Groenlinks maakt wijkstieren echt-editie
welkom: zwarte stieren
niet welkom: blanke hoordragers
Groenlinks maakt wijkstieren echt-editie
welkom: zwarte stieren
niet welkom: blanke hoordragers
*Toto - Africa begint te spelen*
GEBASEERD
>t*ttas sturen hun kinderen voor hun 21e al de deur uit
>t*ttakinderen sturen hun ouders het liefst zo snel mogelijk naar het bejaardenhuis
wat de kanker is er mis met blankies??
Eerste voor Thierry.
Blanke hoorndragers zijn welkom zolang ze de plicht van de wijkstier niet in de weg zitten
>JE WOONT NOG THUIS OP JE 23STE
XD
youtube.com
Waarom zijn alle Baudet raketten blanke jongetjes in hun 20er jaren die iets als ICT of bedrijfskunde studeren?
...
projectie
>blankie die op z'n 18e al in een krot moest wonen want op jezelf wonen is zo belangrijk
En alleen blankies doen dit?
Snapt iemand dat?
Ik heet deze jongeman welkom oetz.
Ik heb een tijd lang in een ruk situatie gezeten omdat mijn geschifte ouders mijn DUO controleerden en mij hebben verboden geld te lenen, maar ik had wel een huur te betalen en kreeg enkel mijn basisbeurs (€280) en zorgtoeslag.
Dus heb ik van ongeveer €1 per dag rond moeten komen een flinke tijd lang.
de cuck miem was in het begin wel grappig, oude 2016 pol miem. maar nu begint het een beetje te vervelen. zoiets wat je eruit zou filteren.
Nep filmpje. Thierry doet niet aan pijnlijke stiltes. Hij is een kletsmajoor.
Bl*nke ondermensen, hoe voelt dit?
Je zou een compleet homogene samenleving met een bl*nke middenklassen kunnen hebben. Een mooie stad met geen misdaad, een goede gemeenschap. Maarja door de zwakte van de bl*nken is alles wat nodig is om deze gemeenschap te ontwrichten een BRABANTS beest.
Stel je voor, het is een mooie zondag namiddag, denk aan de bezigheden van deze 100% bl*nke stad totdat een paar BRABO beesten binnenlopen. Vrouwen voelen zich oneindig meer aangetrokken tot de superieure sterke beesten dan hun zielige bl*nke echtgenoten. Iedere vrouw zou smeken, zich zelf vernederen om geïmpregneerd te mogen worden door deze meesters, De nieuwe koningen van de stad hebben niks gedaan om deze positie te krijgen buiten hun superieure aanwezigheid. En deze beesten zouden niet stoppen totdat iedere vrouw hun kinderen draagt, de originele kinderen van de bl*nke vrouw zullen worden verwaarloost. Wie zou deze inferieure kinderen willen opvoeden? Ze gaan toch alleen maar eindigen als hun vaders.
De mannen zullen vluchten na het realiseren hoe nutteloos hun pogingen zijn om hun vrouwen terug te winnen. Ze zouden vluchten naar Indonesië waar ze zullen proberen lelijke Indo vrouwkes voor zich te winnen omdat enkel zij lelijk en eenzaam genoeg zijn om hen te accepteren. Vele zullen worden afgewezen nadat de indos horen van hun beschamende en onterende vertoning, ze zullen waarschijnlijk zelfmoord plegen om de schaamte te vermijden.
Terug in het eens mooie stadje, iedere vrouw zal BRABOkinderen opvoeden en ze zullen zelfs in de rij staan voor hun tweede of zelfs derde zwangerschap. Ze zullen niet stoppen tot ze menopauze krijgen, omdat ze diep van binnen wete dat het hun lot is om de wereld te bevolken met de superieure BRABO beesten die vervolgens verder gaan om andere steden te slopen. Dit zullen de echte Generaliteitslanden zijn. Je kan niet verwachten een plaats over te nemen zonder de harten en het respect van de mensen te winnen, Deze methode zal altijd falen.
Letterlijk blanke mannen die geen vd kunnen krijgen en zwarten en maroc wel met blanke meisjes zien ( niet eens ironische of trol post 100% serieus)
Kun je aub een bron palen?
afz. Forum van RACISME
JULLIE TIJD IS OVER
DENK
T
A
N
K
>thuis wonen na je 21e
lmke
>De liberalen kregen 19 procent van de stemmen, iets meer dan lokale partijen en GroenLinks die 17 procent van de stemmen kregen. D66 eindigde als vierde met 15 procent.
Wow het is echt niks.
Waarschijnlijk een hoop blankies bij die VVD stemmen omdat hun ouders dat ook doen.
/DRAADNUMMER/
je hebt al dit getypt? gast je bent te geinvesteerd in cuckold miems, ik begin me zorgen te maken om je.
>DENK niet minstens 35%
nep nieuws
Hoe doe je het? Hoeveel huur had je? En hoe kwam je dan aan geld?
Ik stel me mezelf in Europa voor, leidend mijn peloton. Onze missie is om te voorkomen dat wh * te honden oprukken. We maaien wh * Te honden maar ze blijven komen. Ik schiet wh * Te honden maar ik heb geen munitie meer, dus ik trek mijn zwaard en begin met het afslachten van wh * Tes, want omdat ik veeleer psychisch inferieur ben aan mij, sla ik ze met tientallen. Dan word ik neergeschoten, maar ik ben niet gevallen, ik bleef vechten. Vervolgens opnieuw en opnieuw gefotografeerd. wh * Tes schoten me van een afstand zoals de lafaards ze zijn. Ik ga liggen, kijkend naar de lucht en ik zie KARA BOĞA (Tengri) naar me glimlachen, ik glimlach terug ... Toen werd ik wakker, in Afrika, mijn vaderland. Mijn ZWARTE broeders verwelkomde me in de hemel. Ik heb het eindelijk gehaald, ik ben eindelijk in de hemel ...
Ik vind het echt jammer dat de sleepwet er niet doorgekomen is.
Mijn huur was €310
Ik bedelde wat bij vrienden en at niks. Had enorm veel stress die periode en het ging psychisch zo slecht vanzelf dat ik nu zowel geld toe krijg van mijn ouders en kan lenen wat ik wil.
En omdat die kinderen zijn groot geworden met Rutte als minister president
9/10 vervang volgende keer wh*Te met bl*Nk
youtube.com
Deze nasheed wordt steeds verwijderd hij had eerst echt 5 miljoen views.
Ik heb precies 10.000 euro geleend van duo.
Toen vond ik het wel zat en ben ik koude kalkoen gestopt met lenen.
tfouuuuu het stinkt hier naar t*tt*s
>dvw geen mocro vd
Ik heb nog lang niet zoveel. Ik werk, heb een stagevergoeding en al dat. Maar ze blokkeerden mijn mogelijkheid als ik het wel nodig had geld te lenen nadat ze mij zelf het huis uit hebben getrapt.
alleen blankies stemmem vvd
niet voor niets sturen die blankiekinderen zo snel mogelijk hun ouders naar een bejaardentehuis
die is hard
jullie zijn nog steeds bezig? dit is nou al een paar uur aan de gang. dit is hoe jullie je zaterdag spenderen. kankertriest.
en dan bezuinigen ze op de zorg... wow diit is de kracht van de dankbare bl*Nkies...
>ik ben niet zoals jullie jongens
>Ik stel mezelf in Europa voor, mijn peloton leidend. Onze missie is om te voorkomen dat wh * te honden oprukken. We maaien bl*Nke honden maar ze blijven komen. Ik schiet bl*Nke honden maar ik heb geen munitie meer, dus ik trek mijn zwaard en begin met het afslachten van bl*Nken, en sinds ik veeleer psychisch superieur ben aan hun, slacht ik ze met tientallen. Dan word ik neergeschoten, maar ik ben niet gevallen, ik bleef vechten. Vervolgens opnieuw en opnieuw gefotografeerd. bl*Nken schoten me van een afstand zoals de lafaards ze zijn. Ik ga liggen, kijkend naar de lucht en ik zie KARA BOĞA (Tengri) naar me glimlachen, ik glimlach terug ... Toen werd ik wakker, in Afrika, mijn vaderland. Mijn ZWARTE broeders verwelkomde me in de hemel. Ik heb het eindelijk gehaald, ik ben eindelijk in de hemel ...
>jullie zijn nog steeds bezig? dit is nou al een paar uur aan de gang. dit is hoe jullie je zaterdag spenderen. kankertriest.
kanker ik haat blankies echt
volop profiteren van hun ouders en dan ze zo in de steek laten alleen maar om het huis te krijgen
Ik stel mezelf in Europa voor, mijn peloton leidend. Onze missie is om te voorkomen dat wh * te honden oprukken. We maaien bl*Nke honden maar ze blijven komen. Ik schiet bl*Nke honden maar ik heb geen munitie meer, dus ik trek mijn zwaard en begin met het afslachten van bl*Nken, en sinds ik veeleer psychisch superieur ben aan hun, slacht ik ze met tientallen. Dan word ik neergeschoten, maar ik ben niet gevallen, ik bleef vechten. Vervolgens opnieuw en opnieuw gefotografeerd. bl*Nken schoten me van een afstand zoals de lafaards ze zijn. Ik ga liggen, kijkend naar de lucht en ik zie KARA BOĞA (Tengri) naar me glimlachen, ik glimlach terug ... Toen werd ik wakker, in Afrika, mijn vaderland. Mijn ZWARTE broeders verwelkomde me in de hemel. Ik heb het eindelijk gehaald, ik ben eindelijk in de hemel ...
>tatta's die denken dat ze een rassenoorlog zouden winnen
C*CKPALERS DNUG AHAHAHAHAH MIJN KONT STAAT IN BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND
>huur €310
jaloers
10/10, je bent de eerste wh*Te vergeten
Een maand geleden ging het alleen maar over het seks hebben met mannen. En nu hoorndragen.
De kwaliteit van jullie palen gaan er niet op vooruit.
ahahahahahahahhahahahHHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHA HAH AH
ik zou jouw broeders, neven en zonen met mijn pink vermoorden. Jij hebt geen idee van het tactisch vermogen van de blanke man.
DE KWALITEIT VAN MIJN ZWARTE PIK IN JE MOEDER HAAR BLANKE KUT WEL
dit, mo en zn gang namen met gemak het midden oosten en noord afrika over, europa is nu aan de beurt.
>ik zou jouw broeders, neven en zonen met mijn pink vermoorden. Jij hebt geen idee van het tactisch vermogen van de blanke man.
cuck cuck cuck YES hahaha GROTE zwarte lul kleine blanke lul hahaha YES! moslims hahaha KEK! YESSSSSSSS IK PAAL HET WEER
hihihi ik weet hoe je eruit ziet
bl*Nke populatie: 800 miljoen
niet-bl*Nke populatie: 6 miljard
Inderdaad, bl*Nke hond. we gaan jullie uitroeien en in bomen hangen als jullie überhaupt durven de rassenoorlog te starten. Wat gaan jullie doen als we besluiten jullie uit te roeien, bl*Nken? Jullie willen de rassenoorlog beginnen? Doe maar en zie hoe we jullie 1 voor 1 afslachten.
Wie
Wodan leidt ons naar de totale overwinning.
>blankie
>laag testosterongehalte
>weinig spiermassa
>klungelig, onhandig lichaam
>durft alleen eten te eten dat door zijn moeder is gekookt
>kan zijn vrouw niet eens in toom houden
>minder dan 15% van de wereldbevolking en krimend
>zwarte stier
>hoog testosterongehalte
>veel spiermassa
>efficiënt lichaam, gebouwd uit jarenlange evolutie
>is nergens bang voor
>vrouwen van ieder ras verlangen naar hem
>eeuwig groeiende populatie
Heeft iemand een Switch? Aanrader?
Lijkt mij wel een leuk ding.
we kunnen beter gewoon stoppen met de nederdraad. Dan wint iedereen.
>moet leren
>zit me al de hele middag echt dood te lachen door al die kara boga palen
godverdomme jongens het is nu al genoeg
Umayyad broer
Kameraad heeft er een. Leuk ding maar nog geen games
cuck cuck cuck linkse sneeuwvlokken!! post Thierry memes xD! Blanke vrouwen daten nooit met negers alleen lelijke dikkerds die mijn superieure blanke zaad niet waard zijn!
Je kkmama, kuthond
>nog geen games
Mario Kart, Zelda en Mario?
En tatta's blijven gewoon reageren lmke
1. Negers en Arabieren zijn dom en lui en zullen nooit wat voorstellen.
2. Het is afwachten tot de blanke de Aziatische landen kanker hard naait, die overigens ook objectief weinig voor stellen
dnug
Onzin. Blanken hebben meer spiermassa dan Zwarten. Dit is wel bekend. In de krachtsport komt dan ook geen enkele zwarte meer voor op hoog niveau. Leer je neukende feiten op orde hebben. Bovendien hebben wij de technologie om heel Afrika in een dag uit te roeien.
Ik heb er een gekocht maar zonder gaymes.
Piraterij wordt deze zomer mogelijk dus ik wacht nog even.
>er onironisch op reageren
hoeveel kost een goede vpn
90 lira
t*Ttas leren het ook nooit
ik zal nu vaarwel zeggen tegen jullie KARA BOGA STRIJDERS, hou de draad ZWART jongens
Pfooe ik ben weer thuis van een moeizame dag als wijkstier. Gelukkig kwam de buurvrouw langs om voor me te koken. Als dank zegende ik haar met mijn zwarte zaad. Ze weet hoeveel dat zaad waard is, er zullen sterke nakomelingen uit komen.
Kart is een port van de Wii U denk ik.
Zelda is een goede game.
Mario is een kinderspel. Het speelt heel erg leuk maar je moet wel een echte nintendork zijn om er 100+ uur in te steken.
1500 roebels
Zwarten domineren bijna alle sporten waar uithoudingsvermogen of kracht voor nodig is. Ze doen toch iets beter.
Heb geen Wii U gehad, overigens heb ik vernomen dat Mario niet alles is wat het lijkt (veel wat je doet is hetzelfde).
Niet waar. Zwarten kunnen bv totaal niet zwemmen.
mammie mammie ik heb weer cuck plaatjes gepaald maar nog steeds geen (jij)'s!
Wow, wat een vaardigheden en kracht.
Hahahaha
Zie die bl*nke kkautist gekke bekken trekken op de grond.
Echt kapotlachen.
>tatta's zijn sterker dan zwarten!
>z-ze domineren krachtsporten!
>plaatst de plaatjes zelf
Je hebt wel echt een energieke dag vandaag
dankjewel voor de jij, cuckpaler. zo makkelijk
Wat is de tour de france?
Ik heb er recentelijk een gekocht voor Super Smash.
Het aantal beschikbare games is echt belabberd en de kwaliteit van dat ding zelf voelt als een goedkoop stuk Chinees speelgoed. De Switch doet dit al een stuk beter, het voelt tenminste als een goed ontworpen console.
Ze konden ook niet schaatsen tot dat Davis ineens alle medailles won. En de Amerikanen hebben al een zwarte zwemster met gouden medailles.
waarom zijn bl*Nken zo zwak? lmke
>tour de doping
Ja en blanken winnen ook strongman, een sport uit Scandinavie en de Baltische staten waar traditioneel alleen blanken aan mee doen.