/polder/ Kuzu edition

Kuzu told native Dutch people to move out of the country if they don't like multiculturalism. Let's discuss the future of DENK

voiceofeurope.com/2018/07/muslim-party-leader-in-the-netherlands-tells-dutch-to-leave-their-country-if-they-dont-like-diversity/

Clip: youtu.be/KOqop_h7A9I
Full video: youtu.be/yXO_3VNAnsY

Discord: dRuscAK

Attached: bpwaqdrK-702x459.jpg (702x459, 87K)

Move where? All the white countries are getting hit with multiculturalism, no one else.

Kuzu? He's fucking 屑

He didn't exactly say where to.
Btw, are you FireLeaf?

Bump

>be dutch
>colonize the shit just like the rest of western europe
>oh gee, why won't these people leave

It serves you right, either go fucking purge and kill all the niggers or accept that these people are gonna live here now.

We didn't colonize Turkey yet they are the majority of the minorities

tfw you realise 2nd and 3th generation Turks are not marrying and have birth rates decreasing in both our country and turkey meanwhile our native birth rates are slowly but respectably going up, our only danger is the morrocans they still breed like rats.

How retarded are you?

VAN VLEUTEN

Implying Turks are the issue here, comparing Turks to any other ethnicity living in the Netherlands they are the most bearable as they are known for hard workers.

Can you stop asspulling numbers and give statistics. From what i see, more and more Turks are moving back and now a day i have even noticed Turkish girls marrying husbands that are located in Turkey, it's not the other way around anymore.

We need to make propaganda that Muslims are being killed here and attacked in the most horrible ways, so they get scared and go back to sandland

>Actually believing turks are known for hard work
I laughed out loud, good one mate

t. turk nigger

Welkom allemaal bij de trouwe kameraden partij

Vandaag gaan we turks hang tuig met knuppels in elkaar slaan

Daarna gaan we taart eten

Voor degene die liever geen taart wil is er ook KOEK

Attached: 1518481587217.png (1508x892, 171K)

Bump

Marokkaan hier.

Alhoewel turken een platte achterhoofd hebben, ben ik desalniettemin gecharmeerd door de waarden en normen die ze hanteren.

Daar kan ik als Marokkaan zijnde niets minder dan lovend over zijn.

Pic related. Mijn sleutelhanger :^)

Attached: IMG_20180717_150027.jpg (2976x3968, 2.04M)

PANNENKOEK STOOT

Attached: blijfkalm.png (351x498, 60K)

Oprecht nieuwsgierig.

1 - Ben je echt een marokkaan of een nep-marokkaan (hier geboren)?

2 - Heeft NL in jouw ogen een racisme probleem? Zo ja, hoezo? Zo niet, hoezo? Uitgebreide reactie, mits je daar zin/tijd voor hebt, is welkom.

3 - Hoe zit het met de huidige generatie morcros tov de oudere generatie? Is het waar dat de huidige meer religieus is en anti-westers? Wat vind jij hiervan?

4 - Heb jij zelf nog vragen aan mij (25 NL blanke man universitair geschoold) of heb je wellicht nog interessante onderwerpen om over te discussiëren?

Thx

ik ben tegen geweld maar voor een lekkere plak met koek kom ik graag langs

hallo MIVD

Hey :)

hoe is de koffie vandaag? krijgen jullie daar ook stukken koek bij of wat?

Ik ben momenteel niet thuis en mijn telefoon valt zo dood. Ik moet het kort houden.
1 Geboren en getogen in Nederland

2 Racisme probleem? Ik denk het niet. Ik merk er in ieder geval weinig van. Maar er heerst wel een disconnect omdat ik als Marokkaan simpelweg weinig verbinding heb met wat Nederlanders doen of leuk vinden. Mijn cultuur en geloof is mij veel waard, dus in die zin geintegreerd, maar niet geassimileerd.

Er zijn echter wel zoutige NLers die willen dat ik mijn geloof of culturele identiteit opgeef. Maar dat zijn over het algemeen tokkies.

3 De huidige generatie zie je een sterkere splitsing tussen intolerante haatbaarden die ironisch genoeg nog minder van de islam snappen dan de meeste Marokkanen. Het zijn over het algemeen ook jongens met een criminele achtergrond en die met een baardje opnieuw denken te kunnen beginnen. In de omgang blijven ze echter toxic, laat dat nou net datgene zijn dat juist extra zwaar telt in de islam.

Daarnaast heb je ook de 'gewone' Mocros. De nieuwe generatie is spraakzamer en beter geintegreerd dan de vorige generatie, maar zeker niet minder gelovig. Er treedt juist verjonging op als je zo in de moskee kijkt naar de gemiddelde leeftijd.

4 Ik ben ook universitair geschoold en rond je leeftijd. Maar ik denk dat we prima door een deur kunnen zolang we dat ook ambieren. Heb verder ook geen vragen maar waardeer je intentie tot informatiewisseling. Daar bouw je bruggen mee.

Too retarded. I'd kill him instantly.

Fuck off, clueless cunt. They're fraudulent pieces of garbage led by their master erdoroach.

Die plat achterhoofd ja? God, wat haat ik die intense ingebakken achterlijkheid bij dit inteeltvuilnis. Word er misselijk van.

Attached: sjiero-italieje.jpg (600x334, 36K)

long time no see

Attached: Pepe pannekoeken.jpg (600x600, 230K)

Although that goatfucker insult is getting really old.

Attached: 1525532435702.jpg (413x395, 42K)

Busy with work mostly, pannenkoekenrevolutiebroer!

It is, even though it will never be irrelevant :^)

Attached: pkstroop.jpg (680x497, 86K)

ik heb gisteren Nederlandse passpoort ontvangen
ik Kan nu eindelijk op kuzu stemmen :D

t. Mehmet

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ondanks dat wij op oppervlakkig niveau zonder twijfel door een deur kunnen, heb ik door de jaren heen een diepe afkeer ontwikkeld tegen de Islam (geloof in het algemeen maar voornamelijk de Islam). Niets nieuws komende vd gemiddelde Nederlander.

Ondanks dat mogelijk de fundamenten vh geloof prima zijn, ben ik ervan overtuigd dat wanneer een land een dominante Islamitische minderheid ontwikkeld dit tot enorme frictie zal leiden (ik hoef dit niet verder uit te leggen denk ik).

Ik kan hele verhalen opschrijven ondersteund door data maar laat ik het kort houden. Ik denk dat de Islam een gevaar is voor de Westerse samenleving en wanneer de hoeveelheid moslims in NL (EU) een bepaald niveau bereikt dit drastische gevolgen kan hebben waarvan wij nu de beginselen zien. Wellicht op papier is het een leuk geloof maar in praktijk zal het uitlopen tot middeleeuwse praktijken waaronder vrouwen onderdrukking, homohaat, fusie religie en staat etc.

Ik ga ervan uit dat jij het hier (volkomen) mee oneens bent. Echter, als je kijkt naar hoe "de situatie" is veranderd over de afgelopen 2-3 decenia. Hoe het politiek raamwerk naar rechts is geschoven. Hoe de Islam zwaar wordt aangevallen in het Westen, letterlijk en figuurlijk. De situatie in andere dominant islamitische landen. De enorme toename in culturele frictie alleen al. Denk jij dan dat dit op te lossen valt?

Laat ik het anders vragen: zie jij een rooskleurige toekomst tegemoet voor de Islam in NL (en de EU) en daarbij de gemiddelde Marokkaan?

Wanneer groot Brabant heren?

Attached: Groot Brabant Wanneer.jpg (800x449, 75K)

Tuig knuppelen en koek krijgen, wat een mooi land toch.

Wanneer krijgen we vlaams belgie erbij voor GROOT Nederland

Waarom gebruik je zo'n memevlag als je blank bent? of ben je (((blank)))?

Geen reden

Moroccans are the worst and primitive of the sand niggers.

Attached: Enjoyijng Finland.jpg (604x567, 46K)

hallo ik ben hier voor de koek.

Attached: happy.png (250x246, 73K)

Niks heeft geen reden

true, but like with turks and niggers i believe inside each and everyone of them is a white man desperately trying to get out

Attached: 545667878.jpg (598x850, 128K)

Iemand anders hier nog een wijze mening over?

een mening over je nep vlag?

Attached: 1372248544067.png (567x567, 291K)

funny how he's a letter off from being spelled identically to an invasive vine species that is illegal in most S.E. States in the U.S. due to it's destructible nature and toxicity to existing crops and plant life. Kuzu is KUZDU

DO IT. I WILL SUPPORT THIS OP. OPERATION: NEVER NETHERLANDS

Zo beter, jij brugger

Uhuh...

goedzo kleine user,... wees braaf en gehoorzaam

Attached: 678934232323.jpg (400x400, 10K)

is this real?