Ryushen sleeping - kakashikaijinn.png (748x589, 25K)

Opiskelen

Tänään teen sen...
Ranskalaisen sipulikeiton...
Kyllä...

Attached: French-Onion-Soup_1.jpg (900x1125, 55K)

runkkasin taas lolille vaikka ei pitänyt

kannattaisi asua rivitalossa

>rivitalo
eikö tuo ole vähän kuin kerros- ja omakotitaloasumisen huonot puolet yhdistettynä?

Sverige till höger, Finland till vänster

kaupan sipulikeitot on kitkerää paskaa
kai karamellisoit itse sipulikasaa pari tuntia?

juuh

mitä tuossa on, juustoa?

Attached: 09456dd143f9eba1956d5a415692f5ef.jpg (469x654, 74K)

klimppi

Semmoinen rapsakkaaksi paahdettu leipä jossa kerros juustoa kuuluu soppaan ilmeisesti

Attached: tumblr_m0zyj54PP81qi2t7io1_500.png (500x381, 136K)

Oispa nyymi

Attached: 1542046285837.jpg (784x643, 91K)

eikö olisi helpompaa laittaa krutonkeja?

No olis se helpompi ostaa vaan pussisipulikeittoa.
Ei tuu vaan läheskään tarpeeks hyvää niin.

mietippä tätä sitten kun koitat pilkkoa rapsakkata leipää lusikalla

Attached: kuutio.jpg (1368x1000, 269K)

sitä varten se on pehmenemässä keitossa

Tänään menen syömään kana_aterian isäm maalliseen scam-burgeriin

kanaa ja riisiä vai nakkeja ja raneja?

rrrrRRRRÄÄÄÄÄÄÄ MIKSI KAHVISSANI ON OUTO SIVUMAKU

Kaikki ruskea ei ollut kahvia.

Suodatettu lolipantsujen läpi

Mites nyymeillä työpäivä on lähtenyt käyntiin?
Itellä ihan chillisti, työt seiso melkein 2 tuntia laiterikon vuoksi

>työpäivä

Attached: 1548712832083.png (482x651, 137K)

tänään tuli hyvät paskakahvit

Teen nistipataa Tupin reseptil.

Oon istunut puoli tuntia aamusta paskalla ja työkoneella meni winukan päivitysten takia tunti käynnistyä töihin tullessa

Huomenta runkkarit.

Attached: pövöösööns faking reip tö faking vöötsin märi.jpg (1323x768, 91K)

Painu vittuun

>mene uimaan
>unohda kaapin lukon panttikolikko
>menekin salille
>kävele portaikkosimulaattorissa kheopsin pyramidin huipulle yms
>palaa kotiin
>katso jakso tai pari animea
>ala työstää lukulistalla olevia artikkeleita
Nyt olen tuossa animekohdassa. Saattaa olla myös päikkärien aika jossain kohtaa.

Mitäpä jos en?

surum moista

Kun ajattelin nyymiä niin koskettelen itseäni

kaivoinpa nenän verille taas

Attached: sachiko4.jpg (501x431, 60K)

Tänään aion ottaa riskin ja katsoa pelilisenssileffan. Uhraudun mämmin puolesta ja tiirailen Tuomio: Täystuhon.

Huomenta

Attached: 1568515365517.jpg (600x800, 83K)

paskaa.

Attached: 1566339228396.jpg (828x828, 92K)

>The universe doesn't give a fuck about you
Mutta minähän olen osa universumia ja minä välitän itsestäni.

Attached: 1549600287757.png (1413x1060, 630K)

>Ne, jotka väittävät löytäneensä merkityksen elämästään ovat joko epärehellisiä tai harhaisia. Kummassakin tapauksessa he eivät onnistu kohtaamaan ihmisenä olon ankaraa todellisuutta.

Attached: 1551072353109.png (360x383, 54K)

>Ne, jotka väittävät löytäneensä merkityksen elämästään ovat joko epärehellisiä tai harhaisia.
>löytäneensä
Merkitys ei ole ulkopuolista, jotain löydettävissä olevaa. Universumin ajattelevana osana, merkitys on keskushermoston itsensä luotavissa ja valittavissa. Oletus jostain ulkopuolisen universumin merkityksestä on vähän samanlaista kuin yrittäisit löytää varpaankynsistäsi elämän merkityksen. Ei kummallakaan, ajattelemattomana rakenteena, ole mitään tarjottavaa merkityksen suhteen.
>Kummassakin tapauksessa he eivät onnistu kohtaamaan ihmisenä olon ankaraa todellisuutta.
Ihmisenä olona ei todellisuus ole rankkaa kuin tietämättömille ja itseyden illuusioon takertuneille. Kärsimys päättyy kuolemaan ja kuolema on saavutettavissa ilman yritystäkin.

Attached: 1539288610460.gif (292x493, 1.45M)

Merkityksen fyysinen sijainti on vaan semantiikkaa. Missä tahansa se sitten onkaan, se on konseptinakin mahdoton, suorassa ristiriidassa jokaisen yksilön merkityksettömyyden kanssa. Mitä tulee toiseen osaan, tyhmän ja tietämättömän subjektiivinen kokemus on huomattavasti siedettävämpi koska he voivat kyseenalaistamatta tuudittautua em. epärehellisten ja harhaisten itsepetosten luomaan turvan ja merkityksellisyyden tunteeseen.

Attached: 1549916103402.jpg (400x524, 44K)

>jooh vois asentaa lisää kovo-
>virtapiuhat jumissa 30cm päässä koska vammainen poweri
on kyllä tasan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun lankean tähän paskaan

Attached: saatanan vittu.jpg (1280x720, 304K)

jatketaanpa siitä mihin jäätiin

Attached: 1488295703743.jpg (1414x2000, 304K)

Haluisin vaan juoda viinaa mut mul on vastuita ja velvollisuukisa viel sen verran etten kehtaa. Miks piti osallistua ihmiskuntaan

Herätyskello oli 7:30. Heräsin siihen, mutta väsytti homona ja jatkoin nukkumista. Heräsin kunnolla vasta kymmeneltä. Jostain syystä nukun kauan, jos menen nukkumaan klo 00-01. Ei voi jatkua näin.

vanmanen

nukkumata mennään jo yhdeksältä

>Merkityksen fyysinen sijainti on vaan semantiikkaa.
Googleta "semantiikka" niin et enää käytä sitä terminä väärin.
>Missä tahansa se sitten onkaan, se on konseptinakin mahdoton
Jos tarkoitat objektiivista merkitystä, niin tietysti. Merkityshän on subjektiivista, mutta subjektiivisenahan sillä on enemmän painoarvoa. Mitä väliä olisi jollain objektiivisella, ulkoisella merkityksellä? Se vain olisi vaikket sitä tuntisikaan, eikä sillä olisi sen kummempaa yhteyttä sinuun itseesi.
>suorassa ristiriidassa jokaisen yksilön merkityksettömyyden kanssa.
Merkityksettömyys on vain sinun, erittäin rajoittuneesta ja tietämättömästä näkökulmastasi muodostettu käsitys. Mikään muu kuin kokemuksesi olemassaolo ei ole varmistettavissa. Kaikki empiirisistä aistihavainnoista, logiikkaan, on riippuvainen oletetuista aksioomista, joita ei kyetä todistamaan. On hyvinkin mahdollista, että tällä kaikella on joku tietty merkitys ja tarkoitus, jota emme vain kykene havaitsemaan tai rationalisoimaan, ollessamme universumin sisällä, kykenemättömiä havaitsemaan muuta kuin heikkojen ihmisaistien kokemuksia.
>voivat kyseenalaistamatta tuudittautua em. epärehellisten ja harhaisten itsepetosten luomaan turvan ja merkityksellisyyden tunteeseen.
Ainoastaan jos ovat tarpeeksi onnekkaita kokeakseen sellaista elämää, jossa kohtaavat tarvittavat kokemukset tuohon elämään. Jos esimerkiksi syntyvät sieluttomaan, materialistisen hedonistiseen, skientismin ympärille rakennettuun yhteiskuntaan, jossa ihmiset asuvat termiittikekoja imitoivissa betonirykelmissä tuntemattomien ihmisten ympäröivinä, on tyhmillä aivan yhtä suuri mahdollisuus päätyä merkityksettömyyden oletukseen ja yhteiskuntamme tyypilliseen sielunsairauteen.
Älykkäällä on sentään mahdollisuus tunnistaa itseyden illuusio tai rationalisoida ihmisen hengenelämälle tarpeelliset asiat ja työskennellä niitä kohti. Tyhmä ei tähän pysty, vaan on jumissa omassa tilassaan, eikä kykene parantamaan edes materialistista tilaansa.

Attached: 1559658742619.gif (408x408, 328K)

Niin, poweri on. Pitäis ottaa dvd-asema pois käytöstä jos haluaa noiden kaapelien ylettävän...

tekeekö dvd asemalla jotain nykyään

saa rewatchattua bengalin tiikerin

no se on kyllä tärkeä kieltämättä

poltan sillä waretettua musiikkia cd-levyille, jota sitten tykitän auton kajareista. Toisaalta voisin polttaa ne levyt läppärilläkin...

paljolla myyt sun bengalin tiikerin?

Merkityksesi on vaan kaukaahaettu itsekusetus. Ei ole mitään mikä määrittää ihmiselle arvoa tai merkitystä. Se että luot sellaisen itse itsellesi itseäsi tyydyttääksesi on nimenomaan itsepetosta. Jos se luo sinulle arvon tai merkityksen tunnetta niin hyvä niin kai, itse vaan oon liian rehellinen itselleni sellaiseen. Se että luomasi subjektiivinen merkityksen tunne tuo sulle positiivisia kokemuksia ei oo mikään perustelu sen paikkansapitävyydelle tai todellissuudelle. Parhaimmillankin vain itsepetosta, joskin lisäaskelin.
>On hyvinkin mahdollista, että tällä kaikella on joku tietty merkitys ja tarkoitus, jota emme vain kykene havaitsemaan tai rationalisoimaan, ollessamme universumin sisällä, kykenemättömiä havaitsemaan muuta kuin heikkojen ihmisaistien kokemuksia.
Ai jeesus vai? Sellaisella joka on havaintokykymme ulkopuolella ja jota ei pysty mitenkään todistamaan vääräksi on täysin merkityksetöntä.

Kylpyhuone lainehtii. Kiitos solunaapuurit

itellä on kuvan mukainen setti jos pitää levyjä käyttää. läppärin dvd aseman löytää jostain ilmaiseksi ja usb adapteri eurolla ebaysta

Attached: usb-to-sata-laptop-cd-dvd-rom-cable-optical-drive-adapter-caddy-abtan-1611-03-abtan@3.jpg (1000x824, 80K)

Tai käyttää usb-liitintä ja puhelinta / tikkua / kovoa / korttia / pilveä

Nyyni...

i.4cdn.org/wsg/1569044067433.webm

itse en ole käyttänä optisia asemia moneen vuoteen

kuole vitun normo

>usb liitin
>bluetooth
j-juu, kumma kun en tullut ajatelleeksi haha

>Merkityksesi on vaan kaukaahaettu itsekusetus.
Merkitys on se, minkä itselleni valitsen. Elämässäni ei ole suurempaa auktoriteettia kuin minä itse. Minä olen ajatteleva ja tunteva, ainutlaatuinen. Sanani on laki ja ajatukseni ovat tärkeimpiä mitä elämässäni on. Jos valitsen itselleni merkityksen, se on merkitykseni.
>Se että luot sellaisen itse itsellesi itseäsi tyydyttääksesi on nimenomaan itsepetosta.
Ei siinä ole mitään itsepetosta. Merkitys on täysin yksilön valittavissa. Yhtä lailla kuin voit valita sanalle itse merkityksen ja käyttää sanaa haluamallasi tavalla, voit valita elämällesi merkityksen ja elää elämääsi sen mukaisesti. Tästä vain syntyy konflikteja eri merkityksen omaavien ihmisten kanssa, niin sanojen, kuin elämänkin kanssa.
>Jos se luo sinulle arvon tai merkityksen tunnetta niin hyvä niin kai, itse vaan oon liian rehellinen itselleni sellaiseen.
Jos olisit rehellinen itsellesi, et olettaisi tietäväsi yhtään mitään. Olet aivan sotkeutunut egoosi ja aivojesi luomiin illuusioihin. Luulet harhaluuloja rehellisyydeksi, todellisuudeksi ja kärsit sen takia.
>Ai jeesus vai? Sellaisella joka on havaintokykymme ulkopuolella ja jota ei pysty mitenkään todistamaan vääräksi on täysin merkityksetöntä.
Se on SINULLE merkityksetöntä, koska näin sinä olet valinnut.

Attached: 1566952420108.png (750x450, 288K)

mitäs asut solussa

Attached: verta.png (1280x720, 515K)

Suihkuviemäri tukossa. En osaa itse hoitaa. Pitää kertoa vuokrafirmalle/talonyhtiölle

Otat sen viemärin kannen irti ja rehdisti työnnät käden sinne putkeen ja vedät ne hiukset sieltä pois

En todellakaan luottaisi usb-paskaan polttaessa

Joo mä ite käytän tästä syystä valokuitua polttaessa

>Olet aivan sotkeutunut egoosi ja aivojesi luomiin illuusioihin. Luulet harhaluuloja rehellisyydeksi, todellisuudeksi ja kärsit sen takia.
Nimenomaan irtisanoudun illuusioista ja pyrin näkemään maailman mahdollisimman objektiivisesti, sellaisena kuin se on enkä sellaisena kuin haluaisin sen olla, samalla kun sinä luot merkitystä tyhjyydestä. Ei ole mitään merkityksen hiukkasia, jos kaiken purkaa alkutekijöihinsä niin on täysin mahdotonta löytää mistään mitään ainetta tai materiaa josta merkitys koostuisi. Sinä olet harhainen koska kuvittelet olevasi merkityksellinen ja olet valmis loikkaamaan universumin ulkopuolelle, täysin tyhjän päälle, persutellaksesi harhojasi. Oletko tosiaan niin syvällä itsepetoksessasi ettet enää kykene pysähtymään ja kyseenalaistamaan?

Attached: 1549583278627.jpg (593x593, 52K)

Käytän optisia asemia kun löydän kirppareilta joskus mielenkiintoisia albumeita hintaan 0,5€ - 1€ ja siirrän ne koneelle muodikkaaseen flac-muotoon. Ja sitten laitan ne takaisin kirppareille 2:lla eurolla.

>Elämässäni ei ole suurempaa auktoriteettia kuin minä itse. Minä olen ajatteleva ja tunteva, ainutlaatuinen. Sanani on laki ja ajatukseni ovat tärkeimpiä mitä elämässäni on.
mut samalla;
>Olet aivan sotkeutunut egoosi ja aivojesi luomiin illuusioihin. Luulet harhaluuloja rehellisyydeksi, todellisuudeksi ja kärsit sen takia.
pitäiskö sun heijastella hetki t:eri

no pistän sitten poltto-ohjelmasta se datan varmistus höskä päälle

Yritin mutta kyseisestä viemäristä on hankalaa ottaa käsin kun on niin kapeat urat

joo emmä tiiä sit

Ne on kohta kirjaimellisesti 20-vuotta vanhaa teknologiaa.
Niitä tukevia soittimia voi löytyä kirjaimellisesti eurolla tai jopa ilmaiseksi jätelavoilta.
Nyymi mitä vittua.

>datan varmistus höskä: lue levy polton jälkeen varmistaaksesi että poltto onnistui
>auttaa aivan helvetisti siihen että usb pätkäisee itsensä kesken polton millisekunniksi, poltto katkeaa ja levy on pilalla