/nederdraad/

Bijna pasen editie
Welkom: de paashaas
Niet welkom: konijnen

Attached: jesusbegins.jpg (300x57, 5K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FZtij2lJJJs
youtube.com/watch?v=CGqbDyiXqGM
youtube.com/watch?v=xR-hWde2YsY
lirias.kuleuven.be/bitstream/123456789/310568/1/Binnemans_opinie_Eos2011.pdf
trouw.nl/groen/zo-duurzaam-zijn-die-windmolens-niet~a3a190f29/
groenerekenkamer.nl/1795/windenergie-nederland-de-dodelijke-keerzijde-van-windenergie/
hetkanwel.net/2011/12/23/de-giftige-waarheid-over-windenergie/
fd.nl/ondernemen/1216279/fossiele-wind
youtube.com/watch?v=QBkPARPm-Mc
youtube.com/watch?v=xeeijNvZJCo
nos.nl/artikel/2192724-nederlandse-energiereuzen-gaan-wind-en-zonne-energie-opslaan.html
decorrespondent.nl/4256/factcheck-windmolens-kosten-meer-energie-dan-ze-opleveren-en-helpen-het-klimaat-niet/470456652512-9b612b13
twitter.com/NSFWRedditVideo

braaap

Attached: 1522162973169.jpg (720x960, 68K)

bijt bedoel je

derde voor boef moet reageren >:(

>user heb jij verstand van computers iemand stuurt de hele tijd plaatjes van zijn blote piemel

OETZ

i cut u bitch

Attached: 1522117258302.jpg (313x305, 18K)

wah7d boef

>eerste voor curvy supermodels
>volgende week pas nieuws aflevering lang wachten

Attached: 29096309_555817624802081_5067431870153621504_n.jpg (1080x1033, 1.19M)

gebaseerde brap poster

Attached: 163219656526541.jpg (960x1280, 225K)

Hoi, jullie kanker moerduitse. Kleine herinnering dat je maar Duitsers bent met meer drugs en tourette.

Attached: Deutsche Mundarten 2.png (1627x1181, 193K)

Ja

dit is echt onzin. Kijk naar hun gezichten, ze kiezen dikke vrouwen met een mager gezicht. Zodat het niet lijkt of ze dik zijn. Echt belachelijke onzin. ik HAAT dikke mensen

I-is dat... is dat Bammetje?

Ik vind die bleke en die negerin het aantrekkelijkst

en lekkerder bier

Hur mycket av den här meningen förstår ni?

Wat ? Bent je zeker ?

superior Russian genes

Attached: 68330.jpg (225x225, 16K)

Jag kan dig bra forstar.

Attached: Angelsächsicher Krieger.jpg (741x986, 136K)

I want to nut in superior russian genes and then not take responsibility.

kanker wat heb ik zin in de zomer

Attached: 1518416147095.jpg (1600x1200, 417K)

ik haat kankerboemers, wie is er met mij

ik niet. Ik hou van de mensen die dit land voor mij hebben opgebouwd.

Ja ik ook maar wat hebben gastarbeiders met boemers te maken?

Niet echt het zijn gewoon mensen en volgens mij staat het land er nog goed bij. Sowieso is haat iets voor de instabiele onder ons.

achterwerk!!

zonder haat zou groenlinks een meerderheid in de tweede kamer hebben

Oh, heeft Groenlinks zo'n goed plan dan?

bedoel je die mensen met een uitkering die heel hun leven feestend door het leven gaan van Nederlandsgeld en onze welvaartsstaat van ons hebben afgenomen en reden #1 zijn waardoor ik geen werk kan vinden.

Mh17

Ik versta alles wat je zegt

groenlinks' plan is lief zijn en eerlijk delen

>reden #1 zijn waardoor ik geen werk kan vinden.
als je werkt zoekt op hetzelfde niveau als een immigrant zit ben je zelf ook gewoon debiel of minderjarig

Tis gewoon een rurale idioot oetz.

nee, hun plan is met 30 persvoorlichters proberen zoveel onelines te schetsen en de Jessias af te beelden als de volgende Obama.

Het is werkelijk kankertriest, want wat gaan zij nou echt anders doen? Meer vervuilende windmolens neerzetten. Als je dom genoeg bent om op GL te stemmen dan moeten ze je paspoort per direct afnemen. Je bent namelijk geen Nederlander en hebt niets op met het welzijn van de Verenigde Provincies en hun inwoners.

>vervuilende windmolens
Ben wel benieuwd naar de onderbouwing.

zie je, dit is de haat die je nodig hebt om groenlinks niet aan de macht te laten komen. Precies wat ik zei.

>onderbouwing = haat

youtube.com/watch?v=FZtij2lJJJs

Zat laatst in de vergadering op het werk met een hoofdoek. Ze was ook nog een leidinggevende. Ik houd het bijna niet voor mogelijk, maar ze was nog onozeler en dommer dan mijn blanke bazen. Snapte niets van didactiek of leertheorie. Ik was gewoon van haar incompetentie onder de indruk. En ook nog een hoofddoek op bij een bekend Nederlands bedrijf. Man man man...


Ik - of een andere Nederlander - had die baan kunnen hebben. In plaats daarvan gaat het naar iemand die niet eens loyaal is aan de Nederlandse staat. Die een onderdrukkende en vreemde cult aanhangt en er ook nog niks van kan.

Dus vertel mij - met buitlanderquotas en positieve discriminatie - niet dat zij niet hier mijn werk, carrière, gezin, inkomen, gevoel van veiligheid en enige vorm van toekomst perspectief van mij komt afnemen want het is gewoon wel zo. Immigratie is per definitie schadelijk voor de bestaande gemeenschap. Dat is een feit.

youtube.com/watch?v=CGqbDyiXqGM

Windmolen kost met al dat staal meer energie om te maken dan hij gemiddelde in zijn levensloop oplevert. Waardoor ze uiteindelijk dus vervuilend zijn

Nou dat is dan een slechte keuze van het bedrijf; als je beweringen kloppen. En hoe weet jij of ze niet trouw is aan de "staat?" Dat is nogal een uitspraak.

youtube.com/watch?v=xR-hWde2YsY

Heeft met de winning van de grondstoffen voor windmolens te maken. Nog altijd minder vervuilend dan kolencentrales.
Dit is gigantische onzin. Weet je hoeveel energie een molen opwekt? De energie voor de productie is er binnen een jaar uit en die dingen blijven 25 jaar goed.

Ik las ook over de vervuiling hier, ja.
lirias.kuleuven.be/bitstream/123456789/310568/1/Binnemans_opinie_Eos2011.pdf
Enkel van wat ik ervan lees is dit gewoon een slecht productieproces, volgens mij HOEFT het niet zo milieuvervuilend te zijn.

Attached: sophie maisie.jpg (330x516, 33K)

Ik zou ze beide palen

Dit plaatje is zo geil he

godverdomme wat wou ik dat ik daar was in plaats van dat kleine meisje

Dat is niet waar, want het heeft ook nog met veel andere problemen te maken. Windmolen wekken continu energie op. Ook als daar in de Nederlandse regio niet direct behoefte aan is, zoals 's nachts. Dus dan staat dat ding toch gewoon energie op te wekken die niet te gebruiken is en dus gewoon wordt verspilt. Energie opslaan is heel erg lastig en de kwaliteit van veel batterijen is ondermaats om dit op grote schaal rendabel te maken. Daarom zijn windmolens maar rond de 50% rendabel.

Daar komt bij dat de windmolen vanwege slijtage en nieuwere modellen regelmatig vervangen moeten worden. Dus als dat ding naar 30 jaar EINDELIJK de energie die het heeft gekost om te maken weer heeft opgewekt, dan wordt ie vervangen.

Dus het kost meer energie om te maken dan een windmolen uiteindelijk oplevert en dus is deze uiteindelijk vervuilend.

Het is helaas dus echt zo dat een partij als GroenLinks eigenlijk helemaal niks af weet van energie, het klimaat en 'schone' energie. 99% van de stemmers zijn ook zo dom dat ze het gewoon niet doorhebben. Het is echt dramatisch. Maar Nederland is toch al compleet naar de kanker geholpen en ik wil eigenlijk alleen nog maar migreren naar een ander land.

1 uur met hen allebei en ik zou nooit meer over iets klagen.

>dvw geen verhouding met de lerares

Attached: 1521483459621.jpg (1920x1080, 277K)

nog een paar andere bronnen over hetzelfde verhaal:

trouw.nl/groen/zo-duurzaam-zijn-die-windmolens-niet~a3a190f29/

groenerekenkamer.nl/1795/windenergie-nederland-de-dodelijke-keerzijde-van-windenergie/

hetkanwel.net/2011/12/23/de-giftige-waarheid-over-windenergie/

fd.nl/ondernemen/1216279/fossiele-wind

sgol
vint ik egt een heil
je zit me pas lagge na de bel

je verdient niks beters.

OP DE KERSE, MIDDEN IN DE SOMMER
ZAG IK OE BIE 'N AANDER OP DE BROMMER

>Dus als dat ding naar 30 jaar EINDELIJK de energie die het heeft gekost om te maken weer heeft opgewekt, dan wordt ie vervangen.
>naar

Attached: breinlet.png (403x448, 53K)

Zijn mensen met een hoog IQ vaak dommer?

Attached: 6F6B55A6-1820-4A1E-BA21-A6A5CCBBDEA2-3379-000002F0E7D1EBB9.jpg (300x300, 24K)

wtf?

Ik stink uit m'n bek als een beer uit z'n reet

/Schlager/

youtube.com/watch?v=QBkPARPm-Mc

>opgebouwd

Attached: file_11652.jpg (300x296, 11K)

Ja oetz

boys, wanneer vallen we luxemburg binnen?


niet belgie want die zullen weerstand bieden

Klopt in België zitten teveel IS-strijders.

Ik val liever de Zweden binnen. Die vinden het tenminste leuk om binnengevallen te worden.

Gewoon lief vragen
'Hoi Luxemburg, we hebben weer een koning ipv koningin, willen jullie terug?'

En dan verzinnen we later wel dat Amalia trans is ofzo

Val gewoon Griekenland binnen. Dan kunnen we gelijk door naar Duitsland.

>En dan verzinnen we later wel dat Amalia trans is ofzo
En krijg een gratis zweden

dikk

Attached: 1513246816245.jpg (1080x1082, 68K)

tfw no qt dutch bf

Attached: C2276D58-9FBC-4070-A420-C60B4E8838A5.jpg (240x193, 28K)

youtube.com/watch?v=xeeijNvZJCo

Het is die baas die met flow komt
Blaas op atoombom

Lekkere teef

Daar zou ik mijn biemel wel door heen saté'en als je begrijpt wat ik bedoel

Nee.. Wat?

Volgens mij zijn de daarmee bezig?
nos.nl/artikel/2192724-nederlandse-energiereuzen-gaan-wind-en-zonne-energie-opslaan.html

Verder blijkt het zo te zijn dat de windmolens in een jaar gewoon rendabel zijn:
decorrespondent.nl/4256/factcheck-windmolens-kosten-meer-energie-dan-ze-opleveren-en-helpen-het-klimaat-niet/470456652512-9b612b13

Gaan over de niet CO2 afvalstoffen die het produceert en over dat Eneco niet echt zo groen is omdat het blijkbaar een klein marktaandeel heeft op het gebied van groene energie.

Benen

Attached: 1521484395505.jpg (579x636, 165K)

so ive been thinking of visiting the Netherlands.

i've been told there are a lot of muslims there.

am i in danger if i am wearing a crucifix in your country? will i be attacked?

Uhhh
Die gewoon dik.

No, that is a right wing Jow Forums-tier meme; slavs like to spout these so they feel better about not living in the West, you've been meme'd.

Uhm nee maat, gespierd met een juist vetgehalte
jebane polski kurwe
just stay out of bad neighborhoods and you'll be fine

You will be welcomed as our grand liberator based pole

Attached: download (3).jpg (259x194, 14K)

Godverdomme wat een stel achterlijke autisten.

i actually like my country and so do most of the people i talk to, but.. okay

how do i know what the bad neighborhoods are? i was actually thinking if going to smaller towns, not wander around Amsterdam smoking weed like a faggot.

i'm just a tourist my friend, clean up your own mess. sorry.

Als je het over de linker hebt dan heb je een punt.

Attached: 1512937223168.jpg (632x600, 90K)

We're not Belgium or France.

smaller towns are good. You have the right tourist mindset, stay out of tourist traps

I'll have to say that in France you can get the closet to what can be seen to a muslim-getto, but I think you still have to purpously walk in the shittiest of shit places there at night to have a good chance of being harassed.
Unless you go out dressed in a dildo costume or something.

yeah i would not set foot in brussels or anywhere in france desu.

thats good to know. looking forward to seeing your country.

thanks for the advice.

>5 dagen later
>in oost Nederland ligt een Pool in de sloot
>in elkaar geslagen door een paar dronken boeren die dachten dat hij wat kwam stelen

Net letterlijk in mijn broek gepoept oetz.

Geen vma?

Nee.

Het was vrij ongemakkelijk om die hele brij uit mijn onderbroek te moeten spoelen.

ik wil niet werken.

There is not really a mess, if you feel that way feel free to stay the fuck away.

>Net letterlijk in mijn broek gepoept oetz.
Maar waarom?

lol

The Netherlands has no real bad neighborhoods where you can't walk. I walk through "bad areas" all the time at night as a student.
During the day the entire country is safe.
And even in the evening you can avoid all problems in bad areas by just walking along.
But you can recognize a bad neighborhood by commieblocks.

But some areas, like the red light district in Amsterdam, are the most alive at night. So if you go there you should check that out in the evening.

We zijn hier wel wat polen gewend hoor