/BNL/ Gigantic Dietsland Edition

When are we going to liberate Flanders & then proceed to make Luxembourg & Wallonia join us and proceed to create a new great power in Europe?

We have the history of cooperation to make this work. 77% of Netherlanders would support joining up with belgium. We should be unifying both militarily and economically to kick out the (sand)niggers & secure a safe future from Germany, France & the Britbongers

Attached: heybtwwhenarewegoingtogastheEUparliamentbtwreplytothisbyimagenamingtoavoidciashillsnshitkankerboeven (1024x1007, 201K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_1wSNm6BRh8
nl.wikipedia.org/wiki/Vliegbasis_Volkel
youtube.com/watch?v=JBnFBeFmDXs
youtube.com/watch?v=hLBBxXyFV-M
youtube.com/watch?v=67rc96joOz8
youtube.com/watch?v=JAvqTo08lmw
youtube.com/watch?v=uBxvdkpV8Z0
youtube.com/watch?v=B1T-jKbYetE
youtube.com/watch?v=BIs3S6ckTmw
youtube.com/watch?v=2nliGOuJL5A
youtube.com/watch?v=LGh2SnKtPy8
twitter.com/NSFWRedditVideo

Verdinaso when?

No. We're to unite in the good spirit of liberty & limited government power. Dutch Golden age was during the decentralised times, We're stronger with military cooperation & total economic freedom between our great nations. No totalitarianism faggot.

I support this, further many Swedes are partly of wallonian descent.

Soon our lands shall be ours again swedebro

Naar de hel met u kaas neger.

Attached: add587f8-78cf-444d-b52c-0ce5adbbfbcf.jpg (485x575, 67K)

medelander gedetecteerd.

Impliceert gij dat niet aan snode plannen werken om Willie op de Engelse troon te zetten een slecht ding is?

uw land is een grap

wij maken het beter

Attached: download (1).jpg (200x200, 4K)

Compensatieloze stage op hun voormalige rubber plantage en bij weigering laten touwloos laten bungeejumpen van de hoogste etage

Too bad I won't allow this to ever happen.

Attached: 1528249997688.png (746x1085, 481K)

En dat is waarom we over 15 jaar burgeroorlog hebben in Europa c:

/Groot Dietsland, Generaal/

Relinquish your zetels peacefully european cititizen. You don't want me to get the EUarmy™ involved.

Attached: Naamloos.png (513x536, 679K)

bump

thanks

>Wanting to annex Wallonia

Just stick with Flanders, let the frogs take Wallonia, it's econimcally backwards and they don't speak your language anyways.

Wallonia could be turned into a large parking lot or filled with solar panels/wind mills. Still better than dragging Lelgium down like it does at the moment.

Would you also support this?
I would.

Attached: 328d627c7d68c03b5200311b3a8300112d8542bacfae03cc6a97bf451352f3ce.png (965x637, 87K)

Why the rightful French clay is included in it?

both are usurping the reich, but whatever.

why dodutch men have curly hair so often?

Wallonia isn't "rightfully French", just because Paris copied their language.

But not sure why it's included but Northern Sweden isn't.
If it were all up to me I would probably include all of Norway and Sweden, and all of Germany, but not Wallonia.

I like this. Germany should just be split up at this point.

HOW ABOUT WE GET SOMETHING DONE ABOUT THE TRAITORS IN OUR PARLIAMENT
REEEEEEEEEEEEEEE
fuck belgium, I like flanders but who wants frogs with down syndrome in their country?
walloons should be genocided first
but yes we should unify
decentralisation should be brought back
our government is abusing the regional governments by giving them task they shouldn't be asked to do, then complain how they can't do it, and then use it as an excuse to bait them into merging with other regional govs
it's fucked
west Duitsland is rechtmatig neerlands grondgebied, iedere kankerduitser die er tegen is verdient een kogel en de gaskamer

NEDERLAND WERELDOVERHEERSING WANNEER?

>meme sources of energy
nuclear fission and fusion are the way to go
we wanna get off the gas but can not even adequately provide enough "clean" (they're not clean, production has environmental costs aswell, loads, and in the case of windmills, birds die like useless trash due to it) energy through wind and water and sun
we need nuclear but not one party has the balls to call it out
because they're weak disgusting traitors
everyone in parliament deserves the gaschamber

says the 67% er

and again, why do dutch men have curly hair so often?

only west Germany is dutch clay, walloons is too but its people need replacing, they need to be out for our levensraum
we could have 100million glorious Dutchfags roaming the world before the end of the century and secure the existence of our bloodline for atleast another 10 generations if we have the balls to do it

These countries have military?

curly dark hair is ashkenazi influence (mostly white and mostly European heritage), it's what gives us the advantage against german niggers and the rest of the failures they call "germanic people"
you're all worthless trash
the dutch are literally by every standard the best people in the world because we are
and the rest are disgusting niggers taking up our glorious clay

>west Germany is dutch clay

They asked to join the 7 provinces but we told them no.
We only barely allowed Drenthe in.

we need loads more, like nuclear submarines and definitely a nuclear arsenal if we want to be relevant
niggers and their useless international agreements can do something useful and go kys

Just naming an example of what to do with that space. Anything would be better than having the demonic spawn called Walloons live there.

I absolutely don't know, don't see it that often here. And we are at least 77% dutch whites, not even counting other Europians who live here.

>great power
BAHAHAHAHAHAHA

Aren't Frisians racially superior to us though?

we made mistakes before
one is two too many to be honest
we won't make the same mistakes again
submission and friendship, or death
that needs to become our ninja way

BUMP

we could be in less than a decade if our government stopped playing the goody two-shoes
fuck the frenchies are considered a great power and they're a joke, we could outplay them in days

Fuck you holland.
And france, give back clay!

Attached: 360px-Quad_Flandria.jpg (360x269, 60K)

our white bloodline hasn't been truly truly white for centuries, we've allowed to many Jews in
but it's most definitely white enough, there's just a drop of ashkenazism in us
it makes us crave that gold every once in a while
vvd is a clear example of that

5 days....

that really strong zeemof

but whatever. why do curly dutch men put gel in their curly hair so often?

idk we've also been subverted hard by our (((American))) allies
we trusted them too much and now we're paying the price
it's gonna hurt and we're gonna lose a lot of folks due the globalist leftist disease but it will be fine, as long as we end up with a white ethnostate for my children, then it will all be fine
but we'll fix our defenses, you're right about that, we could be btfo by turkey in an hour...

>the last time I visited the Netherlands was in the 1990's.

Come back one day, you're welcome, just avoid Amsterdam because we get too many tourists already.

you demand a piece of France
we demand the whole of you
everyone happy, no?

also why aren't we speaking about the obvious fact that we've left our brothers and sisters in Suriname down
we should reclaim our colony from that disgusting dictator and traitor to his own people bouterse, and then continue to foster a great friendship in which we can invest so much money, make great bank on tje natural resources of suriname, which aren't being used correctly right now
and meanwhile the people of suriname will be educated and healthy and rich and we'll have a good country to send our tourists to and we can educate their smart ones
there's so much to gain here
yet our disgusting gov lets the surinam people suffer

I wonder how the situation in South Africa is going after not hearing about it for a while. They should have the right to come here in case shit hits the fan again.

Jewish blood

tfw 25% Belgian and 0% Jews in family for at least 15 generations but still exert the full power of a spice "buying" supermerchant

when i visited in the 90s i saw a mix of skinhead, chav and the walking dead everywhere. and for some reason they all looked like they where about to go jogging. yet no one whas jogging. it whas surreal.

do you have the magic curls?

we need to genocide the murderers who dare to harm our Southern brethren.
blood pays with blood
WHERE ARE OUR NUKES
god we've got so much shit to do before we can talk shit about the rest of the world, because right now, we're in deep shit
looking at it like that, Africa would be drowning in shit, but that's not my problem if they want to stay subhuman mediocre apes
we've got a dream of the future to follow
100 million white dutchies on our beautiful clay, bordering east germany, France, and maybe or maybe not denmark
also
why are we not genociding the sea? IJsselmeer should be out clay, and else
there's this place called doggerbank
we can claim it, build some dikes, polder a bit, double our current land size
make bank

No, As I told you, no Jewish blood. G E W O O N K O L O N I S E R E N

Make Brabant Groot Again!

youtube.com/watch?v=_1wSNm6BRh8

Großgermanisches Reich wanneer?
Gewoon doen

neger belgs bloed is joods bloed goed genoeg
en als je donkere krullen hebt heb je joods bloed in je met tenminste 50% kans

>WHERE ARE OUR NUKES
nl.wikipedia.org/wiki/Vliegbasis_Volkel

>why are we not genociding the sea?
Eerst een muur bouwen om A'dam myn brüder

youtube.com/watch?v=JBnFBeFmDXs
>Eerst een muur bouwen
Schiet ze gewoon allemaal deud

Broeder ik ken mijn bloedlinie voor 15 generaties terug, d'r zitten geen joden in. Ook geen krullen.

Afvallige stadt? verzinken in der zuyder zee

youtube.com/watch?v=hLBBxXyFV-M
Rest in Piss Amsterdam

if you don't have dark curls
then you probably have no jewish descend
good boy
now tell me
do you have cute sister I can breed?
not good enough
our own nukes
made by our sweat
we'll develop nuclear fusion just to create the fucking uranium to make them
even though we could be having hydrogen bombs by that time
irrelevant
it's the process we need to go through
we need to push our intellectual and production capabilities to the absolute maximum and we'll see the limits of our power, and it's well beyond our wildest dreams
i know it is

>do you have cute sister I can breed?
Zeg makker...

youtube.com/watch?v=67rc96joOz8
Dezeman is joods kijk uit en reageer niet op hem
t.jodenfluisteraar

youtube.com/watch?v=JAvqTo08lmw
Verwijder'd

youtube.com/watch?v=uBxvdkpV8Z0
user die klip is een beetje kanker

Dat vind je kanker? Zie dit
youtube.com/watch?v=B1T-jKbYetE

youtube.com/watch?v=BIs3S6ckTmw
die is better oetz

krijg kanker
er is een blank ras om te redden en er moet vroeg begonnen worden
wie wil nou een smerige hoer van in de dertig die al honderden jongens hun zaad heeft gedronken
trad christen chick is alles wat ik zoek
maar christelijke dames hier zijn compleet geïndoctrineerd door de linkse kerk
vrouwen in dit land zijn ernstig verziekt
hoe fix?

?
was ik maar joods, de kankerjoden doen tenminste nog iets voor hun eigen bloedlijn
de meeste Nederlanders hebben de toekomst al opgegeven
Heere bescherme ons volk, we zullen het nodig hebben door hoe ernstig we zijn gesubverteerd

oh en het joods lijken kan wel
wie /accelerationisme/ hier? het is een risicovolle oplossing maar met het huidige politieke klimaat is het de enige optie die ik zie

>was ik maar joods
Jood / polderhandelaar gedetecteerd

Attached: ccdec0b714c036f9ffc5d0ef48cbd56c03ca29561e02dba287030652432ef8b7.jpg (2048x1486, 603K)

67%?

Hey Yernaz

Because we are civilized.

Dit ben ik allemaal
youtube.com/watch?v=2nliGOuJL5A

het was een was ik maar vriend
niet een oh kon ik maar zien
yernaz letterlijk de meest gebaseerde politicus, het moment dat de fvd hem wegstuurde was het moment dat ik wist dat de fvd een smerige jodenpartij was die geen kanker om het Nederlandse volk durft te geven
dat de hele tweede kamer de gaskamer verdient als de moordenaars op de natie die het zijn
verraders sterven eerst

hoe bruin is je huid op dit moment?

Attached: 1464042937788.jpg (1400x938, 250K)

*kon ik maar zijn
god wat ben ik blij voor mijn neerlands bloed
maar het moet puurder, beter, hoe kan je genoegen nemen met goed als het hier gaat om mijn kinderen
niks minder dan perfect en dan nog beter

Maat, je bent echt een loser; letterlijk vragen op het internet of je iemands zusje kan neuken omdat je zelf geen vriendin kan krijgen. kys

>als het hier gaat om mijn kinderen
Maar je heb niet eens een vrouw shlomo

Attached: 1441522383779-0.jpg (1200x898, 250K)

ben een suri halfbloed maat
maak je geen zorgen
zelfs de neurenberg wetten stonden halfbloedjes toe bij toestemming van de staat
blanken durven niet genoeg voor hun huidskleur uit te komen
doe ik wel als het nodig is
ik heb alleen een blank meisje nodig, 14 25%'es eruit pompen, en ze dwingen met blanken te trouwen, het eerste kankerkind van mijn verloren zaad dat thuiskomt met een niet-blanke wordt uit mijn bloedlijn verbrandt, en geef dat 4 generaties en we gaan naar 12.5 - 6.25 - 3.125
nog nier geweldig maar als ik sterf zal er geen smetje bruinheid op de huid van mijjn blanke kind zijn, of jawel, het bruin van een moedervlek dat afsteekt op zijn spierwitte huid

Because we tried that and it didn't work out.
Also it turns out that "great" (or even "super") powers chronically overestimate themselves and are more easily exploited when you seem smaller.

But as the Americans frequently show: it's mostly barking and very little biting, and even then that is rarely effective.

I would unironically move back if you assimilated flanders and sent all the muzzies to wallonia, where they would become french citizens when this sandnog loving country takes them in.

maat
je bent hier op een anoniem internet forum
wat de kanker boeit het wat je vraagt? net zo min als het geen kanker kan boeien of je iemand een loser noemt
wat de kanker is dit?

toekomstvragen dienen beantwoord te worden, niet bekritiseerd
wie zou kinderen willen nemen in een staat die tegen blanken strijdt, die ze alleen wil om ze te indoctrineren als afval, als goede sukkeltjes die leuk belasting betalen zodat meer vluchtelingen gekocht kunnen worden van de internationale zwarte markt voor goedejongenspuntjes

>ben een suri halfbloed maat
Wat doe je dan in Nederland? ga weg
>zelfs de neurenberg wetten
dat ging om joden van 1/4 en 1/8
>ik heb alleen een blank meisje nodig
youtube.com/watch?v=LGh2SnKtPy8

Je moet een strop om je nek krijgen kanker buitenlander

*betachterkleinkind.

nee
Nederland is veel beter dan suriname
ik pas daar niet eens
krijg kanker lage kwaliteit blanke
ga eens je land terugpakken vriend
yernaz doet meer dan jodenknuffelaar baudet
nee niet waar halfbloedjes joden konden met toestemming trouwen met een blanke
als je joden toestaat in je bloedlijn dan is een halfblankje accepteren niet zo een probleem

Ga dood bruinhuid

Attached: 5d3928c6e2528ba9218c2214c24cb2e252c79803b8d4181e92de6694ec7c35ec.jpg (500x375, 68K)

>Je moet een strop om je nek krijgen kanker buitenlander
niet dan een schattige baudet stemmer zoals jij dat zou durven
heb je niet wat lavendel om te snuiven en wat nikkers en moslims je vrouwen te laten neuken
je moet even je bek dichthouden en je opties bekijken
dan zie je dat yernaz meer voor het blanke ras zou betekenen dan thierry ooit de ballen zou hebben om te durven
extreem tekenend dat je dat niet inziet

goed zo, laat de haat vloeien schat
nu eens dat durven te zeggen tegen de negers en de moslims en dan heb je misschien je een kans je volk te redden

Het ideale Nederland
>Fascistisch tot al het cultureel Marxisme verdwenen is, dan meer vrijheden voor de burgers
>Belastinggeld beter aan het eigen volk spenderen en mensen zonder Nederlandse afkomst krijgen geen cent en worden het land uitgezet
>Vrije markt met retricties om monopolies te voorkomen
>Dood van de parlimentaire democratie
>Valuta decrentraliseren van de Euro en de gulden terug brengen verbonden aan de goudkoers inplaats van het Joodse schuldensysteem en inflatie minimaliseren
>Een nationale bank waar je kan lenen zonder rente en een deel van je schuld vergeven wordt door kinderen te krijgen
>Militairen uit het midden oosten halen
>Islam en jodendom worden verboden, christendom wordt getolereert als het niet met de staat bemoeit
>Meer gym voor schoolkinderen om de dikkertjes er uit te werken

Attached: perfect-europe.png (2988x2187, 260K)

>rightful French clay
does not exist

/2
>Monarchie afgeschaft. LANG LEVE DE REPUBLIEK
>Vrouwen aangemoedigt om te stoppen met werken om meer huisvrouwen te krijgen
>Schooluniformen
>Volkslied herschrijven
>Terugkeer recht voor blanke zuid Afrikanen
>Meer bossen planten
>Meer vrijheden voor leerlingen met hun les pakket

>christendom enkel tolereren
traditioneel christendom is de enige levensader in dit land
het atheisme is gebaseerd op een lege subjectieve moraliteit
de monarchie is verziekt en verkankerd maar adel of specifiek een monarchie is nodig om ten alle tijden de interesses van het volk te verzekeren, en als hij dat niet doet, vermoorden we hem
wie exact ga je de schuld geven in je bananenrepubliek? de acteurs ingehuurd door de joden en de rijken om je land te subverteren? je zou se kunnen executeren en er staan zo weer 5 landverraders op om die plek in te nemen, en (((zij))) betalen wel genoeg shekels

>Hij denkt dat ik Atheist ben
Daar zit je vekeert vriend

Attached: 37254252553.jpg (700x426, 71K)

>heiden
calvijn en luther hadden gelijk
ketters dienen verbrand te worden

>Ik geloof niet in een Jood aan een stok
Nou en.

Christendom is jodendom voor blanken.

You lack ambition

Attached: Groot Nassauië.png (965x637, 72K)

het jodendom heeft het 3000 jaar volgehouden
hoe ernstig zijn de heidenen kapotgemaakt door volgelingen van onze heilige jood op een stok
wij hebben een jodendom nodig
een religie die ons zegt wij zijn één, wij zijn samen, en de rest mag de tyfus krijgen, of niet zo bot, maar een vriendelijke nee
wilt ge een duizendjarig rijk, ja oder nein?

De Germaanse stammen werkten altijd samen tegen een groter gevaar. We hebben niet een religie nodig om de waarden te kunnen waarderen. Zolang iedereen maar leert te geloven in de kracht van de Europese naties als we samenkomen, dan is er geen 1 dreiging dat ons volk niet zou kunnen overwinnen.

Christendom dat wij geloven in Europa is ook erg gebaseerd op het heidendom. Kerst en Pasen zijn bijvoorbeeld 2 erg populaire van Heidens afkomstige feesten.

Daarom zeg ik ook in mijn lijst dat ik het Christendom tolereer, omdat het niet de grootste boosdoener is kwa religie. Maar we moeten ergens een compromis zien te vinden tussen Christendom en Heidendom waar we de waarden hoog houden en Europa verbonden.

Attached: 457865765.png (485x443, 21K)

Map is too small. I don't see what you're talking about.