Sverigetråden

Lita inte på någon-upplagan

Attached: lite inte på någon.jpg (1080x1080, 86K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xVDh2BaFcsU
nordfront.se/valfusk-avslojat-ryssland-vill-skicka-valobservatorer-till-sverige.smr
youtube.com/watch?v=1kRI_uxWFnA
youtube.com/watch?v=EBjVYNHaGaU
youtube.com/watch?v=ELqQs_95kL8
youtube.com/watch?v=9w1lCmXblKQ
youtube.com/watch?v=5Mm9EX3JJo4
friatider.se/verfallsv-ldt-ktsman-h-rjar-i-stockholm
youtube.com/watch?v=owWRIPo07L0
youtube.com/watch?v=F0lK1W77o-0
twitter.com/SFWRedditGifs

baserade kräm laget kommer vinna.

transor

youtube.com/watch?v=xVDh2BaFcsU

Attached: 2018-04-01_14-17-53.jpg (348x331, 52K)

choklad har redan vunnit

Attached: brun.jpg (4780x2096, 2.24M)

DET HÄNDER
nordfront.se/valfusk-avslojat-ryssland-vill-skicka-valobservatorer-till-sverige.smr
Det ryska meddelandet till den svenska regeringen verkar ha hemligstämplats av hänsyn till rikets säkerhet och regeringen vill inte kommentera uppgifterna. En sympatisör till Nordiska motståndsrörelsen på den ryska ambassaden i Stockholm vidarebefordrade dock en fysisk kopia av dokumentet till Nordfront under morgonen, vilket gjorde det möjligt för oss att avslöja denna nyhet.

Det rör sig om ett dokument på 20 A4 som är undertecknat av utrikesminister Sergej Lavrov. Utöver de två kraven innehåller dokumentet transkriptioner från avlyssnade möten samt skärmdumpar av kommunikation som skett via krypterade mejl och andra krypterade kommunikationstjänster. Nordfront kommer senare idag publicera hela dokumentet efter att vi scannat in det.

>hemligstämplats av hänsyn till rikets säkerhet
>En sympatisör till Nordiska motståndsrörelsen på den ryska ambassaden i Stockholm
>Utöver de två kraven innehåller dokumentet transkriptioner från avlyssnade möten samt skärmdumpar av kommunikation som skett via krypterade mejl och andra krypterade kommunikationstjänster

Attached: 1495218271673.jpg (225x225, 14K)

>dkn så jävla gammal att bara jag kommer ihåg detta
youtube.com/watch?v=1kRI_uxWFnA

Attached: 1517389506968.jpg (482x427, 40K)

Påminnelse.

Attached: minimästarras.png (1950x730, 67K)

Varför gör vänstern och hippies de bästa trubadurvisorna?

youtube.com/watch?v=EBjVYNHaGaU

En Europa-romantisk låt om en roadtrip som börjar handla om missiler istället

En konvoj av NATO-raketer
På väg mot okänd ort

Deras tyngd fick marken att skälva
Där vi satt i vår bil och såg på
- Där är döden, sa Lena från Småland

mann1 har du ens koll på vilken dag det är idag?

varför brun?

Attached: 1505051326217.png (756x715, 889K)

Första aprilskämt tyvärr

Gick sista på gymnasiet då favä

krull på laxen var ju livet när man var ung grabb

Det låter inte som ett aprilskämt. Varför hade de ljugit om något som i princip är sant?

För att en ordentlig höger finns inte längre och centrister är hjärndöda

Självklart, nmr skulle aldrig få en scanner att fungera.

nog för NMR är efterblivna men hur lång tid tror du det tar att scanna in ett dokument?

hå e

>manskultingarna trodde på allvar att de kunde vinna tidigare under dagen

Attached: 1518299160512.jpg (480x360, 24K)

bra lat fava.

>dkn när pizzabagaren bjöd på pizzan idag och nästa gång jag kommer dit
Idag var en bra dag vänner.

Attached: everberg.jpg (425x531, 73K)

Det är inte överskattat att ha fv

LAG JORDNÖTSSMÖR!!!!

här har du vad högern producerar
youtube.com/watch?v=ELqQs_95kL8

varför då

Han tycker synd om dig för du e svenne

JORDNÖTSSMÖR REPRESENTERAR

min pv

Attached: 1522605485286.jpg (1024x683, 123K)

Har ar ju en ruskigt fin lat ocksa.
youtube.com/watch?v=9w1lCmXblKQ
Han dog pa tok for ung, Afzelius.

Jag sparade han minst 1000kr idag. Han var glad. Jag var glad.

100% söt, hade sugit hans kuk

Är team creme en eufemism för bukkake?

Attached: 1463104982270.png (470x454, 11K)

Jämn siffra = Runka till 2d
Ojämn siffra = Runka till 3d
Dublett = Slå mig själv hårt på pungen

Hurså?

Ja, vi på kräm laget älskar kuk och sperma.

nejnej, gradde i kaffet forstas, ut med sinnet ur runkbaset nu snusk-pelle.

Attached: zoetkoffie.jpg (600x800, 64K)

hehe mm

youtube.com/watch?v=5Mm9EX3JJo4

Överfallsvåldtäktsman härjar i Stockholm

Vid 15-tiden på påskdagen anmälde en kvinna att hon överfallits och våldtagits i ett skogsområde vid Stockholms universitet. Det hade då gått två dagar den överfallsvåldtäkt som inträffade vid 17-tiden på långfredagen i Bromma.
Gilla artikeln på Facebook

Kvinnan i Bromma var på väg hem från jobbet när hon blev attackerad och våldtagen av en man av okänd härkomst.

>De senaste fem åren har andelen svenska kvinnor som utsatts för sexualbrott ökat kraftigt. År 2016 uppgav 4,1 procent av kvinnorna att de blivit utsatta för sexualbrott, medan samma siffra 2011 var 1,1 procent, enligt en mätning från Brottsförebyggande rådet.
Hmm.....

friatider.se/verfallsv-ldt-ktsman-h-rjar-i-stockholm

Attached: England hmm.png (283x416, 129K)

lever livet farligt user

Så har ni haft en trevlig påsk med mycket mat anons? Har det blivit mer av er att älska efter helgen? Själv har jag nog inte lagt på mig något.
Beror väl på var ens förväntningar ligger, men så länge ni är lyckliga ihop. När blir det bröllop så vi kan förföra hennes brudtärnor och systrar för att sedan kasta ris på det lyckliga paret?

Attached: 1371990899674.jpg (749x630, 210K)

När människor connectar, finns det något finare? :)

Erik Åskkuk

>proxypsykfall
>bannduckar

Kanske en enklare forklaring ar att jag nyttjar wifi pa alla mojliga cafeer i centraleuropas charmigaste stad.

Kom igen och muta lokalbefolkningen har lite battre om du fill fa tyst pa mig. ;)

Attached: praha4.jpg (1224x1837, 809K)

alla är smaker på oreokakor

När insåg du att landet tidigare känt som Sverige är bortom räddning?

>fast i bajslaget där de värsta skitbrevarna är
vafan har jag gjort för att förtjäna detta?

KVÄÄÄÄÄ JAG FICK SKITLAGET

Attached: 1522605336746.png (1920x1153, 113K)

Varför bryr du dig om SV HO? Inte som om att de har gett dig en anledning att oroa dig över dem då de inte vill ha med dig att göra.

M I N K U K

Attached: IMG_5495.png (640x1136, 977K)

Hur pingar man städis på psykfallet?

1974

5/10

Han hade problem med terminalen (nätet droppade hela tiden) så jag erbjöd att betala med kontanter istället.
Jag frågade han om han hade Tele2 och det hade han, berättade att jag själv hade haft problem med Tele2 på andra sidan staden sedan igår förmiddag.
Han var i kö till en servicetekniker som skulle komma dit och felsöka som han sa kostade 1000kr bara att komma dit.
När han förstod att felet inte var på hans sida så lade han på telefonen och bjöd på pizzan och nästa gång också.

>lag jordnötssmör det ända laget som aldrig nått högre än plats nummer 4

hur känns det att vara förlorare?

gammelfarfar...

Kungens man ar ju en klassiker ocksa

youtube.com/watch?v=owWRIPo07L0

Attached: Pepe milkies.gif (600x400, 3.54M)

Är van, har förlorat i 23 år nu

rätt så, ogillar janssons men gott om ägg, köttbullar och prinskorv blev det, men är fortfarande ett skelett

Är Martina """känd""" eller är det bara någon som anons fastnat för? Sett henne brevats i flera år men aldrig hört nåt om henne utanför tråden

Attached: Dolkerik ask.jpg (1019x752, 223K)

Att bli sald till feodalfurste av en lagkamrat eller teamledare ar fan inte cool, mann1.

Attached: pivo.jpg (600x338, 53K)

Hon blev populär på ylilauta (finska 4kanalen) 2013/14 och spred sig senare till /mämmi/ och /sverigetråden/. Men nej hon är inte känd.
Märkte häromdan att en tjej i min klass är vän med henne på Facebook.

Sant som far folk att sluta gora sitt basta och emigrera om de fattar det.

Attached: travellingapu.png (852x944, 70K)

Ja eller nej?

Attached: 51.jpg (428x492, 75K)

>filter
illavarslande

NEJ
E
J

Bild relaterad är verkligen sv ho i ett nötskal

>knular runt som fan och skryter om det
>hela hennes värld verkar handla om sex och killar
>pratar som om hon är ett barn
>är 30 år och beter sig som 14 år

Attached: emilie roslund.jpg (1000x500, 194K)

vilket lag är man?

Vad sjutton är lagköret om om man får fråga? Vinner jag? Hur fungerar poängsystemet?
Gött, är ingen fläkt av jansons frestelse heller men det fanns andra som högg i. Att bli en biffkaka ser inte ut att ligga nära till hands för mig heller?

Attached: pass dig anon så jag inte ger dig en smäll.jpg (960x640, 98K)

Min kuk luktar alltid äckligt. Liksom jag drar tillbaka förhuden och det bara stinker som fan.
Nej där finns ingen ost och jag sköter min hygien.

Bokstavligen vem?

Attached: 1519919328356.jpg (610x610, 84K)

>dkn inget matriarkat som förvandlar alla män till hårt styrda bimbois som delas ut till alla kvinnor som slavar och acessoarer

Tv1a kuk1

såga av den

Vad är detta babbel om lag hit och lag dit?

>pajspammaren dyker upp samtidigt som proxyhoran
nämen vad oväntat

F-får jag sniffa?

youtube.com/watch?v=F0lK1W77o-0

glo på hennes insta "ebbiskatt"

kräm och pip

Attached: 1522604244754.jpg (853x1280, 115K)

Har varit här typ hela dagen.

Attached: 1514573890117.jpg (1080x1298, 143K)

Tvål och vatten. Funkar det inte så måste man sandpappra bort den smutsimpregnerade huden.

Attached: Amalia165.png (540x1035, 506K)

Är det någon annan här som ser bra ut men är autist och har en ful flickvän p.g.a. det?

Ska jag tvätta ollonet 5 gånger om dagen eller? Jag tvättar mig grundligt varje morgon.

*heemar dig men min förhud*

>bli tilldelad ett lag
>får poäng för svar

*sticker in tungan innanför förhuden och slickar ollonet ditt medans jag sniffar djupt*

behöver anständig amerikansk tuttko

Attached: 1518781915275.jpg (666x1012, 142K)

amerikaner är de enda som är värre än sv*nskar

vore urtrakigt ju. hon kan bergis bara engelska och har def. inget intresse att lara sig nya saker har i livet.

Attached: wizapu.jpg (2273x2511, 874K)

>sandpappra
haha aa

Jag tvättar mig. Hygienen är där inget fel på. Jag undrar fan om det inte är att jag har 'fel' kalsonger. Kommer inte ihåg att det var så när jag gick med mer löst passande boxershorts.

varför känner du till såna här människor, user?

Attached: Pepe disappointed.jpg (641x530, 51K)

Bögar kommer inte till himmelen.

Hon ledde nå försnack på ansiktsboken för Filip och Fredriks program och jag blev avtryckt så då sökte jag upp vem det var. Sen var det 100 gånger värre än jag trodde.

önskar proxysambögshoran kunde ta livet av sig

Det gör inte lag jordnötssmör heller.

KARA BOGA

>filip och fredrik
>ansiktsboken
user...

Ganska elakt mot din gyckelfv tycker du inte herr gycklare?
Kanske, kan ju bli svettigare då, vilket ju främjar både det ena och det andra som doftar tycker man.

Attached: New eniripsa5.jpg (553x672, 76K)

lel vilken idiot

WHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVENWHITER THAN YOU SVEN

Attached: 1518711364797.jpg (566x500, 42K)