/nedervoel/

>dvw je geen connectie voelt met de rest van kankerland omdat je nu al jarenlang door het internet leeft

Attached: 213.jpg (1188x892, 345K)

ik ben zeer bekent met dat gevoel

Attached: 1524072202533.png (500x658, 21K)

alsjeblieft laat de draad niet doodgaan OP. we hebben zelden nederdraden.

Volgens mij heeft simpelweg niemand wat nuttigs bij te dragen

dat is tragisch, wel fijn om te weten dat er nederbots zijn hoe weinig dat er ook kunnen zijn

Attached: Screenshot_10.png (438x374, 21K)

Ik ben helaas weinig meer dan een verdwaalde Jow Forumsderlul

je bent temninste geinteresseerd in politiek, iets dat je bezig houdt. kun je niet over mij zeggen

Ein toller Get, mein werter Niederbot.
P.S. Die Deutschen koennen eure Sprache lesen!

Attached: 1538338017566.jpg (350x285, 24K)

Interesseerde het me maar, ik kom er slechts voor de gouden historische meems. De gerelateerde foto kan een reden zijn om te blijven leven

Attached: 481521.jpg (400x400, 15K)

Nederdraden helpen mij wel om een beetje connectie te vinden

Ik spreek geen Arisch

dat ziet eruit als een hele goede reden. zelf weet ik het niet, je zou kunnen zeggen dat ik on edge ben zoals dat zeggen

eet sodel sutpd omdepert klep prasdebart
that's how you speak dutch right?

Attached: 1511734575682.png (750x870, 30K)

close but no, youre just spouting gibberish

Yeah, that's about right
origineel

>dvw geen nickelson vuilniszak gf

Attached: osbee0.jpg (309x500, 54K)

>dvw geen connectie met nederland omdat noormaalhomos en je leeft door het internet
>dvw geen connectie met het internet omdat de huidige internet cultuur te gek is voor mij

Attached: pink.jpg (225x224, 5K)

ik voel je OP.

Naar buiten gaan of een Nederlander spreken is een surrealistische ervaring. Woonde ik maar in de USA. Maar dit land is beter voor perma NEETs zoals ik.

Attached: t_2e773a882b174b346fc4ee9b8b68f78f-imagepng.png (224x255, 30K)

hoe word ik een perma NEET, ik ben bang om aan de hulp bel te trekken, mensen zeggen dat het bijna onmogelijk om dakloos te worden in nederland omdat er zoveel vangnetten voor die mensen maar ik knip ze allemaal door

*bekend, jij teringmongool

Maat Amerika is pure kanker. Ik wou ook vroeger daarheen maar ze zijn allemaal gek. Dit is een normaalhomo land maar tenminste hebben mensen hier een basisniveau respect voor elkaar en wordt je in het algemeem niet lastegevallen als je geen aandacht trekt. Amerika heeft wel meer nerds en rare mensen maar ze zijn allemaal gek daar. Waarom denk je dat alle kanker en alles dat een vlek is op de mensheid daar vandaan komt. Plus hun nerds zijn even sociaal als onze normaalhomos.

>dvw oe comfy in et oos'en van et land zit
Minder buutenlanders.

>tering
vind de maagd

Beter buutenlander robot dan normaalhomo binnenlander

Ek is een van jou suid afrikaanse broers, kan ek nog hier post?

>dvw al je collega's geshockeerd zijn door elke willekeurige tragische gebeurtenis en je mee moet spelen terwijl het je nooit iets boeit

Attached: IMG_20180216_233942_156.jpg (795x622, 98K)

Wat bijvoorbeeld?

Ja hoor doe maar lul. Er is toch niemand op de nederdaden.

lieben loben glieben globon get the fuck off my board you fucking kraut this is an english only board

suck my fucking dick, loser

is die pic een mocro?

wie /draadredder/ hier

Ik misschien, als voortjen niet weer over proxy's gaat zeiken.

gebruik mobiel internet lul

Niet zo zaniken, zuurpruim, ik ben er nu ook door gekomen.