Only reply to this if you are a Finnish stinky linky. I want to know what % of linkies are Finnish

Only reply to this if you are a Finnish stinky linky. I want to know what % of linkies are Finnish.

Veikkaisin itse prosenttiluvun olevan n. 10%. Mitä veikkaatte, meneekö lähelle? Miten aiotte rikastaa kotikuntaanne ja -maatanne miljoonillanne? Discord-ryhmä on tulossa verkostoitumista varten myöhemmin.

Attached: 1548715390277.jpg (467x700, 76K)

niggers

Chainlink on huijaus. Cryptocurrency itse on erittäin epäilyttävä.

Go away snow nigger.
Peeäs olen soumesta.

>Miten aiotte rikastaa kotikuntaanne ja -maatanne miljoonillanne?

Viettämällä mahdollisimman monta kesäkuukautta Suomessa ja ostelemalla kaikenmaailman mönkijöitä ja optimistijollia pikkukylän mönkijämyyjiltä, sekä tuhlaamalla rahaa mökkipaikkakuntani pienyrittäjien kivijalkaliikkeissä, tullen tunnetuksi sinä reiluna miljonäärinä joka pitää kesäisin muuttotappiokunnan taloutta pystyssä.

Verokarhua sen sijaan aion efektiivisesti ampua haulikolla naamaan asumalla ulkomailla Suomen verottajan visvaisen kouran ulottumattomissa.

Attached: 1533199824527.jpg (200x249, 6K)

Swede linkers are superior

Finnish people are investing in link? Link is cursed just sold my stack

Attached: 1549046111162.jpg (1348x1177, 2.05M)

Dude, jolla meillä on ollut tällaisia shillereitä, tulevat ja menevät viimeisten 20 kuukauden ajan. Ja arvaa mitä, mikään ei koskaan tapahdu. Kumppanuudet kirjaimellisesti ja Sergayn välityksellä vain poistuvat huijauksesta. Ei ole mitään merkkiä mainnetista, ei tunneta venäläistä huijata ole edes kommunikoida. Kaikki newfagit eivät kuulu linkkisivuihin. Olemme kaikki jumissa pitämässä laukkuja cuz, joita me pyysimme, että tämä huijari pumppaisi meidät, mutta hän todella soitti meitä kaikkia. Hän on työnjohtaja ja heikkouksien etu. Aivan kuten kiusaaja tiedät? Kaikki meistä 4channereita kiusattiin Todellisessa elämässä ja kiusaaminen on ilmennyt In / biz / 'salaisena' 'lambo' 'me kuu' ', joten se on voimakkaan psyopi, joka heikentää meidän kaikkien säästämistämme Jotta paska ja polkumyynti tapahtuisi, Tšadin kiusaajat rikastuvat. Meidän pitäisi tavata / biz / bros ja tehdä itsemurha.
Sen kaikki olemme hyviä

Ps. Aion rikastaa kotikuntaani enemmän ählämeillä ja neekereillä kun rakennan enemmän vastaanottokeskuksia linky stinky voitoillani

Fugggggg mämmi sauna spurdo spärde gimi :DDDDDDDD