/danmarktråden/

kongeriget danmark

Attached: Kongeriget danmark.gif (1716x364, 49K)

>kongoriket danmark

Attached: 06.png (756x450, 511K)

kalifatet sverige

Dårlig tråd.

så drenge, nu er jeg stået op
mon ikke tråden kan blive god nu

Attached: 1513971194681.jpg (865x526, 55K)

bor jeg cykler til christiania og kobe noget gront?

helt sikkert

>bor
Nok ikke. Men så længe du ikke har et misbrug gor det jo ikke noget.

Attached: 1503507825828.png (314x270, 124K)

Hei, jeg er en dansk som for over ti sverige for å åke skji. Det er jævleg underleg hvor mye beddre svænskerne er i modsads til oss dansker, er noe jeg tenkt på emellertid. Mindre invandrer, storre land, smukkere/dæjligær folk og beddre natur. Spor meg hva som helst da, drænger.
Ps, svænsker, jeg ber om unskyld for stockholms blodbad. Jeg har insætt att vi dansker altid begynnede alle krig. Det var vårt feil. God ettermiddag.
T. Preben

Bösse

Lad ikke tråden do

I want to go to Denmark and impregnate all your women desu

Rather a leaf than a kebab

Dersom der ingen evig bevidsthed var i et menneske, dersom der til grund for alt kun lå en vildt gærende magt, der vridende sig i dunkle lidenskaber frembragte alt, hvad der var stort og hvad der var ubetydeligt, dersom en bundlos tomhed, aldrig mættet, skjulte sig under alt, hvad var da livet andet end fortvivlelse? Dersom det forholdt sig således, dersom der intet helligt bånd var, der sammenknyttede menneskeheden, dersom den ene slægt stod op efter den anden som lovet i skoven, dersom den ene slægt afloste den anden som fuglesangen i skoven, dersom slægten gik gennem verden, som skibet går gennem havet, som vejret gennem orkenen, en tankelos og ufrugtbar gerning, dersom en evig glemsel altid hungrig lurede på sit bytte, og der var ingen magt stærk nok til at frarive den det- hvor var da livet tomt og trosteslost!

Attached: 1520823959834.jpg (782x600, 155K)

>t. varg

Attached: Vargv.jpg (630x420, 107K)

Denne tråd er /lat/ nu

denne tråd er /ita/ nu

sporg mig hvad som heldst om dansk

Hvad betyder hygge?

Hvornår kommer den etniske udrensning af ikke-danskere?

Hon är bara för perfekt.

Attached: 1519142448938.png (768x576, 527K)

How often do you see Greenland on this thread? (Isac)

Never.

>besoger min familie i ferien
>bruger tiden på at spille Digimon på playstation siden de altid er ude af huset for at passe arbejde eller hest

Attached: 1478376071355.jpg (840x888, 98K)

>jeg kan copy paste soren kierkegaard
>er jeg et dybt menneske nu?

*redder tråden*

*beskylder dig for voldtægt*

Fucking millenials som hverken kan skrive ordenligt dansk eller engelsk, prov med 'dybsindigt'. Du ville sikkert virke mere intelligent hvis du nojedes med at copypastede ting

AAAAAAAAAAAAAAJ

Lærte lige i dag at der findes dansk pot men ikke dansk hash