/danmarktråden/

aprilsnar

Attached: 1499027819372.png (420x420, 7K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nR198xaHcv8
youtube.com/watch?v=2cxlNjVdjJk
twitter.com/SFWRedditImages

Forste for bedste hold

Attached: 1517390685838.jpg (640x762, 63K)

tror jeg skal have mig en lur

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

påske?

based brap poster

Attached: skyn.jpg (736x920, 124K)

>når gookmoot mobber dig med at du er manlet det eneste sted du kan være anonym
NEEEEEEJ HOOOLD OOOOOOOOOOOOOOOOOOP

Attached: 4545254545.jpg (633x758, 63K)

drik mælk

>danskere bruger 3,7 milliarder årligt på dette
youtube.com/watch?v=nR198xaHcv8
youtube.com/watch?v=2cxlNjVdjJk

Attached: walsh.gif (320x240, 1.47M)

>dfn man er peanut butter

Attached: angry.gif (500x500, 1.29M)

>mine skattepenge går til degenerate ting som twerkvideoer og f*roerne

Attached: 537286563.png (412x351, 74K)

glem ikke Gronlands årlige 3,6 mia. bloktilskud

Jeg er svensk (fra Stockholm)
Bor i Malmo
Jeg hader Sverige
Jeg kan godt lide Danmark
Jeg har studeret 30 studiepoeng dansk på universitetet
Hvad gor

Attached: flat,800x800,075,t.u2.jpg (800x800, 59K)

få statsborgerskab og accepter bubber som din herre og frelser

Ja meget hellere DR end private kanaler med reklamer hvert 10. minut der afbryder programmerne.

Jeg betaler ikke engang for TV kanaler mere, jeg har kun DR på mit tv. Jeg ser ikke meget TV, men når jeg gor er det DR. Der har jo alt nu til dags? Jeg er en "elistist" som ser DR2 og DR K, men jeg er glad for at de der pop-programmer bliver sendt på DR3 og ikke på "Televison Channel 78" ejet af amerikanske kapitalister.

>Jeg er svensk
>Jeg hader Sverige
ægte svensker

Korer over broen? du bor så tæt på? Men kobenhavn er dyr at bo i, find noget lidt udenfor i stedet.

>få statsborgerskab
Der er ingen grund til at skifte statsborgerskab.

>"Televison Channel 78" ejet af amerikanske kapitalister.
Den danske regering, og som folge deraf DR, er ejet af (((amerikanske kapitalister))) hvilket er grunden til at vi skal betale for twerking og multiculti lort

>ser fjernsyn
>ejer et fjernsyn
>i 2018

Er der gode skoler til born på Færoerne? Vil mine born blive hjernevasket?

Attached: 1522584619337.png (2760x2000, 58K)

>Jeg har studeret 30 studiepoeng
Point? Mener du ECTS point?

Den karismatiske menighed "Keldan" i Eysturoy har sin egen folkeskole, hvor de lærer skabelseshistorie som et historisk faktum og at evolution er Satans logn op fra helvede, men ellers folger færoske folkeskoler dansk pensum.

Der er intet godt på færoerne.

AH! Mina danska bröder

Attached: 1521900561419.png (1332x1553, 265K)

Ja. Jeg har også 150 point i ubrugelig datalogi og matematik (ingen eksamen)

Jeg gider ikke engang bide på din madding med at regeringen er ejet af kapitalister. Lars Lykke og LA har ingen forhold til rigtige penge, de prover bare at bilde folk ind at de har. De er jo ingen ting, selv ikke amerikanske kapitalister giver en fuck for dem.

Jeg betaler hellere min skat end at leve den "amerikanske drom". Har du overhovedet provet at bo i et land der idealisere det? Behover ikke at være Amerika, UK er også acceptabelt for et modargument. Men jeg har boet to år i USA, og fuck det langt op i roven. Alle de problemer og ingen fordele for andre end top 1%. Det er en seriost ting med overklassen derovre, ikke ligesom Lars Larsen eller senpai. Kirk Kristiansen her i Danmark. Jeg hjalp min nabo med at gennemgå forskellige tæppe modeller til hans stue, fordi storstedelen af dem er fulde af giftige stoffer der damper folk til, og vier dem al deres autisme, som de så beskylder vacciner for. Ingen jeg modte troede på at det kunne fikses med lov, selv de få som vidste at virksomhederne var skyld i det. Har du nogen sinde overvejet om noget i dit hus var giftigt? Jeg har sku aldrig, og skulle det ske at noget var, ville jeg få en stor erstatning fordi en producenterne havde overtrådt reglerne, og også gratis lægehjælp. En amerikansk forsikring dækker ikke hvis det er, for eksempel, en skide tæppe producent der er skyld i sygdom som Asma. Du må selv betale, og så sagsoge og håbe at du vinder. Statsregulering ja tak.

din mors fissesaft er ret god

>Vil mine born blive hjernevasket?
Det vil de faktisk. Færoerne er et dejligt sted, men det er et lille indelukket lokalsamfund, de sidste 10 år har jeg set mange artikler i aviserne som viser at de har en helt anden mening end danskere, og sådan set også svenskere. Tag til Island hvis du vil bo på en o, Færoerne og Grondland vil rent faktisk hjernevaske dine born, no shit. Selvom det er dejlige steder for mange andre ting. Jeg kender et par gode færinger der ikke er fucked up, og de siger også at der er mange derovre med åndsvage holdninger og idéer.

>en finner uden video spils konsol

Hvad får du din tid til at gå med, når du ikke hænger på Jow Forums? Selvmord og amerikansk inspirerede skole skyderier? Jeg hore at de ting er en form for national sport for jer deroppe.

jeg læser boger

du burde måske læse en om geografi

Hvad snakker du om?
Bare fordi vi ikki har en muslimsk hovedstad betyder det ikke vi er hjernevaskede

based

nej, men det er sandt at færinger har helt andre etiske værdier end danskere.

Ja, vi er ikke blevet sjw endnu

>en om geografi

Haha, kæmpe idiot. Du læser jo kun Twilight. Intet jeg kunne læse om geografi ville hjælpe mod den stereotyp jeg beskrev. Måske etnologi, eller antropologi, det ville nok kunne gore det. Lad være med at fremstille dig selv som belæst, vel dannet eller akademisk, hvis du ikke er det. Jeg havde haft respekteret dig, hvis du bare havde sagt du læste mange boger, eller hvis du havde været mere sproglig korrekt i den argumentering. Ikke noget imellem. Det midt i mellem er ligesom unge journalister, som prover at virke oplyste og intelligente ved at oversætte fancy engelske ord til deres modersprog, ofte har ordet slet ikke samme betydning i de skandinaviske sprog som de har på engelsk.

Men du må godt modargumenter mig igen, hvis du kan fortælle, hvilke boger du har læst ude over pop-kultur, skod krimier, Dan Brown eller Harry Potter? Eller bare indromme at du provede at virke bedre end du egentlig er, det er hojt respektabelt at kende sine egenskaber. Du må godt komme med et "Jante Lov" modargument her, det er sådan set retfærdigt nok.

fuck hvor er I bare cringe

Var det autisme?

huh, jeg havde ikke engang set at Færinge havde deres eget flag, min fejl, i undskylde at jeg kalder jer Finnere. Jeg er en lurker på besog.

Men når det er sagt, så meget som jeg har godt at sige om Færoerne, og så som jeg elsker den natur jeg så deroppe, og den venlighed de lokale gav mig på mine to rejser til dit hjemland, så har jeg altså oplevet en stor forskel i den almene holdning til mange emner. Homosexualitet for eksempel. MEN jeg indrommer gerne at danskerne er ved at gå amok i deres amerikanske inspirationer, sindssyge liberale amerikanere. Dog selv for 10 år siden, for Kobenhavnerne blev skore i deres egen selvfrelse, så var jeg imponeret over at hore, hvor stor modstand der var hos jer.

Ja det var autisme, eller også mangel på forståelse af Jow Forums, vælg én, jeg indrommer min fejl.

Læs ovenstående, min fejl.

Rip 2. sektion

Der er vist ret pænt

Velkommen til Jow Forums, hvad pokker forventer du at finde her? En dansker tråd er jo Nationen!, bare for folk uden sociale relationer. Eller akademisk nok viden til Ingeniorens kommentar tråd. (Seriost, det er en fusion af Nationen! og akademikerer, det bliver ofte vanvittig underholdende!)

altså hvad snakker du om?

>Rip 2. sektion
Ja det må du nok sige, men det generelle folk kan ikke ventes at forstå det. Du kan jo selv se argumentet mod DR kun er hvad der bliver vist på DR3, ikke engang X-Faktor eller ligne blev nævnt. Lidt af samme grund af alle mener at den franske hær blot er tabere, de har kun set billige amerikanske dokumentarer og spillet video spil.

Se venligts her, hvor jeg indrommer mine fejl:

det er langt fra forste gang jeg bliver forvekslet med Finland

Evil finland xd

Det er jeg ked af, men det er vel problemet med de små flag? Det er vel bedre en Polen og Indonesien.

For en sidste kommentar, post scriptum, så kan jeg godt lide Færoerne, og jeg er glade for de venner i Danmark jeg har fra Færoerne, men jeg ville helt klart være bange for at mine born ville få en stor, og ikke bred eller åben, indflydelse fra den Færoske kultur. Så jeg ville stadig ikke råde til at flytte dertil, hvis han er bange for "hjernevaskelse". Så bor han opdrage sine born i et storre samfund, med bedre mulighed for at lade bornene se flere holdninger, og med hjælp fra forældrene skelne dem, og forhåbentlig danne deres egne, men i det mindste kopierer deres forældres.

DR3 og 1864 dræbte al tiltro jeg havde til licens.

Vi har faktisk vores eget bibelbælte. Der er alligevel lidt splid blandt færinger.

Attached: mynd_3_gud_kanning.jpg (648x364, 113K)

Så "Divaer i Junglen" og ligne giver stadig tiltro til TV3? Eller værre: "All stars", "kampen om din stemme"(Fuck det lort), eller "varm på is", hvor de malkede succesen på "vild med dans" fik dig ikke til at miste tiltro til TV2 som får statsstotte? Selvom den officielle statsstotte blev fjernet for 10 år siden.

Eller "Sjov med sex" på Zulu, hvor Topgunn bare er en stor idiot, der spiller amerikansk gangster og blærer sig med at knepper billige bonde-dottre fra Esbjerg? Eller "landets dårligste billigts" hvor TV2 betalte boder og nye korekort, for at få idioter til at korer endnu værre, og derved helt oprigtig opfodre folk til at sætte andre folks liv i fare i trafikken ved at fjerne frygten for straf.

Du skal ikke kritisere DR og kun nævne en kanal og et enkelt program. 1864 var ikke god, OG DR3 har fundet en meget lav standard. Men så du DR3 da de vidste "ægge-binko"? Fuck det var sjovt, eller "Drengene på kanten" der var en god vinkel på det med at fole sig godt tilpas over andres smerte, for de blev nod til at sende det lort du snakker om, fordi ingen så det forste. Eller hvad med rigtige mænd? Reality TV der har noget i sig.

Nu er jeg faktisk selv præsteson, og troende, men det der tegner ikke godt. Jeg forestiller mig ikke at der er en sund blanding af tro og moderne samfundsholdinger, aller tro og videnskab, deroppe. Jeg tænker med det samme om det er vest-jysk ligne forhold.

Ja, det kan man godt sige. Lokale menigheder er meget aktive og dygtige til at gribe ungdommen. De er også vel finansieret, da fiskeriindustrien er koncentreret i bibelbæltet.

Attached: 1522334146580.png (1732x602, 599K)

>da fiskeriindustrien er koncentreret i bibelbæltet.
Hvad fanden er der med fiskere? Kvotekonger og pis. Jeg troede Venstre "fiskede" efter stemmer blandt fejlslagner bonder, der troede på "Make Danish Agro Great Again", men fiskerne er lige så slemme åbenbart. Det var vel ikke længe inden vi skal bygge motorveje til fiskerlandsbyerne?

tror jeg vil spise toastbrod med peanut butter i dag

Attached: sulten.gif (388x364, 250K)

Tredje limfjordsforbindelse NU

>/danmarktråden/

Attached: 1495837163810.jpg (185x243, 16K)

>Jeg tænker med det samme om det er vest-jysk ligne forhold.

Altså gode, sunde forhold som ikke er inficeret med sojakobenhavnerisme?

Færeyjar!

Attached: 1521555799126.jpg (250x250, 24K)

>West jylland, is best jylland.

Lad værre med at dreje det hen på at der er enkelte rode felter i resten af landet, hele ostkysten på nær Thyboron er orange. Og Thyboron er kun gron, fordi ikke engang politiet kan nå helt derud.

Attached: Incest.png (364x471, 197K)

Legaliser hash
Hæ Ísland. Er Háskóli Reykjavíkar góður? Er leigukostnaðurin har um leiðir hogur?

>Legaliser hash
dette
det giver ingen mening at det er ulovligt mens tobak og alkohol ikke er det

Jeg foretrækker alkohol-rusen selv favæ, men den er ikke tommermændene værd.