Europe (NL)

>Europe (NL)
>Turning 25 soon
>No degree
>1k in the bank account
>Working in a sport store during the weekends.

Wtf should I do anons? I'm getting depressed.

Attached: jon snow.jpg (512x512, 42K)

Clean your room

It's clean, every morning actually.

Should I consider a study? Don't see myself working in a factory.

>Europe (NL)
>Turning 25 soon
>Degree (industrial engineering)
>15k in bank account
>20k link
>Enjoying my weekend and making progress in my career during the week

Why did you wait so long before this realization, user?

>having faith in crypto, especially link
brainlet

Zonder opleiding...ok.

(1) Anti-kraak wonen, liefst in industr. panden. 250E huur incl elek. btw
(2) Gebruik gratis elek. voor Monero/eth mining maak het niet te gek want lamp
(3) Werk voltijd

Sparen en wegwezen als je genoeg geld hebt.

What do you do all week? Get a degree or learn programming online.

Tevens koop LINK

Was enjoying life meanwhile mijn medestudenten where studying.

Woon bij m'n ouders.

Wat raad jij me aan (studie)?

>koop LINK
pleeg zelfmoord

>Woon bij m'n ouders.
>25

Gast. Peter Pan was een verhaal geen advies, wtf.

Doe iets dat je interessant vindt en waar vraag naar is. Met ICT en technische studies heb je gegarandeerd werk en kan je tijdens je opleiding al bijverdienen.

Kill you are selve

ik wil een kunststudie doen

Weet wel dat YoungCapital een ICT opleiding aanbiedt waarbij je ook gerelateerd werkervaring opdoet.

Probleem is dat ik niet aan de toelatingseisen voldoe, MBO niet afgerond. Zoek wel naar iets soortgelijk waar ik naast een studie ook werk.

Zie mezelf niet meer studeren op m'n 24e.

>Zie mezelf niet meer studeren op m'n 24e.

Voltijd natuurlijk.

Buy cocaine and fuck some hookers, then become pimp and let them work for you.

Pipo je moet gewoon ff een plan maken. Wat wil je in 3 maanden behalen, een half jaar, 1 jaar, 2 jaar, 5jaar.

- mentaal, fysiek trainen. Ga fitness en of vechsport doen. Niet janken of excuses, train 3x per week. Eet gezond.
- koop elke maand 100 euro altcoin en afwachten. Er zijn zat projecten die heel laag staan en goed zijn. Doe je research.
- Lees zelf boeken zoals Marcus Aurelius - Meditations, Think and grow rich, The 7 habits of highly effective people, how to win friends and influence people
Zelf studeren en lezen, investeer in jezelf.
Elke dag een zaadje planten en water geven, als fundament voor een grote boom in 5 jaar.
Geen gejank man je zit in Nederland vol kansen en hebt het beter dan de meesten in de wereld. Vergelijk jezelf met jezelf. Kijk niet naar het verleden dat kan je niet meer veranderen. Offer vandaag tijd, energie en geld op voor een betere morgen.

Ameriburger here in the same position but with a college degree, and dont speak Scandi. any advise?

Attached: 1539386118083.jpg (1210x881, 361K)

Trouwens ga zoveel mogelijk geld sparen en een deel ervan in crypto. Hou je vaste lasten laag. Geen onnodige dingen kopen zoals dure telefoons en merkkleding. Kappen met uitgaan, bier zuipen, blown.

Ga je tijd niet verspillen aan computer games spelen, TV kijken, social media en dat soort shit.

Als je serieus wilt veranderen moet je offers maken en behaalde dingen opgeven. Ik spreek uit ervaring en was in dezelfde positie heel lang.

I'm you five years from now, there is no end to the suffering. Every attempt you make to break free will get attacked until you can't take it anymore. Maybe you'll become very ill, maybe your family will sabotage you, maybe you'll get trapped by a gf or have expensive freak accidents that drain your savings. At the very least, cut out any expense and time commitment that isn't completely necessary to maintain your health, sanity, or financial position. And for the love of god shun your family because they don't want to see you change.

Thanks bro, probleem is dat ik niets op zak heb waardoor ik sws ergens in een fabriek moet werken.

Ben verder wel capabel genoeg - al zeg ik het zelf - om een hbo/wo opleiding te volgen richting te ICT/IT. Zie dat wel als iets haalbaars i.p.v. mezelf mentaal dood te neuken door jaren achter een loopband te staan. Ben ook op zoek naar een cursus waarbij ik naast studie ook gelijk aan de bak kan met - normale - werken.

Als je me hierbij kan helpen, graag.

Bump