/Norgetråden/

Langfredagutgaven

forrige:

Attached: Norgetråden (korsfestelsen).jpg (577x700, 295K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0G6F0pyaT7c
youtube.com/watch?v=Br1sGrA7XTU
youtube.com/watch?v=q0zmfNx7OM4
youtube.com/watch?v=yu7n0XzqtfA
youtube.com/watch?v=D9JCwkx558o
youtube.com/watch?v=ykmwCyHlDXM
youtube.com/watch?v=OO4uzgiRHkE
youtube.com/watch?v=Hzd_Z1LPHsE
twitter.com/NSFWRedditGif

Forste for aksjer.

aksjer er homo

Först!

Attached: 1322794088001.jpg (304x288, 34K)

>han tror at livet blir bedre

Attached: 1521938252068.png (635x661, 227K)

Sigrid!

Attached: Sigrid 10.jpg (1920x1080, 1.23M)

I dag har jeg lært en viktig lekse. Ikke no politi eller annen form for stat kommer hvis du hinter til at du vil do veldig hardt.

Du er ikke alene kompis, jeg sliter også med en del ting.

Attached: 1506257008140.png (689x473, 97K)

Hva tror du venn, er det h-håp?

Attached: wojak hug.jpg (600x553, 28K)

youtube.com/watch?v=0G6F0pyaT7c

Attached: index.png (250x202, 8K)

ring selvmordstelefonen kompis

Jeg har lagt fra meg håp om et tradisjonelt vellykket liv (barn, kvinne, hus, festing med gutta etc) på grunn av mine problemer. Jeg prover heller så godt jeg kan å ta råd og veiledning fra forskjellige filosofier som eksistensialisme og nihilisme, pessimisme etc. Er ikke så lett men har lagt fra meg et par bittre tanker og folelser jeg hadde for som et resultat av alt ting som gikk galt.

Jeg prover også aktivt å være mer egen, gjerrig og tenke mer på meg selv, jeg er ikke skyldig noen noen ting.

Svarer kanskje ikke sporsmålet ditt men det er sånn jeg har valgt å håndtere det.

Så forst nå at en Anonsen svarte på brevet mitt for et par tråder siden. Det var faktisk den jeg mente, horte den i en reklame og fikk den på hjernen. Visste da faen hvordan jeg skulle finne ut hva den het uten tekst og når Shazam ikke gjenkjente den.

Så hvis du leser dette Anonsen, tusen takk!

Attached: 1497400825942.png (702x486, 98K)

hahahahahahahahahahahaha taaaaaaaaaaaaaaaaaaapeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

>Jeg har lagt fra meg håp om et tradisjonelt vellykket liv (barn, kvinne, hus, festing med gutta etc) på grunn av mine problemer.
Det er vel det eneste håpet for meg også, om jeg skal klare meg. Det er bare så jævlig vanskelig når man har hatt håp og drommer hele livet, og plutselig våkner en dag og innser at man begynner å bli gammel og at livet er kort, og så kastet man det bort på å utdanne seg til gjeldsslave. Jeg snublet i startgropa, og nå er drommene mine uoppnåelige. Sånt kan jo gjore hvem som helst bitter...

Noen anbefalt lesning, eller noen råd du selv har tatt til deg? Uansett, takk for svar Anonsen.

Les Camus.

Har du som mål å få en grei jobb? Er mer skole aktuelt? Fremtidsutsikter har en tendens til å skygge over svært mye i hverdagen, så å få prosessene mot en bedre fremtid er ganske essensielt for å ha en grei hverdag.

Humrer litt når jeg leser dette. Har selv opplevd å tenke at hårfestet mitt er hoyt og at jeg var litt smålubben. Tenkte så mye på det at jeg klipte håret mitt som Martin Luther i filmen Luther, og la på meg 20 kg. Målet mitt var å kunne gi slipp på alle tankene om at folk kanskje synes de småtingene som jeg tenkte var sanne. Kledde meg også som en femtiåring og opplevde at folk ikke brydde seg i det hele tatt, så i dag gir jeg litt for mye faen i hvordan jeg ser ut. Alt som har noe å si er hvor stottende og morsom man kan være for andre mennesker, ble min erfaring. Jeg regner med at du ikke egentlig er interessert i konkrete svar på eksemplene du nevner, men jeg skal nevne at sånn blå krukke med dagkrem til 70 spenn hjelper på posene under oynene mine. Liker å tro at de motvirker de permanente bekymringsrynkene jeg har også. Uansett, enten må du lære å drite i hvordan du ser ut, eller så må du jobbe for å se så bra ut som genene dine lar deg.

Det du kaller "vellykket" er faktisk oppnåelig. Det krever kanskje noen mer eller mindre drastiske grep, men hvis det er endring du vil ha, er det endring som må til.

>buhu jeg er 29 og har 400k i gjeld livet mitt er over&odelagt
rister på det lille hodet mitt

det er så rart hvordan vi tenker det verste når det er oss selv det gjelder

Lev som DU VIL er mitt beste råd, og legg fra deg forventinger om deg selv som har vært hammret inn siden forsteklasse. "Tradisjonelt vellykket" liv er vel mest morro fordi du oppnådde noe alle vil klappe for og sirkelrunke over, tror ikke selve opplevelsen er så fantastisk og gledelig. Ikke boy deg etter samfunnets forvetninger. Drit i heftig utdanning og jobb om du egentlig ikke bryr deg. Og innse at livet er stortsett meningslost.

Om du liker å se anime 24/7 og spille spill, selv med en "drittjobb" som betaler maten din så fortsett med det. Ikke la et samfunnsbredt gruppepress gi det dårlig samvittighet for at du lever som du vil. Drit i alle sammen.

youtube.com/watch?v=Br1sGrA7XTU
youtube.com/watch?v=q0zmfNx7OM4
youtube.com/watch?v=yu7n0XzqtfA
youtube.com/watch?v=D9JCwkx558o
youtube.com/watch?v=ykmwCyHlDXM

Ikke helt relevant men satt ting i perspektiv for meg.
youtube.com/watch?v=OO4uzgiRHkE


Jeg gikk glipp av det meste forbi VG1 pga faktisk kronisk sykdom som landet meg som uforetrygdet for jeg fylte 22. Jeg har ingen forventninger til meg selv lenger i en jobb, utdanning eller gen-videreforings forstand. Dette forstår jo ikke normisser såklart, mye sporsmål og nestenmobbing fordi jeg satt hjemme mye. Så naturligvis ble jeg bitter og sint. Har siden gjort mitt beste for å bare gi blanke faen i alt som har med utdanning, status, snobberi og det som går under "traditionelt vellykket". Brekker meg hver gang jeg moter nye folk og dem spor "så hva gjor du?" innen 5 minutter av vår forste samtale. Hvorfor er det mer interessant om meg enn hvordan jeg er som person? Jeg brukte å si det som det er, at jeg er syk og sitter hjemme, men da blir jeg lagt på is med en gang eller bombardert med mye sporsmål og "forslag" til jobb, karriere etc. Hater normisser intenst.

Attached: opinions.jpg (500x400, 33K)

"Andre har det verre" er faktisk noe av det dummeste du kan si.

Man har faktisk lov til å synes synd på seg selv, selvom andre har det verre, og å peke ut at handre har det verre gjor ikke at den personen foler seg bedre.

For meg gjor det iallefall at jeg foler meg enda tristere

>Har du som mål å få en grei jobb? Er mer skole aktuelt?
Ja og ja. Skal ta en master etter sommeren, og håper å få meg en grei jobb etter det en gang. Det som gnager på meg er at jeg kommer til å være i Lånekassas klor til jeg er nesten 60 (bokstavelig talt), og at jeg nå nærmer meg 30 og har de samme drommene for framtiden som jeg hadde når jeg var 16. Det legger liksom en liten demper på stemningen.

>enten må du lære å drite i hvordan du ser ut, eller så må du jobbe for å se så bra ut som genene dine lar deg.
Jeg driter allerede i det, stort sett. Men jeg har fått hjelp med Tinder-profilen min av en Tor Tordenkuk jeg kjente fra universitetet, og har litterært hatt 7 matcher siden 2014, hvorav to svarte meg. Og jeg sveiper til hoyre på absolutt alt.

At jeg er stygg får nå være en ting, men at jeg skal være så til de grader på bunnen at jeg med all sannsynlighet aldri kommer til å få en jv eller engang oppleve nærhet med et annet menneske, den dritten holder meg våken om nettene altså.

Men takk for praten Anonsen, men jeg hopper til koys nå. Setter pris på at du prover å hjelpe meg når jeg ser på meg selv som en tapt sak. Hvis du har noen flere visdomsord må du gjerne skrive, så leser jeg det i morgen. Natti natt.

Takker Anonsen, går gjennom dette i morgen. Natti natt.

Haha av og til glemmer jeg hvor jævlig store tapere de som henger her er

Det var ikke det jeg mente. Det er bare at når man står så nærme et problem, virker det mye storre enn det det egentlig er. Å ikke ha funnet riktig jobb og å ha maks studielån for man er 30 er ikke uvanlig i dag. Rundt halvparten på studiet til kjæresten min er over 30 og flere av dem har flere år med emnestudier, årsstudier i det jeg vil kalle piss, og halvfullforte bachelorer bak seg. Jeg tror ingen i norgetråden er FUBAR.

Åja, nei da misforsto jeg deg veldig. Er helt enig med deg her

Det er bra at du har noe du vil og at du forsoker å nå det. At du faktisk prover er kjempeviktig. Det alle som noengang har lykkes har til felles, er at de alle har provd.

Jeg tviler på at du er så stygg som du skal ha det til. Uansett er tinder kanskje det verste som finnes for alle som ikke er helt normiss. Det eksisterer bare sånn at folk kan få bekreftelse på at andre synes de er attraktive.

Hvor bor du?

Er du bi-polar?
Jeg er bi-VINNENDE!

Jeg har ett gir: GÅ!
Episk VINNING.

hahahaha holy shit
how have I never noticed this b4

Attached: XFgnjfz.jpg (674x664, 61K)

Stort bedre blir det faktisk ikke.

Attached: Guess_20379.png (1616x894, 234K)

finding signs is cheating, my friends and I have a rule where you only get three moves

... skapningen

What? 95% of the fun is finding the clues.
I end up in roads that are ENDLESS sometimes, without any hints. It's good fun.

no it's fun finding clues and all that stuff, what I hate is when autists find a lucky phone number and pinpoint the exact exact location on google maps

I just find the clues and use my knowledge, nothing else.

får vel redde tråden når normissene sover jeg da

Du og jeg, user.

Attached: 1464782735671.jpg (469x400, 56K)

vi tre ja

Sprenger i ett notteskall

Attached: BF7B9AC8-C2AF-4BE7-9C07-1EEC773FA115.jpg (750x324, 186K)

hjemme frå butikken gutta. fikk meg no sjokolade og slurking av typen cola zero.

Attached: 1470412650352.jpg (240x240, 11K)

får vell stå opp jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

Attached: 1394558087417.jpg (1280x720, 178K)

god morgen gutta

Jeg trenger en gf (gutt)

har du sote lår?

Er det så rart da? Du bidrar jo med ingenting. Du har ikke engang livmor til å lage barn med. Du er en parasitt i samfunnet som bare tar og tar uten å gi noe tilbake.

Null problem, kompis

Kanskje om jeg lager meg litt kaffe?

>ikke laget kaffe ennå
dette er for dårlig

germanske jenter

Attached: nicole boerner.jpg (529x706, 100K)

Kanskje om jeg skriver en bok?

KANSKJ JEG BARE HNGER MEG!!???

Jeg får vel bare stå opp jeg da

Attached: 1521555970646.jpg (1013x1072, 75K)

Er det sondagsåpent i ferien?

Er åpent imorgen i de fleste butikker, men usikker på om sondagsåpne butikker er åpne på denne sondagen.

>Jeg brukte å si det som det er, at jeg er syk og sitter hjemme
>"hvorfor er det ingen som vil prate med meg?"

Attached: 272d3f1985fbb13fd8701390fa2c8723.jpg (640x628, 266K)

nei, sundagshandling er ei synd.
gakk med Gud, ven.

Takker så mye, anonsen.

Dìos mio...
Santa Maria...

Attached: 1521738159579.png (760x651, 549K)

Nah, google is not allowed. You can't look shit up

Hva skal jeg gjore da for faen? Hva skal jeg gjore de 6-8 timene andre er på jobb? Hvorfor har det noe å si at jeg ikke jobber? Hvorfor er min karriere viktigere for et vennskap enn hvem jeg er som person?

Fy skam meg at jeg ble syk altså, velfortjent fåvæ.

Attached: 1494098597652.jpg (808x499, 118K)

Jeg har ikke lest noe av diskusjonen oppover i tråden, men hva du arbeider med er en del av deg som person. Noen bryr seg mer om det enn andre, men det er en del av deg som person og det er med på å forme deg videre.

Salt i såret altså, jeg valgte ikke å bli syk. Norsker er snobber rett og slett.

Er du klasehodepineanon?

Attached: Klasehodepine.jpg (1775x935, 273K)

hahaha er han virkelig neger

Nei. Jeg har aldri gått i detalj om hva som feiler meg i denne tråden.

youtube.com/watch?v=Hzd_Z1LPHsE

this gets posted often on /deutsch/ and it is kinda hot. Should I watch it?

Okei. Hvor gammel er du da?

If you're a teenager then it's supposed to be a good show, but I haven't seen it myself so I can't judge. I don't think it's particularly exciting for someone in his 20s though.

>Skam
End your life.

Hmm, that does not sound good. Thank you

Soap opera for teenagers and faggots. Stay away.

Skam deg for å i det hele tatt vurdere å se på skam. SKAM DEG!

Alright, alright. I get it. Did not know it was that bad of a show. Calm down m8s

It is unionically not a bad show if you are a typical teenager. Most teenagers like the show either a lot or at least to some degree. Keep in mind that it has a lot of SJW-friendly angling in it. You just have to find out for yourself desu. But like I said, if you are in your 20s, I'm guessing you won't care for it. It's said that it's for "young and adults", but it's for the young really.

Oh and all journalists love it because of the SJW stuff, so that's why it has been spreading to all countries like wildfire.

Vet serr ikke om jeg orker gå ut engang nå, kanskje jeg bare blir inne i dag, kjenner meg ganske deppa og sånn

*skifter kanalen*

Nå vet ikke jeg hva som feiler deg. Men en ting jeg har merket meg er at folk sykemelder seg utrolig lett, bare ved den minste ting. Selv om det ikke nodvendigvis går noe ut over det type arbeid som de jobber med, så velger de altså å sykemelde seg fordi de kan. Synes det er litt latterlig fåvæ. Folk klarte å jobbe for, hvorfor klarer ikke folk å jobbe nå? Fordi de ikke trenger det. Mye mulig det er samme greia med din """"kroniske sykdom""""" uten at jeg kan vite noe om hvor alvorlig den er.

Få deg en hobby som du kan fortelle om, les boker, gjor deg selv interessant

Sverigeanon her. Hvorfor er det så stigmatisert å spise bæsj i vores samfunn? Burde ikke koprofager ha samme rættigheter som homser og liknende?

Nei fåvæ

Ja. Den er god.

Si at du er selvstendig næringsdrivende

Nei, det er den ikke,

Hvis den ser interessant ut, kan man ta utgangspunktet i at den er god. Den er sikkert bare ikke for aspergertrynet ditt. Det beste med den var jo selvfolgelig for å kunne prate skit med andre om den, så å se den alene (som du som den enslige taperen du er sikkert gjorde) er litt kjedelig.

Hva gjor du i Norgetråden?

Brever skit. Det er faktisk lov å ikke være autist i denne tråden.

Ikke han men hva gjor DU i norgetråden?
Norgetråden er for alle nordmenn på 4kanalen, ikke bare for tullinger som har det vondt med seg selv, og hater livet.

Påminnelse om at trådens brevere er stort sett folk som ikke lider av depresjon.

Attached: depresjon.jpg (678x345, 39K)

jeg kommer til å fly min vei, å heder
jeg flyr vekk om morgenen
når jeg dor, hallelujah etter hvert
jeg flyr vekk

ELSKER norge

Den litterære tilstanden av norgetråden

Takk til sprengerne som syntes det var kjempelurt for boligmarkedet å importere masse negere

>sprengerne

Har vi fått et nytt episk megmegord?

kokohǿyre bthu nok en gang

Attached: 1522350928493.jpg (800x891, 100K)

Bare noen som kom på å fornosrke uttrykket "[baby] boomers" for et par dager siden og begynte å breve om det hele tiden

>bare 400k i gjeld