Money from my uncle

Have around $7k to invest given to me from my uncle duo.
I was thinking:
- $5k REQ
- $1k RLC
- $1k AMB
- ? QSP - Not sure since the recent PoC fud.

I already own eth/link.
Thoughts/tips?

Attached: uncleduoboi.jpg (400x400, 27K)

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/Quantstamp/comments/87q1w8/proof_of_caring_is_paid_shilling_and_it_needs_to/
twitter.com/SFWRedditGifs

Drop AMB and buy SKY.

Attached: 1520113796487.jpg (1024x917, 59K)

what PoC fud?

Tell Uncle Duo I said wassss up

REQ and RLC are solid

Attached: partijkartel.png (660x371, 352K)

Fuck that shit, just get C20 with it - top 20 cryptos rebalanced and weighted in a non-retarded way. Maybe leave 1 or 2k off for those highly speculative picks.

I love REQ, and have a lot, but split this up into 7 buys.

Honestly, I'd go :

1K REQ
1K RLC
1K LINK (hold it to 2020, though, no exceptions!)
1K Stratis (due for a huge, huge, huge run now)
1K GVT
1K TOMO
1K UNIVERSA

Is that Mark Rutte and are you planning to invest your Studiefinanciering user? kek kek kek

alle moslims het land uit aub

Why SKY?

reddit.com/r/Quantstamp/comments/87q1w8/proof_of_caring_is_paid_shilling_and_it_needs_to/

I would rather go high risk high reward than get top 20 coins. TRX is also top 20...
If it was more money than 7k, I would've put it at lower risk coins like XLM and maybe BNB.

en alle linkschmenschen op de Zug nach Osten

Yes user, borrowing the maximum each month. I put 300 in stocks/bonds and set 700 aside. Will do it until the interest goes up significantly, it is at 0% now.

Why the fuck would Stratis pump? they cant deliver anything

Bloedzuigende teek ga werken

nog een >omeduo hier

>hij heeft geen wajong uitkering
>hij is loonslaaf in 2018
je verdient toch kankerweinig in dit kutland
werken loont niet

gewoon uitkering pakken en schijtmuntjes hosselen

Attached: 1517858248561.png (406x399, 106K)

THIS is what white privilege looks like

Man man ik kan wel janken, je hebt gvd een taak. gewoon normaal doen.

Attached: download.jpg (694x392, 59K)

Ja als je alleen bij de AH terecht kan verdien je idd niks.
>Bankier bij Trade room ABN
>Hoef nog maar 1 jaar te werken en dan kan ik in principe stoppen
>29 jaar

Ziet er goed uit. Misschien wat nuls of prl erbij. Pas alleen op dat je het niet te dun uitsmeert.

Req and bnb are safe bets for long term profit

De meeste banen in NL zijn slecht betaald vergeleken met de VS. Inkomen wordt sowieso kapot belast terwijl vermogenswinst bijna onaangetast blijft. Ik weet het wel. Ik lach iedereen hier uit met mijn crypto

20u p/w
PRL voor of na de SHL airdrop?
Was thinking about BNB too, but it has already gone up alot in comparison to REQ.

Ga dan van je wajong or w/e af en ga lekker daghandelen. Beetje zuigen op de tiet van de overheid terwijl je duizenden euro's binnensleept is belachelijk

Is niet genoeg 20u p/w. Echte mannen werken 80 alleen dan krijg je wat voor elkaar.

Ik doe een full-time studie ernaast dus 20u p/w vind ik prima.

Wat studeer je?

waarom zou ik? Ik graai wat ik graaien kan, ben niet gek!

MSc Data Science

Dit. Met dank aan de VVD, die in elke regering zit sinds '94 met uitzondering van een van de balkenendes is de belasting op vermogen/winst van 1/3 naar 1/4 gegaan, en de belasting op arbeid alleen maar omhoog.
En dan zijn er van die idioten die denken
>hurr durr ik werk dus ik stem vvd.
Zelfde geintje nu met de dividentsbelasting.
En als je 80 uur werk zoals kan je maar beter een contructie opzetten (hjc iemand) anders werk je 52% van de tijd voor achmet, memhet, mohamed en de uitvreter in deze draad.
VVD zou misschien 8 zetels moeten hebben, misschien nog wel minder, als je kijkt naar hun beleid.

niet slecht, lijkt me wel kut werk maar zal vast wel een goed centje verdienen bij de juiste bedrijven.

Ik stop toch met werken binnenkort, ik heb me doel behaald en dat is met pensioen voor 30.

what the fuck happened here

Hmm, vlot door je studie heengefietst en 6 of 7 jaar 80 uur per week gewerkt?
Veel gespaard en verder een sobore levensstijl?
Wat ga je doen de komende 40 jaar?

Schrijven, reizen en speculeren op de markt.

Nebulas Qash Vechain Req. Als je daar zelf niet achter kan komen ben je niet intelligent en zal je het niet redden in het leven.

>Nebulas Qash Vechain Req
>Hou mijn zak vast als het u belieft

Als je te dom bent om zelf niet te zijn dat deze de goed e kant op gaan is het niet goed met je gesteld.

Goeie vraag. Ik zou zeggen voor want dan heb je iig die nieuwe munt. Best handig met een klein portfolio een nieuwe munt 1:1. Het risico is wel dat het de kanker in dropt meteen na de drop maar er komen nog wat dingen aan. Een mainnet en waarschijnlijk binance listing. Die Devs zijn wel sluw altijd dus ik denk dat Er vlak voor of na de drop iets nieuws announcen. Ik heb zelf 193k prl en deze vraag houdt me ook bezig. Ik zou alleen verkopen als t me een miljoen oplevert voor de drop, maar in deze markt lijkt me dat sterk korte termijn.

Attached: Screenshot_20180327-182130.jpg (1013x1078, 349K)

>30k in the hole
>Uncle Duo still gives me 1k monthly
>2 years of studying left
Who else /profiteur/ here?

Wat voor studie? Dansgeschiedenis ofzo? Of iets waar je dat bedrag gewoon mee kan terugbetalen.

Informatica. Zelfs als ik dansgeschiedenis deed zou ik me niet zo druk maken. Rente is 0% en je bent niet verplicht meer dan een bepaald percentage van je salaris af te staan per maand. Daarbij krijg je 5 "joker jaren" die je kunt inzetten als je even niet meer wil aflossen en wordt de schuld kwijtgescholden als je na 35 jaar nog niet alles af hebt kunnen betalen. Knettergek zijn ze in Den Haag. Maar met het vooruitzicht dat ik 40 jaar lang belasting ga betalen voel ik geen greintje schuld.

PRL voor de airdrop. Dus nu. Profiteer van deze dip en bedank mij later.

Je gaat als het meezit wel aardig verdienen, maar ik weet dat er jaren geleden, toen de rente nog iets hoger was, genoeg mensen waren die net genoeg verdiende om de rente te dekken op hun 40k.
Nu gooien ze hopelijk de rente niet zo snel omhoog, maar ja, als ze de rente ineens met bijna 4 procent verlagen kan hij ook weer met 4 procent omhoog.

Verder is dat hele systeem zoals het nu is een vergissing. Iedereen een aan het diploma, vaak zinloos, en dan na afstuderen iets heel anders gaan doen. Of in een koffietent gaan werken. Ondertussen zakt het geboortecijfer door de grond on onder het mom van "muh vergrijzing" worden we lekker omgevolkt.

Ben door al mijn stufi heen helaas, heb inmiddels Wajong aangevraagd.

Nederdraad?
Nederdraad!

Attached: 1522242916569.jpg (1002x768, 598K)

laat maar hoor gvd

>Niet gehandicapt genoeg om niet te kunnen studeren
>Te gehandicapt om te kunnen werken
Alleen in Nederland mensen. Op welke grond vraag je hem aan? Autisme?

[zachte kanker klinkt in de verte]